home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:13:03 AndreasNord Challenges Gæt en ...
I dag kl. 21:09:57 whispers Klubsøgnin... Olympique de Marseille
I dag kl. 20:32:08 Arberg Fodbold Real Madrid tråd
I dag kl. 19:45:30 Fynbo Challenges The SAF Challenge
I dag kl. 15:06:03 HulkOmaniA Omklædning... Brændte chancer!
I dag kl. 12:49:36 Enevoldsen Omklædning... Spørgsmåltråden
I dag kl. 11:42:50 Broen13 Omklædning... FM19: Sjove/Interessan...
Antal Registrerede Brugere: 21024
  5 Brugere, 175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nagashanron
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Deportivo de La Coruña
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Deportivo de La Coruña  (Læst 204 gange)
lejones
Førsteholdsspiller

Deportivo de La Coruña
« : 30 Dec 2018, 09:42 »

Jeg er startet med denne spændende klub som er grundlagt i 1906, de gjorde sig sindsyg godt fra omkring 1990-2005. Det toppede med en la liga titel i sæsonen 1999-2000.
Det bedste resultat i Champions league havde de i 2004 hvor det blev til en semi finale.
Der efter er det egentlig bare gået ned at bakke, og endte også ud i at de nu ligger og roder rundt nede i segunda division.
Deres hjemme bane er Riazor som kan huse 34600 tilskuer.

De skal selvfølgelig tilbage og blive en vigtig faktor i spansk fodbold og det er jeg i den grad igang med.
Det startede hårdt for mig i segunda, hvor klubben skulle rykke op første sæson. Så vidt jeg husker var medie prognosen 3 og klubben forventede selvfølgelig oprykning.
Det hele startede godt hvor jeg lå nr 1 ved vi nytår. Men derfra skete der et eller andet, som gjorde jeg tabte kamp efter kamp. Det gjorde jeg rykkede længere og længere ned og var truet af en fyring. Jeg holdte dog skindet på næsen og endte på en 5 plads hvilket udløste playoff. Den endelig kamp var mod Zaragoza hvor vi henholdvis vandt 1-0 hver på vores hjemmebane men da jeg lå bedre i ligaen fik jeg oprykningen.

Første sæson gik over alt forventning i la liga og det endte med en 5 plads. Tabte en del kampe til sidst men tror men lidt mere stabilitet kunne have sikret mig 4 pladsen. Men sådan skulle det ikke være.
Jeg lavede en masse gode leje handler i min første sæson. Hvor jeg blandt andet havde lejer rodrygo fra Real som var helt fantastisk trods sine 18 år. Udover det havde jeg Arthur og alena fra Barcelona.

Er igang med min 3 sæson nu. Hvor jeg ligger nr 1 efter de 10 første kampe. 9 sejre og 1 uafgjort.
Det er helt vildt som mit hold spiller. Har købt Alexander Isak på 20 år. Og han bomber. Har forlænget med alena på leje. Og har hentet serge gnabry på fri som også er fantastisk. Så har jeg lavet malcom fra Barcelona som udgør en giftig angrebs trio.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010