home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Palermo
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Palermo  (Læst 22543 gange)
mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #15: 22 Nov 2017, 15:21 »

Så kom jeg også igennem min 1. sæson med Palermo! funny funny
Det gik ikke helt så let som forventet, og jeg hang flere gange i en tynd tråd, men sluttede sæson af med en acceptabel 2. plads. Pescara endte som 1'er med 83 point, jeg selv med 79 point, og Perugia sluttede som 3'er med 72 point.
Det var en meget rodet sæson, hvor jeg kæmpede enormt meget med skader, og kunne ikke rigtigt finde en opstilling der fungerede for mig, det blev dog langt bedre i den sidste halvdel af sæsonen, hvor især mine nyindkøb Guiseppe Rossi og Robert Skov leverede på et rigtig flot niveau. Dette resulterede også i 7 sejre i de sidste 7 kampe.
Det lykkedes mig at skrive ny kontrakt med Felice D'Amico og Lo Faso, selvom begge havde tilbud fra Inter og Fiorentina. Jeg forventer mig enormt meget af begge 2, og især Lo Faso ligner en ny fast starter for mig.

Nu sidder jeg og skal igang med transfervinduet, og økonomien er mildest talt streng, så regner ikke med at hente nogle nye, målet er at bevare samme trup. Der er massere af potentiale i truppen, jeg føler jeg har fundet den rigtige opstilling, så jeg er faktisk meget fortrøstningsfuld med den nye sæson. Jeg har tidligere haft stor succes i Serie A med mindre hold, så min ambition er at lande på en plads der giver europæisk fodbold i 3. sæson. Om det er realistisk må tiden vise, meget af det afhænger helt klart af at jeg kan holde truppen mere eller mindre intakt, og om de unger gutter levere som jeg forventer  Opstemt

Tak fordi du fik mig igang med dette save - elsker de spil hvor man flere gange i løbet af arbejdsdagen tænker over hvad man skal gøre og ikke gøre næste gang man skal spille  Djævel Thumbs Up
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #16: 22 Nov 2017, 23:35 »

Fedt at se jeg ikke længere er den eneste.

Som du selv nævner, er Palermo en klub der ikke nødvendigvis behøver forstærkninger for at klare sig i Serie A, så jeg er sikker på at det nok skal gå fint. Hvad formation stiller du op i?
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #17: 23 Nov 2017, 08:02 »

Så kom jeg til vintertransfer vinduet i 2. sæson. Spillet har været fremragende, og alt går langt over forventning. Det udmyndiger sig i en foreløbig 1. plads, med hele 4!!!!! Opstemt Opstemt point ned til Juventus. Retfærdigvis skal det dog siges at Juventus fik en mildest talt elendig sæsonstart, og først her de sidste par måneder er begyndt at røre på sig. Jeg har ligeledes været fuldstændig forskånet for skader, så har kunnet stille op i stærkeste opstilling næsten hver gang  Djævel
Mit personlige mål før sæsonen var at slutte i top 7 = europæisk fodbold, men som sæsonen er skredet frem går jeg 100% efter en top4 placering og CL bold i næste sæson. Mesterskabet tør jeg simpelthen ikke tro på, truppen er ekstrem smal, så der skal ikke mere end 1-2 skader til før jeg er rigtig sårbar.
Jeg er allerede begyndt at kigge imod sommerens transfervindue, og har besluttet at der kommer til og ske en kæmpe udskiftning i holdet. Jeg tænker 5-6 nye mand ind til startopstillingen. Næsten samtlige af mine spillere har interesse fra andre klubber, så jeg håber jeg kan få lavet en masse gode salg når jeg kommer dertil.

Den første kontrakt til næste sommer er netop underskrevet! Jeg hiver min gode ven Mario Balotelli tilbage til Italien på en fri transfer, det er et kæmpe sats, han er ikke kendt for at banke mange kasser ind og har i de sidste sæsoner for Nice scoret under 10 mål i sæsonen. Men Balo har et kæmpe plus i min bog, og jeg har været på udkig efter en klasseangriber, så han får chancen  Thumbs Up
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #18: 23 Nov 2017, 08:05 »

Fedt at se jeg ikke længere er den eneste.

Som du selv nævner, er Palermo en klub der ikke nødvendigvis behøver forstærkninger for at klare sig i Serie A, så jeg er sikker på at det nok skal gå fint. Hvad formation stiller du op i?

Jeg spiller 4-2-3-1, med indvendige angriber, hårde tacklinger, (det koster en del advarsler, men det lever jeg med) og højt pres.
Lo Faso er helt vild, han er netop blevet kåret til årets Golden Boy foran Mbappé  Grin
Felice D'Amico bruger jeg mest som indskifter, men er sikker på at han bliver vanvittig, han mangler bare lidt hår på brystet  Wink
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #19: 26 Nov 2017, 20:34 »

Det er vist blevet tid til en opdatering fra Sicilien.

Jeg er nået til vinterpause i 3. sæson. EL gik glimrende, og jeg fik en fin 2. plads efter et suverænt Galatasaray hold. Forude venter Villarreal, der med et stærkt hold helt sikkert kommer til at teste mig.

I ligaen går det som sådan nogenlunde ligesom sidste sæson, bortset fra at jeg har lidt længere kriseperioder, hvilket bekymrer mig lidt. Pt. har jeg kun vundet én a de sidste 6 kampe, og tidligere har jeg også haft en stime på 4 nederlag i træk. Holdet er dog stærkt nok, så forhåbentlig kan jeg vende tingene.

CL-kval er et must i denne sæson, da jeg simpelthen ikke tror jeg kan holde på spillerne uden. Både Lo Faso og D'Amico tiltrækker sig seriøs opmærksomhed, jeg har allerede en gang fået kvalt deres ønske om at komme videre, men til sommer bliver det nok et lidt større problem, især uden CL.

Udover de to tror jeg også La Gumina risikerer at blive præsenteret for større muligheder, og sidst men ikke mindst har jeg lige solgt Ruggiero. Jeg ville utroligt gerne have holdt fat på ham, men han insisterede desværre på en 135m frikøbsklausul i sidste kontraktforhandling er, så der var intet at gøre.

Ind i stedet for kommer til sommer Marko Grujic på en fri transfer (20m i signon+agent dog), mens Fiete Arp blev hentet for 32m sidste sommer. Herudover har jeg fundet den her sexede argentiner til en lidt pebret pris på 70m, og min venstrebacks-regen viser så hurtige fremskridt at han måske kan komme i spil allerede næste sæson.

Økonomisk hjælper tv-pengene fra Serie A og indtægterne fra Euro League kraftigt. Der er dog stadig langt fra plads til at give sig i kast med millionlønninger eller store transfers, så indtil videre henter jeg stadig kun spillere der kan komme til for under 400k om ugen, og kikker meget efter frie transfers og transferlistede spillere.

Der har vist også været spurgt efter min taktik, så den får I her:

« Seneste Redigering: 26 Nov 2017, 21:23 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #20: 27 Nov 2017, 09:37 »

Fedt at høre at det stadig går godt!
Jeg sluttede 2. sæson af med en flot 4.plads, hvilket betyder CL bold efter sommerpausen. Det er jeg vildt tilfreds med, selvom det bliver ekstremt vanskeligt næste sæson med alle de kampe CL medfører. Jeg forventer at jeg kvalificere mig til gruppespillet, og så må jeg tage den herfra, alt afhængig af hvilken gruppe jeg havner i.

Vildt du har fået så meget ud af La Gumina, jeg har slet ikke fået ham brugt endnu, kunne godt være jeg skulle overveje ham som backup til Balotelli! Og vanvittigt godt køb af Grujic! Ham vil jeg også forsøge at hente på fri næste sæson Opstemt
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #21: 27 Nov 2017, 18:52 »

Så går vi ind i sidste 5 kampe af 3. sæson.

Stillingen ser sådan her ud: https://imgur.com/toO83iQ

Det er den mest intense mesterskabskamp jeg har haft i FM. 2 point adskiller mesterskabet og Euro League. Jeg har Juve og AC Milan, der er henholdsvis #2 og #3 tilbage i de to sidste kampe.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #22: 28 Nov 2017, 09:07 »

Det bliver spændende at høre hvordan det endte - og vildt som alle resultaterne på det billede du lagde op gik din vej - håber det er et tegn på hvordan de sidste kampe går! Skal nogle af de andre tophold mødes indbyrdes også? Smiley
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Palermo
« Svar #23: 28 Nov 2017, 09:19 »

5 sejre og du bliver mestre... 5 nederlag og du bliver nr. 12..

Argh så galt går det nok ikke.. Men det er fandme en tæt række, og mesterskabet er billigt til salg.. Vi venter i spænding..
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #24: 28 Nov 2017, 11:34 »

Jeg regner med at lave en opdatering når jeg kommer hjem og har adgang til screenshots.

Så kan I høre hvordan det er gået.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #25: 28 Nov 2017, 14:21 »

Jeg regner med at lave en opdatering når jeg kommer hjem og har adgang til screenshots.

Så kan I høre hvordan det er gået.

Uhhhh, teaser ! Wink
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #26: 28 Nov 2017, 18:24 »



Nåh. De 5 kampe blev spillet, og det gik egentlig ok. Startede skidt ud med at spille uafgjort i en kamp jeg dominerede mod Chievo, og da jeg også spiller uafgjort mod Juventus, virker det lidt som om kampen om mesterskabet er slut, da Juve i sidste kamp møder et kriseramt Laziomandskab på hjemmebane. Men wupti mod al forventning går de hen og taber, mens jeg til gengæld vinder på udebane over et stærkt AC Milan hold, og dermed bliver mestre!

Slutstillingen blev sådan her - Bemærk at det faktisk i sidste ende var Atalanta der havde taget titlen, hvis jeg havde smidt point mod Milan. Derudover har jeg ramt 100% tilfredshed hos bestyrelsen, La Gumina har bombet løs, og D'Amico er fænomenal.


Hen mod næste sæson er der blevet hentet en del spillere ind. Marko Grujic, Alberto Peranda og Nikola Vukcevic er alle blevet hentet ind på fri transfer. Sidstnævnte skal træde direkte ind som første valg på den defensive mid, efter at Ruggiero blev solgt i vinters. Peranda skal erstatte Fiete Arp, der som sådan har gjort det rimeligt, og er blevet en nogenlunde habil komplet angriber, men som jeg ikke tror når helt op på det niveau jeg gerne vil have. Han bliver i stedet udlejet en sæson, og så solgt eller brugt som 2. valg når han vender tilbage. Herudover har jeg hentet Rodrigo Ely for 12m, han blev lejet i forrige sæson, og har forbedret sig lidt siden da, så han får chancen, omend jeg med CL-kval egentlig nok skal til at kikke mod nogle lidt stærkere forsvarsspillere.

Jeg har til næste sæson hentet 2 virkeligt stærke regen talenter ind billigt. Wolski er allerede nu bedre end min målmand, og den forskel kommer nok kun til at stige, så han overtager formentlig pladsen fra Dag #1. Det samme gør sig gældende for min nye venstreback Hruska, der unægteligt ser ret lækker ud.

Kan være jeg burde flytte mine indlæg til en blog, meget hyggeligt at komme med opdateringer og få lidt feedback.

Næste opdatering kommer til at være om status på mine talenter, økonomi og forventning til udskiftning af spillere over den kommende sæson.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2017, 18:38 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #27: 29 Nov 2017, 09:02 »



Nåh. De 5 kampe blev spillet, og det gik egentlig ok. Startede skidt ud med at spille uafgjort i en kamp jeg dominerede mod Chievo, og da jeg også spiller uafgjort mod Juventus, virker det lidt som om kampen om mesterskabet er slut, da Juve i sidste kamp møder et kriseramt Laziomandskab på hjemmebane. Men wupti mod al forventning går de hen og taber, mens jeg til gengæld vinder på udebane over et stærkt AC Milan hold, og dermed bliver mestre!

Slutstillingen blev sådan her - Bemærk at det faktisk i sidste ende var Atalanta der havde taget titlen, hvis jeg havde smidt point mod Milan. Derudover har jeg ramt 100% tilfredshed hos bestyrelsen, La Gumina har bombet løs, og D'Amico er fænomenal.


Hen mod næste sæson er der blevet hentet en del spillere ind. Marko Grujic, Alberto Peranda og Nikola Vukcevic er alle blevet hentet ind på fri transfer. Sidstnævnte skal træde direkte ind som første valg på den defensive mid, efter at Ruggiero blev solgt i vinters. Peranda skal erstatte Fiete Arp, der som sådan har gjort det rimeligt, og er blevet en nogenlunde habil komplet angriber, men som jeg ikke tror når helt op på det niveau jeg gerne vil have. Han bliver i stedet udlejet en sæson, og så solgt eller brugt som 2. valg når han vender tilbage. Herudover har jeg hentet Rodrigo Ely for 12m, han blev lejet i forrige sæson, og har forbedret sig lidt siden da, så han får chancen, omend jeg med CL-kval egentlig nok skal til at kikke mod nogle lidt stærkere forsvarsspillere.

Jeg har til næste sæson hentet 2 virkeligt stærke regen talenter ind billigt. Wolski er allerede nu bedre end min målmand, og den forskel kommer nok kun til at stige, så han overtager formentlig pladsen fra Dag #1. Det samme gør sig gældende for min nye venstreback Hruska, der unægteligt ser ret lækker ud.

Kan være jeg burde flytte mine indlæg til en blog, meget hyggeligt at komme med opdateringer og få lidt feedback.

Næste opdatering kommer til at være om status på mine talenter, økonomi og forventning til udskiftning af spillere over den kommende sæson.

Vanvittigt stærkt - kæmpe tillykke!
Jeg er netop også blevet færdig med 3. sæson, og sluttede på en skuffende 5. plads. En sejr ude over Sassuolo i sidste kamp havde betydet en 2. plads i stedet for. Inter var fuldstændig ustyrlige og sluttede på imponerende 94 point. Jeg lagde på en 1.plads d. 1. januar, men en alt for smal trup, svingende resultater og alt for mange karantæner kostede mig dyrt.
Jeg er lige nu i tænkeboks, om hvorvidt jeg kan hive mig selv op til en sæson uden CL, især fordi jeg havde lovet alle mine profiler CL bold i 4. sæson for at holde på dem.

Jeg tror jeg skal videre i karrieren.
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #28: 05 Dec 2017, 11:49 »

Nå, jeg kan ikke helt lade spillet ligge, og gik derfor igår aftes igang med sommerens transfervindue. Jeg lykkedes med at holde på mine 4 offensive stjerner, som alle havde ytret ønske om et skifte grundet manglende CL bold i den kommende sæson, det drejer sig om Balotelli, Lo Faso, D'Amico og Berardi.
På sidste dagen kl. 09.05 ringer Barcelona dog, og de er mildest talt desperate for at få fingrene i Domenico Berardi (som jeg i øvrigt kun har haft i 1. sæson)
Buddet lyder på svimlende 70mio pund upfront, med mulighed for ekstra 20mio pund de næste par år. Normalt ville jeg takke pænt ja tak til et så vanvittig bud, men jeg er virkelig i vildrede her, for er MEGET glad for min konstellation med mine 4 italienske offensive profiler.  Opstemt

Jeg har mulighed for at hente Gabriel Barbosa ind fra Inter for 22.5mio pund, samt Vinicius Junior fra Real Madrid (netop røget på transferlisten til kun 7.5mio pund). Det virker som 2 gode erstatninger for Berardi på sigt, men jeg er bekymret for om de kan præstere fra dag 1 - det har jeg behov for hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om en top 4 placering i denne sæson.

Jeg valgte at sove på den, før jeg træffer min beslutning  Thumbs Up  

Det skal lige siges at jeg har spille 2 kampe i år, Berardi står her noteret for 2 mål og 3 assists - det gør ikke ligefrem beslutningen nemmere..... Ubeslutsom
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Palermo
« Svar #29: 06 Dec 2017, 15:34 »

Jeg havde hentet Vinicius Junior og så tilbudt Barcelona selv at bære Berardi til Catalonien.

Kan være jeg også hellere må smide en lille opdatering ved lejlighed så.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010