home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 35238 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #45: 15 Nov 2018, 17:43 »

Hjælp!

Jeg kan se, at de fleste af jer formår at have masser af succes med Brøndby - også med genpres-taktikken. Jeg kan overhoved ikke få det til at fungere. Har holdt mig til 4-1-2-1-2 (smal diamant) men prøvet flere forskellige positionsindstillin ger - specielt på midtbanen. Intet for dem dog til virkelig at præstere (og slet ikke to kampe i træk). Fx bidrager den offensive midtbane (oftest Hany) med nærmest ingenting.

I de fleste kampe har jeg et solidt spilovertag og også flest skud (på mål). Mod Vendsyssel har jeg fx 7 skud på mål mod deres 2 - taber alligevel 1-2. Er der noget, jeg gør fuldstændigt forkert, eller har I nogle gode råd?

Jeg har desuden fået 5 røde kort i de første 12 kampe. Igen, er der noget, jeg gør helt forkert, eller er det bare umuligt at spille aggressivt i FM?


Kampprogram



Taktik

Hej
Som jeg lige ser din taktik, så tror jeg problemet er at alle spillere på midtbanen, forlader deres position og det gør det ekstremt nemt at spille igennem for dine modstandere.

Prøv mukthar på support og skift en af dine felt-til-felt spiller til en overgangsspiller.

Logged


Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #46: 15 Nov 2018, 18:25 »

Hej
Som jeg lige ser din taktik, så tror jeg problemet er at alle spillere på midtbanen, forlader deres position og det gør det ekstremt nemt at spille igennem for dine modstandere.

Prøv mukthar på support og skift en af dine felt-til-felt spiller til en overgangsspiller.



Tak, det virker logisk. Hvad med angrebet? Jeg er lidt på bar bund i forhold til roller til de to. Minimum 1 pressende angriber virker logisk, men der kommer meget lidt fra de to angribere. Jeg har lige haft en kamp med 61 % boldbesiddelse, 20 skud (kun 5 på mål). Modstanderen med 39 % og 7 skud (4 på mål). Alligevel taber jeg 0-1 i sidste minut. Ualmindeligt frustrerende.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #47: 15 Nov 2018, 19:15 »

Tak, det virker logisk. Hvad med angrebet? Jeg er lidt på bar bund i forhold til roller til de to. Minimum 1 pressende angriber virker logisk, men der kommer meget lidt fra de to angribere. Jeg har lige haft en kamp med 61 % boldbesiddelse, 20 skud (kun 5 på mål). Modstanderen med 39 % og 7 skud (4 på mål). Alligevel taber jeg 0-1 i sidste minut. Ualmindeligt frustrerende.

Spiller selv med en fremskudt og pressede angriber dog er den pressede på support og det fungere godt, i mit spil.
Du kan Evt. Også tilføje skyd mindre til nogle af dine spiller, og/eller tilføje arbejd bolden ind i feltet.
Logged


farganis
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #48: 18 Nov 2018, 13:16 »

Hej.
Jeg er i gang med 3. sæson med Brøndby, jeg har vundet suppen begge år og kom i europa league gruppespillet 1. år og CL gruppespillet 2. og 3. år.
Jeg har lidt et problem som jeg har haft i FM i mange år. Hvordan tager jeg skridtet videre med mit hold? Hvordan bliver jeg et hold der er kandidat til at vinde CL? Jeg havde samme problem i FM 18, der nåede jeg 9. sæsoner med BIF uden at blive en reel trussel.
Logged

jonasba10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #49: 18 Nov 2018, 23:23 »

Hej.
Jeg er i gang med 3. sæson med Brøndby, jeg har vundet suppen begge år og kom i europa league gruppespillet 1. år og CL gruppespillet 2. og 3. år.
Jeg har lidt et problem som jeg har haft i FM i mange år. Hvordan tager jeg skridtet videre med mit hold? Hvordan bliver jeg et hold der er kandidat til at vinde CL? Jeg havde samme problem i FM 18, der nåede jeg 9. sæsoner med BIF uden at blive en reel trussel.

For opgraderet og forøget dit personale. Find bedre spillere og behold de bedste, i takt med din økonomi forbedrer sig. Og eventuelt opgraderer trænings forholdene vis det muligt for bestyrelsen.
Jeg ved ikke om det var en hjælp, men det hverfald noget burde forbedrer holdet  Smiley
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #50: 19 Nov 2018, 14:03 »

Er jeg den eneste der har mistet motivation til at lave et BIF save? Det er blevet så utrolig let. Især pga den nye taktik-version.
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #51: 19 Nov 2018, 14:12 »

Må indrømme jeg er meget enig med dig Diyar, og lysten til FM i det hele taget falder også af at det ligeså er super let at vinde selv med mindre hold hvor man spiller for spiller halter efter de andre hold. Flere dage siden jeg nu har haft lysten til at åbne spillet, fordi jeg enten skal starte et nyt save, sige op og finde et nyt hold, eller fortsætte en urimeligt god sæson som oprykker..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #52: 19 Nov 2018, 15:35 »

Må indrømme jeg er meget enig med dig Diyar, og lysten til FM i det hele taget falder også af at det ligeså er super let at vinde selv med mindre hold hvor man spiller for spiller halter efter de andre hold. Flere dage siden jeg nu har haft lysten til at åbne spillet, fordi jeg enten skal starte et nyt save, sige op og finde et nyt hold, eller fortsætte en urimeligt god sæson som oprykker..

Enig! De sidste 2 år har det været alt for let for mig, så tænkte jeg ikke skulle have manager i år, men kunne dog ikke lade vær. Jeg startede med at være Arsenal og var helt op at køre over det nye træningsystem. Men som altid blev det alt for let. Vandt i første sæson både PL og EL med Arsenal, hvor jeg lå nr. 1 fra dag 1. Første halve år købte jeg ikke spillere. Så stoppede jeg det spil og har brugt ekstremt mange timer på at finde den rette klub til et nyt save.

Når jeg læser folks erfaringer kan jeg læse og urealistisk nemt det er at hent spillere og vinde titler. De sidste 3 år har jeg manglet højere sværhedsgrad.
Logged

AndersW
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #53: 19 Nov 2018, 18:30 »

Hvor er det dejligt at høre at i har det nemt.
Jeg er åbenbart ikke så god til spillet som jer. Tabte mesterskabskampen til FCK igår aftes.
De fik 84 point og 9 ud af 10 sejrer i slutspillet. Erceg blev skadet i 4 måneder lige inden slutspillet.
Jeg var mildest talt lidt bitter igår, men gir ikke op!
Jeg spiller generes med diamant og fokuserer på unge spillere.
Pokaltitlen kom dog hjem   Wink
Logged

Borusqui
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #54: 26 Nov 2018, 13:46 »

Nå, jeg må også fortælle lidt om min karriere med Brøndby.
Jeg har altid fokus på talentudvikling og at holde det så dansk som muligt, uden at det bliver helt urealistisk.

Jeg har altid glæde af at spille med indvendige angribere, så taktikken skal bygges op om angribere, som trækker ind og laver målene med min spidsangriber. Samtidig skal min defensive midt være regista og ligge og fordele boldene derfra, mens mine komplette wingbacks risikerer liv og lemmer med deres konstante løb op af kanten.
Spiller derfor med:

Sweeperkeeper - Ang

Komplet wingback - Support (Begge backs)
Boldspillende forsvarsspiller - Forsvar (Begge centralforsvarer)
DM Regista - Support
CMH Dybdeliggende playmaker - Forsvar
CMV Felt-til-felt midtbanespiller - Support
Indvendige angribere - Angreb (Begge kanter)
Pressende angriber - Angreb

I sommervinduet 2018 var det kun indkøb af Mathias Ross fra AAB, som ligner et kæmpetalent. Oprykning af Frederik Nørrestrand og en Magnus Würtz på fri.
Salg af Benjamin Bellot, Johan Larsson (5 mio) og Hany Mukhtar (70 mio) sikrer økonomien for nu.

Jeg kvalificerede mig til EURO cup gruppespillet med sejre over Rijeka (4-2) og Ferencváros (4-1) og her mødte jeg Anderlecht, Real Betis og AZ Alkmaar. Her ender jeg på en snæver 3. plads med 1 point op til AZ.

Dette gav holdet plads til at fokusere på ligaen og pokalen, mens pengene fra EURO cup lunede godt.

I vintervinduet henter jeg Aral Simsir fra FCM. Magnus Kaastrup fra AGF og  Grin Patrice Evra Grin. Evra hentes kun som backup og for at sikre en god oplæring til mit kommende wonderkid Peter Mouritsen, venstreback regen fra OB, som kommer til sommer.
Sælger kun ubrugelige spillere som Halimi, Arajuuri og flere unge på leje.

Starter mesterskabspillet som nr. 2 med 1 point op til FCK. Den sidste del bliver slet ikke umulig, med en Wilczek som bomber mål ind.

Ender a point med FCK efter en sidste runde mod FCM, hvor jeg kun opnår en uafgjort. Heldigvis dummede FCK sig ligeså og med en målscore, som er 20+ bedre end FCK og indbyrdes kampe i mit favør kan jeg kalde mig dansk mester, med Dominik Kaiser, Simon Tibbling, Kamil Wilczek og Anthony Jung som bærende spillere.

Pokalen endte med en 4-0 sejr i finalen over netop FCK med Kasper Fisker og Ante Erceg som dobbelt målscorer.
Kald mig dårlig manager eller ej, men det tog mig netop 1 sæson at forstå hvor vigtig en spiller Kasper Fisker er og vil være for mig fremover.

Nu er jeg snart færdig med 2. sæson, så her vil komme endnu en opdatering. Allerede nu kan jeg afsløre at denne er ligeså succesfuld på trofæsiden, men endnu mere succesfuld hvad angår mine talenter.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #55: 28 Nov 2018, 12:07 »

Jeg har ligesom mange af jer andre valgt at spille med hjerteklubben. Jeg har en ambition om at blive i klubben længe og få udviklet ligaen og dansk fodbold. Jeg står dog nu i en situation, hvor jeg finder det svært at forbedre holdet med danske spillere. Jeg har pt. hentet en del danskere hjem fra udlandet, samtidig med jeg bruger en del tid og penge på at hente danske regens. Jeg er midt i 3. sæson og har pt følgende startopstillingen og danskere i udkanten af truppen:

MM: Frederik Rønnow (Linde
HB: Frederik Nørrestrand (Gundelund)
CB: Röcker (Kabongo)
CB: Pontus Jansson (Hermansson)
LB: Durmisi (Mini)
DMC: C. Nørgaard (Billing)
MC: Lerager (Vigen)
MC: Mukthar (Tibbling)
AML: J. Amon (Saba)
AMR: Skov Olsen (Hasic)
ST: Dansk regen (Uhre & Kamara)

Jeg mangler i den grad inspiration til danskere jeg kunne forstærke mig med og tage det næste skridt. Det kan være min eneste udvej er at fortsætte ungdomsudviklings arbejdet og håber på et par stjerneskud, men havde håbet der var nogen herinde, som kunne give mig lidt inspiration.
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #56: 02 Dec 2018, 11:07 »

Tid til at gøre status for min første sæson i FM19.

Forventninger: Gruppespil i Europa League, guld i Superligaen og en finale plads i pokalen.
Resultatet: 2/3 opnået.
Overordnet set: Tilfreds, selvom jeg er skuffet over måden hvorpå vi røg ud af pokalen.

Først og fremmest, klubbens samlede transfers for sæsonen dertil kommer de handler der er på vej.

Og så kort til det interessante - og de pinlige.
Suppen
Pokalen
Og ja, det var fandme pinligt.
Europa League

Alt i alt er jeg naturligvis tilfreds med sæsonen, men jeg er ikke tilfreds med tilgangen til pokalen, og jeg er ikke tilfreds med den kvalitet vi har haft mulighed for at hente ind. Jeg forventer at se nogle bedre spillere inden alt for længe, og så forventer jeg at få smidt et par udlændinge mere ud af truppen her til sommer.

BelthazorDK - er der nogen mulighed for du kan lægge din taktik op til download? Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #57: 10 Dec 2018, 14:15 »

Er efterhånden midtvejs i 4. sæson. Så her er en lille fin update med en masse screenshots:

Ligastillinger:
1. sæson: Europa
2. sæson Europa
3. sæson Europa Vandt også pokalen.
Ligger pt. nummer 1 uden at have tabt med et enkelt derby tilbage som sidste kamp før vinterpause. Europa

Transfers:
1. sæson
2. sæson
3. sæson
4. sæson

Regenshowcase:
Karsten Leth
Jacob Jespersen
Nikolai Kirkegaard
Har flere, men det er kun de her tre som er inde over førsteholdet og som er fra eget intake.

Opdatering:

Ligaen:
4. sæson
5. sæson
6. sæson
7. sæson
8. sæson
9. sæson

Pokalen: er vundet alle år på nær en enkelt sæson.

Europa:
5. sæson
6. sæson
7. sæson
8. sæson
9.sæson(FUCKING CL VINDERE FUCK JA)

Transfers:
4. sæson afsluttet.
5. sæson
6. sæson
7. sæson
8. sæson
9. sæson
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #58: 11 Dec 2018, 01:52 »

Det er vanvittigt at du har vundet CHL. Dælme også nogle imponerende salg du har lavet.
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #59: 11 Dec 2018, 11:33 »



Har du haft samme gennemgående taktik igennem alle sæsonerne? Og må vi evt. se et billede af den? Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010