home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 35237 gange)
simmy1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #30: 06 Nov 2018, 14:46 »

Jeg hopper med på vognen. Har også lavet et save med Brøndby, hvor jeg pt. ligger på 1. pladsen med en føring på 7 point efter 13 kampe (10-2-1).
Spiller med 442 diamant smal, gegenpres. Fungerer rigtig godt.
Røg desværre ud til AZ Alkmaar i 4.kvalrunde 6-4 samlet.

Ind er kommet Fisse Mike, Aubrey Modiba (fremragende venstreback, anbefales!! 4 mil), Hjulsager, Franz Brorsson og Xadas.
Jeg har solgt Mukhtar til Leverkusen for 70 mil, Röcker til Getafe for 15, Larsson til Villarreal for 18 (23 mil). Tibbling er i søgelyset hos Chelsea og City.

Har planer om at gøre Laursen og Bechs lejekontrakter permanente og muligvis hente tidligere profiler hjem på længere sigt. Holst, Nørgaard, Phiri, Pukki.

Frederik Nørrestrand har spillet fantastisk når jeg har givet ham chancen. I to pokalkampe og én Superliga kamp, har han haft en rating på 8.13 og lagt op til 4 mål. Tænker jeg vil rykke Gammelby ind centralt og satse hele butikken på Nørrestrand efter årsskiftet.
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #31: 06 Nov 2018, 16:18 »

Jeg spiller med Horsens, og har lige solgt Frederik Nørrestrand til Stoke for 28 mio. efter 12 kampe...
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #32: 07 Nov 2018, 14:57 »

Jeg hopper med på vognen. Har også lavet et save med Brøndby, hvor jeg pt. ligger på 1. pladsen med en føring på 7 point efter 13 kampe (10-2-1).
Spiller med 442 diamant smal, gegenpres. Fungerer rigtig godt.
Røg desværre ud til AZ Alkmaar i 4.kvalrunde 6-4 samlet.

Ind er kommet Fisse Mike, Aubrey Modiba (fremragende venstreback, anbefales!! 4 mil), Hjulsager, Franz Brorsson og Xadas.
Jeg har solgt Mukhtar til Leverkusen for 70 mil, Röcker til Getafe for 15, Larsson til Villarreal for 18 (23 mil). Tibbling er i søgelyset hos Chelsea og City.

Har planer om at gøre Laursen og Bechs lejekontrakter permanente og muligvis hente tidligere profiler hjem på længere sigt. Holst, Nørgaard, Phiri, Pukki.

Frederik Nørrestrand har spillet fantastisk når jeg har givet ham chancen. I to pokalkampe og én Superliga kamp, har han haft en rating på 8.13 og lagt op til 4 mål. Tænker jeg vil rykke Gammelby ind centralt og satse hele butikken på Nørrestrand efter årsskiftet.

Holst og profil i samme sætning  funny funny funny funny
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #33: 07 Nov 2018, 19:54 »

sæson 2 , genpres taktik. spiller ude mod vejle de har 1 skud. vi har 28 - 12 på mål. kan i heller ikke score? Opstemt
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #34: 07 Nov 2018, 20:18 »

sæson 2 , genpres taktik. spiller ude mod vejle de har 1 skud. vi har 28 - 12 på mål. kan i heller ikke score? Opstemt

Har haft samme problem, hvor jeg gjorde 2 ting byttede rollerene om på min angribere ( spiller med en fremskudt og dybliggende, og byttede så den fremskudte fra venstre side til højre)

Og så begyndte jeg at træne chanceomsætning.
Logged


Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #35: 07 Nov 2018, 20:34 »

Har haft samme problem, hvor jeg gjorde 2 ting byttede rollerene om på min angribere ( spiller med en fremskudt og dybliggende, og byttede så den fremskudte fra venstre side til højre)

Og så begyndte jeg at træne chanceomsætning.

Det vil jeg prøve . Erceg løber ikke så meget i offside , men score ret fint . 33/25 sidste sæson og 14/11 i nuværende sæson.
Min anden angriber Johannes Eggestein som jeg virkelig bare gerne vil ha igang har lavet kun scoret 5 på 20(4) kampe. Emil Berggreen lavede også kun 10 på 33(4) første sæson og nu 12 på 18(2) kampe. Men med det antal af chancer de får burde de lave 25-30 alle sammen hver sæson.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #36: 07 Nov 2018, 20:37 »

Det vil jeg prøve . Erceg løber ikke så meget i offside , men score ret fint . 33/25 sidste sæson og 14/11 i nuværende sæson.
Min anden angriber Johannes Eggestein som jeg virkelig bare gerne vil ha igang har lavet kun scoret 5 på 20(4) kampe. Emil Berggreen lavede også kun 10 på 33(4) første sæson og nu 12 på 18(2) kampe. Men med det antal af chancer de får burde de lave 25-30 alle sammen hver sæson.

Spiller du med "arbejd bolden i feltet" ?
Men ja hvis du har så mange skud mod mål og de er inde for rammen, så burde de score mere.
Logged


Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #37: 07 Nov 2018, 20:53 »

Spiller du med "arbejd bolden i feltet" ?
Men ja hvis du har så mange skud mod mål og de er inde for rammen, så burde de score mere.

Det har jeg gjort et par kampe. Ved dog ikke om det er en fordel. Huh  Eggestein lavede lige 2 basser , Erceg 1 efter de fik nye roller  Grin
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #38: 07 Nov 2018, 20:57 »

Det har jeg gjort et par kampe. Ved dog ikke om det er en fordel. Huh  Eggestein lavede lige 2 basser , Erceg 1 efter de fik nye roller  Grin

Nice :-)
"arbejd bolden i feltet" kan nogle gange fjerne de lang skud som kun går ind 1 ud af 100 skud, specielt skud som kommer fra midtbanen.
Logged


Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #39: 07 Nov 2018, 21:01 »

Nice :-)
"arbejd bolden i feltet" kan nogle gange fjerne de lang skud som kun går ind 1 ud af 100 skud, specielt skud som kommer fra midtbanen.

Også det jeg tænker.  Smiley Vil lige afprøve det i en håndfuld kampe og se om hvorvidt det hjælper.
Logged

AndersW
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #40: 12 Nov 2018, 23:49 »

Går udfra at de fleste mister Troels Bech i vinterpausen.
Nogen gode afløsere? Har brugt hele aftenen på at finde en..
Logged

Peden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #41: 13 Nov 2018, 11:02 »

Går udfra at de fleste mister Troels Bech i vinterpausen.
Nogen gode afløsere? Har brugt hele aftenen på at finde en..

Hvis du har pengene til det Dan Eggen :-)
Logged

AndersW
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #42: 13 Nov 2018, 11:13 »

Hvis du har pengene til det Dan Eggen :-)

Efter Mukhtar salg på 70, så har jeg stadig masser af penge. Jeg mener at Dan Eggen fremtidsplaner var at blive Manager. Undersøger det lige i aften.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #43: 13 Nov 2018, 17:20 »

Går udfra at de fleste mister Troels Bech i vinterpausen.
Nogen gode afløsere? Har brugt hele aftenen på at finde en..


Jeg hentede guld Glenn i Vendsyssel.
Logged


Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #44: 15 Nov 2018, 12:20 »

Hjælp!

Jeg kan se, at de fleste af jer formår at have masser af succes med Brøndby - også med genpres-taktikken. Jeg kan overhoved ikke få det til at fungere. Har holdt mig til 4-1-2-1-2 (smal diamant) men prøvet flere forskellige positionsindstillin ger - specielt på midtbanen. Intet for dem dog til virkelig at præstere (og slet ikke to kampe i træk). Fx bidrager den offensive midtbane (oftest Hany) med nærmest ingenting.

I de fleste kampe har jeg et solidt spilovertag og også flest skud (på mål). Mod Vendsyssel har jeg fx 7 skud på mål mod deres 2 - taber alligevel 1-2. Er der noget, jeg gør fuldstændigt forkert, eller har I nogle gode råd?

Jeg har desuden fået 5 røde kort i de første 12 kampe. Igen, er der noget, jeg gør helt forkert, eller er det bare umuligt at spille aggressivt i FM?


Kampprogram



Taktik
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010