home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Udebane taktik som tophold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Udebane taktik som tophold  (Læst 2426 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Udebane taktik som tophold
« : 19 Nov 2017, 00:27 »

Hej Freaks.

Jeg kunne forstille mig, at der var andre end mig der spillede med et tophold.
Hvad i dælen gør i på udebane?

Jeg er i 2. sæson med Manchester United.
På hjemmebane har jeg med stor succes haft forsøgt med både en klassisk 4-4-2 og en 4-2-3-1. Her kan jeg køre modstanderne over ende, og har fået store sejre mod de andre tophold i ligaen.
Jeg går ikke ind og piller så meget ved det, vælger spiller roller efter hvem der starter (dog altid med en hvis synergi), også ellers en offensiv mentalitet og struktureret.

På udebane har jeg det til gengæld ualmindelig svært. Bruger jeg min hjemmebane taktik, ja så kan jeg MÅSKE vinde over et bundhold, men typisk vil jeg lukke 2-3 mål ind.
Hvis jeg stillere mig lidt længere tilbage på banen, så kan jeg være heldig og få en sejer, men det er meget usikkert. Stiller jeg mig mere defensivt og satser på kontra, så kan jeg være heldig at vinde en smal sejer, men ofte vil det give et nederlag.

Jeg har også haft forsøgt mig med en 4-3-3 og med den ekstra mand centralt på midtbanen, ja så kan jeg godt sætte mig på spillet når det er mod en dårligere modstander, men vil så ofte indkassere et par mål på kontra, og selv have svært ved at score.

Mod et andet tophold, ja så taber jeg altid på udebane.

Hvad gør i?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Peds
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Udebane taktik som tophold
« Svar #1: 16 Dec 2017, 16:27 »

Prøv når du starter kampen (også efter halvleg) at råbe fra sidelinjen "ingen pres", det hjælper mig til ikke at tabe de vigtige udebane kampe både mod store og små hold, især vigtigt sidst på sæsonen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010