home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137147 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #285: 25 Jan 2019, 14:30 »

Jeg spiller med angriber og enten 2 indvendige eller nogle gange en fløj. Angriberen har jeg spillet både komplet og fremskudt. Jeg har prøvet lidt forskelligt men der er intet der virker godt. Jeg dominerer alle kampe både på bold besiddelse og chancer men det som om der bare er en forbandelse. Har været i 2 klubber i dette save og det har været det samme i begge klubber
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #286: 25 Jan 2019, 15:33 »

Det kan også være dine holdinstrukser... måske har du nogle der modsiger hinanden?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #287: 25 Jan 2019, 15:57 »

Jeg tror også det er vigtigt at se på de øvrige roller på holdet - bliver der ikke skabt chancer, kan angriberne ikke score..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #288: 25 Jan 2019, 18:32 »

Har aldrig haft problemer med denne taktik, tværtimod. Det har altid været en kæmpe succes og derfor også min favorit. Skal lige siges jeg har prøvet at justerer taktikken rigtig meget, inkl spillernes roller.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #289: 26 Jan 2019, 07:43 »

Er der nogen der ved noget konkret omkring den nyeste opdatering? Jeg kæmper utrolig meget med angribere. Så meget jeg overvejer at starte nyt spil i håb om det afhjælper problemet
Der har ikke været match engine opdateringer i den nye opdatering. Heller ikke indkast/hjørne sparks exploitet er blevet fixet Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #290: 26 Jan 2019, 09:13 »

Hvilken corner exploit? Tunge

Jeg kan sq ikke score på mine hjørnespark xD
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #291: 26 Jan 2019, 14:02 »

Der har ikke været match engine opdateringer i den nye opdatering. Heller ikke indkast/hjørne sparks exploitet er blevet fixet Smiley

Så det vil sige der muligvis kunne være nogle bugs? Her tænker jeg også på hjørnespark osv. Der er jeg også meget sårbar
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #292: 27 Jan 2019, 15:26 »

Hvilken corner exploit? Tunge

Jeg kan sq ikke score på mine hjørnespark xD
Jeg ved at det er med i de fleste taktikker man henter i dag. Mener der er en guide på fm-base.

Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #293: 27 Jan 2019, 16:51 »

Der går så også lidt af det sjove af det, synes jeg, hvis man bare cruiser derud af på den måde...  Så quitter jeg som regel mit spil, eller siger op i klubben. Men bare et mål en gang imellem på hjørne ville være sjovt Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #294: 27 Jan 2019, 17:18 »

Jeg deler lidt din holdning Nephilim - hvorfor gider man overhovedet spille FM hvis man ikke får nogen modstand, Whispers..??
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #295: 27 Jan 2019, 18:37 »

Jeg deler lidt din holdning Nephilim - hvorfor gider man overhovedet spille FM hvis man ikke får nogen modstand, Whispers..??
Det er ikke mit screenshot. Et exploit er et exploit. Det virker jo ikke kun engang imellem Opstemt. Modstand er i og for sig noget man selv skaber. Hvorfor ellers spille med United, PSG, Barca, Real Madrid, City osv osv osv osv. Det er efterhånden mange år siden FM har været "svært" eller givet ordentlig modstand Smiley Den største klub jeg selv spiller med er Tottenham. Ellers er det klubber som OGC Nice eller Hertha BSC. Jeg går mere op i at have det sjovt end at sørge for jeg får modstand.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #296: 27 Jan 2019, 21:40 »

Det er efterhånden mange år siden FM har været "svært" eller givet ordentlig modstand Smiley

Der er jeg så uenig...
Jeg synes FM giver rigelig med modstand i år.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #297: 27 Jan 2019, 22:47 »

Jeg er igang med min 6 sæson. Og har kun vundet den franske liga cup. Så jeg synes bestemt det svært i år
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #298: 28 Jan 2019, 21:11 »

Hej er der nogen der ved om det er muligt at lave en redigeret version, hvor man både kan være ejeren og manageren af en klub?
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #299: 29 Jan 2019, 15:36 »

Hej fm venner.
Lige et hurtigt spøgsmål, når jeg får bud på mine spiller og f.eks vil afvise. Så det ikke muligt for mig at vælge årsag til jeg afviser. Jeg tror jeg må have slået noget fra. Er der en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg slår det til igen?

Jeg har spurgt inde på SI Games' forum, og de har svaret at grunden til et afslag er blevet flyttet til den efterfølgende samtale med spilleren, hvis han er utilfreds. Det mener de er mere realistisk.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010