home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!  (Læst 69902 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« : 19 Nov 2017, 12:17 »

Som resultat af en masse dårlige saves - på den ene og anden måde - så har jeg nu valgt at tyvstjæle Gillys forsøg på en blog (jeg har spurgt og fået accept selvfølgelig), fordi dette kunne være en måde at kickstarte FM18 på for mit vedkommende!


Well Then,

Som det så fint og udtrykkeligt fremgår, vil dette blive et forsøg på at "gennemføre" FM 2018; Altså vinde samtlige pokaler mulige (Sidestillet ligaer ikke medregnet) i FM. Alt lige fra Australien over Hong Kong, Indien, Europa, USA, Sydamerika og til Syd Afrika skal bemægtiges i alfabetisk rækkefølge. DISCLAIMER: Jeg bliver nok aldrig færdig, men hvem havde også regnet med det? I stedet vil det være et save og en blog jeg løbende kan komme og gå til, som motivationen til FM stiger og daler. Forhåbentligt betyder det, at jeg kan nå længere end til "A", men det kommer så også an på Mr. Gillys (Manden til højre) evner som manager, hvilke er i den begrænset ende af skalaen, desværre. Med presset fra mine skuldre, er der ikke andet for end at fremvise et tomt pokalskab, de sparsomme omend vigtige regler, og så ellers bare se hvor eventyret fører os hen (Please længere end til Argentina).

Grundlæggende Reglement:
 - Manager oprettes uden licens og erfaring
 - Herefter vælges laveste seedet hold i den argentinske 2. division (Fordi de ikke vil have mig, hvis jeg søger jobbet)

Yderligere Reglement:
 - Man må ikke forlade landet før alle nationale pokaler er vundet (Dette gælder dog ikke sidestillede turneringer som National League North/South i England osv.)
 - Det er tilladt at skifte klub indenfor nationen så længe alle pokaler stadig vindes. Det samme gælder fyringer
 - Internationale og interkontinentale (Eller hvad pokker de nu kaldes) skal også vindes undervejs, men kan udskydes indtil sidst mulige nation i den pågældende turnering skal bemægtiges
 - Når alle nationale titler er vundet siges jobbet op og det næste land i alfabetet erobres (Forhåbentlig vil de have mig, ved bare at søge job normalt)
 - Formegentlig flere som jeg på stående fod har glemt
 - Held og lykke; Du får brug for det!

Meritter
Argentina
2019/20 Primera B Nacional - Club Atletico Brown De Adrogue
2023/24 Copa Argentina - Estudiantes De La Plata
2023/24 Copa Sudamerica - Estudiantes De La Plata *
2023/24 Supercopa Argentina - Estudiantes De La Plata
2024/25 Copa Libertadores - Estudiantes De La Plata *
2024/25 VM for Klubhold - Estudiantes De La Plata *
2025/26 Recopa Sudamerica - Estudiantes De La Plata *
2025/26 Primera Division - Estudiantes De La Plata


Australien
2027/28 FFA Cup - Central Coast Mariners
2027/28 A-League - Central Coast Mariners
2028/29 AFC Champions League - Central Coast Mariners *

Belgien
2029/30 Derde Klasse - KVC Westerlo
2031/32 Proximus League - KVC Westerlo
2033/34 Jupiler Pro League - Club Brugge +2034/35
2034/35 Belgiske Super Cup - Club Brugge
2034/35 Cofidis Cup - Club Brugge

Brasilien
2036 Campeonato Brasiliero Serie C - Coritiba
2037 Bahia Statsmesterskab - Vitoria og 2039 Rio - Flamengo
2037 Campeonato Brasiliero Serie B - Vitoria
2038 South-Minas-Rio - Flamengo
2040 Copa Perdigao do Brasil - Flamengo
2040 Campeonato Brasiliero Serie A - Flamengo

Bulgarien
2040/41 Vtora Liga - Tsarsko Selo
2042/43 Kupa na Bulgaria - Tsarsko Selo
2042/43 Parva Liga - Tsarsko Selo
2042/43 Superkupa na Bylgarija - Tsarsko Selo

Chile
2044 Primera B - Everton Viña del Mar
2046 Primera Division - Club Social y Deportivo Colo-Colo
2046 Chilensk Ligacup - Club Social y Deportivo Colo-Colo
2047 Chilensk supercup - Club Social y Deportivo Colo-Colo

Columbia
2048 Torneo Aguila - Union Magdalena


* Turneringer udover de nationale


Repræsenterede klubber
Landshold
2020 OL Argentina U23
2025-2026 USA
2026-2028 Belgien
2034-2035 Brasilien

Argentina
2017 Club Almagro
2018 Club Deportiva Riestra
2018-2020 Club Atletico Brown De Adrogue
2021 Instituto Atlético Central Córdoba
2021-2026 Estudiantes De La Plata

Australien
2026-2028 Central Coast Mariners FC

Belgien
2028-2029 Royal Excelsior Virton
2029-2032 KVC Westerlo
2032 KFCO Beerschot Wilrijk
2032-2035 Club Brugge

Brasilien
2035-2036 Coritiba
2036-2037 Vitoria
2037-2040 Flamengo

Bulgarien
2040-2043 Tsarsko Selo

Chile
2043-2045 Everton Viña del Mar
2045-2047 Club Social y Deportivo Colo-Colo

Columbia
2047-2048 Union Magdalena
2049-2052 Deportivo Cali

« Seneste Redigering: 26 Jan 2019, 17:21 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #1: 19 Nov 2017, 12:29 »


First Stop: Club Almagro, Argentina
Tilføjede nationer:
Argentina - that's it!


Inden jeg begynder vil jeg lige fortælle lidt om mine tanker. Først og fremmest så gider jeg ikke bruge en masse tid på at finde personale og spillere, så det sætter jeg andre til - det eneste jeg kommer til at stå for er træningen (hold og individuelt), samt taktik og kampe. Hvad direktører og sportschefer finder til mig, det arbejder jeg med. Jeg har aldrig gjort dette før, men det letter en del i mit save, således jeg kan komme lidt hurtige frem. I takt med jeg forhåbentligt kommer til bedre klubber, vil jeg så småt overtage nogle af de handlinger, men så længe der ikke er mulighed for at finde nogen spillere og personale jeg kender, gider jeg altså ikke bruge tid på dette!

Eftersom en manager uden licenser var for dårlig til argentinsk fodbold, måtte jeg snyde mig vej til jobbet i
Almagro - En relativ lille klub i det argentinske uden de store forventninger. Hele setup-et er også rimelig skrabet, med få middelmådige spillere, en lille stab og nogle rimelige fedtet faciliteter. Ingen overraskelse at klubben er projekteret til en 22. plads i Primera B Nacional - Noget jeg skal forsøge at undgå.

Da jeg aldrig har været udenfor Europa, er jeg sandt at sige snot forvirret over systemet, og opgaven om at undgå nedrykning virker svært utydelig, da de seks dårligste hold i gennemsnitstabellen rykker ned. Hvis ambitionen om pokaler skal indfries, så har jeg ikke tid til at rode rundt i nedrykningen, så der vel ingen grund til at bekymre sig om hvordan den del fungerer.

Det projekt endte dog allerede den 8. november, da jeg åbenbart havde mistet omklædningsrummet..

Derefter måtte jeg gå indtil den 8. marts før det eneste hold der med sikkerhed ville rykke ned, meldte sig (de startede sæsonen med -20 point).
Club Deportiva Riestra, som ellers har fornuftige og bedre spillere end Almagro gav mig chancen for at få lidt mere erfaring, så på trods af de dystre udsigter til en nedrykning og en sikker fyring, valgte jeg at påtage mig opgaven med få kampe tilbage.

Det blev også til en fyring, så jeg måtte ud og finde et nyt job. Heldigvis hjælper det godt på jobsene at jeg har fået taget et trænerkursus i begge klubber, så der gik ikke længe før
Club Atletico Brown De Adrogue meldte sig med et jobtilbud, og her er der til gengæld grobund for ikke at ende i nedrykningsfare. Brown er seedet til at slutte som nummer 16 ud af 26.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #2: 19 Nov 2017, 12:30 »

Haha "Gillys forsøg på blog" din flab  funny
Men følger!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2017, 12:52 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #3: 19 Nov 2017, 12:31 »

Haha "Gillys forsøg på blog" din flab 🤣

Men følger!

HAHA! Opstemt Det var slet ikke et forsøg på at være efter ham - dette bliver MIT forsøg på en blog! Wink Jeg håber selvfølgelig at både Gilly og jeg klarer os godt begge to! Wink

Men godt du er med. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #4: 19 Nov 2017, 12:52 »

 Forventer et niveau i stil med din "Home of Football"
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #5: 19 Nov 2017, 14:29 »

Citat af: Gilly
Hej,

Du er mere end velkommen. Mit eneste issue er, at det nu bliver udstillet hvor dårlig jeg faktisk er til FM funny Men det er nok til at leve med Grin
Kæft du er ringe.. Jeg har det meget bedre nu Grin Grin

Når det er sagt, så er det fedt du har prøvet kræfter med samme udfordring. Og rart at vide, at jeg måske også kan få et job, når jeg om et par kampe også bliver fyret Wink
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #6: 19 Nov 2017, 16:54 »

Kæft du er ringe.. Jeg har det meget bedre nu Grin Grin

Når det er sagt, så er det fedt du har prøvet kræfter med samme udfordring. Og rart at vide, at jeg måske også kan få et job, når jeg om et par kampe også bliver fyret Wink

Hehe! Det har jeg jo også lovet dig at jeg var.. Wink Men mon ikke jeg på et tidspunkt får vendt heldet.. Peace Der var ihvertfald rig mulighed for at få job hos en af de tilbageværende klubber, så det lykkedes alligevel! Peace Men der er langt til toppen af verdenens tinder lige nu! Wink I mit save rykkede dit hold ud på trods af en fornuftig placering, så du har lidt arbejde foran dig!! Peace

Forventer et niveau i stil med din "Home of Football"

Haha! Forventer nu ikke det bliver andet end en "følg mit save" lignende blog.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #7: 20 Nov 2017, 14:59 »

Pyh! Kun qua en stærk præstation af vores bedste angriber gjorde at jeg ikke præsterede at rykke ned to gange på to år! Opstemt Min første hele sæson i den samme klub er overstået og det endte med en ærgerlig 20. plads på trods af at vi til tider lå helt oppe som nummer 10-12 stykker. En meget dårlig slutspurt, gjorde desværre ikke noget godt for holdet i tabellen, så derfor vores placering.

Nu skal vi så til at gøre klar til endnu en sæson, men det måske uden en af vores angribere samt vores stærkeste målmand, så sportsdirektøren skal på overarbejde for at finde en habil afløser - sker det ikke, stopper jeg nok som manager, da jeg ikke rigtig føler klubben kan give mig mere end det ene kursus jeg har fået. Smiley

« Seneste Redigering: 21 Nov 2017, 07:49 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #8: 21 Nov 2017, 08:03 »

En kort lille opdatering her fra kontoret, inden arbejdsdagen begynder:

Vi holdt på både vores målmand og angriber, da de ikke længere var utilfredse, da vi fik afsluttet sæsonen - herfra fik de begge nye kontrakter (vores målmand er 40 år, så det er nok ved at være slut efter denne kontrakt!) og holdet blev sat til at træne holdsammensætning og samarbejde, da det var omklædningsrummet der tilsyneladende var de største problemer i.

Det hjalp og denne sæson er blevet taget fat i på en hvis måde, så jeg er slet ikke i tvivl om at denne næste sæson bliver bedre end Gillys - nu hvor det er blevet gjort til en konkurrence! Wink

Der er dog salt til såret - min stærkeste angriber og topscorer sidste år, er blevet langtidsskadet, og der mangler derfor mål. dem skal de øvrige angribere i truppen klare, så det bliver spændende at se om det kan lade sig gøre. Indtil videre er jeg godt tilfreds, hvor især sidste års indkøb, Jonathan Herrera (fra Deportivo Riestra faktisk) ligger med i toppen af topscorerlisten indtil videre.

Jeg har spillet med tre forskellige taktikker i de tre klubber jeg har været i, og det er først nu hvor jeg har fundet noget der fungerer bare en smule.

I Almagro prøvede jeg ihærdigt at få min 4-1-2-1-2 (smal diamant) til at fungere uden åbenlyst held.
I Riestra forsøgte jeg mig i stedet med to kanter og en angriber (4-1-2-2-1) men der var heller ikke meget at gøre, omend det var bedre end Almagro.
I Brown prøver jeg at få min yndlingsopstilling til at fungere, da de har spillerne til netop denne opstilling. Det er en 4-3-3, dog har jeg været nødsaget til en enkelt ændring i forhold til hvad jeg helst vil, og det er at have to defensive midtbanespillere og en central. Dette er simpelthen gjort fordi vi er et bundhold og derfor bliver nødt til at være dækket grundigt af bagude.

Uden at sige for meget har det båret frugt her i min tredje sæson (anden i Brown) - opdatering på placering og præsentationer kommer senere når jeg kan tage SS sidder med FM.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #9: 21 Nov 2017, 08:18 »

Jeg vil forresten lige tilføje at jeg forsøgte at få et nyt job i en af de nyligt nedrykkede klubber, men det lykkedes ikke, selvom jeg gjorde mit bedste for at smøre ledelsen! Opstemt Det har dog vist sig at være held i uheld, som jeg kommer ind på senere! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #10: 21 Nov 2017, 12:54 »

Nu var det jo dig der indledte fejden med "Knock off Gilly" og hans "forsøg" på en blog Grin

Men godt at se, at det går dig bedre. Det ville ikke være til at bære, hvis vi begge skulle rode rundt i Argentina i for mange år Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #11: 21 Nov 2017, 13:07 »

Nu var det jo dig der indledte fejden med "Knock off Gilly" og hans "forsøg" på en blog Grin

Men godt at se, at det går dig bedre. Det ville ikke være til at bære, hvis vi begge skulle rode rundt i Argentina i for mange år Smiley

Nej nej - det var Nodiem! Ham der mente det var en god ide med en konkurrence! Wink

Men ja, kørte jo nok lidt videre på det.... Peace

Nej vi skulle gerne lidt videre indenfor den nærmeste fremtid! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #12: 22 Nov 2017, 07:59 »

Efter et mindre formdyk er vi efter et taktikskifte på vej op imod de sjove pladser igen. Efter 12 spillede kamp lå vi nummer 1, men nåede altså at runde 8. pladsen inden vi nu igen er på vej mod toppen. Desværre er Aldosivi ret godt kørende og er trukket lidt fra i toppen, så med 8 kampe tilbage skal der nok ske mirakler hvis vi skal vinde ligaen i år.

Til gengæld er vi på det personlige plan fuldstændig urørlige med de to første spillere på næsten alle ranglister, herunder topscorerpris, assists og kampens spiller.

Derudover har holdet slået rekord flere gange (også grundet et ændret ligasystem i tredje sæson, således der er færre hold og vi møder hinanden to gange på en sæson - det er stadig den gennemsnitlige pointhøst der er gældende for op og nedrykning), både med ligaens fleste sejre og flest scorede mål.

Jeg håber selvfølgelig på et mirakel til sidst, men jeg bliver dog i klubben såfremt dette ikke lykkes. Dette skyldes i stor udstrækning at vi har solgt to spillere for 36 mio. kr. (Bordacahar - som vi ikke bruger mere grundet langtidsskade og taktikændring, samt vores midtbanegeneral, hvor buddet bare var for godt), hvorfor vi har udvidet trænings-, og dataanalysefacilite ter, har gang i udvidelse af stadion, samt jeg har fået et trænerkursusyderlig ere.

I takt med at vi mister spillere til Kina (som er det eneste land vi har solgt til), så er vores sportsdirektør overaskende god til at erstatte de spillere der forsvinder - enten med lejeaftaler eller spillere på fri transfer. Denne sæson er ingen undtagelse, hvor vi har lejet fire Argentinske U21-landsholdsspillere, herunder en målmand som står bragende godt! Derudover hjælper jeg en gang imellem med at finde spillere, og det er blevet til to handler igennem dette save - begge til Brown. den ene er tidligere omtalte Jonathan Herrera som nu er anfører og øverst på topscorerlisten, og den anden er en spiller mange FM-freaks kender - Tidligere Boca og Juventus-talent - Guido Vadala - som er kommet til på en fri transfer fra Boca. Da jeg så ham til den årlige prøvetræningsdag, kunne jeg ikke lade være med at bede om at få ham hentet til klubben, og det har jeg ikke fortrudt! Han er den spiller med flest assists i hele ligaen - så han kan varmt anbefales!

Det var vidst det for denne gang -  når sæsonen snart er slut så hører I fra mig igen! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #13: 22 Nov 2017, 08:13 »

Spændende med denne duel Smiley og bare sjovt at hører om nogle lande vi ikke kender Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - knock off Gilly!
« Svar #14: 22 Nov 2017, 08:24 »

Spændende med denne duel Smiley og bare sjovt at hører om nogle lande vi ikke kender Smiley

Jeg ser det nok mest som et parløb, hvor vi kan presse hinanden lidt til at holde motivationen oppe, men godt du trofast følger med i alt jeg skriver! Opstemt

Hvis jeg lige hurtigt skal ridse op hvordan reglerne er, så er der i de to første sæsoner 26 hold i Primera B National, som den næstbedste række i Argentina hedder. Man møder hinanden en gang i sæsonen og derefter er det de seks hold med det dårligste pointgennemsnit gennem de seneste tre år der rykker ned - to hold rykker op. Man kan - så vidt jeg kan regne ud ikke rykke ned de to første sæsoner man er i rækken, da man på det tidspunkt ikke har et gældende gennemsnit - ret mig endelig hvis jeg tager fejl!

Efter anden sæson laves turneringsreglerne om, således der "kun" er 23 hold i rækken og man møder derefter hinanden to gange. det er fortsat bestemt ud fra gennemsnit hvem der rykker ned.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010