home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Januar/februar challenge
| | | |-+  whapz' talentfabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: whapz' talentfabrik  (Læst 4905 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
whapz' talentfabrik
« : 04 Jan 2018, 16:48 »

Denne challenge skal være mit første spil i FM, hvor jeg rent faktisk har nogle deciderede regler at følge, og jeg ser frem til noget af en udfordring  Thumbs Up

Jeg har valgt at starte som mig selv, en 25-årig småbuttet dansker, der har fået den gyldne chance i AJ Auxerres talentfabrik. Håber i vil følge min vej mod Frankrigs top! 
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz' talentfabrik
« Svar #1: 04 Jan 2018, 16:49 »

Karrierehistorik

AJ Auxerre - Ligue 2

2017/2018
Ligaplacering: 2.

AJ Auxerre - Ligue 1

2018/2019
Ligaplacering: 14.

2019/2020
Ligaplacering: 16.

2020/2021
Ligaplacering: 


Karrierebedrifter

•   Oprykning til Ligue 1


« Seneste Redigering: 12 Jan 2018, 15:29 af whapz » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz' talentfabrik
« Svar #2: 04 Jan 2018, 17:05 »

Sæson: 2017/2018 #OPSTARTEN

Starten i klubben har efterladt et godt udtryk. Der er en håndfuld spillere, som jeg forventer mig super meget af i fremtiden. Hele den centrale midtbane er folk, der enten er eller bliver egen avl-spillere. Som altid skal der ryddes op i truppen,
 og selvom det skabte en smule drama, så er starten gået over al forventning, men det kommer jeg tilbage til i senere opdateringer.

På baggrund af transferreglerne, er der ikke sket det helt store på transferfronten, men der er købt et par backuptalenter til hhv. højre kant og OMC.

I det taktiske vil vi som udgangspunkt operere i en 4-4-1-1 opstilling med en meget offensiv tilgang og mindset. Oprykningen skulle meget gerne komme i hus i første sæson, så der forhåbentligt kommer nogle kroner i klubkassen og dermed penge til at købe nogle lidt bedre talenter fra større klubber.

« Seneste Redigering: 06 Jan 2018, 22:21 af whapz » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz' talentfabrik
« Svar #3: 05 Jan 2018, 12:39 »

Sæson: 2017/2018 #FØRSTE HALVE ÅR


Det første halve år i klubben er gået, og hold da fast en start! Spilerne har generelt spillet over evne og den offensive stil er kommet under huden på spillerne. Det kan også ses på spillerpræstationer ne, at det kører derudaf. Klubben har også indvilliget i at sende mig på mit første trænerkursus, så jeg forhåbentligt kan lære mere om den offensive filosofi Wink

Det var tæt på umuligt at komme af med nogle spillere her i januar. Dog er Birama Toure blevet udlejet til Lille OSC med en købsoption, som jeg håber, de benytter sig af! Til sommer går de aldrende herrer og Adeoti af sted på fri transfer.
Samtidig har jeg signet to nye spillere, som kan ses her.

Jeg forventer mig meget af foråret, hvor den høje standard forhåbentlig kan holde ved, selvom det sagtens kan blive svært.

« Seneste Redigering: 06 Jan 2018, 22:22 af whapz » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz' talentfabrik
« Svar #4: 06 Jan 2018, 22:20 »

Sæson: 2017/2018 #HVILKEN AFSLUTNING

Foråret stod for skud, og mine forventninger var ikke små, da jeg som sagt havde forventet, at drengene ville formå at rykke op i frankrigs øverste regi. Taktikken og spillet har drillet, svunget og af og til givet mig grå hår, og i sær på udebane har forsvaret til tider været ekstremt hullet.
Til trods for det, via en god slutspurt, endte vi på en solid andenplads i Ligue 2. En placering i sær bestyrelsen satte stor pris på. Deres ansættelse af den halvbuttede vestjyde var måske ikke så dumt igen!

I gennem sæsonen har de aldrende spillere, der primært har været de kreative kræfter som omvendte kantspillere, præsteret uhyre godt. Jeg frygter allerede næste sæson, hvor de formodentligt ikke er at finde i klubben længere. Det kan også ses på spillerpræstationer ne, at hhv. højre og venstre kant har været skarpe med hensyn til både mål, assists og gennemsnitsbedømmel se. De gode præstationer gav også Romain Philippoteaux prisen som årets spiller i Ligue 2. En spiller der nu kun har et år tilbage af sin kontrakt, så han står desværre for skud, når der skal ryddes op i truppen op til den nye sæson.

Det bliver noget af en udfordring i den nye række, hvor PSG har udraderet al modstand i første sæson, hvor de både vandt begge cups og ligaen. En spændende sæson står foran os  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Jan 2018, 22:31 af whapz » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz' talentfabrik
« Svar #5: 08 Jan 2018, 13:47 »

Sæson: 2018/2019 #DEN SVÆRE ANDEN SÆSON

Af en eller anden grund er anden sæson altid super svær, og denne bliver helt sikkert ingen undtagelse. Vi er rykket op i øverste franske lag, og truppen er igen nødt til at blive barberet. Denne sæson bliver sidste, hvor jeg har bare nogle folk tilbage, der ikke bliver egen avl spillere i AJ Auxerre.
Truppen er blev nøje sorteret og det har udmøntet sig i disse transfers. Morjaye Sylla, der blev hentet ind forrige sæson har ikke udviklet sig overhovedet, så han er sendt på lån og vil ikke opnå egen avl status. Det kan jo ske Wink

Truppen er meget, meget ung og inden sæsonen har målet været at undgå nedrykningsstriden. Folkene, der skal hjælpe os på vej med det, kan ses her på min førsteholdstrup. Den spiller der udviklede sig klart bedst i forrige sæson og jeg har kæmpe forhåbninger til er Yanis Dogue.



Det første halve år i Ligue 1 er også gennemspillet, og præcis som forventet, har det været et svært et af slagsen. Kalenderen viser den 4. januar, og vi ligger på en halvskuffende 17. plads i tabellen. Forhåbentligt kan nogle taktiske justeringer og managerens opråb give bedre takter i foråret. Den hullede defensiv er desværre fortsat, og det har resulteret i blandt andet en 6-1 lussing til Nimes Olympique, der ellers også er oprykkere  Ubeslutsom
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz' talentfabrik
« Svar #6: 09 Jan 2018, 13:52 »

Sæson: 2018/2019 #DEN SVÆRE ANDEN SÆSON V2


Sæsonen sluttede egentlig okay af, hvor de offensive folk så småt begyndte at steppe bare en smule op - hvilket bestemt også var tiltrængt. Jeg har valgt at gå over til en 4-2-3-1 opstilling, meget klassisk og med enten offensiv eller kontramentalitet. Det har, so far, fungeret okay.

14. pladsen i ligaen er jeg som sådan okay tilfreds med, eftersom vi var nede i et stort, sort hul ved vinterpausen. Hvad jeg ikke er tilfreds med, er den elendige defensiv. På de 38 kampe i sæsonen, har vi i alt lukket 70 mål ind, hvilket næsten er 2 mål i snit pr. kamp. Det er bare ikke godt nok. Og det skal der op i mod den nye sæson tages hånd om!

Til sidst kan i lige få en fornemmelse af spillernes præstationer gennem sæsonen. Vi ser nu frem mod lysere tider - forhåbentligt.


Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz' talentfabrik
« Svar #7: 10 Jan 2018, 13:37 »

Sæson: 2019/2020 #OPTAKT

Det er tid til tredje sæson i AJ Auxerre og spændingen bliver på ingen måde mindre. Jeg nørder mere end jeg har gjort længe (bare spørg konen  Djævel). Holdet og deres halvbuttede danske manager er opsatte på en solid midterplacering i rækken, hvilket også burde kunne være muligt. Spillerne har haft en sæson til at falde til i rækken, selvom nogle - og de fleste - er purunge.

PSG er virkelig en magtfaktor i ligaen og det er tydeligt at de vil dominere på alle fronter og parametre. Her i opstarten har de opkøbt Yannick Kone, der ellers var min helt store stjernefrø fra YI. Jeg forsøgte at forhandle dem op i 150 mio, men bestyrelsen skulle have en anden mening. Sur røv!

Dog har salget også gjort, at der har været fint med penge at handle for. Det kan også ses på mine transfers her før sæsonen. 43 mio er der spenderet på holdets nok nye, helt store stjerne, canadieren Alphonso Davies. Jeg har en kæmpe forventning til ham og den nye styrmand i forsvaret, Christopher Jullien, der er hentet tilbage til sin egen avl klub fra Toulouse. Forventningerne er større op til en ny sæson!
« Seneste Redigering: 12 Jan 2018, 11:47 af whapz » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz' talentfabrik
« Svar #8: 12 Jan 2018, 15:27 »

Sæson: 2019/2020 #EN KEDELIG SÆSON


Sæsonen 2019/2020 er en, der gerne må gå hurtigt i glemmebogen. Der er simpelthen intet positivt at berette om sæsonen. Jo måske at spillerne har fået et ekstra år på bagen, for hold da op hvor gik intet vores vej! Efter vinterstillingen var jeg allerede klar på, at vi måske skulle en tur tilbage i Ligue 2. Heldigvis gik det ikke SÅ galt, og vi sluttede på en meget skuffende 16. plads i rækken.

PSG var igen ude med snøren efter de gode folk fra mine youth intakes. Denne gang var det Georges Bavarel, der stod for skud. Bestyrelsen afhændede igen en spiller for snuden af mig for et beløb midt i de 30 millioner. Det skal lige siges, at Bavarel var bedre i nuværende evne end begge mine andre backs, og han var på daværende tidspunkt kun 14 år. Kommende superstar på højreback!

Til sidst kan man få et indblik i spillerpræstationer ne, der som man kan se heller ikke har været på højde med de forrige sæsoner. Men nå, vi kommer, forhåbentligt, stærkere ud på den anden side!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010