home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2019  (Læst 45073 gange)
Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #45: 07 Jul 2019, 18:52 »

Vild start Team Jumbo-Visma har fået på årets tour Wink
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #46: 10 Jul 2019, 17:44 »

Peter Sagan Opstemt
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #47: 11 Jul 2019, 07:33 »

Idag kommer den første rigtige test. BLiver spændende om Jacob Fuglsang kan følge med, og forhåbentligvis tage tid.

Vil Banal arbejde for Thomas?

Uha, det er en fed etape Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #48: 11 Jul 2019, 18:01 »

Froome ude af tdf. Så vinder Thomas nok igen, de kan jo noget på det hold  Wink
Opstemt
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #49: 12 Jul 2019, 14:29 »

Fed Tour De France i år - etapen igår (6 etape) er en af de bedste etaper længe og en etape hvor vi fik bevis for at Team Ineos ikke længere er så suveræne, men samtidig så så vi en Thomas i en suveræn form.

Astana sejler som sædvanlig og igår sad Fuglsang alene, det er ikke imponerende.

Lige nu tror jeg mest på Thomas og jeg ser også Fuglsang på vej til en top 3 placering. Thumbs Up
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #50: 15 Jul 2019, 17:47 »

 Opstemt  Fantastisk, TdF bliver ved med at overraske og dagens etape blev lige pludselig en kamp for klassementet.

Team Ineos, Quick-Step, Sunweb og Bora slog sig sammen og tilbage sad især Astana og så mere end dumme ud og det kostede Fuglsang dyrt idag og måske en plads på podiet.

Lige nu virker Thomas og Team Ineos som vindere i årets TdF og der skal virkelig angribes i de kommende bjergetaper hvis der skal ske noget andet.

Men for satan hvor er årets TdF en fornøjelse at følge, var ellers skuffet da Jørgen Leth blev droppet, men med Chris Anker og Brian Nygaard på holdet så har tv2 faktisk en flot dækning under løbet.
Logged

YNWA

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #51: 19 Jul 2019, 17:42 »

Alaphilippe  Shockeret
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #52: 26 Jul 2019, 19:48 »

Bernal er tydeligvis den bedste af dem der er et niveau uden Froome og kun 22år. Han kommer til at vinde mange gange!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #53: 26 Jul 2019, 20:48 »

Bernal er tydeligvis den bedste af dem der er et niveau uden Froome og kun 22år. Han kommer til at vinde mange gange!

Bernal var på vej til noget virkelig stort idag på etapen og det var dejligt at se Team Ineos i en offensiv rolle.

Når Bardet, Barquil og Pinot ikke kan vinde årets TdF, så tror jeg aldrig de kommer til det, Alaphilipe skal transformeres om til bjergrytter hvis han skal have en mulighed fremover, men personligt tror og håber jeg på at vi får Bernal og Carapaz til at kæmpe om titlerne de kommende år.
Logged

YNWA

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #54: 27 Jul 2019, 23:40 »

Når Bardet, Barquil og Pinot ikke kan vinde årets TdF, så tror jeg aldrig de kommer til det

Taget omstændighederne i forhold til Pinots exit i betragtning, så kan jeg ikke se, hvorfor han skal afskrives for fremtiden. Han er stadig kun 29 år og inden muskelskaden, lignede han så afgjort feltets bedste klatrer. Også bedre end Bernal. Det er svært at sige, om Pinot kunne have vundet, hvis han havde undgået sin skade, men han var utvivlsomt den største trussel for Bernal - og så lå han jo altså kun 20 sekunder efter Bernal, da han måtte udgå af løbet. Jeg er slet ikke overbevist om, at Bernal også havde vundet, hvis Pinot havde holdt sig skadesfri. Næste år kan jeg ikke se, hvorfor Pinot ikke igen skulle have en chance. Han er i sin bedste alder, og uden at der skal gå alt for meget sølvpapirshat i den, så kan vi nok godt forvente, at ASO vil flette en rute sammen, der tilgodeser det skillset ryttere som Pinot og Alaphilippe kommer med. Frankrig var tættere end i rigtig mange år på at få en Tour-vinder. Også meget tættere på, end da Bardet blev nummer to.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #55: 28 Jul 2019, 09:47 »

Pinot var stærkeste mand i årets tour og havde vundet uden uheld (sidevide og skade). Men næste år er Froome og Dumoulin nok tilbage og dem slår han ikke og Bernal er kun 22 og er formentlig endnu bedre næste år.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #56: 28 Jul 2019, 12:45 »

Pinot var stærkeste mand i årets tour og havde vundet uden uheld (sidevide og skade). Men næste år er Froome og Dumoulin nok tilbage og dem slår han ikke og Bernal er kun 22 og er formentlig endnu bedre næste år.

Hvis Froome vinder en Grand Tour næste år, så vil det være det mest eklatante bevis på, at han har alt andet end rent mel i posen. Efter sådan et styrt, vil det være fuldstændig uhørt, at se ham vinde en Grand Tour i dén alder. Hvis han vinder en Grand Tour næste år - uanset hvilken af dem det så skulle være - vil han være den tredje ældste Grand Tour vinder nogensinde, og kun den tredje i historien til at vinde en Grand Tour efter at være fyldt 35 år. De to andre? Firmin Lambot for næsten 100 år siden og Chris Horners latterlige 2013 Vuelta. I nyere tid har Cadel Evans også vundet Touren i en alder af 34 år og 160 dage, mens Tony Rominger vandt Giroen i en alder af 34 år og 69 dage. For Evans' vedkommende var der tale om et rigtig svagt felt, hvor Schleck-brødrene begge endte på podiet og Contador allerede havde kørt Giroen for fuld udblæsning. For Romingers vedkommende var det i midten af 90'erne. Han var med andre ord fuldkommen selvlysende, ligesom resten af feltet. Hvis Froome vinder Giroen, Touren eller Vueltaen næste år, så kan resten af cykelsporten ligeså godt bare lægge sig fladt ned, for så vil det være ensbetydende med, at Team INEOS har fuldkommen carte blanche til at gøre præcis, hvad det passer dem. Froome vinder ikke næste år.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #57: 28 Jul 2019, 16:02 »

Laver ikke om på at Pinot aldrig vinder touren og det er det vi skriver om. Desuden er Froome en af de bedste nogensinde, så jeg tør ikke afskrive ham til noget som helst.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2019, 16:07 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #58: 28 Jul 2019, 16:52 »

Laver ikke om på at Pinot aldrig vinder touren og det er det vi skriver om. Desuden er Froome en af de bedste nogensinde, så jeg tør ikke afskrive ham til noget som helst.

Jeg tror egentlig, de fleste også var blevet enige om, at hverken Carlos Sastre eller Cadel Evans nogensinde ville vinde Tour de France.

Contador var også en af de bedste nogensinde, men ingen kan løbe fra sin alder.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2019
« Svar #59: 29 Jul 2019, 01:53 »

Taget omstændighederne i forhold til Pinots exit i betragtning, så kan jeg ikke se, hvorfor han skal afskrives for fremtiden. Han er stadig kun 29 år og inden muskelskaden, lignede han så afgjort feltets bedste klatrer. Også bedre end Bernal. Det er svært at sige, om Pinot kunne have vundet, hvis han havde undgået sin skade, men han var utvivlsomt den største trussel for Bernal - og så lå han jo altså kun 20 sekunder efter Bernal, da han måtte udgå af løbet. Jeg er slet ikke overbevist om, at Bernal også havde vundet, hvis Pinot havde holdt sig skadesfri. Næste år kan jeg ikke se, hvorfor Pinot ikke igen skulle have en chance. Han er i sin bedste alder, og uden at der skal gå alt for meget sølvpapirshat i den, så kan vi nok godt forvente, at ASO vil flette en rute sammen, der tilgodeser det skillset ryttere som Pinot og Alaphilippe kommer med. Frankrig var tættere end i rigtig mange år på at få en Tour-vinder. Også meget tættere på, end da Bardet blev nummer to.

Pinot er naturligvis ikke færdig med at køre efter top 3, men etapen i år var netop skrevet til en klatrer og med meget få enkeltstarts km indlagt og det tror jeg næppe vi får at se igen de næste par år.  Næste år vil ryttere som Carapaz, Froome og Doumilin sigte mod TdF så konkurrencen vil blive hård, Bardet tror jeg ikke på mere og Alaphillippe mener jeg ikke kan gøres til en klassement rytter så hurtigt at han vil være med i top 3... hvis det bliver hans mål så vil det komme til at tage flere år inden han er klar til det og jeg mener han vil komme til at skulle tage et gevaldigt hop hvis han skal forvandles til en bjergrytter.... desuden bliver han nød til at skifte hold for Quick-Step vil aldrig komme til at satse på en klassement rytter alene.































Logged

YNWA

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010