home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Januar/februar challenge
| | | |-+  Den franske talentfabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Den franske talentfabrik  (Læst 14339 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Den franske talentfabrik
« : 02 Jan 2018, 15:22 »

Den franske talentfabrik



AJ Auxerre er kendt som talentfabrik over hele Europa, selvom de til dagligt huserer i den næstbedste franske række, Ligue 2. Tidligere topspillere er kommet i gennem klubbens akademi og har fået store fodboldkarrierer. Navne som Eric Cantona, Laurent Blanc, Philippe Mexès, Basile Boli, og Djibril Cissé, der alle må siges at have sit omdømme på plads.

Klubben har rekorden for at have en manager flest år i streg, 36 år, hvor Guy Roux stod i spidsen for klubben. Herefter tog han et års pause og kom tilbage endnu 5 år. I år 2005 var æraen forbi og sidenhen har det været en dyr konsekvens, da klubben i 2011 rykkede ned i Ligue 2, hvor klubben ikke havde været siden 1981. Og siden har de ikke set skyggen af Ligue 1.

I årene under Guy Roux var klubben meget kendt for at gøre brug af klubbens egne spillere, hvilket også har ændret sig drastisk i årene efter. Challengen er derfor baseret på at genskabe talentfabrikken og talentudviklingen, som den var dengang hvor AJ Auxerre var at finde hvert år i subtoppen af Ligue 1.

Challengen

Opret dig som manager for AJ Auxerre, hvor du har:
Licens: National B-licens
Erfaring: Serie 6-spiller

•   Det er kun tilladt at købe spillere på 18 år og derunder, eller spillere der tidligere har opnået egen avl status i klubben.

•   Det er tilladt at leje maximum 3 spillere på 21 år eller derunder. Dog må lån ikke forlænges over mere end 1 sæson.

•   Spillere, der i forvejen er i klubben, behøves ikke sælges, dog er det forbudt at forlænge deres kontrakt, hvis de er over 21 år. (Gælder ikke egen avl-spillere)

•   Fra og med anden sæson skal 7 spillere være under 21 eller egen avl i startopstillingen

Point

Point gives i alle årets challenges for følgende:

•   5 point for at oprette miniblog i sub-forummet eller bruge resultattråden
•   5 point for minimum halvårlige opdateringer i minibloggen eller i resultattråden
•   25 point for gennemført challenge
•   15 point for at gennemføre uden fyringer

10 point gives for hver milepæl opnået:

•   Oprykning til Ligue 1
•   Salg af egen avl spiller for over 100 mio. danske kroner
•   Kvalificere sig til Europæisk fodbold
•   Vinde Ligue 1
•   Vinde Coupe de France

Regler

•   Der spilles med seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Touch

•   Der spilles max 10 sæsoner

•   Deadline er onsdag den 28. februar 2018 kl. 23.59 (herefter gives det halve antal point, hvis folk vil fortsætte med challengen)

•   Post screenshots i resultattråden eller egen tråd ved opnåelse af point og handler for hver sæson

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2018, 17:59 af whapz » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #1: 03 Jan 2018, 08:56 »

Nogen der deltager? Jeg gør i hvert fald! Regner med at starte i dag  Thumbs Up
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #2: 04 Jan 2018, 08:49 »

Jeg vil virkelig gerne spille denne challenge, men er bare så ked af at forlade mit Salford spil.

Jeg satser på at komme igang i løbet af måneden
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #3: 04 Jan 2018, 10:47 »

Jeg vil virkelig gerne spille denne challenge, men er bare så ked af at forlade mit Salford spil.

Jeg satser på at komme igang i løbet af måneden

Det forstår jeg godt, ligner et kanon save, du har gang i  Thumbs Up
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #4: 04 Jan 2018, 21:19 »

Et hurtigt spørgsmål! Man kan godt købe 18 årige der ikke bliver egen avl pga de fylder 19 i samme år - må man købe dem?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #5: 04 Jan 2018, 21:21 »

Et hurtigt spørgsmål! Man kan godt købe 18 årige der ikke bliver egen avl pga de fylder 19 i samme år - må man købe dem?

Ja, det må man! Tror faktisk også de får egen avl status Smiley

Dog må du ikke forlænge med dem, når de er over 21, hvis de IKKE er egen avl!
« Seneste Redigering: 04 Jan 2018, 21:26 af whapz » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #6: 04 Jan 2018, 22:05 »

•   Salg af egen avl spiller for over 100 mio. danske kroner

Er det for én spiller eller for hver spiller der bliver solgt for over 100 mio.?
Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #7: 04 Jan 2018, 22:22 »

•   Salg af egen avl spiller for over 100 mio. danske kroner

Er det for én spiller eller for hver spiller der bliver solgt for over 100 mio.?


Én spiller. Pointet kan kun opnås en enkelt gang  Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #8: 09 Jan 2018, 20:06 »

Er der virkelig ingen, der har lyst til at deltage i denne challenge? Fedeste save jeg længe kan huske og transferreglerne gør det mega udfordrende og inspirerende!
Håber nogen vil træde til og fortælle om deres spil. Og i tilfælde af dette ikke sker, vil der selvfølgelig ikke fortsat være månedschallenges på siden.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #9: 09 Jan 2018, 21:17 »

Som tidligere skrevet ( i 2017) så tror jeg i holder flere fra at deltage ved at honorer blogs. Én tråd hvor folk kan dele deres måneds challenge ville måske have været bedre?

Det er i hvert fald min grund for ikke at deltage denne måned.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #10: 09 Jan 2018, 21:46 »

Som tidligere skrevet ( i 2017) så tror jeg i holder flere fra at deltage ved at honorer blogs. Én tråd hvor folk kan dele deres måneds challenge ville måske have været bedre?

Det er i hvert fald min grund for ikke at deltage denne måned.

Det vil vi tage til efterretning, helt klart. Men det er svært, når du er den eneste, der kommer med en form form konstruktiv udmelding om det. Vi gør det udelukkende for at skabe fokus og aktivitet omkring de forskellige challenges.

At sidde og bruge tid og kræfter på challenges, som vi ender med kun at være crewfolk, der deltager i, det er bare for vattet.  Smiley

EDIT: OG... Pointene for at lave et indlæg er så lavt, at man på ingen måde er tvunget. Jeg opretter gerne en fællestråd, hvor man også kan skaffe sig de point i gennem, hvis man poster resultater.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #11: 09 Jan 2018, 21:55 »

Nu er det ikke for at skyde det du skriver ned men;

November challenge: 1 ud af 8 deltagere er fra crew med kun 4 indlæg i bloggen

December challenge: 0 ud af 3 deltagere er fra crew

Januar challenge: 2 ud af 3 deltagere er indtil videre fra crew

Jeg ved ikke hvor mange i er i crewet for øjeblikket, men det virker ikke helt til at crewet selv synes det er særlig sjovt at deltage - hvorfor skulle brugerne det så? Så vattet af brugerne er nok forkert at skrive, og nok også et dumt udtryk at benytte. Har i overhoved spurgt brugerne hvad de ønsker inden i gik i gang? Jeg har deltaget som eneste hver gang, og har fortalt jeg synes formatet er forkert - men det har i været ligeglade med - så måske det er crewet der er lidt vattet? .Jeg elsker selv at deltage i denne form for challenge, og gør FM sjovt for mig i stedet for at spille 10 sæsoner med Barcelona. Jeg skal være ærlig og sige jeg bedre kunne lide de små challenge der blev lavet i 2016 af Wester - i stedet for de nuværende lange, hvor man gerne skal nå 5 sæsoner på én måned for at have en chance for at vinde. Det kunne også være en faktor i hvorfor folk opgiver inden de overhovedet går i gang.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2018, 21:59 af Herlev » Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #12: 09 Jan 2018, 22:10 »

Nu er det ikke for at skyde det du skriver ned men;

November challenge: 1 ud af 8 deltagere er fra crew med kun 4 indlæg i bloggen

December challenge: 0 ud af 3 deltagere er fra crew

Januar challenge: 2 ud af 3 deltagere er indtil videre fra crew

Jeg ved ikke hvor mange i er i crewet for øjeblikket, men det virker ikke helt til at crewet selv synes det er særlig sjovt at deltage - hvorfor skulle brugerne det så? Så vattet af brugerne er nok forkert at skrive, og nok også et dumt udtryk at benytte. Har i overhoved spurgt brugerne hvad de ønsker inden i gik i gang? Jeg har deltaget som eneste hver gang, og har fortalt jeg synes formatet er forkert - men det har i været ligeglade med - så måske det er crewet der er lidt vattet? .Jeg elsker selv at deltage i denne form for challenge, og gør FM sjovt for mig i stedet for at spille 10 sæsoner med Barcelona. Jeg skal være ærlig og sige jeg bedre kunne lide de små challenge der blev lavet i 2016 af Wester - i stedet for de nuværende lange, hvor man gerne skal nå 5 sæsoner på én måned for at have en chance for at vinde. Det kunne også være en faktor i hvorfor folk opgiver inden de overhovedet går i gang.

For at være ærlig, så føler jeg ikke for at føre en diskussion med dig på en offentlig tråd. Jeg er sikker på, at folk forstår min pointe i, at hvis der ikke er deltagere, ja så laver vi ikke challenges.
Beklager meget at vi ikke ændrer til fordel for din mening, men hånden på hjertet, så er du ikke den eneste bruger, der benytter fmfreaks. Vattet eller ej, vi bruger tid på at lave disse challenges, og det gør vi fuldstændig frivilligt.
Angående de to forrige challenges kan jeg ikke udtale mig, da jeg ikke havde købt spillet, da de forløb. Jeg selv deltager også i challenges, da det er den form for FM jeg bedst kan lide.

Når det så er sagt, så skal vi så vidt muligt forsøge at holde liv i vores elskede side, hvor vi er kommet frem til, at det er en god idé at opfordre til at man laver nogle få indlæg om sit save.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #13: 10 Jan 2018, 05:17 »


Og i tilfælde af dette ikke sker, vil der selvfølgelig ikke fortsat være månedschallenges på siden.

Det indlæg skiftede ret hurtigt humør...
Jeg er enig med Herlev i, de simpelthen er for lange til at kunne nå på en måned. Så skulle det være dét eneste save jeg spillede hele måneden, og jeg vil også gerne selv spille med hvem jeg har lyst til. og ikke føle mig tvunget og presset til at skulle nå så meget. Tiden er ikke det samme den har været.

En anden snak er måske designet på hjemmeside, det tiltrækker ikke ligefrem de unge mennesker  Ubeslutsom
Logged


Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Den franske talentfabrik
« Svar #14: 10 Jan 2018, 06:05 »

For at være ærlig, så føler jeg ikke for at føre en diskussion med dig på en offentlig tråd. Jeg er sikker på, at folk forstår min pointe i, at hvis der ikke er deltagere, ja så laver vi ikke challenges.
Beklager meget at vi ikke ændrer til fordel for din mening, men hånden på hjertet, så er du ikke den eneste bruger, der benytter fmfreaks. Vattet eller ej, vi bruger tid på at lave disse challenges, og det gør vi fuldstændig frivilligt.
Angående de to forrige challenges kan jeg ikke udtale mig, da jeg ikke havde købt spillet, da de forløb. Jeg selv deltager også i challenges, da det er den form for FM jeg bedst kan lide.

Når det så er sagt, så skal vi så vidt muligt forsøge at holde liv i vores elskede side, hvor vi er kommet frem til, at det er en god idé at opfordre til at man laver nogle få indlæg om sit save.

Jamen det er helt fair, så dropper vi debatten. Jeg tog det på ingenmåde som en diskusion. Du medbragte egentlig selv ordet vattet til debatten, og benyttede mig blot af dit eget ord og forsøgte at vise at din nedenstående udtalelse måske netop er udfordringen? (Du søgte konstruktiv kritik - jeg tænker ikke du får det meget bedre?)

Citat
At sidde og bruge tid og kræfter på challenges, som vi ender med kun at være crewfolk, der deltager i, det er bare for vattet.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010