home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137094 gange)
elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #75: 23 Okt 2018, 13:16 »

Hej med Jer,

Er der mon nogle, der laver en oversigt over transferbudgetter, eller er der en allerede et sted? Jeg har ledt og ledt, men kan ikke se den Skuffet
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #76: 23 Okt 2018, 19:46 »

Nogen der ved hvorfor spillerne ikke udvikler sig? Spiller med Roma, har let/medium i al træning og fra 3,5 stjerner og op i alle trænings kategorier men mest 4 +

Men mine spillere udvikler sig slet ikke. Har snart spillet første sæson færdig og det er kun mine ungdomspillere som har de der grønne pile.

Okay, der er da få 1. holds spillere som har grønne pile men selv tallene er stadig de samme.

Har prøvet at sætte oplærings grupper op, eksempelvis De Rossi, Pellegrini og Cristiante i en gruppe sammen men der sker ikke en skid.

Nu er jeg så igang med at opgradere trænings faciliteterne for at se om det hjælper. Det ødelægger bare spillet meget for mig, da Roma har mange gode talenter: Kluivert, Coric, Schick, Zaniolo, Bianda osv. osv. Så har jeg endda også købt Toneli, Cutrone og Nikola Milenkovic

« Seneste Redigering: 23 Okt 2018, 19:47 af asroma1987 » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #77: 23 Okt 2018, 23:16 »

Nogen der ved hvorfor spillerne ikke udvikler sig? Spiller med Roma, har let/medium i al træning og fra 3,5 stjerner og op i alle trænings kategorier men mest 4 +

Men mine spillere udvikler sig slet ikke. Har snart spillet første sæson færdig og det er kun mine ungdomspillere som har de der grønne pile.

Okay, der er da få 1. holds spillere som har grønne pile men selv tallene er stadig de samme.

Har prøvet at sætte oplærings grupper op, eksempelvis De Rossi, Pellegrini og Cristiante i en gruppe sammen men der sker ikke en skid.

Nu er jeg så igang med at opgradere trænings faciliteterne for at se om det hjælper. Det ødelægger bare spillet meget for mig, da Roma har mange gode talenter: Kluivert, Coric, Schick, Zaniolo, Bianda osv. osv. Så har jeg endda også købt Toneli, Cutrone og Nikola Milenkovic

Det er normalt 15-24 at de udvikler sig rimeligt, men det går lidt langsommere i FM 19 er også mit bud. Jeg har bare sat assistenten til at lave træningsplanen, mens jeg styrer hvad de træner som og lavet mentorgrupper.

Det er lykkedes at få Carlo Holse på 1,5 sæson til at blive den bedste angriber i FCK og så har Rasmus Nicholaisen (indkøbt hos FCM) kæmpet sig op som nr. 2/3 stykker i CB positionen med Panzo (indkøbt talent).

Det går langsomt, men der sker noget bare mindre og mindre for alderstrin opad.



Som sidenote de største talenter der ikke er klar til førsteholdsfodbold hiver jeg i førsteholdstruppen og sætter dem i mentor grupper, mens jeg spilleberettiger dem til reserver/u-hold.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2018, 23:19 af tojosular » Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #78: 24 Okt 2018, 08:27 »

Er det kun mig der har problemer med at finde højde vægt osv på spillere?
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #79: 24 Okt 2018, 10:11 »

Er det kun mig der har problemer med at finde højde vægt osv på spillere?
Det står nederst under physical attributes.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #80: 24 Okt 2018, 12:03 »

Er det kun mig der har problemer med at finde højde vægt osv på spillere?

Hvad skærmopløsning bruger du? for der er noget info som der ikke er plads til i mindre opløsninger... Jeg havde indtil sidste år nogle gamle skærme som kun gik op til 1600x900, og der var det nærmest umuligt at bruge custom skins :/
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #81: 24 Okt 2018, 14:33 »

Hvad skærmopløsning bruger du? for der er noget info som der ikke er plads til i mindre opløsninger... Jeg havde indtil sidste år nogle gamle skærme som kun gik op til 1600x900, og der var det nærmest umuligt at bruge custom skins :/

Burde have stor opløsning. Har en Lenovo thinkpad 27” mener det den største opløsning der er. Men hvor skulle det stå henne?
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #82: 24 Okt 2018, 14:58 »

Jeg har et "problem" med at der er utrolig få skud mod mål i mine kampe..

Har lige gennemført en sæson med Dortmund som endte med et mesterskab, semi i pokalen og kvartfinale i CL. Det er så vidt fint nok. Spiller med 3 forskellige opstillinger, hvor fordelingen er nok 55 - 25 - 20 i hvor meget de 3 opstillinger bliver brugt..

Mit "problem" er så at der i næsten alle kampe er utrolig få skud mod mål (ikke chancer, men alle skud mod mål). Har haft kampe som er endt 5-2 i skud mod mål og der måske har heddet 2-0 i skud indenfor målrammen og jeg vinder 1-0.

Vil tro at skud mod mål i gennemsnit for sæsonen hedder 8-3 i mit favør. Tror kun jeg er kommet over 20 skud i en enkelt kamp.

Taktik-mæssigt er der ikke noget som gør at de ikke må søge chancer eller skyde på mål eller andet.

Vil bare høre om der er andre som oplever det samme eller det bare er mine taktikker som ikke er så publikums-venlige.
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #83: 24 Okt 2018, 15:03 »

Vægt og højde står her:

Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #84: 24 Okt 2018, 18:33 »

Jeg overvejer at lave en blog, men stinker til det grafiske. Jeg har kigget sidens forskellige guides til det, igennem. Men det bliver bare ikke godt.

Hvis der er nogle der kunne være interesserede i at hjælpe en smule, så smid en PB. Det handler f.eks. et fedt billede hvor der f.eks. står Sky Sports eller lign. når jeg skriver. Samt at kunne smide et lille billede ude i siden af en artikel.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #85: 25 Okt 2018, 00:14 »

Bare kast dig ud i det der skrevne er  nøglen
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #86: 25 Okt 2018, 08:37 »

Jeg har et "problem" med at der er utrolig få skud mod mål i mine kampe..

Har lige gennemført en sæson med Dortmund som endte med et mesterskab, semi i pokalen og kvartfinale i CL. Det er så vidt fint nok. Spiller med 3 forskellige opstillinger, hvor fordelingen er nok 55 - 25 - 20 i hvor meget de 3 opstillinger bliver brugt..

Mit "problem" er så at der i næsten alle kampe er utrolig få skud mod mål (ikke chancer, men alle skud mod mål). Har haft kampe som er endt 5-2 i skud mod mål og der måske har heddet 2-0 i skud indenfor målrammen og jeg vinder 1-0.

Vil tro at skud mod mål i gennemsnit for sæsonen hedder 8-3 i mit favør. Tror kun jeg er kommet over 20 skud i en enkelt kamp.

Taktik-mæssigt er der ikke noget som gør at de ikke må søge chancer eller skyde på mål eller andet.

Vil bare høre om der er andre som oplever det samme eller det bare er mine taktikker som ikke er så publikums-venlige.

Prøv Evt. At spille mere direkte, det burde give flere chancer.
Logged


elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #87: 25 Okt 2018, 14:14 »

Jeg har et "problem" med at der er utrolig få skud mod mål i mine kampe..

Har lige gennemført en sæson med Dortmund som endte med et mesterskab, semi i pokalen og kvartfinale i CL. Det er så vidt fint nok. Spiller med 3 forskellige opstillinger, hvor fordelingen er nok 55 - 25 - 20 i hvor meget de 3 opstillinger bliver brugt..

Mit "problem" er så at der i næsten alle kampe er utrolig få skud mod mål (ikke chancer, men alle skud mod mål). Har haft kampe som er endt 5-2 i skud mod mål og der måske har heddet 2-0 i skud indenfor målrammen og jeg vinder 1-0.

Vil tro at skud mod mål i gennemsnit for sæsonen hedder 8-3 i mit favør. Tror kun jeg er kommet over 20 skud i en enkelt kamp.

Taktik-mæssigt er der ikke noget som gør at de ikke må søge chancer eller skyde på mål eller andet.

Vil bare høre om der er andre som oplever det samme eller det bare er mine taktikker som ikke er så publikums-venlige.

Måske du skulle droppe de alternative opstillinger og køre bare med en taktik? Det har jeg gjort i FM18 og nu også i 19. Det eneste jeg ændrer på ift. hvem jeg spiller mod, er mentaliteten. Den er i udgangspunktet ALTID offensiv, men skal jeg spille på udebane mod Liverpool eksempelvis (jeg er United), ændrer jeg den bare til normal. Alt andet ændrer jeg ikke på.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Glenn0606
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #88: 26 Okt 2018, 14:13 »

Hej Alle,

Nu når det officielle tyske landshold ikke er med, kan man så spekulere i at købe Tyske spiller og så kaste en kæmpe sum efter klubben i forbindelse med spillet landskampe?

Eks. smide 100 på bordet og så 300 efter 20 spillet landskampe.

Nogen der har prøvet det med succes eller trækker den automatisk pengene efter en rum tid?

Smiley
Logged

Glenn0606
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #89: 26 Okt 2018, 14:16 »

Jeg har et "problem" med at der er utrolig få skud mod mål i mine kampe..

Har lige gennemført en sæson med Dortmund som endte med et mesterskab, semi i pokalen og kvartfinale i CL. Det er så vidt fint nok. Spiller med 3 forskellige opstillinger, hvor fordelingen er nok 55 - 25 - 20 i hvor meget de 3 opstillinger bliver brugt..

Mit "problem" er så at der i næsten alle kampe er utrolig få skud mod mål (ikke chancer, men alle skud mod mål). Har haft kampe som er endt 5-2 i skud mod mål og der måske har heddet 2-0 i skud indenfor målrammen og jeg vinder 1-0.

Vil tro at skud mod mål i gennemsnit for sæsonen hedder 8-3 i mit favør. Tror kun jeg er kommet over 20 skud i en enkelt kamp.

Taktik-mæssigt er der ikke noget som gør at de ikke må søge chancer eller skyde på mål eller andet.

Vil bare høre om der er andre som oplever det samme eller det bare er mine taktikker som ikke er så publikums-venlige.
Hvad er dine erfaringer med Dortmund? evt. hvem der er røget ind og ud og hvordan din stærkeste start ellever og taktik er? kan slet ikke få det til at spille med dem :=)
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010