home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Journey for the money
| | | |-+  JFTM: Prem Bologna
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: JFTM: Prem Bologna  (Læst 31736 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #45: 09 Apr 2018, 08:34 »

God sæson denne gang! Nu håber og krydser jeg fingre for Europa gruppespil, så du kan skrape en masse penge sammen, og få de træner licenser!!!!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #46: 16 Apr 2018, 11:12 »

Med 6,3 millioner fra Champions League og 2,7 millioner fra Europa League nåede vi på Island helt op (eller ned) på -1,2 millioner kroner, da økonomien peakede i August. Og med ca. 4 millioner i sæsonoverskud - uden kapitalindskud og kun 910.000,- fra et salg i januar - så skulle vi bare gentage succesen, og så var økonomien for første gang i mere end 10 år på +. Men ja, det ville da være kedeligt hvis det var let...
Sæsonen var en lang blanding af et suverænt topniveau og et uhyggeligt lavt bundniveau. Vi startede skidt, og for første gang i min karriere på Island (10 hele sæsoner) gik holdet ikke videre i Icelandic League Cup. Så der var bekymrede miner, men opbakningen til holdet steg, da vi i straffesparkskonkur rence slog rivalerne fra FH i Champions Cup og hentede årets første titel. Og apropos FH, så kan man altid glæde sig over andres fald!
I ligaen blev vi hurtigt hægtet af Stjarnan (8 sejre i 8 kampe) og KR, som tog teten i rækken. I løbet af sommeren fik vi dog kæmpet os tilbage, men et koks i en travl August betød vi smed 8 point i 3 kampe mod nummer 7-9, og så var vi sat af igen. På imponerende vis fik vi kæmpet os tilbage igen og kunne have været med helt i toppen, hvis det ikke var for 2 nederlag i sæsonens sidste 2 kampe. Så det er meget tydeligt at se, hvor vi smed mesterskabet.
I Europa slog vi først Sheriff fra Moldova ud med 13-3 for så at tabe til Maccabi fra Israel med 6-1. I Europa League var endestationen Elfsborg med et nederlag på 5-2, så hvis vi skal længere, så skal lodtrækningen være i vores favør; Men som beskrevet i toppen, så behøver vi ikke at komme længere, så længe vi bare vinder 2 mesterskaber i træk.
Pokalturneringen bød på pokal nummer 2 i år, selvom vi havde en hård vej til finalen. Pudsigt nok, så var semifinalen og finale i Pokalturneringen de to eneste kampe vi vandt i en periode på 9 kampe (Vores kollaps i August måned), så det var trods alt heldigt nok, at vi holdt skansen i den turnering, som sikrede os en billet til Europa League.

Havde vi dog bare gjort, som vores U-19-Drenge

Nu står den, som så mange gange før, på et transfervindue hvor backerne og det centrale forsvar skal forstærkes, for ellers så er truppen utrolig solid med flere spændende unge drenge, som jeg håber kan tage det næste skridt. I år har truppen haft 4 Egen avl spillere i startopstillingen og talte hele 8 islændinge blandt de 11 første - og 13 i 18-mandstruppen som var foretrukket til kamp. Ellers handler det om at styrke bundniveauet, for så bør vi være de stærkeste på Island - Og så går jagten ind på + på kontoen, som nu er udskudt til 2031.

Nuværende sæson: 2029/2030
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 750.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens
Samlet indtjening: 5.000.000,-
Mit omdømme er desuden faldet igen (tilbage på startniveau).. Det er efterhånden også mere blevet en klubtråd om Íþróttafélagið Þór Akureyri fremfor en Journeyman challenge, men det skal ikke holde mig tilbage.. Nogen bliver jo nød til at holde snor i b0nb0n Grin

EDIT:
Og så kom Sæsonopgørelsen.. Efter sponsorindtægter for den kommende sæson, ender vi på -321.193 pr. 14. oktober 2029.. Så tæt på Græder
« Seneste Redigering: 16 Apr 2018, 11:21 af Gilly » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #47: 16 Apr 2018, 14:52 »

Haha! Jeg er sikker på det går stærkt, ligeså snart du kommer væk fra Island Smiley
Og jeg følger trofast med her i klubtråden Wink

Træls du ikke kunne følge op med et mesterskab, men er sikker på at det kommer igen i næste sæson, især med dine unge drenge, der forhåbentligvis snart er klar!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #48: 23 Apr 2018, 18:45 »

Sæson 2030? Ja, tak! Mere af det!
Vi var overlegen i Pepsi-Ligaen - Så overlegen at vi endda tillod os kun at hente 7 point i sæsonens sidste 5 kampe, hvilket giver et meget godt billede af, hvor stærke vi rent faktisk var. Det skulle vi også helst være. Med FH fraværende var der odds 2.0 på et mesterskab til Íþróttafélagið Þór Akureyri hvilket må siges at være en ganske pæn favoritværdighed at have hængende på os - Men vi levede op til den og tog endnu et mesterskab og endnu en bilet til Champions League.

For tredje år i streg vandt vi også Champions Cup og får chancen for 4 i streg mod Huginn til næste forår. De vandt nemlig pokalturneringen, hvor vi skuffende måtte forlade turneringen i 4. runde efter straffespark. Selvsamme konkurrence gjorde det også af med os i Icelandic League Cup Semifinalen, hvilket jeg bestemt ikke er tilfreds med. Men når absolut INGEN på holdet kan sparke til en bold der ligger stille (Hverken hjørne, frisspark eller straffe), jamen så er man næsten dømt til at tabe, hvis vi ikke kan vinde i ordinær spilletid.

Det kunne vi til gengæld i Europa. I år hed det Europa League og som så mange gange før var øjnene rettet mod 2. runde. Vi tog os også ganske sikkert af et mindre hold fra Makedonien i første runde, inden vi træk Xanthi i 2. runde. Bestemt ikke en skrækmodstander, men vi var også klar over at grækerne var blevet markant bedre stillet end dengang Prem Bologna gjorde sit indtog i fodboldverden. Deres bedste spiller tjente mere end islændingene gjorde til sammen, så vi var stadig underdogs. Efter 2-2 i Grækenland var der dog pludselig en glødende optimisme at spore, og med en ydmygelse på Island, så sikrede vi os en plads i 3. runde med samlet 6-2. Her ventede kroatiske Rijeka. Igen undgik vi hold som Tottenham, men Rijeka var stadig et nyk eller to op ad rangstigen. Vi klarede skærene flot på udebane med et hæderligt 2-1 nederlag, men gassen gik af ballonen i egen hule, hvor vores eventyr sluttede med et 3-1 nederlag (2-5 samlet). Men penge og koefficientpoint siger jeg ikke nej tak til!

Her 1. oktober (Normalt er det her at sæsonen gøres op, men det har de senere år rykket sig lidt) står vi med et sæsonunderskud på beskedne -601.899,- (Taget i betragtning af hvad vi tidligere har præsteret). Det skyldes udelukkende manglende indtægter, idet vi har haft udgifter for 1 million mindre end sidste sæson. Især manglende CHL gjorde ondt, da vi kun tjente halvdelen af sidste års beløb i præmiepenge - Men det betyder bare at vi tjener dét flere penge næste år hvilket er ekstremt positivt. For klubbens samlede gæld er nemlig på -3.089.958,- og det er inden vi får næste års sponsorpenge + det løse. Så hvis ikke min hovedregning falder helt igennem så bliver August 2031 måneden hvor Prem Bologna igen får grønne tal på bundlinjen i sin klub. Og så har de fandme bare at give mig den næste licens!

Og ja, jeg har også forlænget kontrakten og alt det der.. Klubben elsker mig stadig (74%) på trods af det er femte ejer klubben har haft i Bolognas tid. (Der er valg hver anden december og ingen kan åbenbart finde ud af at side 2 perioder). Jeg er efterhånden også blevet legende i klubben - En titel jeg deler sammen med min angriber Andri Þór Runólfsson som han måske også har gjort sig fortjent til. Han er derudover blevet højeste gennemsnit i 4 sæsoner, årets spiller af fansene i 6 og flest MoM i 6 sæsoner ud af de 7 han nu har været i klubben. Det er nok rimelig fair, at vi deler legendestatussen.

Nuværende sæson: 2030/31
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 800.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens
Samlet indtjening: 5.750.000,-
EDIT:
Og med sæsonopgørelsen, så ender vi efter et pæn stigning fra diverse sponsorer med at stå med et underskud på -972.122,- Jeg lugter overskud og det lugter godt! Opstemt
« Seneste Redigering: 23 Apr 2018, 18:53 af Gilly » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #49: 24 Apr 2018, 08:08 »

Super med snart overskud! Det er en fornøjelse!

Og nu forventer jeg snart du tager alle titlerne i en sæson, det kunne være en god afslutning inden du smutter videre Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #50: 27 Apr 2018, 10:32 »

Super med snart overskud! Det er en fornøjelse!

Og nu forventer jeg snart du tager alle titlerne i en sæson, det kunne være en god afslutning inden du smutter videre Smiley
Det ville være en rigtig fin afslutning, ja. Jeg er også storfavorit til at gøre det, men mine spillere finder altid en eller anden måde at smide det væk på, når det rigtigt gælder - Det er i hvert fald ikke mine evner crazy

Men lige nu handler det stadig om CHL før alt andet. Jeg skal have den licens. For det er så frustrerende at se en tidligere spiller, uden trænererfaring og med national B-Licens blive tilbudt jobs i eks. Las Palmas. Ja, godt nok er det kun den 2. bedste række i Spanien, men jeg ville give min højre arm for at komme videre!
EDIT: Det er så startet meget godt alligevel.. 2/2 så far og kun 2 to go
« Seneste Redigering: 27 Apr 2018, 11:15 af Gilly » Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #51: 28 Apr 2018, 20:21 »

Og så venter der tilmed to afgørende kampe mod Molde om at komme i Europa League Gruppespillet. Jeg er sikret minimum yderligere 2,5 millioner, så jeg venter lige med at spørge om licens til de penge er på kontoen, men der er fest og glade dage på Island!

Desværre tabte jeg i semifinalen i Pokalturneringen, så The Quadruple? udebliver. 3 straffesparkskonkur rence i træk endte med et nederlag - Og det er over min fatteevne, at jeg ikke kan spille bedre i pokalturneringen. I ligaen er jeg dog nummer 2, med 5 point op til FH, men med 3 kampe i baghånden (Jeg har 13 de har 16). Så det bliver igen igen en kamp om guldet.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #52: 29 Apr 2018, 09:15 »

Nu begynder udfordringen for alvor ... Bare ærgerligt at den slutter imorgen
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #53: 29 Apr 2018, 10:52 »

Jeg spammer lige videre her i tråden.. For hvem havde troet, at en af de mest succesfulde sæsoner på Island samtidig skulle ende med så mange skuffelser, som tilfældet har været? Ikke mig i hvert fald. For hold nu op en rutsjetur vi kom ud på, efter kalenderen skiftede til Juli..

Icelandic League Cup
Inden vi nåede så langt, så var vi dog overlegen på Island. Vi fejede al modstand væk og hentede 7 sejre og en enkelt uafgjort og tog endnu en Icelandic League Cup titel efter 3 års fravær. 25 mål blev det til i de 8 kampe, hvilket kom til at kendetegne vores sæson.
Champions Cup
For fjerde år i streg vandt i Champions Cup, denne gang knusende sikkert med 2-0 over Huginn der huserede i den næstbedste række. Der var ikke meget vrøvl med modstanderen og en 20-4 skudstatistik med 5-0 på mål, vidnede om at vi ganske sikkert tog titel nummer 2 i 2031.
Pokalturneringen
Her fandt vi aldrig vores niveau. Vi kunne udspille tophold på Island, men når vi trak modstandere i pokalturneringen kunne vi knapt spille fodbold. I 3. runde måtte vi til straffesparkskonkur rence mod Afturelding (Nummer 8 i 1. Deild) for at gå videre. I 4. runde gjorde vi så arbejdet ordentligt og slog et lavt rangeret hold ud med 4-0. I kvartfinalen måtte vi igen i straffesparkskonkur rence for at slå FH ud, mens semifinalen blev endestationen efter endnu en straffesparkskonkur rence mod Þróttur som endte næstsidst i Pepsirækken (Og som vi slog med 5-1 og 2-0 i ligaen). Bestemt ikke tilfredsstillende.
Pepsi-Ligaen
I ligaen lavede vi rekord mange point og 52 var mere end noget andet hold nogensinde havde lavet. Så oddsene for at FH skulle have 54 og slå os var så usandsynlige at det selvfølgelig skulle ske. I alle år jeg har været på Island har 45-46 point været mere end rigeligt til at vinde rækken, så at FH som oprykker laver 54 er næsten ikke til at bære. At Stjarnan på 3. pladsen kun har 38 point viser meget godt, hvor uhørt god en sæson FH formåede at lave. Årsagen skal findes i, at vi fik udsat et hav af kampe på grund af europæisk deltagelse samt landskampe, hvilket betød at vi i perioden 10.-27. september skulle spille 7 kampe - Det er mere end de brokker sig over i Premiere League. Imponerende nok lavede vi 15 point, men det var altså to for lidt til at dæmme op for FH's sejrsstime på 11 kampe.. Vi endte dog med rekordhøje 62 mål i 22 kampe og bare 19-årige Ýmir Þórhallsson smadrede alle rekorder med 24 ligamål og 43 mål i 38(1) kampe i denne sæson. I overraskende at Gent ville have ham i sommers, men så længe de kun vil betale størstedelen af beløbet i bonusser, så kan de smutte langt væk..
Europa
Vi var det højest useedet hold i mesterkvalifikation en, men skulle selvfølgelig straffes ved at trække FCK op af bowlen, som sammen med Maccabi og Shaktar med afstand var de bedste hold. Stik mod alle forventninger snuppede vi sejren på Island med 1-0 og holdt stand helt indtil det 90. minut i Danmark, hvor FCK så fik prikkede bolden i nettet. Vi tabte modet i forlænget spilletid og røg ud med 3-1, men vi var så forbandet tæt på, at det næsten ikke var til at bære. Var vi gået videre havde vi mødt TPS fra Finland i næste runde (Lodtrækningen var trukket inden FCK-kampen) og så havde vi stået med alle muligheder for at nå 3. runde. Istedet vendte vi blikket mod Europa League.
I 2. runde trak vi Havnar Bóltfelag fra Færøerne og slog dem sikkert med 8-1. Herefter var lodtrækningen så på vores side, da vi trak Lincoln Red Imps FC fra Gibraltar og ligeledes gjorde kort proces med en samlet sejr på 6-2. I den afgørende 4. runde ventede så de tre gange norske mestre fra Molde. Vi tabte 3-1 på udebane, men på hjemmebanen vi fik hurtigt opbygget en 2-0 føring og dermed avancement. Lige indtil det 89. minut hvor en skide svensker fik reduceret og nordmændene gik videre med 4-3. Hold nu op hvor gør det bare ondt..

Det er desværre mest kosmetik og økonomi vi kan glæde os over i denne sæson. Vores europæiske koefficent er gået fra 5,7 til 7,45 hvilket forhåbentligt er nok til et par seedninger i Europa League næste år. Lige nu er det nok til at bryde ind i Top 200, så vi må se hvor langt det kan bære os. Økonomisk laver vi ligegodt 10 millioner på vores Europatur, hvilket er mere end nogensinde før. Samlet set blev det et sæsonoverskud på 4.503.054, hvilket også er rekordhøjt. Og nu hvor sponsorer og andet godtfolk har smidt penge i klubben, så står vi (pr. 28 september 2031) med en balance på
4.495.285. Det føles rart, skal jeg hilse og sige.

Om 3 måneders tid har jeg fået Continental C-Licens, og jeg har en klar formodning om at jeg skal direkte videre til Continental B-Licens også. Afhængigt af hvor meget klubben har tabt hen over efteråret og vinteren, håber jeg lidt på at kunne opgradere faciliteterne, også selvom vi kommer til at miste penge næste år, når vi er uden CHL. For ambitionen er selvfølgelig at vinde Pepsi-ligaen igen, hvis jeg ikke skal andetsteds hen. Godt nok har bestyrelsen skåret én million i lønbudgettet, men jeg er stadig 2,9 millioner under, hvilket er nok til 5-8 nye spillere - Der kommer dog sandsynligvis ikke mere end 3 nye ansigter, mens jeg som udgangspunkt ikke er interesseret i at sælge.

Nuværende sæson: 2031/32
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 850.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens (Arbejder på Continental C-Licens langt om længe)
Samlet indtjening: 6.500.000,-
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #54: 29 Apr 2018, 13:43 »

Fuck, hvor er det fedt! Tillykke med den 1.licens Smiley Dejligt!

Og flot tur i Europa! Udtur i begge de afgørende kampe.
Træls med ligaen, der havde du fortjent bedre!
Men pyt, du nakker den i denne sæson.

Ja, det er trist der kun er en dag tilbage, jeg har en fridag imorgen, så håber på at nå langt i forhold til challange, men fortsætter nok på det her save lidt endnu Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #55: 30 Apr 2018, 17:29 »

Fuck, hvor er det fedt! Tillykke med den 1.licens Smiley Dejligt!

Og flot tur i Europa! Udtur i begge de afgørende kampe.
Træls med ligaen, der havde du fortjent bedre!
Men pyt, du nakker den i denne sæson.

Ja, det er trist der kun er en dag tilbage, jeg har en fridag imorgen, så håber på at nå langt i forhold til challange, men fortsætter nok på det her save lidt endnu Smiley
Jo tak.. Det er en af de sjovere udfordringer jeg har haft et stykke tid, så jeg er ærlig talt glad for at det endelig lykkes. Pengene forsvinder hurtigt igen og når vi når midt februar er jeg med al sandsynlighed tilbage i underskud, men nu kan jeg da prale af, at jeg nåede mit mål Grin Og jeg har også fået startet på Continental B-Licens, så karrieren er på rette spor. Omdømmet er tilbage på 10% så hvem ved om Bologna kommer tilbage til fastlandet?

Både kampene i Europa og oplevelsen i ligaen var en hård pille at sluge.. Det kunne have været en helt fantastisk sæson, men blev istedet en lidt fesen oplevelse. Det gjorde ondt. Men jeg regner også med at fortsætte efter i dag, og så må vi se hvor lang tid jeg gider fortsætte. Men jeg skal i hvert fald lige have afleveret klubben ordentligt, inden jeg ligger savet på hylden Wink
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #56: 08 Sep 2018, 15:10 »

Nu er det godt nok lang tid siden, men eventyret på Island er stadig ganske underholdende. Kommer Prem Bologna videre? - Formegentlig ikke, men han er ved at få opbygget noget kæmpe stort på Island.

2032:
På Island var jeg overlegen. Jeg satte pointrekord i Pepsi-Ligaen med 55 point - 1 mere end hvad FH satte året forinden, Pokalturneringen blev vundet ganske sikkert, og Icelandic League Cup A blev som sædvanligt vundet suverænt med en målscorer på 25-7. Europæisk var vi dog underdogs og tabte faktisk i første runde af EL med 1-0 til finske Lathi på udebane, men vandt så 2-0 hjemme. I 2. runde var vi igen på hælene da vi spillede 3-3 med slovakiske Dunajská Streda på hjemmebane, men vandt så igen 3-1 på udebane. Viktoria Plzen blev endestationen i 3. runde, da de slog os samlet 4-0, men den vakkelvorne indsats gjorde mig noget bekymret.

Økonomisk - Som har spillet en stor rolle her på Island - så tabte vi ligegodt 2 millioner, men havde stadig et samlet overskud på 2 millioner ved sæsonafslutning - Nok til at jeg kunne få min Prof A-Licens.

2033
2033 blev til gengæld året, hvor Island og Íþróttafélagið Þór Akureyri for alvor rykkede sig. Jeg besluttede at ligge stilen om, og skrottede 4-4-2-opstillingen, og gik i stedet over til en super dominerende 4-2-3-1. Jeg var/er med afstand det bedste hold på Island, så jeg skulle kunne spille mere boldbesiddende fodbold. Samtidig besluttede jeg mig for at opgradere voldsomt i personalet. Tidligere havde klubben haft 3 trænere, 2 scouts, 1 assistent, 1 leder af ungdomsafdelingen og 1 fysioterapeut, mens U19-holdet havde haft en manager. Det skulle der laves om på. Klubben har nu en sportsdirektør, en assistent, 7 trænere, 2 fysioterapeuter, 1 Sportsvidenskabsgut, 4 scouts og en data analytiker. U19-holdet har både en manager og assistent, 7 trænere, 2 fysioterapeuter og en sportsvidenskabsgut . Så personalet er på plads!

Samtidig begyndte jeg også at lede efter transferfrie unge spillere, som jeg kunne hente på misteløn og udleje eller selv udvikle på, med hensigt at score en lille fortjeneste i fremtiden. Jeg brugte også et rekordstort beløb - 600.000,- - på to spillere til 10'er positionen, men det blev opgjort af rekordstore salg, hvor jeg solgte for 3.000.000,- uden at svække førsteholdet - Tilmed hentede jeg i oktober måned yderligere 3,7 millioner i en 50% videresalgs klausul, da spilleren brækkede benet og jeg hurtigt så, at han ikke kom til at blive meget værd i Belgien.

Sæsonen forløb fantastisk. Vi startede med at slå vores egen målrekord i Icelandic League Cup A, da vi med 27 mål og bare tre indkasseret vandt turneringen, ligesom vi også tog os af Champions Cup - Dog efter straffespark mod Breiðablik. I Pepsiligaen skulle vi helt hen til 15. runde før vi tabte, men så gik gassen også af ballonen til slut som Kampprogrammet illustrerer. Det skyldes dog absurde scenarier, hvor vi spillede 5 kampe på 9 dage og i perioden 25. august til 24. september spillede 11 kampe.. Men vi genvandt ligaen, også selvom det kun blev med 2 point foran FH; På et tidspunkt lå vi á point, men havde 4 kampe i baghånden, så det blev tættere end først ønsket.

Europa var dog stedet vi slog igennem. Vi var seedet i første kvalrunde af CHL og skulle bare undgå at trække Lillestrøm, så var vi med den ene fod i 2. runde - Men selvfølgelig trak vi nordmændene. Men vi var blevet stærkere end jeg først antog, og en 3-1 sejr på hjemmebane opvejede 0-1 på udebane, og derfor gik vi - for mig - overraskende videre til 2. runde. Her ventede så østrigske Sportclub Rheindorf Altach, som for 8 år siden blev købt af en rigmand, hvilket kunne ses. Vi fik en afklapsning på hjemmebane og tabte 5-2, men røg trods alt ud med æren i behold efter 2-2 i Østrig. En nem modstander i 3. kvalrunde blev sværere end først antaget. Godt nok vandt i 2-1 i Nordirland over Coleraine, men vandt kun 1-0 på hjemmebane. I 4. og sidste runde var vi igen underdogs, men trak trods alt schweiziske Sion, som var en af de bedre modstandere. 2-2 på udebane (Hvor Sion scorede i det 88. og 90. minut) var solidt og med 1-1 på hjemmebane gik drømmen og et gruppespil og 20 millioner kroner i opfyldelse.

Vi trak et stærk skotsk hold i Hibernian og Everton som begge bankede os klart. Men kroatiske Osijek havde vi bedre styr på, og med 2-2 i Kroatien og 4-2 på Island, så sluttede vi faktisk på 3. pladsen i Gruppe C til stor tilfredshed. Det betyder jeg også pr. 8. december er helt oppe som nummer 149 i verden over bedste klubber og min koefficient til 34/35 er på 12.1 - Det bedste nogensinde.

De 20 millioner blev hurtigt bundet til opgraderinger af ungdoms- og træningsfaciliteter, så jeg for alvor kan sætte mig tungt på Island. Der er blevet tjent yderligere med penge hen over efteråret og lige nu har klubben 29.384.873,- på bankbogen, så klubben er sikret - også selv når de 23.5 millioner bliver trukket til opgraderingerne. - Og så skal jeg jo i CHL igen til sommer.

Jeg har også endelig fået startet Pro Licens, og 6. december 2034 bliver Prem Bologna komplet. Det er en fest på Island i øjeblikket!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010