home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 136941 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #90: 31 Okt 2018, 15:39 »

Er der nogen herinde der har forsøgt sig med MLS?
Jeg prøvede for en del år siden, hvor det var meget forvirrende med draft og tranfers. Kan det anbefales at springe ud i et save? Ellers er den generelle holdning, at det er en lidt sær liga at spille i?
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #91: 31 Okt 2018, 15:56 »

Det er en sær liga at spille i, og reglerne er svære at holde styr på. Med lønloftet, skal alle kroner og ører også vendes. Det er dog en unik udfordring, og jeg havde et meget fornøjeligt spil med LAFC i FM18.
Logged

Isolation

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #92: 01 Nov 2018, 21:33 »

Har man adgang til mobil versionen? Nu hvor man har købt til computer
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #93: 01 Nov 2018, 21:34 »

Du har adgang til touch udgaven på steam, men mobil versionen skal købes for sig selv.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fabregas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #94: 01 Nov 2018, 21:51 »

Nogen der ved hvorfor mange af de danske hold ikke hedder rigtige navne (f.eks. Nordsjaelland og ikke FC Nordsjællad og OB Odense) til trods for at jeg har hentet name fix?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #95: 01 Nov 2018, 21:58 »

Nogen der ved hvorfor mange af de danske hold ikke hedder rigtige navne (f.eks. Nordsjaelland og ikke FC Nordsjællad og OB Odense) til trods for at jeg har hentet name fix?

Sandsynligvis fordi den fix du har hentet, er lavet på engelsk. Derfor er navnene også skrevet derefter. Aab hedder sikkert også Aab Aalborg.

Hvis du åbner fix filen i notepad, og bruger søgefunktionene (CTRL+B i almindelig notesblok), kan du selv manuelt ændre dem.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fabregas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #96: 01 Nov 2018, 21:59 »

Fedt, tak!
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #97: 01 Nov 2018, 22:41 »

Jeg overvejer købe spillet, jeg har senest spillet Fm 17. Er det blevet svære taktisk? For jeg synes godt jeg havde problemer med det sidst og brugte rigtig mange timer på det.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #98: 01 Nov 2018, 22:45 »

Jeg overvejer købe spillet, jeg har senest spillet Fm 17. Er det blevet svære taktisk? For jeg synes godt jeg havde problemer med det sidst og brugte rigtig mange timer på det.

Syntes det er blevet meget nemmere taktisk, fordi det kommer med en håndfuld kendte taktikker som du kan bruge af fra start. Der er dog kommet lidt mere dybde i hvad du kan gøre for at pille ved de små marginaler. Og så er træningsdelen blevet ændret til at have mere dybde, men man kan jo lade assistenterne stå for den slags.

Personligt, vil jeg sige det er værd at købe.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

malmquist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #99: 02 Nov 2018, 08:12 »

Beklager hvis spørgsmålet har været her, har bare ikke lige "gidet" læse 7 siders kommentarer igennem. Men hvor meget mere kræver fm19 i forhold til fm18? For jeg kunne lige akkurat trække fm18 fornuftigt på min maskine, men hvis det kræver en del mere med 19'eren så, vil jeg ikke smide penge afsted efter det, før jeg har fået fingrene i en nyere computer. På forhånd tak :-)
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #100: 02 Nov 2018, 08:14 »

Er der nogle flinke FM-brugere som vil linke til name-fix hvor de rigtige klub navne er med. Her tænker jeg specielt på Spanien, men også Brasilien og hvis der er andre lande som skal fixes..

Og hvor er det nu helt præcist filen som skal fjernes for at få det tyske landshold med..

Hvis der er andet go lir som I mener man skal spille med, så hører jeg også gerne om det..

På forhånd tak...
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #101: 02 Nov 2018, 08:19 »

Beklager hvis spørgsmålet har været her, har bare ikke lige "gidet" læse 7 siders kommentarer igennem. Men hvor meget mere kræver fm19 i forhold til fm18? For jeg kunne lige akkurat trække fm18 fornuftigt på min maskine, men hvis det kræver en del mere med 19'eren så, vil jeg ikke smide penge afsted efter det, før jeg har fået fingrene i en nyere computer. På forhånd tak :-)

Jeg ligger nok i samme både computer-mæssigt som dig... Jeg spillede med 5-6 ligaer i FM18 og det gik udemærket (ville dog gerne ha det gik lidt hurtigere). I beta 19 har jeg kun kørt med 1 land, det syns jeg er gået noget hurtigere end jeg forventede.. Så tror godt jeg kan komme op på 5-6 lande igen uden det tager 15-20 min i ventetid mellem hver kamp..

Så mit umildbare gæt vil være at spillet kræver det samme som FM18, måske med et løft på et par %.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #102: 02 Nov 2018, 09:30 »

Er der nogle flinke FM-brugere som vil linke til name-fix hvor de rigtige klub navne er med. Her tænker jeg specielt på Spanien, men også Brasilien og hvis der er andre lande som skal fixes..

Og hvor er det nu helt præcist filen som skal fjernes for at få det tyske landshold med..

Hvis der er andet go lir som I mener man skal spille med, så hører jeg også gerne om det..

På forhånd tak...

Jeg kører bare med det fix fra fmscout.com. Der står hvordan man opsætter det under downloaden Smiley
Dog har jeg manuelt været inde at fjerne fixet fra Danmark, Sverige, Norge og Island, da det fjerne alle æøå tegn.
Logged

malmquist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #103: 02 Nov 2018, 09:44 »

Jeg ligger nok i samme både computer-mæssigt som dig... Jeg spillede med 5-6 ligaer i FM18 og det gik udemærket (ville dog gerne ha det gik lidt hurtigere). I beta 19 har jeg kun kørt med 1 land, det syns jeg er gået noget hurtigere end jeg forventede.. Så tror godt jeg kan komme op på 5-6 lande igen uden det tager 15-20 min i ventetid mellem hver kamp..

Så mit umildbare gæt vil være at spillet kræver det samme som FM18, måske med et løft på et par %.

Fedt, tak for svar! Så ved jeg godt hvad weekenden skal bruges på  Cool
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #104: 02 Nov 2018, 10:02 »

Har ikke købt fm2019 endnu, har lige et spørgsmål.

Kan man overføre sine taktikker fra fm18 til 19?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010