home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bliver Morata dit første valg som angriber i FM2019?
Ja, Morata var gud i FM 2018, og han fortsætter i 2019
- 11 (32,4%)
Nej, Jeg vil hellere bruge Giroud som Target Man
- 4 (11,8%)
Nej, Jeg spiller helt uden klassiske angribere - og Hazard bliver min mand på toppen
- 1 (2,9%)
Nej, Jeg går i transfermarkedet og køber Belotti, Martial eller en 3. klasse angriber.
- 14 (41,2%)
Morata? hvem er det - lad os få Diego Costa tilbage.
- 4 (11,8%)
Antal Stemmer: 34

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea  (Læst 52266 gange)
overvad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #15: 05 Nov 2018, 17:27 »

Lige en hurtig opdate på mit Chelsea save.

Moses var utilfreds med manglende spilletid og det endte med en tur på transferlisten. Her var eneste bejlere Brøndby, som endte med at købe ham for 100 mil.
Det er noget af det mest urealistiske jeg har set i spillet indtil videre.
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #16: 16 Nov 2018, 23:53 »

Vanen tro er første save for mit vedkommende, i det nye manager, med Chelsea.

Sæsonen er gået fremragende. Det blev til The Treble (Premier League, FA Cup og Europa League. Community Shield kom også i hus i starten af sæsonen.)

PL blev vundet i sikker stil med 9 point ned til nr.2 som blev Liverpool. United endte på 3.pladsen, mens City havde en skuffende sæson (uden nogle trofæer) og endte på 4.pladsen i ligaen. Hvilket også resulterede i at Pep blev fyret, da sæsonen var slut og Ancelotti er blevet ansat som afløser.

FA Cup finalen blev vundet med en 3-0 sejr over Bournemouth.

Europa League finalen blev vundet med 3-2 sejr over RB Leipzig.

Af spillere hev Willian begge "årets spiller" titler i PL til sig med 8 mål, 13 assist og en gns bedømmelse på 7,38 i 25 kampe.
Morata havde en stærk sæson med 33 mål i 43 kampe.
En blanding af skader og, at jeg kæmpede lidt med taktikken i starten af sæsonen fik jeg ikke helt forløst evnerne i Hazard. Han havde dog en habil sæson med 16 mål og 10 assist i 33 kampe.

Af transfers blev Nabil Fekir hevet ind i sommerens transfervindue, mens Sergej Milinkovic-Savic blev hentet i vinter transfervinduet. Begge med stor success indtil videre. (Victor Nelsson fra FCN blev hevet ind til fremtiden)
Der var ikke nogle nævneværdige, som røg væk fra klubben udover Marcos Alonso, som blev sendt til Barcelona i vinter transfervinduet for 450 mio. kr..

Målet til den nye sæson, er selvfølgelig at forsøge og gentage succesen fra denne samt, at kunne løfte pokalen med de store ører - som vi er med i igen, hvor Chelsea retmæssigt hører til.

Vil gerne forstærke mig i bagkæden samt, at hente en udfordrer til Willian på højrekanten, og så er Mauro Icardi det helt store mål til angriber positionen.

Har I spørgsmål, vil se screenshoots af diverse ting eller whatever, så sig endelig til Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #17: 19 Nov 2018, 16:48 »


Der var ikke nogle nævneværdige, som røg væk fra klubben udover Marcos Alonso, som blev sendt til Barcelona i vinter transfervinduet for 450 mio. kr..

Hvem har du på VB når Alonso er solgt.? Emerson.?
- og er han god nok.?

Eller ja, det må han jo være, hvis du har vundet PrL... Men du er vel tyndt besat på VB...

Logged

Love the Blues

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #18: 19 Nov 2018, 18:35 »



Emerson gjorde det overraskende godt den sidste halvdel af sæsonen. Der var nogle svipsere hist og her, men ellers overordnet set en rigtig god halvsæson.
Jeg har købt Kimmich ind til højrebacken - og ledte også efter en til VB, men kunne ikke rigtig finde nogle udover dem, hvor deres klubber forlangte, synes jeg, for meget for dem.

Her i den sidste træningskamp op til den nye sæson gik Fekir i stykker med en korsbåndsskade, og er ude i 8-9 måneder. Derfor havde jeg pludselig ikke nogle stjerne til at starte på den offensive midt, da jeg har Barkley og Loftus-Cheek som reserver, men ikke er gode nok til at starte. Så jeg gik ud og brugte rigtig (rigtig rigtig) mange penge på Fekirs afløser, som blev Dybala. Dette da jeg mente det var mere nødvendigt end en ny VB.

Så det bliver Emerson og Azpi, der skal kæmpe om VB pladsen Smiley
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #19: 30 Nov 2018, 10:56 »

Jeg køber FM19 i dag og starter ud med Chelsea. Jeg kunne godt tænke mig, at få nogen engelske spillere til klubben og jeg vil gå benhårdt efter Jadon Sancho. Nogen der har prøvet ham, og er han god nok til toppen af PL?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #20: 30 Nov 2018, 12:32 »

Jeg køber FM19 i dag og starter ud med Chelsea. Jeg kunne godt tænke mig, at få nogen engelske spillere til klubben og jeg vil gå benhårdt efter Jadon Sancho. Nogen der har prøvet ham, og er han god nok til toppen af PL?
Jeg har ikke prøvet ham i PRL. Men jeg har ham i mit Dortmund save, og her gør han det ganske godt, nok er han en del af rotaionen mellem Reus og Paulinho. Men han er dygtig.
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #21: 30 Nov 2018, 16:45 »

Jeg er lige startet og jeg vil gerne rydde lidt op. Har forsøgt at sælge Willian, Fabregas, Moses og Giroud til meget rimelige priser, men fik ikke et eneste bud. Prøvede for sjov at sætte Hazard til salg for 20mil og heller ingen bud. Det lykkedes mig dog at sælge Piazon for 2mil. Hvad foregår der?
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #22: 01 Dec 2018, 14:05 »

Jeg er lige startet og jeg vil gerne rydde lidt op. Har forsøgt at sælge Willian, Fabregas, Moses og Giroud til meget rimelige priser, men fik ikke et eneste bud. Prøvede for sjov at sætte Hazard til salg for 20mil og heller ingen bud. Det lykkedes mig dog at sælge Piazon for 2mil. Hvad foregår der?

Enig i at det er lidt svært at komme af med spillerne, og det kræver lidt tålmodighed med nogen af dem - især dem du nævner her.
Moses har jeg solgt til 25 mio pund i første transfer vindue. Jeg starter altid med at sætte spillerne til salg - og til den asking pris som er deres nuværende markedsværdi. Så ser jeg efter om de er wanted dagen efter - og byder dem så ud. Med Moses tog det lang tid før der var nogen der blev interesserede, men pludselig kom det.

Når der så kommer et bud - og det er muligt at forhandle - så sætter jeg den pris jeg vil sælge til som deres nuværende værdi - og så sætter jeg “hængelåsen” på gul - og så prøver jeg at forhandle. Ofte så hæver byderne deres bud til det som deres værdi er.

Prøv det. Håber det kan hjælpe lidt. Held og lykke.
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #23: 03 Dec 2018, 12:39 »

Enig i at det er lidt svært at komme af med spillerne, og det kræver lidt tålmodighed med nogen af dem - især dem du nævner her.
Moses har jeg solgt til 25 mio pund i første transfer vindue. Jeg starter altid med at sætte spillerne til salg - og til den asking pris som er deres nuværende markedsværdi. Så ser jeg efter om de er wanted dagen efter - og byder dem så ud. Med Moses tog det lang tid før der var nogen der blev interesserede, men pludselig kom det.

Når der så kommer et bud - og det er muligt at forhandle - så sætter jeg den pris jeg vil sælge til som deres nuværende værdi - og så sætter jeg “hængelåsen” på gul - og så prøver jeg at forhandle. Ofte så hæver byderne deres bud til det som deres værdi er.

Prøv det. Håber det kan hjælpe lidt. Held og lykke.

Jeg er ret overbevist om det ikke havde været et problem i FM18. Kan du følge mig i det?
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #24: 03 Dec 2018, 13:38 »

Dog kan man sige det er mere realistisk. For det var ikke realistisk den måde man bare kunne rydde op i sin trup og købe nye og bedre spiller for samme penge og så kørte det bare derud af.

De store klubber har ofte svært at komme af med deres reserver, så de ender tit ud i lejeaftaler. Eller må man gå på kompromis og sælge dem under markedsværdi!
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #25: 03 Dec 2018, 15:18 »

Dog kan man sige det er mere realistisk. For det var ikke realistisk den måde man bare kunne rydde op i sin trup og købe nye og bedre spiller for samme penge og så kørte det bare derud af.

De store klubber har ofte svært at komme af med deres reserver, så de ender tit ud i lejeaftaler. Eller må man gå på kompromis og sælge dem under markedsværdi!

Det har du ret i. Bare pisse irriterende jeg ikke kan komme af med alt skraldet Opstemt
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #26: 17 Dec 2018, 20:41 »

Er der nogen der har fået Hazard til at banke kasser ind?

Jeg mangler 2 kampe af første sæson og hans stats er som følger

39 kampe, 13mål, 6 assist + 8mål på straffe i alle turneringer.

Jeg synes jeg prøver forskellige indstillinger, men der sker ikke så meget.

er der nogen der ligger inde med et par bud.??

Han spiller AML som Inside Forward ( support ) pt uden yderligere indstillinger end dem som er knyttet til standard..
Jeg har prøvet at give Roam from position, shoot more often.... Men der sker ikke rigtigt noget..
Logged

Love the Blues

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #27: 30 Dec 2018, 13:40 »

Er der nogen der har fået Hazard til at banke kasser ind?

Jeg mangler 2 kampe af første sæson og hans stats er som følger

39 kampe, 13mål, 6 assist + 8mål på straffe i alle turneringer.

Jeg synes jeg prøver forskellige indstillinger, men der sker ikke så meget.

er der nogen der ligger inde med et par bud.??

Han spiller AML som Inside Forward ( support ) pt uden yderligere indstillinger end dem som er knyttet til standard..
Jeg har prøvet at give Roam from position, shoot more often.... Men der sker ikke rigtigt noget..

Fik ham til at score 23 kasser i 37 kampe med 8 assist. Brugte ham som omvendt kant i en 4-4-1-1 formation. Det eneste problem jeg har med ham er at han vil væk. United byder hele tiden på ham, har endda forlænget med ham i starten af spillet. Så irriterende.

Hvad transfers har I lavet? Kunne godt bruge noget inspiration. Har fået ryddet ud i truppen og har nu en helvedes masse penge.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #28: 30 Dec 2018, 18:34 »

Fik ham til at score 23 kasser i 37 kampe med 8 assist. Brugte ham som omvendt kant i en 4-4-1-1 formation. Det eneste problem jeg har med ham er at han vil væk. United byder hele tiden på ham, har endda forlænget med ham i starten af spillet. Så irriterende.

Hvad transfers har I lavet? Kunne godt bruge noget inspiration. Har fået ryddet ud i truppen og har nu en helvedes masse penge.

Spiller ikke med Chelsea, men en spiller som De Ligt er en sikker vinder. Ellers kunne Upamecano eller Geubbels være muligheder. Rodrygo? Laporte? Som Chelsea er verden din østers ift. signings, haha.
Logged

Naah.

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #29: 30 Dec 2018, 22:17 »

Spiller ikke med Chelsea, men en spiller som De Ligt er en sikker vinder. Ellers kunne Upamecano eller Geubbels være muligheder. Rodrygo? Laporte? Som Chelsea er verden din østers ift. signings, haha.
Fik brugt pengene. Det kører rigtig nu. Willian, Hazard og Barkley scorer efter behag. Kan ikke rigtig få min angriber til at score. Min trup ser sådan ud nu:

Skal have nogle bedre rotation/backup spillere til Willian og Harzard. Tænker Sancho og Bailey.

Ligger nr 1 i den nye sæson og stadig med i alle tuneringener.

Odoi er blevet vinderunderdreng og blev Golden boy sidste år.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2018, 22:26 af Boerre » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010