home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1112 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Det jeg hader
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Det jeg hader  (Læst 163955 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #480: 17 Aug 2008, 00:01 »

Dårlig orgasme crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #481: 17 Aug 2008, 00:04 »

At se gyserfilm alene..
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #482: 17 Aug 2008, 00:06 »

At se gyserfilm alene..

Vil gætte på at du ser den der er på TV2 lige nu. Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #483: 17 Aug 2008, 00:07 »

At snakke med GH over msn!!!



Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #484: 17 Aug 2008, 00:08 »

Vil gætte på at du ser den der er på TV2 lige nu. Smiley
Korrekt Opstemt
At snakke med GH over msn!!!



Wink
HAHA! Grin
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #485: 17 Aug 2008, 00:08 »

At søndag er min sidste feriedag. Skuffet
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #486: 17 Aug 2008, 00:11 »

At søndag er min sidste feriedag. Skuffet

Der er nogen der har gået i skole i en uge nu, så du skal ikke brokke dig.  Tunge
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #487: 17 Aug 2008, 00:21 »

Der er nogen der har gået i skole i en uge nu, så du skal ikke brokke dig.  Tunge

Jeg kan alligevel ikke fordrage sidste feriedag, man tænker bare hele dagen åhh nej nu skal jeg i skole imorgen. Skuffet
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Det jeg hader
« Svar #488: 20 Aug 2008, 22:30 »

At folk er begyndt at kalde hinanden ved fornavn, herinde..
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #489: 05 Sep 2008, 22:55 »

Jeg hader virkeligt kunder, som tror de er sjove. Idag havde jeg en, som købte et eller ande og ville betale med en 100-lap. Han rækker sedlen frem, og jeg griber naturligt ud efter den. Idet jeg vil tage den, trækker han den lige tilbage, jeg kigger på ham, han rækker den frem igen, og sørme om han ikke skulle lave samme nummer igen! Tredje gang gad jeg dog ikke mere, og greb så hårdt om sedlen, at han ikke kunne gøre det! Efter dette står han bare og griner! Nøj, hvor det pisser mig af. Kan godt være, at hans weekend er reddet nu, fordi han fik sig en lille succesoplevelse nede på Shell, men jeg hader kunder som ham!!!
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #490: 05 Sep 2008, 23:07 »

Jeg hader virkeligt kunder, som tror de er sjove. Idag havde jeg en, som købte et eller ande og ville betale med en 100-lap. Han rækker sedlen frem, og jeg griber naturligt ud efter den. Idet jeg vil tage den, trækker han den lige tilbage, jeg kigger på ham, han rækker den frem igen, og sørme om han ikke skulle lave samme nummer igen! Tredje gang gad jeg dog ikke mere, og greb så hårdt om sedlen, at han ikke kunne gøre det! Efter dette står han bare og griner! Nøj, hvor det pisser mig af. Kan godt være, at hans weekend er reddet nu, fordi han fik sig en lille succesoplevelse nede på Shell, men jeg hader kunder som ham!!!


HAHAHA  funny Kan godt se at han er dum, men hold kæft hvor måtte det have set sjovt ud  Grin
Logged


Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #491: 05 Sep 2008, 23:12 »

Jeg hader når man efter en hård skoledag sidder i sin bus på vej hjem, den halve time er dér man kan få sig en lille morfar, eller i det mindste slappe af, at der så skal stige en flok børnehave børn eller små børn fra folkeskolen på bussen, de er jo ikke bare nogen stykker, nej nej.. Smid da 50 børn ind i bussen, så vi allesammen skal høre på deres ulidelige stemmer som kører oveni hinanden, mens man helt sikkert også kommer til at sidde tæt, fordi lærerne mener jo godt at de kan sidde to hvor der er ét sæde! Min morfar er ødelagt, stress niveauet oppe i min hjerne stryger til vejrs, det er simpelthen ulideligt.. Også sker det endda 2 dage i træk  Græder

Så her er et opråb til alle pædagoger eller lign. der skal på hyggetur med eleverne. Lej for fanden da en bus!!!
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #492: 06 Sep 2008, 23:57 »

Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, Raymund Dummerneck, og jeg glemte vist lige en: Raymund Dummerneck
ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #493: 07 Sep 2008, 00:07 »

Folk der taler om de uofficielle på en måde der får alle til at fremstå som hooligans!!!!!!!!!!!!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

andersfa123
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #494: 07 Sep 2008, 00:13 »

At crewet har lukket Natte-tråden ticked off
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010