home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137671 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #300: 29 Jan 2019, 20:08 »

Jeg har spurgt inde på SI Games' forum, og de har svaret at grunden til et afslag er blevet flyttet til den efterfølgende samtale med spilleren, hvis han er utilfreds. Det mener de er mere realistisk.

Jeg har en fornemmelse af at han spørger ind til den del, hvor man svarer til den bydende klub at man eks. afviser pga for lille et bud eller fast mand på holdet, osv.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #301: 29 Jan 2019, 20:35 »

Jeg har en fornemmelse af at han spørger ind til den del, hvor man svarer til den bydende klub at man eks. afviser pga for lille et bud eller fast mand på holdet, osv.

Ja, og det er den del der er blevet flyttet til den efterfølgende samtale Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #302: 29 Jan 2019, 21:37 »

Jeg har spurgt inde på SI Games' forum, og de har svaret at grunden til et afslag er blevet flyttet til den efterfølgende samtale med spilleren, hvis han er utilfreds. Det mener de er mere realistisk.

Altså man har ingen svar muligheder, også selvom spilleren ikke er utilfreds.
Jeg synes jo det var en fordel da man kunne afvise samtidig med at man f.eks sagde spilleren er uundværlig. På den måde fik ens spiller også ideen om man sætter pris på ham.
Synes mange gange når man afviser et bud på ens spillere nu, så har de større tendens til at blive utilfredse
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #303: 29 Jan 2019, 21:58 »

Jamen jeg er ikke uenig med dig... Jeg vil også meget hellere have den gamle måde tilbage.
Men SI mener altså at det er mere realistisk sådan her Skuffet
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #304: 31 Jan 2019, 13:30 »

Er der en der kan forklare mig noget ang transfers?

Feks har Real Madrid købt Rugani i mit save. Der står de har givet 295 mio kr og så (365 mio) dvs potentielle options.
I bunden af vinduet står der så de kun har brugt 36 mio kr overall i dette vindue. De har ikke solgt nogen så hvordan hænger det sammen?
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #305: 31 Jan 2019, 14:14 »

Er der en der kan forklare mig noget ang transfers?

Feks har Real Madrid købt Rugani i mit save. Der står de har givet 295 mio kr og så (365 mio) dvs potentielle options.
I bunden af vinduet står der så de kun har brugt 36 mio kr overall i dette vindue. De har ikke solgt nogen så hvordan hænger det sammen?

Det passer ca med 36 mio Pund...

Det er en fejl de tidligere har lavet hvor de blandet Pund og kr sammen... Måske er det det.. Har ikke lige tjekket om den gør det samme i mit spil...
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #306: 31 Jan 2019, 14:17 »

Syns nok jeg havde set fejlen før...

Broens indlæg i The SAF Challange den 21/1...

Indkøbt forskellige spillere i alt for ca 98 mio kr og der står 12 mio kr i bunden...

Bundlinjen udregner det i pund... Mærkeligt...
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #307: 31 Jan 2019, 14:34 »

Syns nok jeg havde set fejlen før...

Broens indlæg i The SAF Challange den 21/1...

Indkøbt forskellige spillere i alt for ca 98 mio kr og der står 12 mio kr i bunden...

Bundlinjen udregner det i pund... Mærkeligt...

Helt korrekt - tror også det er det problem - jeg har endnu ikke forsøgt mig med at ændre valutaen frem og tilbage - kan være det hjælper (som en god gammeldags genstart Opstemt) men ellers spil med pund eller lev med det indtil de får det fikset (hvis det sker). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #308: 01 Feb 2019, 12:44 »

Er det kun mig det scorer vanvittigt mange mål efter indkast, nærmest exploid agtig mange mål. Dog indkassere jeg også nogle stykker, som jeg uanset hvad jeg gør, ikke kan dæmme op for. Det virker som en fejl i spillet.

Har i andre oplevet noget af det samme?
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #309: 04 Feb 2019, 16:08 »

Hvad er pointen med spillernes favorit numre? Går ud fra det er en kosmetisk feature, men i så fald er den da dum. Der sker intet hvis spilleren bliver tildelt sit favorit nummer, eller ikke får det. Intet morale boost eller andet. Det er da egentlig ret dumt...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #310: 04 Feb 2019, 16:52 »

Hvilken slags bane skal jeg vælge at spille på, som nyoprykket hold i Sky Bet League 2 . Kort og bred, standart eller maksimal ?

Jeg spiller en 4-4-2 med direkte afleveringer og spil i dybten, så en lang og bred bane ville være ideælt, men er nervøs for at de større hold vil bruge banen imod mig, så om det ikke ville være en fordel med en kort og bred bane ?
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #311: 04 Feb 2019, 19:50 »

Hvad er pointen med spillernes favorit numre? Går ud fra det er en kosmetisk feature, men i så fald er den da dum. Der sker intet hvis spilleren bliver tildelt sit favorit nummer, eller ikke får det. Intet morale boost eller andet. Det er da egentlig ret dumt...

Når man skriver kontrakt med en spiller, kan de forlange at få deres favorit nummer, for at ville snakke om en kontrakt, hvis man lover dem det, og ikke overholder det, så mister de i moral, og kan forlange et skifte væk. Tror det er den eneste grund til, at det er med i spillet.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #312: 04 Feb 2019, 21:31 »

Når man skriver kontrakt med en spiller, kan de forlange at få deres favorit nummer, for at ville snakke om en kontrakt, hvis man lover dem det, og ikke overholder det, så mister de i moral, og kan forlange et skifte væk. Tror det er den eneste grund til, at det er med i spillet.

Det har jeg aldrig oplevet, heldigvis.
Man kan jeg jo ikke skifte numre midt på sæsonen, så er sq glad for jeg aldrig har oplevet det  Grin
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DinnZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #313: 05 Feb 2019, 17:38 »

Er der nogen udmelding om, hvor januars transfervindue bliver implementeret i spillet?
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #314: 05 Feb 2019, 19:36 »

Er der nogen udmelding om, hvor januars transfervindue bliver implementeret i spillet?

Hvis du mener hvornår, så er det vel i marts som med alle andre tidligere versioner.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010