home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM 19 - Glæderstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FM 19 - Glæderstråden  (Læst 46687 gange)
Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #30: 29 Jan 2019, 11:55 »

Stærk start...

Jones og Smalling må ha oppet sig med 10 kampe i træk med clean sheet..  Wink
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #31: 29 Jan 2019, 12:16 »

Stærk start...

Jones og Smalling må ha oppet sig med 10 kampe i træk med clean sheet..  Wink

Haha. Phil Jones sidder på bænken i Napoli, og Smalling har lukket syv ind i otte kampe for Villareal.

Mit forsvarspar er Skriniar og de Ligt, mens Bailly og Lindelöf agerer backup.
Logged

Isolation

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #32: 29 Jan 2019, 12:30 »

Jeg har planer om at i den kommende sæson spiller med med min faste målmand som venstre back og venstre backen skal i kassen...

Da jeg startede den seneste sæson og vandt de første 3 kampe med 5-0, 4-0 og 5-1 var jeg seriøst ved at smide savet i lokummet. Hvorfor helvede skulle jeg spille et spil hvor jag vandt hele tiden. Det er da for kedeligt. Nu havde jeg endelig prøvet at spille en PL-sæson uden nederlag. Så kan jeg da ligeså godt lægge min til at dø..

Jeg køber kun spillere under 18 år og har et transferoverskud på +3 mia hvert år.. Men så siger du vel at det er kedeligt at jeg henter spillere udefra og jeg kun må spille med akademispillere...

Jeg skal ha mit stadion opkaldt efter mig og det får man altså ikke efter 2 år.

Hvordan I spiller blander jeg mig overhoved ikke i - ligemeget hvor dumt jeg syns det er at starte et nyt spil op efter 3 sæsoner gang på gang..

Jeg har ikke tid til at sætte mig ind i nye klubber og pis og banan hver dag, så jeg har det bedst hvis mit spil kører i rutine, som det selvfølgelig gør efter 10-20 sæsoner..

Hvis du er i tvivl om hvilken tråd denne er skrevet i - så må du lige kigge op..

Hvis jeg blot havde nævnt en enkelt kamp med en kæmpe sejr (vandt 0-10 ude mod Watford for nogle sæsoner siden) så havde du måske også sagt det var kedeligt..

Jeg er typen som syns det er sjovt at vinde. Ligesom Messi.. Du er måske typen der syns det er sjovt at tabe hveranden kamp og vil ha at Messi skal flytte til Frankfurt og få sig en opfordring...

Negativt indlæg.. Egentlig ikke.. Men folk må for fanden da selvom hvordan de spiller et computerspil... Udfordringer har jeg sq nok af IRL og FM bruges som tidsfordriv...  Forseglede Læber

 

Rolig nu. Jeg blandede mig heller ikke, jeg gav bare min mening til kende, hvilket vel er tilladt?  Wink
Self må folk spille deres spil som de har lyst til, men når man poster det, må andre vel godt svare på det?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #33: 29 Jan 2019, 13:05 »

I stedet for at reagere "negativt" eller hvad I vil kalde det - på hinandens saves, kunne det være fedt hvis I i stedet brugte lidt tid på at fortælle hvad der er målet med savet, hvad der holder jer fanget, og hvad I gør for at blive ved med at have den motivation til at spille de forskellige typer saves.. Smiley

Uden at forklejne nogen, kan jeg godt forstå hvad Nephilim siger, og jeg selv synes også det er kedeligt at vinde hele tiden - jeg ville helt sikkert gerne se Messi i Frankfurt eller Preston North End, hvis det kunne lade sig gøre! Wink

Når jeg eksempelvis spiller med Man U er det for at lære spillet at kende, have lidt succes og udfordre mig selv med en nationalisering fx. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #34: 30 Jan 2019, 11:08 »

0


Det er vanvid!

Logged

Isolation

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #35: 30 Jan 2019, 15:54 »

Det er ærgerligt med stimen Sarl... Havde du dog bare haft et par nederlag undervejs ville spillet være værd at fortsætte..  Huh
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #36: 30 Jan 2019, 17:02 »

Det er ærgerligt med stimen Sarl... Havde du dog bare haft et par nederlag undervejs ville spillet være værd at fortsætte..  Huh
  Grin Grin Opstemt
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #37: 30 Jan 2019, 20:07 »

Det er ærgerligt med stimen Sarl... Havde du dog bare haft et par nederlag undervejs ville spillet være værd at fortsætte..  Huh

En tåbelig kommentar - det kan jo være det er hans mål at spille hele sæsonen uden mål imod sig. Som nævnt hvad der virker kedeligt for nogle, kan være en udfordring for andre. Men set udefra er mit og Nephilims synspunkt at det virker kedeligt. Den form for mere eller mindre spydige kommentarer kommer vi jo ingen vegne med.. Wink

God aften med alle jeres forskellige udfordringer! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #38: 30 Jan 2019, 21:04 »

Ikke desto mindre er det jer der kommer med negative kommentarer når nogle brugere viser gode resultater...

Man skriver: Yes jeg har vundet CL 5 gange i træk...

I skriver: fuck det lyder kedeligt.. Havde slukket computeren for længst...

Det giver ikke meget aktivitet herinde at man bliver mødt mig sådanne skrivelser når man endelig poster noget...

Kig indad...
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #39: 30 Jan 2019, 21:25 »

Ikke desto mindre er det jer der kommer med negative kommentarer når nogle brugere viser gode resultater...

Man skriver: Yes jeg har vundet CL 5 gange i træk...

I skriver: fuck det lyder kedeligt.. Havde slukket computeren for længst...

Det giver ikke meget aktivitet herinde at man bliver mødt mig sådanne skrivelser når man endelig poster noget...

Kig indad...

Hvis du nu læste videre i tråden, så ville du opdage at der er nogen der ikke bare kommer med den slags kommentarer, men beder om at få indsigt i hvad det er der motiverer den slags saves. Kig nedad - god aften.. Wink

I stedet for at reagere "negativt" eller hvad I vil kalde det - på hinandens saves, kunne det være fedt hvis I i stedet brugte lidt tid på at fortælle hvad der er målet med savet, hvad der holder jer fanget, og hvad I gør for at blive ved med at have den motivation til at spille de forskellige typer saves.. Smiley

Uden at forklejne nogen, kan jeg godt forstå hvad Nephilim siger, og jeg selv synes også det er kedeligt at vinde hele tiden - jeg ville helt sikkert gerne se Messi i Frankfurt eller Preston North End, hvis det kunne lade sig gøre! Wink

Når jeg eksempelvis spiller med Man U er det for at lære spillet at kende, have lidt succes og udfordre mig selv med en nationalisering fx. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #40: 30 Jan 2019, 21:52 »

Hvis du selv læste mit indlæg fra i går så står der nok hvad motiverer mig ved at have et langt save...

Kig opad...


Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #41: 30 Jan 2019, 21:57 »

Hvis du selv læste mit indlæg fra i går så står der nok hvad motiverer mig ved at have et langt save...

Kig opad...




Jeg ville også gerne vide hvad der motiverede de andre - ikke kun dig, selvom du selvfølgelig også er vigtig..

Kig videre..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #42: 31 Jan 2019, 12:50 »

United-savet er bare et hyggespil, men gik da efter at holde stimen længst muligt. Det blev i øvrigt til 25 kampe, inden Man City scorede en enkelt pind mod mig i 26. runde. Jeg vandt alligevel 5-1.

Nu handler det om at holde mig ubesejret i premier League. Er på 51 kampe og har dermed slået Arsenals rekord fra virkelighedens verden, men har endnu ikke gået en her sæson, som de gjorde i sin tid.

Ellers er jeg enig med begge sider af diskussionen. Jeg foretrækker selv lange saves, men gerne fra de lavere rækker, hvor man får udfordring. Når først jeg har nået toppen, stopper jeg dog ikke, bare fordi jeg er for suveræn. Så handler det om at tage så mange rekorder som muligt, tjene så mange penge som muligt, føre unge spillere til legendestatus, få et stadion i mit navn osv.

Kender dog også til, at motivationen kan falde, og så adspreder jeg mig med andre saves i mellemtiden, inden jeg vender tilbage.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #43: 31 Jan 2019, 23:24 »

Det her er min bedste sæson i FM nogensinde. Selvom jeg røg ud af FA Cuppen, og selvom jeg stadig mangler at spille finalen i Champions League. Men ubesejret i Premier League, 102 point og en målscore på 91-2 er simpelthen for vanvittigt. Bedste defensiv nogensinde. Den vil jeg gerne kalde. Bum!

I øvrigt stærk spredning af målene i ligaen:

17 mål af Rashford
13 mål af Martial
12 mål af Lukaku
11 mål af Pogba
11 mål af Bailey
9 mål af Lingard
6 mål af Milinkovic-Savic
Osv.
Logged

Isolation

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM 19 - Glæderstråden
« Svar #44: 01 Feb 2019, 12:38 »

Det her er min bedste sæson i FM nogensinde. Selvom jeg røg ud af FA Cuppen, og selvom jeg stadig mangler at spille finalen i Champions League. Men ubesejret i Premier League, 102 point og en målscore på 91-2 er simpelthen for vanvittigt. Bedste defensiv nogensinde. Den vil jeg gerne kalde. Bum!

I øvrigt stærk spredning af målene i ligaen:

17 mål af Rashford
13 mål af Martial
12 mål af Lukaku
11 mål af Pogba
11 mål af Bailey
9 mål af Lingard
6 mål af Milinkovic-Savic
Osv.

Har du hentet en set pieces exploid ?  Shockeret For det lyder da helt vanvittigt det der  Smiley

Men ellers godt gået. Vandt selv `The treble`i første sæson, dog kun med et enkelt point ned til Chelsea.
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010