home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Københaven
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Københaven  (Læst 48903 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #45: 20 Jan 2018, 14:31 »



Min taktik i starten af 6 sæson. Det er endt med 4 mesterskaber, og en nr.2. 2 gange pokal vinder. En kvartfinale i Champions League.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #46: 20 Jan 2018, 15:41 »

Hvis du ville have en taktik til CL, så er det mig der har misforstået det  Skuffet
Har en glimrende 5-3-2 (3 CB, 2 Wingback, 1 Def-midt, 2 central og 2 angriber) som jeg vandt CL med året inden, hvis det kunne være interessant?  Smiley
Havde overraskende nok mest succes med den, da jeg omskolede 2 gode fløje til wingback istedet  Grin
Det er som sådan ikke fordi jeg søger en taktik til CHL bestemt, men jeg ønsker at spille 4-1-2-2-1, og søgte derfor lidt inputs til hvordan jeg kunne aktivere min angriber mere - jeg beklager at jeg ikke var mere tydelig, men det var ikke en ny taktik jeg søgte, blot forslag til justeringer og forbedringer :-)
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #47: 21 Jan 2018, 13:59 »

FoxGe Spiller du også offensiv når du er "Underdogs"
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #48: 21 Jan 2018, 14:09 »

Skifter mellem 2 taktikker. Den ene ALTID  i CL, nogle gange i ligaen. Den anden KUN i ligaen. Yderst sjældent jeg bruger den i CL, så skal det være fordi min taktik til CL sletter ikke fungerer.  Wink






TAg dig ikke af de spillere jeg har på nogle af pladserne, skiftede bare lige taktik for at tage screen-shot.  Tunge

Fungerer rigtig godt. Men sælger som sagt ofte mine bedste spillere, så ville nok præstere endnu bedre, hvis jeg havde beholdt mine stjerner  Rullende Øjne

Men vil først opbygge klubbens økonomi, ved hjælp af salg, større stadion, bedre merchandise.
Derefter beholder jeg de bedste spillere og går efter at vinde CL flest gange i historien (ved det bliver et langt save)  Thumbs Up
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #49: 21 Jan 2018, 14:20 »

Har selv haft held med 4-1-1-3-1 Formation ved ikke lige hvordan jeg ligger Screenshots op. Men synes til tider jeg lukker for mange mål ind så kunne godt bruge lidt råd til evt at stille en smule mere defensivt Smiley
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #50: 21 Jan 2018, 14:21 »

Og evt hvordan faen jeg hiver en spiller hjem fra lån hvis jeg har gjort det muligt i min lejeaftale med den pågældene klub Smiley
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #51: 21 Jan 2018, 14:28 »

Har også selv svært ved taktik-delen. Aldrig været en ørn til det, og har eksperimenteret mig frem.  Skuffet
Set store dele af kampe og prøvet at tænke "logisk". Dvs. hvad der er galt og prøve at få dem tilpasset til mit behov.

Førhen kunne man trække spillere hjem i udtide. Tror jeg ikke man kan mere, selvom man sætter den til "kan trækkes hjem".
Så skal de vist blive skadet, så kan man. Ellers kan du først i transfervinduet.  Peace
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #52: 21 Jan 2018, 14:33 »

Tak for hjælpen Smiley Må hive dem hjem til Januar så Opstemt
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #53: 22 Jan 2018, 11:22 »

Jeg har efterhånden fået taktikken til at fungere - nogle kampe bedre end andre, men det handler nok mere om modstandernes forcer.
I superligaen har jeg spillet 16 runder, og ligger nummer 1, med 2 point ned til FCM.
Jeg har kun tabt en enkelt kamp, som var til BIF, under min taktiske krise periode, derudover er det blevet til 5 uafgjorte. Min målscore er jeg meget tilfreds med, 34 scoringer i 16 kampe og blot 9 lukket ind, hvor flere af målene er lukket ind, efter jeg har været foran, blandt andet 2 imod Brøndby hvor jeg førte 3-0 og 4-1. Mest imponerende er næsten at jeg har holdt 9 Clean Sheets i 16 kampe.

I CHL endte jeg i en forfærdelig gruppe, i hvert fald med henblik på at gå videre. Real Madrid, PSG og Anderlecht....
Jeg fik en kæmpe snitter på udebane imod Real Madrid og tabte 5-0.. Skuffet ellers er det blevet til 1-1 hjemme imod Madrid, 1-1 ude imod PSG og sejre på 3-1 ude, og 5-1 hjemme imod Anderlecht.
Det betyder at jeg i sidste runde møder PSG hjemme, og med en sejr der, ender jeg som minumum som nummer 2. Dette er dog ikke noget jeg forventer.

Jeg startede med at bruge Santander som angriber, det resulterede i en utilfreds Pieros, for at hjælpe utilfredsheden gav jeg ham lidt kampe fra start, og det har jeg ikke fortrudt siden - 13(4) kampe, 14 mål, 2 assist og 7,72 i gns.
Santander ligger med 14(5) og 10 mål
Pavlovic har jeg solgt, og Holse og Wind er udlejet til Horsens og Hobro hvor de spiller fast.

Jeg har solgt, Toutouh, Thomsen, Amankwaa, Ankersen, Pavlovic og det har indbragt 46mio.

Indkøb:
Tobias Svendsen - 2,5mio
Linus Wahlqvist - 16mio
Valon Berisha - 13mio
Gaspar Ninguez - 12mio
Emil Krafth - 13mio
Vladen Yurchenkov - 7,5mio

Af spillere som virkelig rammer topniveau kan jeg nævne:
Boilesen - 7,98gns
Sotiriou - 7,72gns
Falk - 7,56gns
Yurchenkov - 7,48gns
Krafth - 7,48gns
Zeca - 7,4gns
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #54: 22 Jan 2018, 12:43 »

Er lidt nysgerrig  Rullende Øjne

Er det med dele af min taktik, eller har du selv fået strikket noget godt sammen?  Thumbs Up
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #55: 22 Jan 2018, 13:49 »

Er lidt nysgerrig  Rullende Øjne

Er det med dele af min taktik, eller har du selv fået strikket noget godt sammen?  Thumbs Up
Jeg har kigget på flere forskellige taktikker, kigget på min egen, spillet og set en masse kampe med udvidede højdepunkter og lavet små rettelser efter en masse kampe, så hvad skal jeg svare - Nej det er ikke dele af din taktik, men ja, den kan godt have givet inspiration, men det har været meget snørklet og frustrerende at bla. tabe til brøndby fordi jeg havde 70% possesion, og 35 skud imod mål, men kun 2 inden for rammen, og 0 chancer  ticked off ticked off

Spiller lige nu med en komplet angriber(angreb) og er lidt skeptisk i forhold til, at jeg fra næste sæson havde udset Carlo Holse på den plads, så det havde behaget mig meget mere hvis det havde fungeret med en Dybtliggende angriber, faktum er bare, at med min spillestil kommer den rolle ikke nok i feltet, og overbefolker området endnu mere mellem midtbane og angreb.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #56: 23 Jan 2018, 14:53 »

Seneste nye.
19. Februar 2018, og Malang Sarr har lige bekræftet, at han tilslutter sig FCK fra næste sæson.
Dette sker ovenpå, at Nice blokerede en transfer til Manchester United under Januar vinduet, og det har medført stor utilfredshed hos Malang Sarr, som med truppens støtte, blev sat til efter eget ønske.

Jeg vil mene det er et kæmpe scoop, at hente sådan et talent til FCK, for sølle 23mio, og blot 100k om ugen, nok krævede Nice 40% af fortjenesten fra næste salg.

men wauw!
han er i følge FMscout rated som det næst største talent på FC pladsen, kun overgået af De Ligt fra Ajax
« Seneste Redigering: 23 Jan 2018, 14:55 af jakob95kp » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #57: 23 Jan 2018, 20:31 »

Nårhe okay  Thumbs Up
Ja det er lige med at få spillerne til at være i de rigtige positioner under kampene  Peace
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #58: 23 Jan 2018, 23:01 »

Seneste nye.
19. Februar 2018, og Malang Sarr har lige bekræftet, at han tilslutter sig FCK fra næste sæson.
Dette sker ovenpå, at Nice blokerede en transfer til Manchester United under Januar vinduet, og det har medført stor utilfredshed hos Malang Sarr, som med truppens støtte, blev sat til efter eget ønske.

Jeg vil mene det er et kæmpe scoop, at hente sådan et talent til FCK, for sølle 23mio, og blot 100k om ugen, nok krævede Nice 40% af fortjenesten fra næste salg.

men wauw!
han er i følge FMscout rated som det næst største talent på FC pladsen, kun overgået af De Ligt fra Ajax

40% af fortjenesten er også en hel del, som du ikke får. Var det ikke muligt at undgå klausulen? Du kunne vel bare have budt lidt mere og fjernet klausulen. Huh
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #59: 23 Jan 2018, 23:30 »

40% af fortjenesten er også en hel del, som du ikke får. Var det ikke muligt at undgå klausulen? Du kunne vel bare have budt lidt mere og fjernet klausulen. Huh
Jeg forsøgte mig, men de var ikke til at rokke med, planen er nu også at trække FCK til den store europæiske top, og med en spiller som Sarr er det slet ikke sikkert at jeg behøver at sælge... har ligedeles forlænget med Holse, en 5-årig til 2023 med mulighed for 2 års forlængelse
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010