home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Journey for the money
| | | |-+  JFTM: Prem Bologna
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: JFTM: Prem Bologna  (Læst 31738 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #15: 18 Mar 2018, 16:49 »

Flotte resultater, Gilly! Det virker til at være et spændende ophold i Island, men mon ikke du snart er overkvalificeret derovre? Wink
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #16: 18 Mar 2018, 17:28 »

Flotte resultater, Gilly! Det virker til at være et spændende ophold i Island, men mon ikke du snart er overkvalificeret derovre? Wink
Det skulle man tro, men der har ikke været et eneste rygte om at jeg skulle være interessant for andre klubber og ej heller en eneste samtale.. Om det er den manglende licens ved jeg ikke eller også hviler der måske en tung askesky over Island, som spærrer for nyhederne om mine triumfer. Jeg kan i hvert fald skrive en ny triumf og pokal på CV'et og mangler faktisk kun Visa Bikar Karla (Pokalturneringen) heroppe nordpå. FH forærede mig mesterskabet, ved at tabe 5 af de sidste 7 kampe.
Så nu er der Champions League kval til sommer; Hvis ikke alt det kan få resten af Europa til at kigge min vej, så ender jeg nok mine dage i en vulkan crazy
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #17: 18 Mar 2018, 19:20 »

Flotte resultater igen Smiley Og ja, nu må andre hold begynde at kigge din vej Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #18: 19 Mar 2018, 08:54 »

Flotte resultater igen Smiley Og ja, nu må andre hold begynde at kigge din vej Smiley
Her en måned efter sejren er der pt. 40 ledige jobs rundt omkring i Europa på alle niveauer. Ikke én klub har henvendt sig til mig. Måske jeg bare skal lade min kontrakt udløbe efter denne sæson, for at komme videre?? Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #19: 19 Mar 2018, 09:30 »

Her en måned efter sejren er der pt. 40 ledige jobs rundt omkring i Europa på alle niveauer. Ikke én klub har henvendt sig til mig. Måske jeg bare skal lade min kontrakt udløbe efter denne sæson, for at komme videre?? Smiley

Det er da utroligt! Men ja, kunne være du skulle gøre det. Selvom reglerne siger man skal forsøge at forlænge ens kontrakt, hvis muligheden er der Skuffet
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #20: 19 Mar 2018, 11:10 »

Ja, der skal forlænges,  men ja det virker ret problematisk at få jobs her i denne version, mit nuværende job fik jeg efter like 60 interviews som leidg
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #21: 19 Mar 2018, 13:31 »

Man må gerne lade sin kontrakt udløbe, men ikke afvise forlængelse Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #22: 19 Mar 2018, 13:44 »

Men man må vel gerne stille krav? Selvfølgelig inden for rimeligehedens grænser, men det er vel stadig Journey for the Money - Så jeg skal jo jagte så mange penge som muligt? I hvert fald afviste jeg de første forhandlinger inden den seneste forlængelse, idet lønnen ikke kunne forhandles højere end den var i forvejen, hvilket jeg ikke synes faldt i tråd med at jage penge. Så hvis de ikke vil tilbyde mig flere penge, må jeg så gerne lade kontrakten udløbe?
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #23: 19 Mar 2018, 15:49 »

Men man må vel gerne stille krav? Selvfølgelig inden for rimeligehedens grænser, men det er vel stadig Journey for the Money - Så jeg skal jo jagte så mange penge som muligt? I hvert fald afviste jeg de første forhandlinger inden den seneste forlængelse, idet lønnen ikke kunne forhandles højere end den var i forvejen, hvilket jeg ikke synes faldt i tråd med at jage penge. Så hvis de ikke vil tilbyde mig flere penge, må jeg så gerne lade kontrakten udløbe?

Vi kan sagtens se, hvad du mener. Og man må gerne forhandle sig opad i løn, dog ikke så urealistisk, at de smutter fra forhandlingerne. Reglerne kan vi ikke bare dreje midt i challengen, selvom jeg sagtens kan se din pointe i hvad du siger. Man er derfor nødt til at jagte pengene gennem resultater.

Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #24: 20 Mar 2018, 10:34 »

Vi kan sagtens se, hvad du mener. Og man må gerne forhandle sig opad i løn, dog ikke så urealistisk, at de smutter fra forhandlingerne. Reglerne kan vi ikke bare dreje midt i challengen, selvom jeg sagtens kan se din pointe i hvad du siger. Man er derfor nødt til at jagte pengene gennem resultater.
Det er fair nok. Så håber jeg bare at der er nogen der kommer forbi Island snart. For sørme så, om det ikke blev til endnu en forlængelse Rullende Øjne
Nuværende sæson: 2022/23
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn: 475.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens
Antal fyringer: 2
Samlet indtjening: 1.350.000,-
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #25: 20 Mar 2018, 11:12 »

Tillykke med forlængelsen Wink
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #26: 20 Mar 2018, 19:03 »

Tillykke med forlængelsen Wink
Det hedder ikke tillykke, men ej hvor ærgerligt! Peace

Det eneste positive ved forlængelse er, at jeg - på trods af at have hentet en legendarisk kriger til holdet - stadig er klubbens bedste betalte personlighed. Men der skal et europæisk gruppespil til, før der kommer + på kontoen og licenser i hus, og jeg er begyndt at tvivle på, om jeg kommer videre uden..
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #27: 21 Mar 2018, 13:56 »

Hypen omkring Prem Bologna dødede lidt hen med en rimelig lunken sæson, hvor det kun var økonomisk vi oplevede fremgang.
Icelandic League Cup A: Nederlag i kvartfinale
Icelandic Champions Cup: Vinder
Visa Bikar Karla: Nederlag i 3. runde
Champions League: Nederlag i 2. Kval runde
Europa League: Nederlag i 4. kval runde
Pepsi-Deilden: 3. plads
Resultatmæssigt en skuffende sæson, som har givet anledning til at kigge på taktikken og valget om en ændring er blevet truffet. Så der bliver skiftet meget ud på Island denne vinter, og så prøver jeg lykken med en ny taktik næste år.
Økonomisk var der dog stor optur. En profit på 3,3 millioner og det samlede underskud er skrumpet til 4,5 millioner. Hvis - HVIS - jeg kan sælge for 5 millioner denne vinter er der måske håb for en licens og en billet væk fra øen.. Men uanset hvad skal der nye boller på suppen næste sæson. Jeg spiller for at vinde mesterskabet og her var vi bare bund dårlige så det går ikke igen. Min urørlighed hos bestyrelsen er også faldet til 65 % (Ikke at det er dårligt), så alle er vist enige om, at der skal ske noget.
Til december er der valg i klubben og man kunne jo igen drømme om en islandsk rigmand tog over; Eller en ejer som tog et lån for at få plus på balancen, så jeg kan få min næste licens.. Ak ja, drømme er heldigvis gratis! Om ikke andet er jeg stadig klubbens bedst betalte!

Nuværende sæson: 2023/24
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn: 475.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens
Antal fyringer: 2
Samlet indtjening: 1.650.000,-
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #28: 24 Mar 2018, 20:20 »


I'm done Sur Sur Sur
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #29: 24 Mar 2018, 21:13 »

Okay, der er så intet der er så skidt, at det ikke kan tørres op..

Sidste titel på Island er en realitet, hvilket jeg kan bruge til absolut ingenting idet jeg tangerer til at være den mindst ønsket manager i hele verden i øjeblikket. Vi er tilbage på -8,3 millioner på bundlinjen, så held og lykke med at få den Kontinentale C-Licens; Og så er det også en smule bekymrende at Íþróttafélagið Þór Akureyri endnu ikke har tilbudt en kontraktforlængelse, selvom min kontrakt udløber om 2½ måned. Måske jeg rent faktisk er på vej væk fra Island?

Om ikke andet er der 6 kampe tilbage til at redde sæsonen (STILLING). Det har været rimelig skidt hele sommeren kun reddet af overstående titel. Om ikke andet er jeg da sikret endnu et forsøg i Europa League..
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010