Lyder som et forholdsvist kedeligt save, når der slet ingen udfordring er...
Jeg har planer om at i den kommende sæson spiller med med min faste målmand som venstre back og venstre backen skal i kassen...
Da jeg startede den seneste sæson og vandt de første 3 kampe med 5-0, 4-0 og 5-1 var jeg seriøst ved at smide savet i lokummet. Hvorfor helvede skulle jeg spille et spil hvor jag vandt hele tiden. Det er da for kedeligt. Nu havde jeg endelig prøvet at spille en PL-sæson uden nederlag. Så kan jeg da ligeså godt lægge min til at dø..
Jeg køber kun spillere under 18 år og har et transferoverskud på +3 mia hvert år.. Men så siger du vel at det er kedeligt at jeg henter spillere udefra og jeg kun må spille med akademispillere...
Jeg skal ha mit stadion opkaldt efter mig og det får man altså ikke efter 2 år.
Hvordan I spiller blander jeg mig overhoved ikke i - ligemeget hvor dumt jeg syns det er at starte et nyt spil op efter 3 sæsoner gang på gang..
Jeg har ikke tid til at sætte mig ind i nye klubber og pis og banan hver dag, så jeg har det bedst hvis mit spil kører i rutine, som det selvfølgelig gør efter 10-20 sæsoner..
Hvis du er i tvivl om hvilken tråd denne er skrevet i - så må du lige kigge op..
Hvis jeg blot havde nævnt en enkelt kamp med en kæmpe sejr (vandt 0-10 ude mod Watford for nogle sæsoner siden) så havde du måske også sagt det var kedeligt..
Jeg er typen som syns det er sjovt at vinde. Ligesom Messi.. Du er måske typen der syns det er sjovt at tabe hveranden kamp og vil ha at Messi skal flytte til Frankfurt og få sig en opfordring...
Negativt indlæg.. Egentlig ikke.. Men folk må for fanden da selvom hvordan de spiller et computerspil... Udfordringer har jeg sq nok af IRL og FM bruges som tidsfordriv...