home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Massivt lack under kampene.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Massivt lack under kampene.  (Læst 2513 gange)
CPHGunner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Massivt lack under kampene.
« : 29 Dec 2018, 22:56 »

Jeg har købt FM19 over steam og jeg har spillet alle versionerne siden 2011 uden problemer.

Men i dette her års udgave der er der massivt lack under kampene. Min ydeevne er ratet 5 stjerner ud af 5, så det burde ikke være problemet. Så har jeg selvfølgelig været inde og læse en masse om problemet - som jeg ikke er den eneste der har... Min computer er stationær og mit grafikkort er NVIDIA

Jeg har forsøgt at ændre i alt

- Sat grafikinstillinger på alt fra meget lav til meget høj (som jeg har kørt med før).

- Ændret i skærmopløsningen 

- Opdateret min computer

- Opdateret mit grafikkort 

- Fjernet skygger

Og sidst men ikke mindst har jeg fulgt en instruktionsvejledn ing hvor jeg har højreklikket på skrivebordet, valgt grafikkortet og ændret en masse indstillinger som jeg fatter hat af. Det hjalp selvfølgelig ikke, så nu er der ikke bare massivt lack men MONSTER lack og spillet er på nuværende tidspunkt slet ikke spilbart. Jeg har så gendannet grafikkortets indstillinger til det som de var før men det har ikke hjulpet på det, så der er stadig MONSTER lack.

Jeg er godt inde i den første sæson, og jeg har ikke lyst til at prøve at genindstallere spillet og dermed tabe en god første sæson på jorden. Det gør bare situationen endnu mere ulykkelig at jeg er så godt kørende allerede.

Jeg må være ærlig og sige at jeg mister lysten til at spille og jeg er på randen af at give op på lortet og på det eneste computerspil der virkelig har fanget mig i de sidste 10 år. Er der nogen herinde der kan hjælpe en manager på speedtrack mod pension på den ene eller anden måde så ville jeg være dybt taknemmelig.  Skuffet
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Massivt lack under kampene.
« Svar #1: 29 Dec 2018, 23:41 »

Det lyder mærkeligt, sker det også hvis du kører 2d eller tekst only ?
Logged

CPHGunner
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Massivt lack under kampene.
« Svar #2: 30 Dec 2018, 00:15 »

Det fungerer på tekst only, men det ødelægger spiloplevelsen for mig - da jeg som regel ser hele kampen el omfattende højdepunkter. Hvordan og hvor skifter jeg il 2D?

Det er et problem som mange har når jeg læse på nettet, det er ikke kun min maskine desværre / heldigvis
Logged

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Massivt lack under kampene.
« Svar #3: 30 Dec 2018, 12:14 »

det lyder godt nok underligt.. personligt spiller jeg på en Macbook pro fra 2012 og det er godt det fm i mange år der har kørt mest smooth for mig
Logged

kasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Massivt lack under kampene.
« Svar #4: 02 Jan 2019, 09:20 »

Godt nytår

Jeg har selv haft spil der hænger lidt længe. Tror ofte det skyldes forskellige skin's eller andet add on man får installeret.

Jeg kan anbefale at prøve at frigøre din cache i spillet. https://www.passion4fm.com/how-to-deleteclear-cache-in-football-manager/ er et link til en række forskellige måde at gøre det på. Men som regel hjælpe nok med at gøre det inde fra indstillinger i selve spillet.

Håber at dette er nok til også at hjælpe dig.
Logged

We love you OB, we do.
For vi er drengene fra fyn
HELLERE HAVNE I EN GOD TREKANT
END I EN OND CIRKEL.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010