home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2018
| | | | |-+  [10] Heir ist Hertha –Første kampe spillet, august tilbageblik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [10] Heir ist Hertha –Første kampe spillet, august tilbageblik  (Læst 12100 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
[10] Heir ist Hertha –Første kampe spillet, august tilbageblik
« : 01 Apr 2018, 00:43 »


[1] – Hertha BSC fyrer legende!

Pál Dárdai fyret!

Efter lidt over to år har Hertha BSC, oftest omtalt som Hertha Berlin, valgt at fyre træner, ungarske Pál Dárdai, pga. overensstemmelser med klubbens præsident Werner Gegenbauer og klubbens sportsdirektør Michael Preetz. Hertha Berlin har tilknyttet følgende kommentar til fyringen:


Forhenværende træner Pál Dárdai
under en kamp for Hertha BSC

”Vi takker Pál Dárdai for hans store arbejde for klubben, både som tidligere spiller og nu som træner. Da vi havde allermest brug for det, trådte han til, og det vil ingen i klubben nogensinde tage fra ham. Men tiderne skifter, og vi har måttet erkende, at klubbens visioner og ambitioner ikke længere kunne parres med tilsvarende fra Pál Dárdai. Det er vi meget skuffede over, da vi anerkender det engagement Pál Dárdai har lagt i sit arbejde.

På nuværende tidspunkt arbejder vi på en løsning, der kan berolige fans og bagland omkring klubben, samtidig med det kan vise den vej, vi ønsker at drive klubben. Vi sætter ikke en deadline for en ny træner, men ønsker i stedet at vælge den helt rigtige kandidat, der kan bringe klubben det næste skridt.”


At Pál Dárdai var en populær træner hos Hertha Berlin ses tydeligt uden for klubbens administrative bygninger, hvor der var arrangeret støtteoptog til fordel for den nu tidligere manager. Pál Dárdai er den spiller der har spillet flest kampe for Hertha Berlin, intet mindre end 297 kampe blev til i årene 97-11, hvor han styrede kampene fra den defensive midtbane position foran forsvaret. Han lavede beskedne 17 mål, og spillede også 61 kampe for det ungarske landshold. Som spiller var han utrolig vellidt, og da han nåede kamp nr. 250 for klubben i ligaen i en udekamp mod Hoffenheim, takkede han efterfølgende både klub, hold og fans. De var medvirkende til hans succes. Selv fortæller Pál Dardai:

”Jeg er selvfølgelig enormt ked af hele situationen… Jeg havde da håbet på at kunne forsætte som træner, men med så store uoverensstemmelser, der desværre var til sidst mellem mig og den sportslige ledelse, kunne jeg ikke se mig selv forsætte. Jeg håber, gutterne vil forsætte det gode arbejde, for der er intet de drenge, de ikke kan, hvis de bare tror på dem selv. ”

Hvad fremtiden nu bringer for klubben i den tyske hovedstad må tiden vise… Tiden er i hvert fald ikke på Werner Gegenbauer’s side med blot to måneder til Bundesligaen sparkes i gang igen.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2018, 14:12 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir is Hertha
« Svar #1: 01 Apr 2018, 00:44 »

« Seneste Redigering: 19 Apr 2018, 14:12 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir is Hertha
« Svar #2: 01 Apr 2018, 00:45 »


[2] – Lad konkurrencen begynde!

Velkommen, velkommen…


Endnu et år, endnu en konkurrence, endnu en blog… Hvorfor skulle det ende anderledes end så mange andre gange Warmon, du har forsøgt dig med at deltage, men blot har måttet skuffe de læsere der trofast har klikket ind fordi din blog, for blot at konstatere, der stadig ikke er postet en ny update, mens alle de andre stormer derud af…

En mester i svøb? Det må tiden vise!
Jeg lægger mig ikke ned før kampen er fløjtet af!

Ja, godt spørgsmål ik’ sandt? Og jeg kan faktisk ikke give jer svaret, endnu vel at mærke! Vi er jo lige begyndt, men det skal da ikke forhindre mig i at forsøge at gøre det umulige, og gå hele vejen i år! Jeg deltager altid med ambitionen om at vinde, man skal gøre tingene fuldt ud, og derfor bliver der ingen smalle steder.

Hvem vi skal følge i den tyske hovedstad lader jeg hænge lidt endnu… Jeg kan afsløre vi forlader den virkelige fodboldverden, og i stedet bevæger os rundt i det man kan drømmenes verden, hvor alt kan lade sig gøre, hvis man blot tror på det… og har knækket den taktiske kode til FM 18, mere om det senere!

Til mine kollegaer der deltager, må den bedste blogger vinde! Selvom vi ikke er det største felt forventer jeg blot des mere af jer andre! Lad os nu give den al den gas vi kan finde!

Til jer der læser med, fedt I gider, uanset om I er silent readers eller højtråbende med jeres meninger! Hvert en læsning er velkommen, og en stor støtte for mig, ligeså vel som de andre blogger, når I klikker ind på deres bidrag!

God April boys and girls! Vi ses den 30 til et tilbageblik på månenden der gik… indtil da, nyd det! Den her event kommer jo kun engang i året!
Mvh Warmon
« Seneste Redigering: 11 Apr 2018, 14:55 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir is Hertha
« Svar #3: 01 Apr 2018, 00:48 »


[3] – Indkaldelse til pressemøde

En træner meldes på plads – stort salg på vej?


Er Weiser snart fortid i den tyske hovedstad?

Blot 4½ uge før sæsonen sparkes i gang er der stadig ikke en officiel afløser for Pál Dárdai, men interne kilder i Hertha BSC melder om man er ganske tæt på at være enige med en ny manager. Samtidig rygtes flere af klubbens store stjerner og talenter væk, bl.a. er højrebacken Mitchell Weiser i søgelyset fra flere engelske klubber, mens den unge forsvarsspiller Jordan Torunarigha følges af de tyske mestre fra Bayern Munchen.

Især Jordan Torunarigha kan blive svær at holde på, da det forlyder hans kontrakt indeholder en frikøbsklausul på omkring 300 mio. kr. En pæn pris for en 20-årig, der endnu ikke har fået sit gennembrud, men omvendt også en spiller der på sigt kan blive en kulturbærer for klubben...

« Seneste Redigering: 11 Apr 2018, 14:56 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: [3] Heir is Hertha - Indkaldelse til pressemøde
« Svar #4: 09 Apr 2018, 11:15 »

Har set dig online på steam, så du er ik gået i april dvale, så hvor helvede er mine updates!?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] Heir is Hertha - Indkaldelse til pressemøde
« Svar #5: 10 Apr 2018, 11:24 »

Har set dig online på steam, så du er ik gået i april dvale, så hvor helvede er mine updates!?

De er upcoming Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] Heir is Hertha - Indkaldelse til pressemøde
« Svar #6: 10 Apr 2018, 11:38 »


[4] – Ukendt dansker ansat som manager i Hertha Berlin

Hvem er Mark Bojer???!!!


Hertha Berlin kunne her til eftermiddag afsløre navnet på deres nye manager. Den, i fodboldsammenhæng, ukendte dansker Mark Bojer har takket ja til en 1-årig kontrakt med mulig forlængelse for yderligere to år, såfremt begge parter ønsker det. Selv siger Mark Bojer:


Et skarpt blik, der vidner om uvejret, som samles rundt om ham…
Kan han håndtere det? Det vil tiden vise…

”At blive ansat i en klub som Hertha BSC er en unik mulighed, som man ikke takker nej til. Klubbens historie, og dens tilknytning til Berlin har altid gjort den til en af de mest interassant klubber i Tyskland. Den har blot ikke formået at indfri dens potentiale. Men nu er det tiden, Hertha BSC skal være den største klub i Tyskland, og rejsen begynder i dag! Det bliver et langt, sejt træk mod toppen, men med præsident Werner Gegenbauer’s visioner er jeg ikke i tvivl, om vi er på rette vej!”


Store ord fra en ung dansk mand på blot 28 år, der hidtil blot har fungeret som amatør træner for det lokale ungdomshold i Mejrum Hvam, hvor han dog han bryste sig af titlen som danmarksmester de sidste 3 år. Imponerende set med de lokales øjne, men bestemt ikke noget der vækker begejstring eller anerkendelse hos de mest hardcore Hertha fans…

”Jeg ved ikke, hvad ledelsen havde forestillet sig, når de erstatter den vel nok mest populære træner, tilmed en af de store legender i klubbens historie, med en amatør! Jeg har tabt alt, jeg siger dig, alt for dem! Og det skal de komme til at mærke!”  lyder det bl.a. fra en ældre herre udenfor det olympiske stadion i Berlin.

Flere medier har spekuleret i at Mark Bojer blot er en marionetdukke, ansat til at være ansigtet udadtil mens Werner Gegenbauer selv styrer holdet. Det afvises dog blankt af klubbens præsident: "Mark er ikke en dukke eller en facade. Han har et fantastisk fodbold fagligt niveau, og så er han en leder af natur. Han træffer sine egne beslutninger, også dem der ikke er populære, fordi han ved det er nødvendigt at gøre, især når man skal lede..."
« Seneste Redigering: 11 Apr 2018, 14:56 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5] – Hertha, Berliner Sport-Club von 1892
« Svar #7: 10 Apr 2018, 13:38 »


[5] - Hertha, Berliner Sport-Club von 1892

Historien

Hertha Berliner Sport-Club von 1892, forkortet Hertha BSC, eller oftest omtalt som blot Hertha Berlin er den førende klub i den tyske hovedstad Berlin. Med ca. 3,5 mio. indbyggere plus oplandet er der helt sikkert basis for en stor fodboldklub, men desværre har klubben aldrig formået at tage skridtet helt op i nyere tid. Med til historien hører dog, klubben har vundet det tyske mesterskab tilbage i 1930 og 1931, altså inden Bundesligaen så sin nuværende form. Cottbus der ligger sydvest i forhold til den tyske hovedstad har tidligere haft et fornuftigt hold i Bundesligaen, men Cottbus spiller i Regional liga Nordost idag, efter en længere periode med dårlige resultater. Samtidig har man Hamborg, Wolfsburg og Leipzig inden for blot 3 timers afstand i bil, så der er masser af mulighed for god fodbold, selvom man bor i Berlin. Med andre ord, så skal Hertha Berlin tage skridtet op, hvis klubben skal bibeholde sin status i tysk fodbold.

Måske befandt grundlæggerne af Hertha BSC sig ombord
på et dampskib magen til dette da de fik idéen til klubben

Grundlagt i 1892 som BCF Hertha, og siden fusioneret i 1923 Berliner Sport-Club (BSC) fik klubben sin nuværende navn. Historien fortæller at klubbens grundlæggere fik idéen da de var ude og sejle på et ikonisk flod dampskib i farverne blå og hvide. Hertha er den direkte reference til dette. Som en af de ældste klubber i tysk fodbold har den også tilnavnet ”Den gamle dame”, et kælenavn de bl.a. deler med italienske Juventus.

Trods den lange historie, har klubben aldrig vundet Bundesliga-en, blot 2 Liga Cup titler er det blevet til i 01 og 02, mens man blev 2’er i samme turnering i 00. En turnering, der fungerede som opvarmnings turnering til Bundesliga-en fra 1997-2007, hvor den blev afskaffet, fordi det tyske fodboldforbund havde store vanskeligheder med afviklingen i forbindelse med EM 08 i Østrig og Schweiz. Klubben har en enkelt gang deltaget i Champions League i sæsonen 99/00, mens den ofte har kvalificeret sig til Uefa Cuppen eller som det hedder i dag, Europa League.

Det legendariske olympiske stadion i Berlin, Olympiastadion Berlin, er hjemmebane for denne ikoniske klub, hvor der er plads til tæt på 75.000 siddende tilskuere, hvilket gør det til det største stadion i tyske for siddende, mens det er det næststørste, idet Dortmund med deres berømte ”Gule mur” sætter sig tungt på tronen. Klubben lejer sig ind, og er dermed den eneste af de større klubber, som ikke selv har fuld råderet over deres hjemmebane. En stor hæmsko, men der er planer om at bygge et nyt stadion med mindre kapacitet, der passer bedre til antallet af tilskuere, som forhåbentligt kan stå klar til sæsonene 25/26. Alt sammen er langt ude i fremtiden… Ligesom udsigten til en sejr i Bundesligaen.
Hvorfor lige dem i år?




Opført i forbindelse med de olympiske lege i 1936,
gennemgik det olympiske stadion en omfattende renovering
da Tyskland afholdte VM i fodbold i 2004


Ja, hvorfor lige Hertha Berlin… Fordi jeg vil udfordre de store i Tyskland, Bayern Munchen i syd, Dortmund, Leipzig… Alle 3 med massive budgetter, hvor jeg selv har peanuts i forhold til. Jeg skal handle klogt, sælge dyrt for at bygge kapital op. Det er med andre ord et lang save jeg går til, eller det er forventningen i hvert fald. Jeg synes toppen er meget stærk i Tyskland, men at de resterende hold har lidt… skal man kalde det spanske tendenser? Subtopholdene har tendens til at nærmest overpræstere, for derefter næste sæson at falde helt igennem.

Derfor må det første mål være at blive etableret som top4, og så slås med om medaljer når fundamentet er på plads. Men det kommer jeg ind på i næste update, hvor jeg vil liste nogle målsætninger, som skal sikre jeg får et langt, og forhåbentligt, anderledes save i forhold til hvad jeg plejer i fm.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2018, 14:56 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [5] - Hertha, Berliner Sport-Club von 1892
« Svar #8: 11 Apr 2018, 13:09 »

Uha... Cottbus spiller i Regional liga Nordost, og du tager fejl af Frankfurt byerne.. Eintracht Frankfurt kommer fra Frankfurt am main og ikke Franfurt Oder. Klubben har to tyske mesterskaber fra 1930 og 1931 samt at det er ligapokalen som de vandt i 2001 og 2002, de har aldrig vundet DFB-pokal som er pokalturnering.
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [5] - Hertha, Berliner Sport-Club von 1892
« Svar #9: 11 Apr 2018, 13:27 »

Uha... Cottbus spiller i Regional liga Nordost, og du tager fejl af Frankfurt byerne.. Eintracht Frankfurt kommer fra Frankfurt am main og ikke Franfurt Oder. Klubben har to tyske mesterskaber fra 1930 og 1931 samt at det er ligapokalen som de vandt i 2001 og 2002, de har aldrig vundet DFB-pokal som er pokalturnering.

Av for den... det er jeg sku ikke stolt af... Normalt har jeg ellers styr på det research jeg laver... takker for opmærksomheden! Det bliver naturligvis rettet til med det samme.

Det er korrekt at klubben har to tyske mesterskaber, men det ligger tilbage fra før Bundesligaen blev til i sin nuværende form. Det tæller naturligvis som to mesterskaber, men jeg har bevidst valgt at skrive Bundesligaen. Det skal naturligvis også gøres mere præcist. Jeg lægger mig sku fladt ned. Det er fandme godt spottet, og jeg takker for ris! Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [5] - Hertha, Berliner Sport-Club von 1892
« Svar #10: 11 Apr 2018, 13:45 »


[6] – Målsætninger for savet

Klub mål:

-   Slå Bayern og Dortmund
-   Slå Bayern og Dortmund i både ude og hjemme i ligaen i samme sæson
-   Vind den DFB – Pokal
-   Vind DFL-Supercup
-   Vind Bundesligaen
-   Vind den dominerende ”Double” (DFB-pokal + Bundesliga)
-   Vind Europa League
-   Vind Uefa Super Cuppen
-   Vind Champions League
-   Køb Olympiastadion eller byg et nyt stadion
-   Sæt Bundesliga rekord for flest point og sejre i en sæson
-   Vind ”The treble”
-   Vind Klub VM
-   Vind ”The quadruble”
-   Vind ”The quintuple”
-   Bliv den rigeste klub i verden
-   Vind Champions League med en trup bestående kun af spillere af egen avl
-   Vind Klub VM med en trup bestående kun af spillere af egen avl
-   Sæt Bundesliga rekord for flest antal sejre i træk, flest kampe uden nederlag, flest kampe uden at inkassere et mål og flest hold mål
-   Bliv det første hold til at gå ubesejret igennem en sæson i Bundesliga
-   Gå ubesejret igennem en sæson i Bundesliga
-   Hav flest Bundesliga titler
-   Hav flest Champions League titler


Andre mål:

-   Hav en spiller til vinde Årets tyske U-17 spiller
-   Hav en spiller til vinde Årets tyske U-19 spiller
-   Hav en spiller der vinder Årets spiller / topscorer / årets ”Newcommer” / VDV Player of the Season
-   Hav en spiller der sætter rekord for flest mål i en kamp, flest mål i en sæson, flest assist på en sæson, yngste målscorer og
    flest ”clean sheets” på en sæson
-   Vind UEFA Youth League med mit U-19 hold
-   Hav en spiller der vinder European Golden Boy / Golden Shoe
-   Hav en spiller der vinder Bedste spiller / Bedste unge spiller / Golden Boots ved EM
-   Hav en spiller der vinder Golden Boot / Golden Glove / Bedste forsvarer / Bedste midtbanespiller / Bedste angriber i Champions League
-   Hav en spiller der vinder Golden Ball ved KlubVM
-   Hav en spiller der vinder Golden Glove / Golden Shoe / Golden Ball / Best Young player ved VM
-   Hav En spiller der vinder Best Player in Europe, Ballon d’Or, FIFA Player of the Year, og World Soccer Magazine Player of the Year
-   Hav en spiller der sætter record for Tyskland som yngste målscorer, flest landskampe og flest landskampsmål
-   Tyskland vinder Nations League med en start-11 bestående primært af Hertha BSC spillere
-   Tyskland vinder EM med en start-11 bestående primært af Hertha BSC spillere
-   Tyskland vinder VM med en start-11 bestående primært af Hertha BSC spillere   
-   Tyskland vinder De Olympiske Lege med en start-11 bestående primært af Hertha BSC spillere


Den vakse læser vil nok bemærke, der er mange mål med det her save, hvoraf en del lægger meget langt ud i fremtiden på årsbasis. Men jeg har besluttet mig for ligesom at formulere de mål jeg normalt sætter mig med et save. Det skal både være en pisk og gulerod, helst det sidste… Det tror jeg nemlig påm man præsterer optimalt med. Derfor kan jeg allerede nu godt afsløre at bloggen kører videre efter månedens konkurrence, hvis alt det går efter planen.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2018, 14:56 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [6] – Målsætninger for savet
« Svar #11: 11 Apr 2018, 14:49 »


[7] – Opstartsvanskelighe der for Hertha Berlin

Kan Mark Bojer stå distancen?

Ni venskabskampe har pre-season budt på for Mark Bojers Hertha Berlin, ni kampe med blandende resultater og en følelse af at holdet og Mark endnu ikke helt synger fælles…
Træningskampe
Chemnitzer Fußballclub (u) 2-0
Fussballclub Kufstein (u) 3-0

Associazione Sportiva Cittadella (u) 2-4
FC Vysočina Jihlava (u) 1-1
West Ham United (u) 0-1
Lille Olympique Sporting Club (u) s1-1
Associazione Calcistica Perugia Calcio (u) 1-1s
Associazione Sportiva Livorno Calcio (u) 2-1
Manchester United (h) 2-3

Kommende kampe DFB-pokal
SpVgg Unterhaching (u) 12/8

Kommende kampe Bundesliga
Borussia 09 Dortmund (u) 19/8
Bayer 04 Leverkusen (h) 25/8


Mest prangende er vel 2-3 nederlaget til Manchester United, hvor man var foran med 2-0 inden Mark skiftede ud, noget flere eksperter tyder som tegn på, holdet trodsalt tager skridt i den rigtige retning. Fine præstationer af de unge spillere, her i blandt Nikos Zografakis, der har lavet fem mål i otte kampe, og Mitchell Weiser har fået bl.a. Jürgen Klopp til at hylde den unge tysker backs talent. Noget der i hvert fald ikke er gået hverken Mitchell selv, eller manager Mark Bojer forbi:

”Jeg synes jo, det er dejligt Mitchell får anerkendelse, når han præsterer. Det er jo det vi alle ønsker, anerkendelse for vores arbejde. Men Mitchell ved også han skal arbejde hårdt hver dag, for at bibeholde sin form.”

Flere medier spekulerer i, Jürgen Klopp gerne vil hente den unge højre back, da hans kendskab til tyske spillere og tyske liga fra hans tid i Dortmund, er noget han trækker meget på. Om det udtaler Mark Bojer:


Bliver Liverpool næste stop for Mitchell Weiser?

”Mitchell er Hertha Berlin spiller, indtil vi modtager et bud, som er passende i dagens marked og afspejler den værdi, han har for klubben både nu og på lang sigt. Vi er i gang med at lægge fundamentet til noget stort her i den tyske hovedstad, og det ønsker både jeg, fans og ikke mindst klubbens bestyrelse at Mitchell er en del af.

Når det er sagt, har alle spillere en pris! Dem, der påstår andet, har ganske enkelt ikke forstand på købmandskab. Det er selvsagt en vurdering af, om jeg kan investere de penge jeg måtte inkassere ved salg af en spiller, til noget jeg finder bedre til for de penge, eller finde noget der er tilsvarende godt for en del af beløbet. ”


Skal det tolkes som man forbereder sig på et salg, hvis buddet er godt nok? Det må de kommende uger vise...
« Seneste Redigering: 11 Apr 2018, 14:57 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [7] – Opstartsvanskeligheder for Hertha Berlin
« Svar #12: 17 Apr 2018, 07:39 »

Fornuftige resultater du har præsteret, og det bliver spændende at se hvordan de kommende par kampe kommer til at gå - specielt med tanke på at det er et par af giganterne du render ind i! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [7] – Opstartsvanskeligheder for Hertha Berlin
« Svar #13: 17 Apr 2018, 14:11 »

Fornuftige resultater du har præsteret, og det bliver spændende at se hvordan de kommende par kampe kommer til at gå - specielt med tanke på at det er et par af giganterne du render ind i! Opstemt

Synes også der har været fine ting, men der er sku også resultater hvor jeg tænker... det er sku ikke helt godt. Men jeg satser da på jeg når i mål med det hele, selvom tiden den løber stille og roligt Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [7] – Opstartsvanskeligheder for Hertha Berlin
« Svar #14: 17 Apr 2018, 14:17 »


[8] - Gang i svingdøren

En profil ud – flere profiler ankommet

Her til eftermiddag kunne Liverpool officielt præsentere højrebacken Mitchell Weiser, som Klopp har jagtet igennem en længere periode. Hverken Liverpool eller Hertha Berlin har meldt en officiel pris ud, men der spekuleres i omegnen af 200 mio. En pris som de fleste vil mene er lav i det moderne marked, især med tanke på spillerens unge alder. Mark Bojer fortæller:

”Naturligvis er det skuffende Mitchell må forlade os. Han havde et ønske om at komme videre, han troede ganske enkelt ikke på vores projekt. Og når man ikke vil være dedikeret, ikke tror på det vi er i gang med at skabe her… Jamen så skal man da ikke være her! Jeg vil have spillere, som kæmper for sagen, kæmper for trøjen og ikke navnet, der står bag på trøjen.”

Kaká mens han var på toppen for AC Milan.
Nu håber Hertha Berlins fans,
han vil sprede stjernestøv på det olympiske stadion i Berlin

Mens en profil har forladt den tyske hovedstad, er der kommet flere nye ansigter til. Den tidligere Real Madrid og AC Milan spiller Kaká er kommet på en fri transfer, mens franskmanden Jérémy Toulalan ligeledes har skrevet under på en fri transfer. Begge er korte kontrakter, hhv. 1 år til hver.

”Det er spillere med enorm erfaring, og som har prøvet det meste. Kaká er vel nok en af de allerdygtigste med bolden, da han var så højeste, og den erfaring, den viden, den har de unge spillere brug for. Vi er et ungt hold med et stort potentialle, men for at kunne bruge det, for at kunne forløse det, så skal man vide hvordan. Det kan både Kaká og Jérémy hjælpe med.”


Salget har skærpet kassen i hovedstaden, men pengene står ikke umiddelbart til at blive brugt.

”Vi handler kun det rigtige ind. Ingen dumme handler, ingen panik indkøb! Vi har nogle langsigtede mål, og derfor skal det være spillere, der tror på det her projekt.”
« Seneste Redigering: 17 Apr 2018, 14:40 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010