home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Journey for the money
| | | |-+  JFTM: Prem Bologna
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: JFTM: Prem Bologna  (Læst 31735 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
JFTM: Prem Bologna
« : 02 Mar 2018, 16:42 »

Sidste år var en kæmpe succes, i hvert fald underholdningsmæssi gt. Aodhán Probert havde rigeligt svært ved at finde fodfæste i Fodboldeuropa, og skræmmende meget tyder på at det samme gør sig gældende igen i år, da jeg har svært ved at finde nøglen i de mere direkte taktikker, som oftest kræves når man spiller med røven af 4. division og hvor man ellers kommer forbi. Sidste år sluttede med en lang ”Gloværdig” statistik, og målet må være at forbedre denne statistik en smule.

Manager Navn: Aodhán Probert [BLOG]
Nuværende sæson: 2032/33
Nuværende klub: Inter
Tidligere klubber: FC Höllviken (16-17), FC Orsha (17-18), Girnyk-Sport (18-21), Djursgården IF (21-22), Lech Poznan (22-23), Barcelona B (23-25), FC St. Pauli Hamburg (25-28), Cagliari (28-29), Udinese (29-31), Lazio (31-33)
Dit omdømme i %: 55%
Nuværende løn: 3.500.000
Samlet Indtjening: 30.000.000
Nuværende licens: Kontinental Pro
Antal fyringer: 5
72. bedst betalte manager i verden


Behindthename generator klarede alt formalia, så nu er der ikke andet end at kaste sig ud i managergerningen. Jeg ved sågar at savet slutter og Prem dør i 2032, men nu må vi se om det når så langt og går så galt. I kan forvente uhørt lavt managerniveau, skiftende taktikker, store frustrationer og en klar sidsteplads i denne Challenge. Og så må vi se hvor meget de river i mig fra Marienlyst og en eventuel blogkonkurrence, men forsøget skal gøres!


Nuværende sæson: 2017/18
Nuværende klub: -
Tidligere klubber: -
Dit omdømme i %: 5 %
Nuværende løn: -
Nuværende licens: -
Antal fyringer: 0
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #1: 06 Mar 2018, 13:32 »

Nuværende sæson: 2017/2018
Nuværende klub: Brumunddal Fotball
Tidligere klubber: -
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 80.000 o/å
Nuværende licens: - (Igang med C-Licens)
Antal fyringer: 0
Som så mange andre blev jeg også ansat i Brumunddal Fotball i slutningen af juni. Opgaven var meget klar: Forsøg at undgå nedrykning. Jeg overtog et hold med 9 point for 12 kampe, hvilket var nok til en 13. plads (Næstsidst), om end kun med 3 point til den rigtige side af nedrykningsstregen. Smånervøs for at fejle stort tog jeg over, men jeg gjorde det bedre end jeg selv havde turde håbe på. Mine to første kampe bød på to 2-0 sejre, og siden da var jeg ikke under stregen igen. Det endte med en 10. plads med 30 point - 11 foran Vålerenga 2 på første nedrykningsplads. Jeg klarede dermed første udfordring med succes, hvilket allerede er en klar forbedring i forhold til sidste år!

Nuværende sæson: 2018/2019
Nuværende klub: Brumunddal Fotball
Tidligere klubber: -
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 110.000 o/å
Nuværende licens: - (Igang med C-Licens)
Antal fyringer: 0
25. September (Allerede inden jeg sikrede mig en plads i næste års række, blev jeg tilbudt en forlængelse af kontrakten, som jeg tog imod. Med en lille lønforhøjelse steg jeg til 110.000,- om året, og er så småt begyndt at bygge truppen op til næste sæson. Med 5 måneders pause er der rigelig tid til at finde en slagkraftigt hold, og den talentspejder jeg ansatte i sommers, har allerede fundet 4 spillere i løbet af sæsonen, som røg direkte ind i startopstillingen. Så jeg forventer at holdet skifter udseende hen over den lange vinter, og sågar kan være med i midten af tabellen næste år.
På falderebet har jeg fået besked om, at der er valg i klubben til december, og selvom det næppe får nogen som helst indflydelse, så kan man jo altid håbe på diverse rigmænd kigger forbi fremfor en fjeldabe!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #2: 08 Mar 2018, 12:26 »

Et klassisk FM-Scenarie: 1) Find en taktik der laver lovende resultater, og som leverer bedre end holdet er egnet til. 2) Find 4-5 spillere der kan træde lige ind i taktikken og forbedre holdet markant. 3) På trods af klare forbedringer og et godt omklædningsrum, så stopper taktikken med at virke.
Selvom bestyrelsen bakkede mig op fra start til slut - endda med en 2-6-15 statistik - så kunne jeg ikke redde Brumunddal Fotball i min første hele sæson i klubben. Det blev til en klar sidsteplads og 3 kampe før det hele var ovre blev jeg fyret ovenpå en katastrofal sæson, hvor absolut intet fungerede.

Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget andet. Bare 9 dage som arbejdsløs havde jeg, intet turen gik til Hviderusland og klubben med det velklingende navn; Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk. Her er dog mange positive ting at tage fat i. Klubben er nedrykker efter mange år i den bedste række, så faciliteterne er fine. Udover 3 store lån (Hvilket jo så også er ret meget) har klubben næsten ingen udgifter, så der er mulighed for at få vendt skuden. Spillerne har affundet sig med den næstbedste række, så Dynamics er positive fra start af. Eneste minus er, at vi med 5 kampe igen kun har 5 point til nedrykning (På trods af vi ligger nummer 7 ud af 16 hold). Så kæden skal holdes stram, så jeg ikke er fortid i Hviderusland om bare 5 kampe.

Og så bød skiftet også på en lønstigning og jeg tjener nu mere end dobbelt så meget som i Norge - Det tager jeg selvfølgelig med!

Nuværende sæson: 2018/2019
Nuværende klub: Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018)
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 250.000 o/å
Nuværende licens: B-Licens
Antal fyringer: 1
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #3: 10 Mar 2018, 20:16 »

Alt går som forventet hos Prem Bologna. Det startede frygteligt i Hviderusland, hvor jeg næsten rykkede ned i de fem kampe der resterede af sæsonen, hvilket ikke ligefrem huede bestyrelsen. Herefter fulgte en lang Off-Season, hvor jeg havde over 200 spillere til prøvetræning, og synes selv jeg fik samlet en fornuftig trup sammen. Resultaterne i den nye sæson var svingende om end stabile, hvor jeg holdt mig til i midten af rækken, stadig med oprykning inden for rækkevidde. Men ud af det blå blev bestyrelsen utilfreds efter en 3-0 nederlag til rivalerne (Tilfredshedsbaren gik fra 47 til samtale om min fremtid). Vi blev enige om, at næste kamp blev afgørende for min fremtid og her blev det til en skuffende 0-0, hvilket kostede mig jobbet i Hviderusland og Naftan Navapolatsk.

Der var dog lidt godt at tage med fra Hviderusland. Mit omdømme er steget og jeg arbejder nu på at tage A-Licens, så selvom endnu en fyring er bitter, så er jeg trods alt blevet en bedre manager (På papiret).

Nuværende sæson: 2019/2020
Nuværende klub: -
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn:
Nuværende licens: B-Licens (Arbejder på A-Licens)
Antal fyringer: 2
Til gengæld ligner dette save utrolig meget, dét jeg oplevede i samme challenge sidste år. Hvis jeg ryger til Ukraine og får succes, så ved jeg ærlig talt ikke helt hvordan jeg skal reagere Huh
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #4: 10 Mar 2018, 20:23 »

Elsker at følge med her, Gilly. Din humor falder lige i min smag. Håber du finder et godt job :p
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #5: 10 Mar 2018, 20:32 »

Elsker at følge med her, Gilly. Din humor falder lige i min smag. Håber du finder et godt job :p
Det er jeg glad for at høre. Det er vel altid noget at min blog ikke er ligeså ringe som min manager Grin Grin

Det lykkedes også at få et nyt job efter bare én uge. Turen går til Island og endnu et let navn at udtale; Íþróttafélagið Þór Akureyri
Nuværende sæson: 2019/2020
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn: 187.000,- o/å
Nuværende licens: B-Licens (Arbejder på A-Licens)
Antal fyringer: 2
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #6: 11 Mar 2018, 11:29 »

Jeg skylder måske lige Íþróttafélagið Þór Akureyri en ordentlig introduktion, nu hvor sæsonen på Island er overstået. Jeg modtog holdet på en 7. plads i den næstbedste Islandske række og 7 kampe senere sluttede vi på 8. pladsen, hvilket skyldes et nederlag i sidste runde; Havde vi vundet var vi sluttet 5'er, så jeg tog det rimelig stille og roligt over sæsonafslutningen.

Klubben bløder dog, som var det pulsåren der var gået hul på, men jeg er faktisk ganske optimistisk omkring fremtiden, selvom der står blodrøde 4.570.925 på kontoen (Eller ret beset står de der ikke; De mangler). Alligevel er jeg ganske fortrøstningsfuld. Underskuddet skyldes i høj grad de 4,5 millioner klubben årligt bruger på lønninger til spillere og personale, så der er massere af penge at spare. Kamptruppen på Island må bestå af 16 mand, og klubben har 27 + flere spændende talenter i førsteholdstruppen, så her kommer uden tvivl til at blive kappet flere hoveder af - Det samme i trænerstaben. Derudover udløber klubbens sponsorat, så man kan jo håbe på, at der kommer en lidt bedre aftale i stand. Sidst men ikke mindst er der ingen lån at betale af, så hvis jeg kan få rettet op på udgifterne, er udsigterne rigtig fine.

Klubben har fine ungdomsfaciliteter, så hvis der var et godt sted at etablere sig som træner, så er det uden tvivl her i Íþróttafélagið Þór Akureyri. Det helt store spørgsmål er så, om jeg er i stand til det!

Nuværende sæson: 2019/2020
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn: 187.000,- o/å
Nuværende licens: B-Licens (Arbejder på A-Licens)
Antal fyringer: 2
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #7: 12 Mar 2018, 17:32 »

Football Manager formår simpelthen at komme rundt om hele mit følelsesregister på måder jeg ikke troede var muligt. Icelandic League Cup A er en træningsturnering der spilles før sæsonstart på Island for landets to bedste rækker. Jeg forventede at bruge kampene på at se hvor vi stod i forhold til vores modstandere, mens bestyrelsen var endnu mere beskedne og blot bad om, ikke at blive udklasseret for ofte. Men med 8 sejre i træk toppede vi ikke bare vores Gruppe med 15 point og en målscore på 12-1 - Vi gik hele vejen til finalen, hvor vi slog Huginn med 2-1 og vandt hele svineriet! En sjælden succes til Prem og en helt ekstatisk Gilly bag skærmen.... Tre dage senere er der en eller anden fucking Bosnier, der er utilfreds over at jeg ikke har overholdt mit løfte om mere spilletid, på trods af han har fået fuld spilletid i samtlige otte Cup-kampe + de fem venskabskampe vi spillede inden. Farvel og Auf Wiedersehen til Dynamics, som jeg også kun har brugt 8 måneder på at rette op på!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #8: 13 Mar 2018, 12:59 »

Hvem skulle have troet, at indiske Prem Bologna nogensinde skulle få succes? Ja, i hvert fald ikke mig. Men stik mod alle forventninger (Bestyrelsen forventede jeg undgik nedrykning), så strøg Íþróttafélagið Þór Akureyri til tops i 1. Deild Karla og sikrede sig oprykning til den bedste islandske række. Det var anden succes i denne sæson, efter at Icelandic League Cup A også blev vundet tidligere på året (ligeså overraskende), mens jeg i VISA Bikar Karla også overraskede og kom helt til kvartfinalen, hvor jeg trak det korteste strå i straffekonkurrencen imod Knattspyrnufélagið Fram; Hvilket egentlig var en stor skuffelse, da de spillede i 2. Deild Karla og jeg faktisk var favorit. Men det er til at sluge, når nu sæsonen forløb sig så flot, som tilfældet var.

Med 2 Pokaler på CV'et, ser meget også lysere ud for den indiske folkehelt, der faktisk strøg helt op på en 5. plads i indisk Hall of Fame! I første omgang er kontrakten dog blevet forlænget med den islandske klub, med lønforhøjelse til følge. 225.000,- ryger ind på kontoen om året, men det stiger med 25% (281.250,-) når spillet genererer oprykningen! Der er dog ikke umiddelbart udsigt til forbedret licens, med klubbens dårlige økonomi, ligeså omdømmet også er forblevet det samme; Det er vel også begrænset hvor populær man kan blive på Island.

Klubben, Íþróttafélagið Þór Akureyri, er en sjov størrelse. Sidste års sæsonunderskud på -534.078 blev forbedret til beskedne -95.633, hvilket igen skyldes at bestyrelsesformande n skød 3,8 millioner i klubben i løbet af August måned. Samlet bløder klubben fortsat med 4,75 millioner i underskud, og selvom jeg barberede ligegodt 1 million af lønbudgettet til spiller og stab, så steg udgifterne med godt 1 millioner kroner (Blandt andet Other som steg med 700.000,- hvilket er svært irriterende). Det hjalp heller ikke at klubbens sponsorat udløb, idet klubben gik 6 måneder uden nogen sponsor, før vi fik beskedne 255.000 i de kommende to år. Med oprykningen håber jeg dog på nye og bedre tider, selvom præmiepengene ikke er store i Pepsi-deildin; Ja faktisk latterlige små. Jeg håber på en lækker TV-Aftale, for ellers er klubben hægtet af fra start. Bestyrelsen har dog forboldet lønbudgettet til 6,6 millioner årligt, men så længe at jeg ikke ved om der kommer penge ind den anden vej, er jeg bekymret for at bruge løs. Også selvom jeg bare kunne betragte klubben som et springbræt til noget større.

Nuværende sæson: 2020/2021
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn: 225.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens
Antal fyringer: 2
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #9: 15 Mar 2018, 09:39 »

Så for pokker. Den nye sæson er ikke engang begyndt, økonomien er dårligere end nogensinde og fremtidsudsigterne er dystre men bestyrelsen elsker det! Og dermed satte jeg underskrift på en forlængelse af min kontrakt med en klækkelig lønforhøjelse (Som klubben egentlig ikke har råd til). Min kontrakt løber nu frem til oktober 2022 - Altså to sæsoner til i det islandske! Mine licenser og mit omdømme har dog trange udsigter..
Nuværende sæson: 2020/2021
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn: 350.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens
Antal fyringer: 2
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #10: 15 Mar 2018, 16:50 »

Selvom klubben som sådan ikke havde råd til lønstigningen, så skulle det vise sig at pengene var rigtig godt givet ud. Prem Bologna's 4-4-2-kontra taktik og Íþróttafélagið Þór Akureyri er bare et pivhamrende godt match. Så simpelt er det. Godt nok blev Icelandic League Cup A ikke forsvaret, da jeg røg ud i kvartfinalen og i "Den rigtige" Pokalturnering VISA Bikar Karla blev det også til et bittert exit i semifinalen i forlænget spilletid, men alligevel skrives der sagaer om Prem! Det blev nemlig til en yderst overraskende 2. plads i Pepsi-Deildin til Prem og co. der bare var 4 point fra den helt store triumf (RESULTAT). Stik mod forventninger tog jeg også den bedste islandske række med storm og kan nu skrive sølvmedaljer på CV'et samt Europa League kvalifikation til sommer - hvis ikke nogle større og bedre klubber lokker mig væk fra Vulkanøen.

Der skal lyde et trefoldigt hurra til sæsonens mand Sigurbergur Palmason som, selvom han i lange perioder ville væk fra klubben og var sur på mig, bar holdet igennem sæsonen. 22 mål og 7.58 i snit - Topscorer, flest mål i en sæson i Pepsi-Ligaen, højeste gennemsnit nogensinde, Årets spiller, Årets unge spiller, en plads på Årets hold; Ja der var næsten ikke den titel han ikke vandt. Prem selv snuppede årets manager med 703 point - 120 foran nummer to hvordan de så end regnes ud.

Økonomisk er klubben stadig en ruin. Pr. 26. september har klubben et sæsonunderskud på 800.000,-, hvilket kun stiger frem mod november hvor sæsonen gøres op. Det på trods af endnu en investering af bestyrelsen på 4,1 millioner kroner. Klubben samlede underskud lyder på 5,7 millioner, hvilket formegentlig ender et sted mellem 6-6,5 millioner når året gøres op. Det til trods er der ingen røde lamper der blinker, så lige nu går det kun ud over alle de licenser jeg mangler at tage.
Næste sommer skulle der meget gerne tikke 1 million kroner ind for min belgiske profil Jannik van Roosbroeck, som jeg solgte denne sommer til Antwerp, men fik dog forhandlet mig frem til, at han først skifter næste sommer. Pengene er ikke kommet endnu, så jeg forventer stærkt at de kommer til sommer. Derudover er der lidt Europa League kroner der ligger og venter på mig, så hvem ved? Måske kan jeg rent faktisk lave et overskud næste år.

Nuværende sæson: 2021/22
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn: 350.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens
Antal fyringer: 2
Samlet indtjening: 850.000,- (Kan snart kalde mig Slumdog Millionaire)
« Seneste Redigering: 15 Mar 2018, 16:56 af Gilly » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #11: 15 Mar 2018, 18:39 »

Flot flot flot indtil videre! Det er sejt gået!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #12: 16 Mar 2018, 08:56 »

Flot flot flot indtil videre! Det er sejt gået!
Ja, hvis vi lige ser bort fra resultaterne i Norge og Hviderusland, så ser det jo ganske fornuftigt ud Grin
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #13: 17 Mar 2018, 12:34 »

Det er sku tæt på, at jeg Copy Paste'r mit indlæg fra tidligere.. I løbet af vinteren får jeg mulighed for at hente Matthias Vilhjalmsson til Island; Vi snakker en spiller med 16 landskampe og 5 stjerner i niveau; Ja, han er 35 år, men han har en bedre fysik en størstedelen af truppen, så jeg er på ingen måde bekymret. Min anden stjerne i angreb, Sigurbergur Palmasson bliver nervøs for sin startplads, men jeg lover ham spilletid - Hvilket er sandheden idet jeg vil spille med dem begge på toppen med ligaens farligste angreb. Herefter spiller de begge fuld tid i 4 træningskampe og 8 Icelandic League Cup A kampe, som jeg vinder, ligesom for 2 år siden. Palmasson sætter sågar ny rekord, både med mål scoret og højeste gennemsnit. 2 dage senere kommer han til mig, og siger at han ikke har fået nok spilletid.. Det er simpelthen til at få lange løg af. Nu har jeg oplevet samme bug 2 gange og denne gang er det så holdets stjerne. Tror efterhånden det er på tide at forlade Island!!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Prem Bologna
« Svar #14: 18 Mar 2018, 15:43 »

Europa League-Kampagnen blev en kæmpe succes for Slumdog Millionaire og hans islandske vikinger. Både spilmæssigt, men så sandelig også økonomisk var det en stor optur at komme væk fra Vulkanøen denne sommer.
Vi var underdogs mod Nicosia, men leverede i begge kampe en stor overraskelse og slog cyprioterne ud. Herefter var vi pludselig seedet med 11,et-eller-andet koefficientpoint; Hvorfor er stadig uvist. Vi trak så en noget let modstander i 2. runde i form af Fotbal Club Dacia Chișinău fra Moldova, hvor vi afgjorde det på udebane og sparede et par profiler hjemme. I 3. runde var vi det højest useedede hold (Altså skulle bare ét af de bedre hold havde snuplet i 2. runde), men var uheldige og trak Wolfsburg, som helt forventet var en meget stor mundfuld. Men det er ærlig talt svært at være skuffet. Vi har fået hår på brystet og andre steder, ligesom der er røget 4,5 millioner i kassen i præmiepenge, billetsag og kampsdags-indkomster. Derudover kom den million som Antwerp skyldte os, så alene i perioden 1. juli til 11. august har klubben omsat for samme beløb som hele sidste sæson!

Europa League har dog sat sine spor. Igen i år røg vi ud i semifinalen i Pokalturneringen med et bittert et-målsnederlag, ligesom vi hænger på med røven i geiserskorpen i ligaen. Vi er 4 point efter FH med 8 kampe igen, men de sætter ikke mange point til hos rivalerne. Imellem os ligger Breiðablik med 31 point (1 efter FH og 3 foran os), men de har spillet 2 kampe mere end både FH og os. Samtidig er der 3 point til Fylkir på 4. pladsen, som så også har to kampe mere, så Top 3 og Europa ser godt ud, men vi skulle gerne helt til tops.

På det mere personlige plan løste konflikten med Palmasson ved at gøre ingenting. Jeg tog ikke konflikten med ham og i stedet mødte truppen op med krav om at han skulle spille noget mere. Jeg var helt enig, og så blev både truppen og Palmasson tilfreds og alle var glade da han FORTSATTE med at starte inde i ligaen. Efter et par måneder lykkedes det sågar at forlænge hans kontrakt til udgangen af 2024 og kort efter fulgte jeg trop og forlængede min egen kontrakt til udgangen af 2023. Licenserne har Prem dog stadig til gode, og de kommer næppe sålænge han bliver på Island. Trods alle de penge jeg har skaffet, har klubben stadig et sæsonunderskud på lidt under en million og en samlet gæld på 6,65..

Nuværende sæson: 2022/23
Nuværende klub: Íþróttafélagið Þór Akureyri
Tidligere klubber: Brumunddal Fotball (2017-2018), Futbolny Kljub Naftan Navapolatsk (2018-2019)
Dit omdømme i %: 15%
Nuværende løn: 400.000,- o/å
Nuværende licens: A-Licens
Antal fyringer: 2
Samlet indtjening: 1.150.000,-
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010