|
Nephilim
|
|
Er der nogle der kender til udlændinge reglen i Tyrkiet? Altså hvor mange man må have i truppen og i kamptruppen?
|
|
|
|
|
|
Hodie Mecum Eris In Paradiso
|
|
|
|
|
Forlan
|
|
Er der nogle der kender til udlændinge reglen i Tyrkiet? Altså hvor mange man må have i truppen og i kamptruppen?
Ja..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Ja..
Kunne du lokkes til at svare på det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forlan
|
|
Max 12 udlændinge i kamptruppen... Mindst 1 hjemlig målmand i kamptruppen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Mange tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Hey FmFreaks..
Hvad stor betydning har det om man spiller med Lille eller Stor database ?
Tænker os mere jo større den er jo mindre kan pc'en yde :-) ?
|
|
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Ja, jo større den er, jo langsommere vil spillet være til at loade og save osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Mange Tak :-)
Men hvad har det af betydning at spille med lille database kontra stor :-)?
|
|
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Antallet af spillere...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sutharam
|
|
Bliver de fejl der er i superligaen nogensinde rettet? Synes got nok det er for dårligt at de stadig ikke er rettet!
Har lige opdaget i mit nye save i superligaen, at man kan bruge alle 7 udskiftninger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Bliver de fejl der er i superligaen nogensinde rettet? Synes got nok det er for dårligt at de stadig ikke er rettet!
Har lige opdaget i mit nye save i superligaen, at man kan bruge alle 7 udskiftninger.
Sigames skriver at de kender til problemet, men kan ikke rette det endnu. De har kendt til fejlen i over 2 måneder. Ellers kan man hente en database update på FMScout, der skulle rette fejlen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sutharam
|
|
Spøjst at der er privat personer der har lavet en rettelse, mens SI Ikke har tid til at rette den. Jeg tænker jeg bare spiller videre, medmindre det er en rettelse der retter igangværende saves?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hej fm venner. Jeg er nysgerrig på om fejlen i superligaen er rettet? Synes jeg læste noget om, der var noget med nedrykningsspillet eller mesterskabs spillet. Nå men spørgsmålet går på, om fejlen er retter. Det save jeg pt kører er fra da spillet udkom, så har opdateringerne også rettet Superliga spillet i savnes fra da spillet udkom. Overvejer nemlig om jeg skal prøve en tur hjem til superligaen i mit save
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forlan
|
|
Der er sket en yderst mærkværdig fejl i mit spil...
Jeg lånte en spiller ud til Sunderland... De sælger ham så videre i en byttehandel... Rimelig fræk manøvre..
Det betyder så at han stadig fremgår over mit U23 hold, men spiller er Brighton spiller nu...
Andre som har oplevet noget lignende...?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Der er sket en yderst mærkværdig fejl i mit spil...
Jeg lånte en spiller ud til Sunderland... De sælger ham så videre i en byttehandel... Rimelig fræk manøvre..
Det betyder så at han stadig fremgår over mit U23 hold, men spiller er Brighton spiller nu...
Andre som har oplevet noget lignende...?
Hahaha  Det lyder da helt vanvittigt. Det er da klart noget du skal rappotere til SI Games
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|