home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bliver Morata dit første valg som angriber i FM2019?
Ja, Morata var gud i FM 2018, og han fortsætter i 2019
- 11 (32,4%)
Nej, Jeg vil hellere bruge Giroud som Target Man
- 4 (11,8%)
Nej, Jeg spiller helt uden klassiske angribere - og Hazard bliver min mand på toppen
- 1 (2,9%)
Nej, Jeg går i transfermarkedet og køber Belotti, Martial eller en 3. klasse angriber.
- 14 (41,2%)
Morata? hvem er det - lad os få Diego Costa tilbage.
- 4 (11,8%)
Antal Stemmer: 34

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea  (Læst 52237 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #30: 30 Dec 2018, 23:18 »

Hvilken type Brexit har i alle fået så?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #31: 31 Dec 2018, 08:56 »

Hvilken type Brexit har i alle fået så?
Fik den med at du må maks må have 17 udenlandske spillere.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #32: 01 Jan 2019, 16:53 »

Jeg har fået en med mindsteløn til unge spillere. Det må siges at være nemt.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #33: 02 Jan 2019, 15:06 »

@Boerre.

Vær OBS på en verdensstjerne som James Rodrigues bliver gratis i 2020 Thumbs Up

Mit 4-kløver offensiv består af Hazard, James, Bernadeschi med Martial på toppen  Opstemt Opstemt

Hazard har jeg haft held med at forlænge 2 gange så, netop Utd, har holdt sig væk.. Han har lige fået ny 4årig kontrakt som 29-årig og 2,4mil om ugen..
« Seneste Redigering: 02 Jan 2019, 15:10 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #34: 02 Jan 2019, 17:33 »

Hvilken type Brexit har i alle fået så?

Ingen. Jeg har fjernet den med en fil...

Snyd, ja. Men jeg gider det ikke  Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #35: 02 Jan 2019, 18:06 »

Så blev jeg færdig med anden sæson. Vandt mesterskabet og CL. Spillede rigtig god bold til tider. Hazard blev topscoer igen, dog kun med 17 mål. Han var en del skadet. Bedste spiller var Willian som spillede til 7.48. 16 mål og 14 assist lavede han. Tror jeg henter Jaden Sancho da Willian har rundet de 30. Har også overvejet Bailey til den anden kant, men Jacob Bruun Larsen spillede virkelig op i Hazard skade, så giver ham en chance en sæson mere. Ellers skal der bare hentes en masse regens. Har allerede hentet nogle engelske, dog er de ikke klar til førsteholdet endnu.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #36: 02 Jan 2019, 22:29 »

Ingen. Jeg har fjernet den med en fil...

Snyd, ja. Men jeg gider det ikke  Smiley

Nah ville ikke sige det var snyd for det er jo dit eget spil Opstemt Personligt gider jeg heller ikke rode med det men jeg spiller FMT så det kan ordnes på flere måder Peace
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #37: 03 Jan 2019, 11:41 »

Så blev jeg færdig med anden sæson. Vandt mesterskabet og CL. Spillede rigtig god bold til tider. Hazard blev topscoer igen, dog kun med 17 mål. Han var en del skadet. Bedste spiller var Willian som spillede til 7.48. 16 mål og 14 assist lavede han. Tror jeg henter Jaden Sancho da Willian har rundet de 30. Har også overvejet Bailey til den anden kant, men Jacob Bruun Larsen spillede virkelig op i Hazard skade, så giver ham en chance en sæson mere. Ellers skal der bare hentes en masse regens. Har allerede hentet nogle engelske, dog er de ikke klar til førsteholdet endnu.

Dejlig med en update fra en anden Chelsea manager. Lyder til at det går godt. Jeg er selv blot midt i første sæson med mit nuværende Save. Ligger nr. 2 i PL - er på vej i finalen i league cup, vandt min gruppe i Europa League, og slået United ud i "første runde" i FA-cuppen. Så der er laaaaang vej endnu til Champions Leagues forjættede land.

Har lige forlænget med Pedro. Men har ikke tænkt mig at forlænge med Fabregas - hans kontrakt udløber til sommer, og har netop forsøgt at sætte ham til salg her i vintertransfer vinduet. Der er budt godt 11 mio. £ for ham, så det tror jeg at jeg accepterer - så sparer jeg også hans løn på godt 200k om ugen  Shockeret. I stedet for Fabregas, får Barkley chancen - og så ser unge Mason Mount også spændende ud.

Jeg skal til sommer ud og signe en klasse spiller - dog meget i tvivl om det skal være Sergej Milinkovic-Savic fra Lazio til den centrale midtbane, eller det skal være Varane til centerforsvaret - eller måske Dybala.... den sidste er dog ikke til at komme i nærheden af for menneskepenge. Hvem har du signet til dit hold, som du har gode erfaringer med?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #38: 03 Jan 2019, 12:33 »

Dejlig med en update fra en anden Chelsea manager. Lyder til at det går godt. Jeg er selv blot midt i første sæson med mit nuværende Save. Ligger nr. 2 i PL - er på vej i finalen i league cup, vandt min gruppe i Europa League, og slået United ud i "første runde" i FA-cuppen. Så der er laaaaang vej endnu til Champions Leagues forjættede land.

Har lige forlænget med Pedro. Men har ikke tænkt mig at forlænge med Fabregas - hans kontrakt udløber til sommer, og har netop forsøgt at sætte ham til salg her i vintertransfer vinduet. Der er budt godt 11 mio. £ for ham, så det tror jeg at jeg accepterer - så sparer jeg også hans løn på godt 200k om ugen  Shockeret. I stedet for Fabregas, får Barkley chancen - og så ser unge Mason Mount også spændende ud.

Jeg skal til sommer ud og signe en klasse spiller - dog meget i tvivl om det skal være Sergej Milinkovic-Savic fra Lazio til den centrale midtbane, eller det skal være Varane til centerforsvaret - eller måske Dybala.... den sidste er dog ikke til at komme i nærheden af for menneskepenge. Hvem har du signet til dit hold, som du har gode erfaringer med?
Du kan se mit hold på forrige side. Har signet Milinkovic, men har haft problemer med at få den rolle til at fungere på mit hold. Har brugt ham som felt til felt. Ellers har jeg købt Pavard som er været solid og signet Kovacic permament. Ellers er det mest backup/rotationspillere. De ligt har også været rigtig god, men det er han jo altid.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #39: 03 Jan 2019, 14:43 »

Ærgerligt at du ikke kan få Milinkovic til at virke - han ser ellers så super god ud.  Mærkeligt at du ikke kan få B2B til at virke når han nu har Mezzala som bedste position - så forskellige er det jo heller ikke...

Jeg kan se at du også har Ryan Segnesson - og bruger ham som venstre forsvar. Jeg havde egentlig mest set ham som venstre wing - men hvordan gør han det i forsvaret?

Du har ikke signet en klassesangriber? Men holder fast i Morata og Bat.. men det er måske på tegnebrættet?  Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #40: 03 Jan 2019, 15:49 »

Ærgerligt at du ikke kan få Milinkovic til at virke - han ser ellers så super god ud.  Mærkeligt at du ikke kan få B2B til at virke når han nu har Mezzala som bedste position - så forskellige er det jo heller ikke...

Jeg kan se at du også har Ryan Segnesson - og bruger ham som venstre forsvar. Jeg havde egentlig mest set ham som venstre wing - men hvordan gør han det i forsvaret?

Du har ikke signet en klassesangriber? Men holder fast i Morata og Bat.. men det er måske på tegnebrættet?  Smiley

Så dårligt har han heller nu ikke gjort det. Spillet til lige over 7. Synes bare ikke midtbane spillere får så høj rating. Segnesson gør det rigtig godt når han får chancen. Har lige signet Dolberg. Håber han kan udvilkle sig til den klasse angriber jeg mangler.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #41: 03 Jan 2019, 17:05 »

Jeg købte selv Dolberg i FM2018, hvor han var kanon. En rigtig god ung spiller.  Thumbs Up

Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #42: 04 Jan 2019, 07:46 »

Ærgerligt at du ikke kan få Milinkovic til at virke - han ser ellers så super god ud.  Mærkeligt at du ikke kan få B2B til at virke når han nu har Mezzala som bedste position - så forskellige er det jo heller ikke...

Jeg kan se at du også har Ryan Segnesson - og bruger ham som venstre forsvar. Jeg havde egentlig mest set ham som venstre wing - men hvordan gør han det i forsvaret?

Du har ikke signet en klassesangriber? Men holder fast i Morata og Bat.. men det er måske på tegnebrættet?  Smiley


Jeg hentede SMS til 2.sæson i mit spil for 475mil- og han lavede altså 16 kasser og 11 assist i han første sæson. Thumbs Up
Han blev brugt som advanced playmaker ved siden af Kante som B2B... Så lå Jorginho bag ved og støbte bolde og beskyttede forsvaret.
Det mest irriterende var dog jeg kun havde ham den ene sæson fordi PSG kom og smed 630mil for ham og han ville flytte... ticked off
Logged

Love the Blues

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #43: 04 Jan 2019, 10:28 »

Jeg hentede SMS til 2.sæson i mit spil for 475mil- og han lavede altså 16 kasser og 11 assist i han første sæson. Thumbs Up
Han blev brugt som advanced playmaker ved siden af Kante som B2B... Så lå Jorginho bag ved og støbte bolde og beskyttede forsvaret.

Det er imponerende stats - og interessant at det er i rollen som advanced playmaker.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #44: 08 Jan 2019, 18:05 »

I sidste ende endte jeg med at købe Pogba - for over 100 mio. pund.  Shockeret

til gengæld købte United senere så Alonso og Drinkwater af mig for ca. samme værdi. Vildt med Alonso, men United ville bare have ham. Så nu er det Emerson, og så Jay Dasilva der er venstre backs for mig.  crazy

Krydser fingre for at det var en god handel.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010