home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Palermo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Palermo  (Læst 22548 gange)
mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #30: 08 Dec 2017, 11:15 »

Berardi røg ud, Vinicius Junior og Barbosa er kommet til. Så må vi se om det var den rigtige beslutning :-)
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #31: 10 Dec 2017, 12:08 »

Storytime unger:

Jeg er nået 75% igennem næste sæson, og det ser fornuftigt ud. Jeg ligger på en 2. plads, og mens der er for langt op til Juventus, der desværre har fundet formen igen, så tror jeg nok en CL-kval skal komme i hus, hvilket må være 1. prioritet.

Jeg gik videre fra min CL-gruppe, men trak desværre Barcelona, hvilket nok bliver enden på Champions League i denne sæson.... troede jeg, for mod al forventning blev det til en 3-0 sejr på hjemmebane, og pludseligt må jeg være favoritter til at gå videre.

Status

Mine talenter udvikler sig fint:

Min norske box-til-box regen klarer sig fint: https://imgur.com/1Ppp49T

Min kommende stjernemålmand er allerede ret stærk: https://imgur.com/CaoHjnz

Mit argentinske stjerneskud ser skarp ud, og jeg har fået hævet hans frikøbsklausul en del, så den nu er tæt på ½ milliard. https://imgur.com/hru9eYM

Lo Faso er gået lidt i stå udviklingsmæssigt, ved ikke hvor meget bedre han bliver. Han spiller dog allerede nu glimrende. https://imgur.com/kVBOzUt

D'Amice udvikler sig stadig, og har ad flere omgange haft lyst til at forlade klubben, jeg har dog en tæt relation til ham, og det er hver gang lykkedes mig at overtale ham til en lønstigning i stedet. Med en løn på 620k/ugen, er hans klubbens mest løntunge spiller. Med hans værdi, synes jeg dog det er en ganske tilforladelig gage. https://imgur.com/NHb1JTr

Hruska, min indkøbte venstrebackregen, gør det også godt, bliver svært at vælge mellem ham og min egen akademiback, når den tid kommer. https://imgur.com/EumJt9L



Herudover har jeg købt to spillere ind, der kommer til sommer.

Diogo Jota er jeg ret begejstret for, han er 2-fodet og kan derfor spille mere eller mindre samtlige offensive pladser. Kommer til klubben på en fri transfer. https://imgur.com/yVDIyUn

Derudover slog jeg min transferrekord med en faktor 6, da det lykkedes mig at sikre mig en kommende ballon'd'or vindende italiener fra Juve. Han kommer nok til at vippe La Gumina af pinden til sommer, tror han er alle 420 millioner værd. https://imgur.com/lPjVh5Y
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #32: 10 Dec 2017, 12:41 »

Ser ud til at være et fint ungt hold du har samlet sammen Smiley
Desværre synes jeg der mangler lidt egne regens samt flere italienere Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #33: 10 Dec 2017, 13:09 »

Tror faktisk aldrig før i FM jeg har haft et tophold med så mange spillere fra eget land. Jeg har en 6-7 italienske startere, samt yderligere 4-5 andre spillere med italiensk nationalitet. Til sommer får jeg endnu en italiensk profil ind, og jeg har også en enkelt regen fra eget akademi, der får plads på holdet til sommer.

Ift. at jeg kun er 3½ sæsoner inde, vil jeg nærmest sige at der er flere regens på mit hold end man kunne forvente. De skal jo lige have tid til at nå et niveau hvor de kan spille for et tophold.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2017, 13:15 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #34: 10 Dec 2017, 13:24 »

Det skal jeg ikke kunne argumentere imod, men i forhold til hvilke spillere du har listet op og ikke vist hele holdet, giver det måske en skræv fremlægning Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #35: 11 Dec 2017, 17:05 »

Det fremgår måske heller ikke vanvittigt tydeligt. kan være jeg skulle lave en oversigt over holdet ved næste sæsonstart.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #36: 13 Dec 2017, 12:31 »

Tid til yderligere en opdatering.

20/21 sæsonen er gået på hæld, og det blev alt i alt en fin sæson.
I ligaen sluttede jeg fint med et point mere end mesterskabssæsonen, men da Juventus fik 20 point mere end i deres sidste sæson, sluttede stille og roligt med en ~17 point mere end mig. Det blev dog stadig til en flot 2. plads.

Cuppen blev vundet, efter at Juventus aldrig rigtigt præsterede i de to semifinaler jeg spillede mod dem.

I Champions League, stødte jeg efter den flotte sejr mod Barcelona, ind i et Arsenalhold, der aldrig sådan for alvor lukkede mig ind i nogle af kampene. Således blev det til en kvartfinale. De 230 mio i præmiepenge og 400 mio i TV-penge fra CL, pyntede dog unægteligt ret fint på finanserne. Og således er jeg gået fra at have et minus på 50 mio ved starten af 2. sæson, til nu at have lige omkring en milliard på bundlinjen. Ganske fint præsteret på 3 sæsoner, når det samtidig på intet tidspunkt har kunnet mærkes på præstationerne.

Mit hold ser nu således ud: https://imgur.com/5KRRzMK
Bemærk at Krafth, Ely, Aleesami, Chochev og Coronado alle har italiensk statsborgerskab, således at kun 6 ud af 24 spillere ikke har et italiensk pas.

Sommeren bød på følgende transfers: https://imgur.com/uFal4oQ

Vukcevic og Grujic krævede nogle heftige lønforhøjelser henimod slutning af sæsonen, så selvom jeg var interesseret i at beholde begge (især Vukcevic), valgte jeg at sende dem på porten. D'Amico er min højst lønnede spiller, med 680k hver uge, og jeg var ikke interesseret i at bryde min lønstruktur for en erstattelig rotationsspiller og en aldrende defensiv midtbane. Begge var desuden kommet ind på en fri transfer året før, så de 300-360mio jeg tjener på dem, må betegnes som en ganske pæn profit.

Ind er kommet
Diogo Jota
Vindunderbarnet Bevione
Den unge centerforsvar Gabsi som jeg har store forventninger til
Calabria, en habil italiensk højreback der kunne hentes for beskedne 27 mio
Gianluca Mancini, der går direkte ind i centerforsvaret
Marco Benassi, der skal erstatte Vukcevic på den defensive midt.

Således mangler jeg en erstatning for Grujic. Jeg har kik på en ung regen og kommende verdensstjerne Mike Spaan eller den mere erfarne italiener Nicolo Barella. Begge vil koste mig omkring en kvart milliard. Jeg ender nok med det unge valg, der også ligner en fremtidig kaptajn. Hans lave bravery irriterer mig dog lidt.

Mine talenter trives rigtigt fint.

Juan Leguizamon volder mig de største kvaler. Hans fysik gør at jeg gerne vil have ham væk fra AMC og ud enten som højrekant eller angriber. Sidstnævnte ser jeg store muligheder i, da han kan blive en ret komplet angriber, det kræver dog at hans finishing hæves med en 5-6 stykker. Alternativt kan jeg smide ham ud på højrekanten, hans dribling skal bare lidt op, og så ligner han en fremtidig stjerne på den post.

Accursio Melli, et produkt af eget akademi, er nu blevet så god at jeg faser ham ind som andetvalg på venstrebacken, han har dog et pænt stykke vej op til første valget:

Stepan Hruska - En fænomenal back, der har alt det der skal til både offensivt og defensivt. Ham håber jeg at have i mange år endnu.

De resterende unge folk klarer sig også glimrende. La Gumina har bombet løs i efterhånden mange sæsoner. Lo Faso var assistkonge sidste sæson, med 23 assists og 13 mål i 36 starter, mens D'Amico havde en lille nedesæson, formentlig pga. konsekvent spekulation over hans fremtidige karriere. For indeværende synes han dog at være tilfreds her.

Alt ser således fint ud frem til den kommende sæson. Jeg mangler lige en erstatning til midtbanen, og centerforsvaret er stadig ikke helt tiptop. Jeg har dog hentet en del unge talenter ind, som lejes ud. Forhåbentlig kan en eller flere blive til noget. Jeg har kun fundet 2 sikre superstjerneregens til forsvaret - de spiller desværre i Premier League, og er langt uden for hvad jeg har råd til at købe.
« Seneste Redigering: 24 Feb 2018, 21:29 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #37: 17 Jan 2018, 21:43 »

Har du nogle gode råd når du møder de store hold i italienen synes jeg får klask!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #38: 24 Jan 2018, 13:27 »

Sæsonen 19/20 blev en særdeles mindesværdig sæson for mit vedkommende. Faktisk nok mit bedste FM save nogensinde.

Serie A blev vundet med 6 point ned til Napoli på andenpladsen. Juventus formåede kun at tage sig af 5. pladsen.
Højst overraskende vandt jeg tilmed også Europa League, efter at have slået Tottenham, Wolfsburg, Barcelona og Sociedad ud i knockout kampene ventede Liverpool i finalen. Her fik jeg rødt kort efter 25 minutter, men efter at udligne til 1-1 i 88 minut, og ingen scoringer i overtiden, så afgjorde vi det på straffespark. Alastra tog 3 ud af 4 spark. En finale som bød på en startopstilling med 10 ud af 11 spillere som starter i klubben. Faktisk er mit dyreste køb efter 3 sæsoner Ely til 15 millioner.

La Gumina tog sig for andet år i træk af topscorertitlen i Serie A. Sidste sæson sluttede han på 32 kasser, mens denne bød på 37 kasser (47 i alle turneringer) og blev spilleren med den højeste gnm. karakter nogensinde i Serie A. På andenpladsen sluttede unge D'Amico som har været helt forrygende.

Lo Faso, D'Amico og La Gumina er altoverskyggende for min succes. 91 mål blev der scoret i Serie A, som også for andet år i træk var det højeste antal i Serie A. Sidste år var det nok for mig at score 84 mål, som rakte til 6. plads og 64 point. 20 point mere i denne sæson var nok til at rave titlen til mig.

Sådan her har de bedste i truppen gjort det:
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #39: 24 Jan 2018, 14:58 »

Patrick J er det muligt og få et ss af din taktik? imponerende Smiley
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #40: 24 Jan 2018, 15:58 »

HVAD SKAL DU HAVE MAND!?
Logged


jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #41: 24 Jan 2018, 16:31 »

Sæsonen 19/20 blev en særdeles mindesværdig sæson for mit vedkommende. Faktisk nok mit bedste FM save nogensinde.

Serie A blev vundet med 6 point ned til Napoli på andenpladsen. Juventus formåede kun at tage sig af 5. pladsen.
Højst overraskende vandt jeg tilmed også Europa League, efter at have slået Tottenham, Wolfsburg, Barcelona og Sociedad ud i knockout kampene ventede Liverpool i finalen. Her fik jeg rødt kort efter 25 minutter, men efter at udligne til 1-1 i 88 minut, og ingen scoringer i overtiden, så afgjorde vi det på straffespark. Alastra tog 3 ud af 4 spark. En finale som bød på en startopstilling med 10 ud af 11 spillere som starter i klubben. Faktisk er mit dyreste køb efter 3 sæsoner Ely til 15 millioner.

La Gumina tog sig for andet år i træk af topscorertitlen i Serie A. Sidste sæson sluttede han på 32 kasser, mens denne bød på 37 kasser (47 i alle turneringer) og blev spilleren med den højeste gnm. karakter nogensinde i Serie A. På andenpladsen sluttede unge D'Amico som har været helt forrygende.

Lo Faso, D'Amico og La Gumina er altoverskyggende for min succes. 91 mål blev der scoret i Serie A, som også for andet år i træk var det højeste antal i Serie A. Sidste år var det nok for mig at score 84 mål, som rakte til 6. plads og 64 point. 20 point mere i denne sæson var nok til at rave titlen til mig.

Sådan her har de bedste i truppen gjort det:


Meget imponerende resultater og præstationer !! Thumbs Up har du screenshots som du vil dele af dine 3 stjerner for den forgangne sæson?
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #42: 26 Jan 2018, 15:42 »

Patrick J er det muligt og få et ss af din taktik? imponerende Smiley

Min fortrukne taktik:


Hvis jeg mangler mål, så smider jeg den offensive midtbane op i angrebet som skarpretter, hvor Balogh ofte er kommet ind og har afgjort det.

La Gumina: http://i63.tinypic.com/2qivehk.png
D'Amico: http://i66.tinypic.com/20r8zh2.png
Lo Faso: http://i63.tinypic.com/dmqutv.png

I skal heller ikke snydes for endnu en ungdomsspiller som har været fantastisk
Ruggiero: http://i68.tinypic.com/vpeqdg.png

Alle fire er egen avl, ligesom at Santoro, Angileri og Antonio Gallo som også er egen avl spiller meget. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #43: 28 Feb 2018, 22:04 »

Så vender jeg lige tilbage. Jeg er nu færdig med 22/23-sæsonen, min 6. sæson i klubben.

Da jeg startede var klubben i Serie B, og sluttede første sæson med et minus på 50 mio dkk på bankbogen.

Sidste sæson har været min mest succesfulde hidtil.

Det blive til en solid treble, med sejre liga, cup og Champions League. Ligaen var ret suveræn, og CL voldte faktisk heller ikke voldsomme kvaler på noget tidspunkt.

Der står nu 1,5 mia på kontoen, og jeg har nået en position som den klub i verden med det 5. største omdømme, samtidig har jeg et fænomenalt hold, hvor især offensiven er stærk, og ikke mindre end 9 spillere er eller har været på det italienske landshold.

Der har været mange gode handler, hvor især Claudio Gomes, Diogo Jota, Nikola Vukcevic og Marko Grujic på kontraktudløb har skilt sig ud.

Bedst af alle handler er dog min italienske regenangriber Simone Bevione, der har været alle 420 mio værd, især i seneste sæson hvor han både blev topscorer i ligaen og matchvinder i CL-finalen. Han lader ikke engang til at være færdigudviklet.


Det meste er opnået nu i det her save, så det bliver nok begrænset hvor meget jeg kører videre på det.
« Seneste Redigering: 28 Feb 2018, 22:23 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010