home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 35235 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Brøndby IF
« : 19 Okt 2018, 10:51 »



Synes da vi skal have en tråd til at diskutere Brøndby i denne udgave af Football Manager. Klubben behøver vel ikke så meget introduktion.

Mukthar ser godt nok god ud! Han blev køb fri af Leverkusen i mit spil for 70 millioner og er allerede 137 millioner værd nu. Det har givet mig en masse penge, hvor nogle af dem er blevet brugt.

Har købt Kraev fra FCM som erstatning. Har også hentet Nicolaisen til forsvaret, da jeg synes der er brug for yngre kræfter. Ville egentlig gerne have en defensiv midt til at rotere med Radosevic, men har ikke kunne finde en jeg vil have endnu. Synes det tager lang tid at scoute spillere.

Spiller en 4-4-2 med smal diamant kontra angreb. Det fungere squ! Ligger nummer 1 med 22 point efter 8 kampe. Røg godt nok ud i EL til Gent, tabte 2-1 sammenlagt.

Hvordan er I startet med Brøndby? :-)
« Seneste Redigering: 19 Okt 2018, 10:56 af Boerre » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #1: 19 Okt 2018, 16:34 »

Tid til at gøre status over min sæsonstart i BIF.

Først og fremmest var det håbet af jeg kunne få nogle danske erstatninger for flere folk, navnligt dem jeg ikke selv syntes har leveret i den virkelige verden.

Hertil kommer en filosofi som på sigt skal betyde jeg fokuserer på egne talenter, suppleret med danske spillere som har fået deres gennembrud hos tidligere klubber, således jeg ikke ligger og hapser alt der kan kravle og gå fra de andre hold, til sidst med lidt eksotiske tiltag i form af et par individualister fra udlandet, hvor taken er max 5 i truppen, som gerne skulle ligge mellem 23 og 26 mand.

Taktisk er jeg ude i en opstilling der har taget lidt tid at få til at præstere, eller måske nærmere, som ikke har givet en direkte førsteplads fra start, hvor AGF har været fantastiske og startede ud med 7 sejre, inden de i 8. spillerunde måtte se sig slået efter to tidlige kontrastød fra Vendsyssel FF, og da FCK samtidigt slog EfB 2-1, sneg de sig foran på 1. pladsen med 21 point, delt med AGF. OB indtager i skrivende stund 3. pladsen med 17 point, mens BIF, Aab, Randers og ACH deles om 4. pladsen med 14, en på ingen måder acceptabel pointhøst fra 8 kampe, men et dumt nederlag i første runde i Randers, samt en hård uge med Feyenoord - FCK - Feyenoord, kostede dyrt i ligaen.

Status for turneringerne er ved vinduets udgang derfor at Suppen er under forventning, men kan reddes, EL er som den skal være hvor vi er røget i gruppespil med PSV, Zenit og FC Zürich, mens Avedøre IF venter i pokalens 3. runde.

Transfer fronten blev en lidt blandet affære, hvor jeg må indrømme der er blevet lejet en enkelt tysker, og så må jeg se i øjnene at modsat flere andre jeg har hørt fra, har jeg ikke fået solgt Hany, og vælger derfor i stedet at satse på ham, det betyder dog at der er skarp konkurrence om midtbane pladserne stadigvæk.

Udover mine transfers, har jeg valgt at ophæve med Bellot til 500k og fyre et par folk jeg ikke så en fremtid i navnligt fra de resterende hold.

Kort om handlerne, jeg ville af med udlændinge, og der var nogle stykker som røg hurtigt, og så var der Kopplin som allerede var utilfreds som reserve, og derfor et taget videre. Indkøbene er hovedsageligt talenter og en dansk reserve keeper, intet stort. Sund økonomi frem mod næste transfervindue.

Og hvad var det så der gjorde de få point i ligaen blev skrabet sammen? flere ting, for det første var der noget i taktikken der ikke føltes som om det hang sammen i starten - noget der skulle tweakes lidt. For det andet tror jeg faktisk ikke jeg har haft 2 kampe i streg hvor ikke minimum 3 af mine bedste folk har været skadet. I skrivende stund er Fisker, Eskesen og Mensah skadet, men har i flere kampe måttet undvære Hany, Bech, Halimi, Vigen, Tibbling og Jung allerede.

Fremdadrettet: Jeg flirter med tanken om at satse på Nørrestrand, og så rykke Gammelby ind i det centrale forsvar som makker til Kabongo, derudover regner jeg med at se Lukas Mai forlade os til vinter igen, ligesom Marvin Sæbehandske skal ud til vinter, om det så skal koste mig et mesterskab, eller et indkøb af en udenlandsk keeper. Hermansson er givetvis et salgsobjekt til vinter, specielt med tanke på Gammelby rokaden. Jung er en af de få jeg forventer at holde på lidt endnu, mens Radosevic, Halimi, Kaiser og Erceg alle er til eksamen i efteråret for at se hvem der kan gøre sig fortjent til tilliden på sigt. Hany, Tibbling og før omtalte Jung er nok de 3 sikreste udlændinge lige nu, men 2 af dem har tiltrukket sig opmærksomhed ude fra i vinduet, dog uden salg. Seneste var nyheder om Tibblings forestående skifte til Chelsea, om end jeg ikke tror de kan tilbyde nok til at gøre det interessant her med få minutter tilbage af vinduet.

Håber det kører bedre for i andre i ligaen end det gør her!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 20 Okt 2018, 15:20 »

En kort update efter 8 spillede kampe i ligaen.

Jeg har ikke købt nogen, da jeg har fjernet muligheden for det i første transfervindue. Det var egentlig mest et test spil, for at se hvordan de nuværende spillere i truppen præsterer.

Jeg røg ud til Zenit i Europa. Klassisk Brøndby, taber 4-1 på udebane, og er derved allerede ude, inden kampen i Brøndby som ender 0-0.

I ligaen er jeg ubesejret. Vundet 6 og spillet 2 uafgjort. Højdepunkter var en 1-0 sejr i siloen og den senest spillede kamp 3-1 i Herning.

Jeg har bare sat en 442, smal diamant op, klassisk Zorniger stil, som jeg bare har forsat.

Johan Larsson er en kæmpe chef, præsterer konstant godt, både træning og kamp. Mangler stadig lige at finde den bedste konstalation med roller osv. på midtbanen, kunne godt ønske mig lidt flere mål fra dem.
« Seneste Redigering: 20 Okt 2018, 16:02 af Ne1 » Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 20 Okt 2018, 17:56 »



Synes da vi skal have en tråd til at diskutere Brøndby i denne udgave af Football Manager. Klubben behøver vel ikke så meget introduktion.

Mukthar ser godt nok god ud! Han blev køb fri af Leverkusen i mit spil for 70 millioner og er allerede 137 millioner værd nu. Det har givet mig en masse penge, hvor nogle af dem er blevet brugt.

Har købt Kraev fra FCM som erstatning. Har også hentet Nicolaisen til forsvaret, da jeg synes der er brug for yngre kræfter. Ville egentlig gerne have en defensiv midt til at rotere med Radosevic, men har ikke kunne finde en jeg vil have endnu. Synes det tager lang tid at scoute spillere.

Spiller en 4-4-2 med smal diamant kontra angreb. Det fungere squ! Ligger nummer 1 med 22 point efter 8 kampe. Røg godt nok ud i EL til Gent, tabte 2-1 sammenlagt.

Hvordan er I startet med Brøndby? :-)


Har du et ss af din taktik samt indstrukser?
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 20 Okt 2018, 19:20 »

Er grutebust svær og få fat i eller er han ikke god nok til Brøndby?
Logged

Vi skal alle være her.

champ3n
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 20 Okt 2018, 19:38 »

Er grutebust svær og få fat i eller er han ikke god nok til Brøndby?

I mit save bliver han vurderet til at være på niveau med Schwäbe, men han er dog ikke interesseret i at komme til Brøndby.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 20 Okt 2018, 19:59 »

I mit save bliver han vurderet til at være på niveau med Schwäbe, men han er dog ikke interesseret i at komme til Brøndby.
Helt okay Smiley tænkte bare at han nok ville være en man skulle se sig om efter i spillet Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 20 Okt 2018, 20:04 »

Tid til at gøre status over min sæsonstart i BIF.

Først og fremmest var det håbet af jeg kunne få nogle danske erstatninger for flere folk, navnligt dem jeg ikke selv syntes har leveret i den virkelige verden.

Hertil kommer en filosofi som på sigt skal betyde jeg fokuserer på egne talenter, suppleret med danske spillere som har fået deres gennembrud hos tidligere klubber, således jeg ikke ligger og hapser alt der kan kravle og gå fra de andre hold, til sidst med lidt eksotiske tiltag i form af et par individualister fra udlandet, hvor taken er max 5 i truppen, som gerne skulle ligge mellem 23 og 26 mand.

Taktisk er jeg ude i en opstilling der har taget lidt tid at få til at præstere, eller måske nærmere, som ikke har givet en direkte førsteplads fra start, hvor AGF har været fantastiske og startede ud med 7 sejre, inden de i 8. spillerunde måtte se sig slået efter to tidlige kontrastød fra Vendsyssel FF, og da FCK samtidigt slog EfB 2-1, sneg de sig foran på 1. pladsen med 21 point, delt med AGF. OB indtager i skrivende stund 3. pladsen med 17 point, mens BIF, Aab, Randers og ACH deles om 4. pladsen med 14, en på ingen måder acceptabel pointhøst fra 8 kampe, men et dumt nederlag i første runde i Randers, samt en hård uge med Feyenoord - FCK - Feyenoord, kostede dyrt i ligaen.

Status for turneringerne er ved vinduets udgang derfor at Suppen er under forventning, men kan reddes, EL er som den skal være hvor vi er røget i gruppespil med PSV, Zenit og FC Zürich, mens Avedøre IF venter i pokalens 3. runde.

Transfer fronten blev en lidt blandet affære, hvor jeg må indrømme der er blevet lejet en enkelt tysker, og så må jeg se i øjnene at modsat flere andre jeg har hørt fra, har jeg ikke fået solgt Hany, og vælger derfor i stedet at satse på ham, det betyder dog at der er skarp konkurrence om midtbane pladserne stadigvæk.

Udover mine transfers, har jeg valgt at ophæve med Bellot til 500k og fyre et par folk jeg ikke så en fremtid i navnligt fra de resterende hold.

Kort om handlerne, jeg ville af med udlændinge, og der var nogle stykker som røg hurtigt, og så var der Kopplin som allerede var utilfreds som reserve, og derfor et taget videre. Indkøbene er hovedsageligt talenter og en dansk reserve keeper, intet stort. Sund økonomi frem mod næste transfervindue.

Og hvad var det så der gjorde de få point i ligaen blev skrabet sammen? flere ting, for det første var der noget i taktikken der ikke føltes som om det hang sammen i starten - noget der skulle tweakes lidt. For det andet tror jeg faktisk ikke jeg har haft 2 kampe i streg hvor ikke minimum 3 af mine bedste folk har været skadet. I skrivende stund er Fisker, Eskesen og Mensah skadet, men har i flere kampe måttet undvære Hany, Bech, Halimi, Vigen, Tibbling og Jung allerede.

Fremdadrettet: Jeg flirter med tanken om at satse på Nørrestrand, og så rykke Gammelby ind i det centrale forsvar som makker til Kabongo, derudover regner jeg med at se Lukas Mai forlade os til vinter igen, ligesom Marvin Sæbehandske skal ud til vinter, om det så skal koste mig et mesterskab, eller et indkøb af en udenlandsk keeper. Hermansson er givetvis et salgsobjekt til vinter, specielt med tanke på Gammelby rokaden. Jung er en af de få jeg forventer at holde på lidt endnu, mens Radosevic, Halimi, Kaiser og Erceg alle er til eksamen i efteråret for at se hvem der kan gøre sig fortjent til tilliden på sigt. Hany, Tibbling og før omtalte Jung er nok de 3 sikreste udlændinge lige nu, men 2 af dem har tiltrukket sig opmærksomhed ude fra i vinduet, dog uden salg. Seneste var nyheder om Tibblings forestående skifte til Chelsea, om end jeg ikke tror de kan tilbyde nok til at gøre det interessant her med få minutter tilbage af vinduet.

Håber det kører bedre for i andre i ligaen end det gør her!

Kan kun sige jeg totalt misundelig over at formår at holde Hany i klubben.
Hans frikøb blev udløst af frankurt i mit save.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 20 Okt 2018, 20:44 »

Så er der dømt vinterpause, og jeg overvintre på 1. pladsen.
9 point foran Horsens på 2. pladsen, som er det eneste hold jeg har tabt til denne halvsæson.
Ellers har jeg fået 15 sejre og 4 uafgjorte.
Har blandt andet slået Midtjylland 6-1.

Bedste spillere:
Kamil:19(2) Kampe 7.48 - 17 mål og 4 assists. Så det virker ret realistisk på en halvsæson.
Kasper Fisker:14(3) Kampe 7.40 - 6 mål og 2 assists.

Men der er en del man kunne fremhæve. Desværre tager Larsson af sted nu til vinter og har ikke kunne få forlænget med Kamil. Mukthar er sur fordi jeg ikke bare lader ham gå til en latterlig lav pris.
Så det bliver spændende at se om det hele bare falder fra hinanden i den sidste halvdel af sæsonen.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 20 Okt 2018, 20:50 »

Mens jeg venter på at spille min sæson færdig, vil jeg lige dele et screenshot fra en kamp hvor jeg ved halvlegen overvejede at fyre hele truppen...

4. November, Brøndby stadion
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 20 Okt 2018, 20:55 »

Mens jeg venter på at spille min sæson færdig, vil jeg lige dele et screenshot fra en kamp hvor jeg ved halvlegen overvejede at fyre hele truppen...

4. November, Brøndby stadion

Det er godt nok et lækkert comeback. Lækkert lavet. Thumbs Up
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 20 Okt 2018, 23:31 »

Tid til at gøre status for min første sæson i FM19.

Forventninger: Gruppespil i Europa League, guld i Superligaen og en finale plads i pokalen.
Resultatet: 2/3 opnået.
Overordnet set: Tilfreds, selvom jeg er skuffet over måden hvorpå vi røg ud af pokalen.

Først og fremmest, klubbens samlede transfers for sæsonen dertil kommer de handler der er på vej.

Og så kort til det interessante - og de pinlige.
Suppen
Pokalen
Og ja, det var fandme pinligt.
Europa League

Alt i alt er jeg naturligvis tilfreds med sæsonen, men jeg er ikke tilfreds med tilgangen til pokalen, og jeg er ikke tilfreds med den kvalitet vi har haft mulighed for at hente ind. Jeg forventer at se nogle bedre spillere inden alt for længe, og så forventer jeg at få smidt et par udlændinge mere ud af truppen her til sommer.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 21 Okt 2018, 10:23 »

Tid til at gøre status for min første sæson i FM19.

Forventninger: Gruppespil i Europa League, guld i Superligaen og en finale plads i pokalen.
Resultatet: 2/3 opnået.
Overordnet set: Tilfreds, selvom jeg er skuffet over måden hvorpå vi røg ud af pokalen.

Først og fremmest, klubbens samlede transfers for sæsonen dertil kommer de handler der er på vej.

Og så kort til det interessante - og de pinlige.
Suppen
Pokalen
Og ja, det var fandme pinligt.
Europa League

Alt i alt er jeg naturligvis tilfreds med sæsonen, men jeg er ikke tilfreds med tilgangen til pokalen, og jeg er ikke tilfreds med den kvalitet vi har haft mulighed for at hente ind. Jeg forventer at se nogle bedre spillere inden alt for længe, og så forventer jeg at få smidt et par udlændinge mere ud af truppen her til sommer.

Flot tur i Europa du har haft må man sige.
Hvilke spillere præsterede bedst for dig første sæson?
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 21 Okt 2018, 13:28 »

Så er jeg færdig med første sæson.
Endte med at vinde the double, selvom jeg var tæt på at smide et 11 points forspring til fck.

Til sidst endte jeg dog med at hive den hjem, og afgjorde det på Brøndby stadion mod nettop fck.

I pokalfinalen mødte jeg Viborg fra 1. division. De havde slået Nordsjælland (som forresten er rykket ud af ligaen) og Vendsyssel på deres vej.
Jeg vandt 1-0 på et mål af Uhre, som var en del af en opstilling, der ikke havde mange af de faste startere med.

Jeg endte med 82 point, slog dermed lige præcis point rekorden. 25 Sejre, 7 uafgjort og 4 nederlag.

Både Röcker og Kamil smutter efter denne sæson, men får Kraev og Pål Kirkevål som erstatninger. Derudover prøver jeg at hente en del billige spillere i Nordsjælland, blandt andet Damsgård til omkring 900k.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 21 Okt 2018, 18:58 »

Flot tur i Europa du har haft må man sige.
Hvilke spillere præsterede bedst for dig første sæson?

Set på præstationer som gennemsnitsscore, mål og mål imod osv. Må det næsten være Jung, Kaiser, Hany og Uhre. Dog var jeg ikke tilfreds med Uhre de første 6 måneder.. 2 lange stimer uden mål, dog efterfulgt af 2-3 kampe med flere mål, så hans snit blev til topscorer i ligaen, men det var først i foråret hvor jeg brugte ham som venstre invendig angriber det tog fart med ham. Erceg gjorde det habilt på den anden kant, hvor det blev til 12 kasser og 8 oplæg i 32 liga kampe, mens Uhre ramte 22 kasser, 4 assist og 5 kampens spiller i 33.

Syntes dog jeg vil nævne at både Kabongo oh Nørrestrand har spillet sig ind på mit hold, Kabongo som starter i 1. sæson og Nørrestrand som starter i 2. talentet er der, nu er det bare at gribe den chance de har fået.

Er meget imponeret over hvor billigt flere folk får hentet de mange FCN talenter, jeg selv har godt nok været presset til at betale kassen. Har smidt tæt ved 40 millioner til FCN dette sommer vindue, selvom de er rykket ned.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010