home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Boxx og Broen - Britain's got talent!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Boxx og Broen - Britain's got talent!  (Læst 32040 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #30: 02 Maj 2018, 19:51 »



BRITAIN’S GOT TALENT – Broen13

SLUT PÅ SÆSONEN
Nu hvor Boxx igen har lagt sit seneste indlæg op, så er det igen tid for mig til at redegøre for hvordan vores sæson er gået, og det er som ”vanen” tro det årlige Youth Intake der er første punkt på dagsordenen.

Stephen Farrar er det tredjebedste regen i år, og med tre guldstjerner er han nok desværre heller ikke en spiller jeg får ret meget gavn af i min tid i Manchester. Han er på denne liste i mangel på bedre – slet og ret.

Joey Stevens ligner mest af alt en angriber som jeg ikke rigtig kommer til at bruge – dertil er han simpelthen for fysisk svag i forhold til hvad jeg gerne vil have på toppen. Og det desværre, for hans egenskaber som afslutter er faktisk ret gode og hans målrettethed, som jeg vægter højt, er også oppe hvor jeg synes det er tilfredsstillende. Tre guldstjerner er nok hvad han kan drive det til, og jeg forventer ikke at han bliver en del af mit fremtidige superhold, men han er bare den næstbedste af de spillere der er kommet til i år.

Chris Jones er heldigvis dette års undtagelse til et rigtig dårligt Youth Intake, og der er slet ingen tvivl hos mig om, at han kommer til at husere på højrebacken i fremtiden! Som 15-årig at have den slags egenskaber er ret godt, og jeg har derfor også valgt allerede i år at give ham kampe på førsteholdet. Han vil helt sikkert være inde over førsteholdet meget snart!

Sidste års regens har udviklet sig som forventet – de spiller fast på U23-holdet og får sig en masse uvurderlig læring på dette niveau – de er endnu ikke klar til at komme på førsteholdet.

SIDSTE ÅRS MODSÆTNING

Som overskriften siger så er denne sæsons afslutning slet ikke i nærheden af at være så tæt som sidste år. Dertil var Arsenal bare ALT for dominerende, og kunne længe før den sidste kamp sikre sig Premier League pokalen. Med kun to nederlag var de langt bedre end de øvrige hold, hvor vi på andenpladsen havde tabt hele 9 kampe, men på trods af dette stadig fik skrabet 79 point sammen. Nummer tre blev årets helt store overraskelse Bournemouth som flere gange satte de store klubber til vægs.

Vores relativt dårlige afslutning hang sammen med at Lukaku ikke fandt netmaskerne helt så ofte, men han blev dog stadig vores absolut bedst præsterende spiller, med 21 mål i PL (delt nummer to på topscorerlisten efter Troy Deeney), syv gange kampens spiller i PL (delt etter) og et gennemsnit på 7,45 kun overgået af Bellerin på 7,65.

FREMHÆVEDE RESULTATER

Der har i denne halvsæson også været et par helt Igennem vanvittige resultater, og dem skal I selvfølgelig ikke snydes for.

Først synes jeg vores kampe I EL mod Ajax er værd at fremhæve – først på udebane, hvor vi taber 2-0 efter at have været spillemæssigt fraværende. Vi burde have tabt væsentligt større, men heldigvis blev det ikke værre. Heldigvis er Old Trafford et fantastisk sted at spille for os for tiden, så da Ajax besøgte os, var det som om de sad på tribunerne – vi var foran 5-0 ved pausen og det endte kampen da også og så var vi ellers videre mod Liverpool I næste runde.

Dernæst vil jeg fremhæve sæsonens næstsidste kamp mod West Brom, som vil nok var sæsonens mest medrivende affære for hele ligaen. Vi kom bagud efter 14 minutter, for udlignet og scoret til 2-1 efter 23 minutter, de fik udlignet og vi scorede til 3-2 tre minutter senere i det 35. minut på et tyndt straffe og det var så resultatet ved pausen. Anden halvleg var kun tre minutter gammel da Chris Wood fik bragt balance i regnskabet, og i det 59. minut kom West Brom så foran igen. Heldigvis ville Rashford og Pogba det anderledes og fik scoret til hvad der blev kampens resultat – 6-4 til os på udebane!

Den sidste kamp jeg lige vil runde er 4-1 nedsablingen af Tottenham (af den ene årsag at det piner Boxx), hvor især Zlatan var helt fantastisk. Han lagde op til to mål (selvmål og Ander Herrera, som virkelig også har vist format i denne sæson) og scorede selv de to andre.

PRÆSTATIONER I DIVERSE TURNERINGER

Carabao Cup: Som tidligere nævnt blev Arsenal endestation for os I semifinalen.
FA Cup: Vi kom forbi Norwich, men ende med at blive slået ud af Chelsea i femte runde.
Europa League: Ajax blev sendt ud af turneringen med sikre sejre, men som alle andre kampe mod topholdene i England i denne sæson, så blev Liverpool endestation for os i anden knockout runde.
Premier League: Som beskrevet ovenfor.

UDVALGTE SCREENSHOTS

U23 Premierliga International Cup (jeg gætter på det er en form for CL for ungdomshold – jeg har ikke undersøgt dette nærmere)
Årets hold – Luke Shaw og Paul Pogba
Trupoversigt

Nu står den nye sæson så for døren igen, og jeg glæder mig som altid til at få taget hul på et godt transfervindue og får ryddet yderligere op i truppen, og jeg vil allerede nu gerne love et par overraskelser i den kommende sæson!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #31: 02 Maj 2018, 20:01 »

Hvad filan! Jeg har glemt mit youth intake - fik alligevel ikke noget men en skam! Skal have fundet en rød tråd i min oplæg :p

Og hva' fan! Skuffende spurs! Skuffende!
« Seneste Redigering: 02 Maj 2018, 20:05 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #32: 03 Maj 2018, 10:04 »

Gode resultater i to. Selvom det kunne være meget bedre Wink

U23 Premierliga International Cup - Tror det er sådan en slags træningsturnering. Med NEC blev jeg inviteret til at deltage i denne med mit reserve hold de sidste 3 sæsoner.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #33: 03 Maj 2018, 10:27 »

Gode resultater i to. Selvom det kunne være meget bedre Wink

U23 Premierliga International Cup - Tror det er sådan en slags træningsturnering. Med NEC blev jeg inviteret til at deltage i denne med mit reserve hold de sidste 3 sæsoner.

Tak Smiley Ja det kunne have været bedre - men jeg har været ret aggresiv i udskiftning af truppen, det har påvirket lidt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #34: 03 Maj 2018, 18:00 »

Gode resultater i to. Selvom det kunne være meget bedre Wink

U23 Premierliga International Cup - Tror det er sådan en slags træningsturnering. Med NEC blev jeg inviteret til at deltage i denne med mit reserve hold de sidste 3 sæsoner.

Resultatmæssigt er jeg faktisk ligeglad indtil jeg hat et rent engelsk hold, så det betyder egentlig intet i min optik. Men jeg skal selvfølgelig beholde mit job, det er jo lidt et krav. Wink

U23 - okay - så blev jeg så klog! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #35: 10 Maj 2018, 12:23 »



BRITAIN'S GOT TALENT - Boxx


Tredje rodeo er igang!
Bayern, Barcelona, Real Madrid, Juventus, PSG, At Madrid og Kina har allesammen været forbi kontoret på Hotspur way anlægget i North London. Alle og en har de fået at vide at Harry Kane, Eric Dier, Dele Alli, John Stones, og Tashan Oakley-Boothe ikke er til salg. Real kunne ikke vente og bød 1,1 milliard for Kane, men når en spiller som Dymbala kan gå for 1,5 skal jeg dælme også have mere for Kane, der nu har 2 Ballon D'ors til hans navn.  Det har puttet mig i en lidt spændende situation, men mere om det senere. Under alle omstændigheder er vi undervejs i 3 sæson, og Tottenham er startet for fuld skral!

Transferaktivitet:

Vi starter dog et lidt andet sted. Da sidste sæson lakkede mod enden lavede jeg disse fire problemstillinger som jeg mente kunne essentielle for at komme videre, men:

1. Find en habil backup til Harry Kane = ikke løst
2. Udbyg dybden i det centrale forsvar, og find en starter = 50/50
3. Erstat de udenlandske kanter med Engelske talenter = 50/50
4. Find ud af hvad filan du går med Eriksen! = ikke løst

Som i kan se er jeg åbenbart ikke den helt rigtige investor i truppen. Jeg har ihvertfald ikke gjort det godt nok. Jeg har ellers haft et travlt vindue. TIl at løse min første prioritet hentede jeg Zach Clough til 100 mil, og han har ikke gjort det ringe (8 mål og 4 assists i 22 kampe), men han scorer kun når Kane er på banen og en falsk 9'er passer bare ikke ind i min taktik. Så som backup og erstatning for Kane fungerer det jo ikke.
Til min anden prioritet valgte jeg at foretage den dyreste handel jeg nogensinde har foretaget. John Stones, 700 mil, bum! Han har gjort det fint, men tror mangel på en kvalitetsmakker hæmmer ham. Derfor har jeg ikke lykkedes med at finde dybde i forsvaret, og eftersom Davinson Sanchez og Juan Foyth ikke er englændere, mangler jeg endnu en starter. Jeg håbede på at Alfie Mawson (80 mil var godt at sige nej til) kunne levere bedre, men han ligner en backup og rotations mand.
Min tredje prioritet er løst til dels. Jadon Sancho er super spændende og gør det også fint og sammen med Jack Harrison er de fremtiden. Problemet er at jeg stadig har Lucas Moura og Jarrod Bowen jeg købte sidste vindue (lejet ud til Hull) har fået debut på det walisiske landshold, så nu kan jeg ikke bruge ham. Den sidste prioritet har jeg bare ikke fundet en løsning på. Han er satme god, men spiller ikke så godt og er meget eftertragtet. Men han er vigtig for min nuværende spillestil.

I det store hele betyder det dog at jeg nærmer mig en ren engelsk trup!Har kun 5 udlændinge tilbage! Har også være ret så aggresiv for at få det til at ske.


Opsummering af sæsonen

Som nævnt i starten er Tottenham kommet buldrende derudaf. Efter 20/21 spillerunde ligger vi solidt 1'er med 7 point ned til City og 1 kamp mere at spille. Det ser lovende ud. Liverpool var længe lige i hælene, men fordi de udelukkende køber spillere der er kanter og angribere, lukker de ret mange mål ind og det har i sidste ende bidt dem i hælen. City fungerer også fint, men Kane, Alli, Moura, Tashan Oakley-Boothe og Kieran Trippier har sat sig for at de vil vinde, så de buldrer derud af.

Tottenham er stadig med i alle turneringerne, CL vandt vi gruppen - ikke overbevisende, men alligevel videre som 1'er. Derudover er der næsten ikke andet end gode historier. Men, ak ja. Netop fordi Kane og mange af de andre har spillet godt, er der kommet rigtig mange rygter omkring dem. Det har ført til samtaler med de enkelte og problemet for dem alle, er at de vil vinde trofæer. 3 trofæer på 2 sæsoner er åbenbart ikke nok. Så jeg står nu i den ulykkelige situation at jeg skal levere trofæer, og det skal være snart - og det skal være de store. Det ligger enormt pres på, et pres jeg gerne have ville være foruden.

Jeg har nemlig det problem at jeg generelt starter som lyn og torden, men når vi nærmer os enden af sæsonen så fejler resultaterne lidt. Derudover har min defensiv ikke været solid som jeg havde håbet, hvilket gør at de store kampe er meget spændende, tætte og oftest desværre falder ud til modstanderes fordel. Jeg laver en del mål, hvilket glæder bestyrelsen og tilskuerne, men jeg vil dælme også gerne spille til 0 mod nogen af de store modstandere. Så der er helt klart noget at arbejde med i den kommende tid - specielt taktisk


Præstationer i diverse turneringer

Premier League: 1'er efter 20 kampe. Solid lille føring der kan nå 10 point.
Champions League: Videre sammen med Inter til trods for 2 nederlag i gruppen. Har trukket Shakhtar der meget overraskende gik videre fra pulje C, med PSG, Milan og Real Madrid, hvor selveste Madrid måtte bukke under. De her ukrainere er farlige og skal ikke undervurderes.
FA Cup: I fjerde runde mod Cardiff, efter komfortablet at sende Sheffield Utd, ud med en 4 - 1 sejr.
Carabao Cup: Sikkert videre til finalen, selvom der mangler en kamp. Cardiff er modstanderen og de blev besejret 6 - 0 i første omgang af semifinalen.


Udvalgte Screenshots

Her til sidst har jeg valgt at tage et par SS med. Mange af dem er for illustrere hvor dominerende Harry Kane har været for mig. Absolut bæst!

Kane - Årets spiller i verdenen
Kane - Årets fodboldspiller i verdenen (hvad er forskellen på den og så den øverste?)
Årets verdenshold
Spiller præstationer - Jordan Pickford mangler, men han står til 7,11 i snit.


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #36: 10 Maj 2018, 12:24 »

Beklager jeg har stjålet lidt af dit design, men min manglede lige nogle finishing touches Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #37: 10 Maj 2018, 12:34 »

Beklager jeg har stjålet lidt af dit design, men min manglede lige nogle finishing touches Smiley

Du giver den bare gas! Smiley Jeg har jo også stjålet fra dig (mere om det lige om lidt!)! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #38: 10 Maj 2018, 12:35 »




BRITAIN’S GOT TALENT – Broen13

NY SÆSON
Der er flere måder at anskue denne sæson på indtil videre. På den ene sidder ligger vi på en acceptabel fjerdeplads ved starten af februar og er stadig med i kampen og direkte Champions League kvalifikation. På den anden side har vi kun vundet 12 af vores 26 kampe i denne sæson, og halter håbløst efter både Liverpool og Manchester City med hele 20 point på nuværende tidspunkt!

Hvad der helt præcist er gået galt kan jeg ikke rigtig svare på. Vi har tabt ni kampe og det er i hvert fald en håndfuld for meget i forhold til hvor vi gerne skulle og vil være. Derudover har de to førnævnte klubber bare ikke haft problemer af samme art, og derfor har de noget nær det maksimale pointantal der er realistisk på dette tidspunkt af sæsonen, og så er det svært at hamle op med dem efter den sæson vi har haft indtil nu.

PROBLEMERNE KOR FORTALT

Vores største problemer hænger sammen med at vi ikke scorer nok mål, og vores forsvar slet ikke viser den styrke som man ellers tidligere har været så kendt for i Manchester United. Det er egentlig mærkeligt for vores tilgange i denne sæson har været af en sådan kaliber at det burde hænge meget bedre sammen, men tilsyneladende har fraværet af Valencia været så start at vi ikke har evnet at lukke modstanderne ned over kanterne.

Derfor har jeg i sæsonen vaklet en del mellem et par forskellige taktikker, som helt sikkert også har været medvirkende til de svingende præstationer. Vi har både spillet med en, to og tre angribere, to og tre midterforsvarer og en og to defensive midtbanespillere, og til tider fungerer det, men efter lidt tid render vi ind i dårlige stimer, som gør at jeg ikke længere stoler på taktikken.

PRÆSTATIONER I DIVERSE TURNERINGER

Carabao Cup: Exit i kvartfinalen mod Everton – heldigvis ikke vigtigt i ledelsens øjne
FA Cup: vi er i femte runde mod et godt spillende Liverpool-hold, så det bliver vanskeligt!
 Champions League: Vi gik videre fra en gruppe med Bayern, Sporting Lissabon og Lyon og skal nu møde vores tidligere banemænd fra Atletico Madrid – endnu en hård kamp, på trods af at vi endte øverst i gruppen.
Premier League: Som tidligere nævnt ligger vi langt efter toppen på en fjerdeplads – der er masser af arbejde foran os endnu!

TRANSFERVINDUER

Vi er nu gået en aldersgruppe yderligere op og det betyder nu at vi kan købe et par spillere mere af en klasse lidt højere end dem vi har kunnet tidligere. Jeg har som tidligere nævnt fokuseret lidt på at styrke defensiven og det har betydet at Jamaal Lascelles fra Newcastle og Eric Dier fra Tottenham er kommet til Old Trafford! Lascelles er tænkt som ny forsvarsgeneral (Smalling mangler noget synes jeg), og Dier skal styre den defensive midtbane.

Derudover har vi købt et par regentalenter der forhåbentligt bliver gode, og så fik jeg muligheden for at hente Jack Grealish og så slog jeg til! Han har huseret i Championship hos Aston Villa, men han ville prøve nye udfordringer. Jeg er sikker på han bliver en vigtig brik i min færd mod toppen af engelsk fodbold!

Solanke og Adarabioyo er hentet som wildcards, som måske/måske ikke bliver til noget. En samlet pris på godt 45 mio. kr. kan jeg godt leve med – jeg ca. 1,5 mia. kr. at handle for hvert år, hvis jeg bruger alle pengene.

Der er selvfølgelig også solgt nogle spillere, og her er der primært tale om spillere med anden nationalitet end engelsk – kun Bortwick-Jackson er englænder, men han er bare ikke god nok. Martial elskede at være i klubben og nød at spille under mig, men hans agent hader mig og vil derfor ikke forhandle kontrakt med mig, så jeg blev nødt til at sælge ham for et væsentligt lavere beløb end jeg ellers ville slippe ham for (*tre-fire sæsoner længere fremme i savet har han været i Chelsea og er nu i Bayern for en samlet handlet sum på 830 mio. kr. hvilket jeg stadig synes er for lavt). Slutteligt har jeg solgt begge Pereira.

SAMLET TANSFEROVERSIGT

Jeg håber på resten af sæsonen er væsentligt bedre og vi trods alt får en ordentlig sæsonafslutning. Målet var Champions League kvalifikation i Premier League, så det går vi selvfølgelig målrettet efter!

*Indsat senere

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #39: 10 Maj 2018, 13:19 »

Til høflig orientering har jeg syv spillere i A-truppen der ikke er englændere (otte i alt hvor den sidste er egen regen fra Holland):

David De Gea
Victor Lindelöf
Eric Bailly
Nemanja Matic
Paul Pogba
Ander Herrera
Romelu Lukaku
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #40: 14 Maj 2018, 13:34 »

Flotte reultater Brozz - Dog er jeg ikke så imponeret over dine indkøb, håber de overrasker.

Broen13 - Jeg er skuffet over du ligger nr.4, det kan og skal du gøre bedre! Jeg tror på dig Smiley

Fortsæt i 2 Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #41: 14 Maj 2018, 15:36 »

Du kan tro jeg heller ikke selv er tilfreds, og det er ledelsen bestemt heller ikke! Jeg arbejder på bedring på den del!.. Wink

Hvilke indkøb synes du ikke er gode nok? Det kunne være sjovt at høre. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #42: 15 Maj 2018, 07:18 »

Hov, jeg svarede ellers igår.

Men jeg har bare store forventninger til dig Broen, så derfor "udbruddet" Smiley

Med hensyn til de "dårlige" indkøb, kiggede jeg på evnerne og potentialet, og der var nogle stykker som kun havde 2½ stjerne, det mener jeg er alt for lidt, uagtet alder.  F.eks. Zach Clough og Jack Harrisson.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #43: 15 Maj 2018, 07:42 »

Hov, jeg svarede ellers igår.

Men jeg har bare store forventninger til dig Broen, så derfor "udbruddet" Smiley

Med hensyn til de "dårlige" indkøb, kiggede jeg på evnerne og potentialet, og der var nogle stykker som kun havde 2½ stjerne, det mener jeg er alt for lidt, uagtet alder.  F.eks. Zach Clough og Jack Harrisson.

Haha! Jeg skal nok komme stærkt tilbage! Som tidligere nævnt er de første sæsoner blot et spørgsmål om at holde på jobbet, hvilket selvfølgelig kan være mere besværligt end som så.. Smiley

De indkøb skal du snakke med Boxx om - Clough kan dog overraske og blive til noget efter min mening, men det kommer selvfølgelig an på hvor tidligt man kan fiske spillerne og begynde at udvikle dem. Smiley Jack H kender jeg ikke rigtigt, så ham tør jeg ikke udtale mig om.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #44: 15 Maj 2018, 20:24 »

Hov, jeg svarede ellers igår.

Men jeg har bare store forventninger til dig Broen, så derfor "udbruddet" Smiley

Med hensyn til de "dårlige" indkøb, kiggede jeg på evnerne og potentialet, og der var nogle stykker som kun havde 2½ stjerne, det mener jeg er alt for lidt, uagtet alder.  F.eks. Zach Clough og Jack Harrisson.

Beklager lige det tog lidt tid at svare Smiley Nu er det ikke fordi de er tiltænkt en startende rolle. Clough skulle være bacup for Kane, men jeg syntes ikke rigtig han fungerer  Harrison er heller ikke tiltænkt en startende rolle - der ved jeg endnu ikke hvilket system jeg vil køre helt. Men han leverer for mig. I den rolle han spiller syntes jeg 9 mål og 5 assists er godt i 22 kampe i alle turneringer Smiley

Jeg kan godt forstå hvad du mener med mine indkøb, men det største problem er at jeg simpelthen ikke er villig til at give 1,5 mia for en som Oxlade Chamberlain. De priser jeg skal betale er katastrofalt ude af proportioner, hvilket gør jeg leder lidt efter kompetente backups til en anden pris - noget jeg dog nok bliver nød til at lave om hvis jeg vil vinde denne challenge
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010