home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Danmarks VM trup
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Danmarks VM trup  (Læst 5706 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Danmarks VM trup
« : 16 Nov 2017, 15:46 »

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der er begyndt at tænke på dette allerede?

Hvordan ville jeres perfekte trup til sommerens VM se ud?
Hvem vil blive sorteper?

Eneste krav er at der skal være 3 målmænd og truppen skal være på 23 spillere.

Herlevs udvalgte


Målmænd:
K. Schmeichel
J. Lossel
Rønnow

Forsvar:
S. Kjær
A. Bjelland
M. Zanka
AC
Dumizi
Dalsgaard
Stryger
Knudsen

Midtbane:
W. Kvist
C. Eriksen
Delaney
P. Billing
Schone
Wass

Angribere:
Corner
N. Jørgensen
Y. Poulsen
Bendtner
Sisto
Braithwaite

Sorteper:
J. Ankersen
Krohn-Dehli
L. Vibe
C. Nørgaard
Sviatchenko
Vestergaard
Fisher
Lerager
Mike Jensen
Dolberg
Højbjerg
F. Sørensen


Mine valg:
Jeg synes faktisk vi har en pulje af spillere der gør det svære end nogensinde, at skulle vælge udelukkende 23 spillere. Der er mange steder, hvor jeg faktisk var oprigtig i tvivl. Jeg er af den holdning, at vi skal have en harmonisk trup, hvorfor jeg gerne vil have 2 spillere til alle pladser. Dette har medført en udtagelse af J. Knudsen, hvor man i stedet kunne have taget Vestergaard/Fischer/Dolberg. Jeg er stor fan af Billing og håber han når den styrke han viste i Huddersfield i starten af sæsonen, så er jeg overbevist om han vil være god for os.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #1: 16 Nov 2017, 15:53 »

Jeg er meget enig i dine valg - eneste ændring ville dog være at få Mike Jensen med i stedet for Billing - Billing har endnu ikke vist sig frem på landsholdet og ville være en joker af rang (som i ingen ved hvordan han vil kunne klare det). Mike Jensen er anfører for Rosenborg igennem flere sæsoner, og en arbejdshest uden lige.

Derudover kan det være Braitwaite og Dolberg der kan være tvivl om, tænker jeg. det kommer meget an på deres niveau når vi nærmer os sommeren. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #2: 16 Nov 2017, 15:56 »

Mike Jensen har vel heller ikke rigtig vist sig på landsholdet, han har selvfølgelig været en del af truppen og et sikkert kort socialt. Jeg er dog stor fan af Billing, hvilket nok lyser lidt igennem.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #3: 16 Nov 2017, 16:00 »

Jeg er som Broen også enig med dig langt hen ad vejen, hvor jeg dog må tage samme holdning som Broen.

Billing ud, Fisse Mike ind og så er jeg tæt på modstander af Braithewaite, så der håber jeg personligt at få Dolberg med.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #4: 16 Nov 2017, 16:05 »

Jeg er også helt enig med Broen! Mike ind i stedet for Billing, og så skal Dolberg med i stedet for Braithwaite. Jeg ser Dolberg som en joker, der kan gå ind og afgøre kampe for Danmark på dage, hvor spillet måske kniber lidt Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #5: 16 Nov 2017, 16:24 »

Hvorfor er folk så vilde med Mike Jensen? Jeg har ikke set noget til ham i Norge, men jeg ville da umiddelbart vælge Lukas Lerager over ham
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #6: 16 Nov 2017, 16:43 »

Hvorfor er folk så vilde med Mike Jensen? Jeg har ikke set noget til ham i Norge, men jeg ville da umiddelbart vælge Lukas Lerager over ham

Kan godt følge dig, Roche! Den er svær mellem Mike og Lerager, men ville i hvertfald vælge Dolberg frem for Braithwaite.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2017, 16:45 af DANzin22 » Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #7: 16 Nov 2017, 16:46 »

Håber godt nok også, at Wass kommer med i truppen, for han gør det fremragende i Celta.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #8: 16 Nov 2017, 16:47 »

Hvorfor vælge Lerager over Billing? Billing spiller fast i Prl. Han er dog skadet i øjeblikket. Han er fremtidens mand, og det kunne være vigtig erfaring at få med. Ingen af dem kommer nok på banene alligevel.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #9: 16 Nov 2017, 16:49 »

Hvorfor vælge Lerager over Billing? Billing spiller fast i Prl. Han er dog skadet i øjeblikket. Han er fremtidens mand, og det kunne være vigtig erfaring at få med. Ingen af dem kommer nok på banene alligevel.

Min påstand var sådan set også bare, at jeg ville vælge Lerager over Mike Jensen.

Jeg ville nok også vælge Billing over Lerager, men det skal mere ses ift. at Billing har været skadet på det sidste, som du siger. Hvis Billing rammer niveauet fra starten af sæsonen, har jeg ham også over Lerager.

« Seneste Redigering: 16 Nov 2017, 16:51 af Roche » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #10: 16 Nov 2017, 17:27 »

Jeg ville nok nærmere fjerne Schøne, manden er godt nok altid på bænken men hvorfor tage en med som aldrig for lov at komme ind ? Desuden mener jeg ikke Dumizi har kvaliteten til landsholdet endnu Smiley

Og Mike Jensen virker i min opfattelse som en karakter brøndby drengene holder fast i - på trods af en fremtiden mand som Billing der kan lave en Eriksen i sydafrika Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #11: 16 Nov 2017, 17:53 »

Nu er jeg hverken Brøndbymand (eller FCK for den sags skyld). men jeg synes bare at han på klubhold er en af de bedste hver gang - Mike. Jeg er skarpt uenig i at Lasse Schøne skal droppes, da jeg er af den holdning at han er en af de mest undervurderede fodboldspillere der findes lige nu. Jeg er dog også enig i at han sikkert ikke får ret meget spilletid, da det virker til han bare er med for at varme bænken helt generelt.

Billing synes jeg skal vise mere end han gør men der er selvfølgelig tid endnu - at sige han er fast mand er vidst at tage munden lidt for fuld - de roterede en del i Huddersfield så vidt jeg husker, men derfor er der selvsagt ingen der siger han ikke kan blive det. Jeg mener bare ikke at et VM er stedet hvor man skal prøve ukendte spillere af, men derimod bruge de spillere man kender og har bevist sig selv igennem en længere periode.

Lerager har spillet godt men bliver ofte glemt da man ikke hører så meget til ham - jeg kender ham ikke nok til at vurdere om han er landsholdsmateriale . og derfor vælger jeg ham helt naturligt fra.

Durmizi: jeg ved ikke hvad alternativet er.. Boilesen?? Så hellere Riza efter min mening. Måske man skal kigge på Union Berlin efter Kristian Pedersen, men det er igen et sats.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #12: 16 Nov 2017, 18:14 »

Med al respekt for Mike Jensen så er Norge ikke et sted jeg er imponeret over at være blandt de bedste - der skal mere til i min bog Smiley

Omkring Schøne er jeg HELT enig i at han undervurderes, men den plads han er bedst på benyttes jo ikke rigtig på landsholdet, og han smider næppe en spiller som Sisto/Yussuf, Eriksen eller Kvist af holdet - hvor jeg ser Billing mere som en der har en fremtid omkring landsholdet så lad da ham varme den bænk Smiley

Omkring Durmizi så ser jeg alt for ofte (når jeg ser ham) usikkerheder defensivt og på et dansk landshold er det ikke noget der er råd til så hellere der mangler lidt fremad Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmarks VM trup
« Svar #13: 16 Nov 2017, 23:14 »

At Anders Christiansen ikke engang er nævnt på sorteper-listen er ikke i orden Wink Årets midtbanespiller i Sverige og MVP. Han bør tages med i hvert fald som en sorte-per og kan i min optik sagtens levere det Kvist bringer til holdet plus mere endnu. Kvist vil til sommer være endnu ældre og i givet fald have svært ved at spille 2-3 kampe fuld tid over kort tid. Det vil for mig at se give mening at skifte ud, men vi må se hvad Kvist viser over de næste måneder. Han var fantastisk mod Irland (Hader at sige det, for fuck ham!)

AEFs udvalgte:
Målmand (3): K. Schmeichel, J. Lössl, F. Rønnow
Forsvar (8): S. Kjær, A. Bjelland, M. Zanka, AC, R. Durmisi, P. Ankersen, H. Dalsgaard, J. Stryger,
Midtbane(6): W. Kvist, C. Eriksen, T. Delaney, P. Billing, L. Schone, D. Wass
Angreb (6): A. Cornelius, N. Jørgensen, Y. Poulsen, N. Bendtner, P. Sisto, M. Braithwaite

Durmisi, Schöne, Cornelius og Jørgensen hænger som tæt på at ryge ud.. NJ og Cornelius var gode mod Polen, men har ellers været skræmmende ringe. NJ var som jeg så det direkte pinlig mod Irland. Tag Ingvartsen med Wink

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010