home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Københaven
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Københaven  (Læst 49026 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #30: 28 Dec 2017, 06:08 »

Hmm. Jeg er i 3. sæson i slutningen af vintertransfervindu et og det hagler ind med bud på alle mine spillere efter et forrygende efterår. Seneste bud er et lille bud fra Southampton på Carlo Holse, men nænner man at sælge til nogle småører?

Logged

JaWocKa

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #31: 28 Dec 2017, 09:01 »

Hmm. Jeg er i 3. sæson i slutningen af vintertransfervindu et og det hagler ind med bud på alle mine spillere efter et forrygende efterår. Seneste bud er et lille bud fra Southampton på Carlo Holse, men nænner man at sælge til nogle småører?




Du skal nok ikke regne med at klausulerne bliver indfriet - så du får nok "kun" de 255 mio. Jeg ville presse prisen højere op og sørge for at få hele beløbet nu og her.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #32: 28 Dec 2017, 13:36 »


Du skal nok ikke regne med at klausulerne bliver indfriet - så du får nok "kun" de 255 mio. Jeg ville presse prisen højere op og sørge for at få hele beløbet nu og her.

Da jeg forhandlede forsøgte jeg også at ændre procent af fortjeneste til procent af næste salg samt ændre fra 50 ligakampe til 20 ligakampe Opstemt Men jeg har stærkt brug for ham i foråret, så jeg satser på tilbuddet kommer igen af samme størrelse efter sæsonen.
Logged

JaWocKa

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #33: 31 Dec 2017, 17:50 »

Efter en lille pause i Fm er jeg  begyndt med FCK igen er gået vide i Champions Cup hvor vi møder
R. Madrid Manchester United og FC Basel skal jo nok spille om 3 pladsen med Barsel
har ikke købt det stor men har købt Pål Alexander Kirkevold som er skadet i 4 uger ikke spillet i nu
har også fådet ham her på fri Yuriy Putrash  Roman Bezus på fri købt  Victor Nelsson lidt dye solg Youssef Toutouh og Danny Amankwaa og Martin Pusic
spiller 442 liger nummer et og vandt 5-1 over brøndby men kun spillet 6 kampen 5 vundet en uafgjort
vender tilbage eftter jul
Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #34: 01 Jan 2018, 18:21 »

Efter en lille pause i Fm er jeg  begyndt med FCK igen er gået vide i Champions Cup hvor vi møder
R. Madrid Manchester United og FC Basel skal jo nok spille om 3 pladsen med Barsel
har ikke købt det stor men har købt Pål Alexander Kirkevold som er skadet i 4 uger ikke spillet i nu
har også fådet ham her på fri Yuriy Putrash  Roman Bezus på fri købt  Victor Nelsson lidt dye solg Youssef Toutouh og Danny Amankwaa og Martin Pusic
spiller 442 liger nummer et og vandt 5-1 over brøndby men kun spillet 6 kampen 5 vundet en uafgjort
vender tilbage eftter jul

FEDT SÅ DØD MIN DISK SÅ NU MÅ JEG BEGYNDET FORFRA GAB
Logged

markus97
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #35: 05 Jan 2018, 15:51 »

Er også lige startet med FC. Spiller en 4-5-1 med  Gregus, Zeca og Kvist på midten, med Kvist på den defensive. Er indtil videre gået videre til 3. Runde i CHL kval efter 7-1 samlet over Rosenborg. Hvordan bruger i Holse? Og er der noget specielt træningsprogram i har givet ham, fordi han virker ret dårligt trænet i rollerne.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #36: 05 Jan 2018, 20:49 »

Er også lige startet med FC. Spiller en 4-5-1 med  Gregus, Zeca og Kvist på midten, med Kvist på den defensive. Er indtil videre gået videre til 3. Runde i CHL kval efter 7-1 samlet over Rosenborg. Hvordan bruger i Holse? Og er der noget specielt træningsprogram i har givet ham, fordi han virker ret dårligt trænet i rollerne.

Jeg ville personligt bruge ham i en falsk 9'er eller trequartista rolle på toppen. Som offensiv midt - skyggeangriber eller fremskudt playmaker og fra højre midt indvendig angriber, synes der er mange muligheder.
Logged

Thaurat al Shabab

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #37: 19 Jan 2018, 19:53 »

Er også kommet igang med FCK.
Har solgt Amankwaa, Toutouh og udlejet Holse, Wind, Røjkær og Dukic indtil nu.
Ind har jeg hentet Linus Wahlquist, Tobias Svendsen og Valon Berisha.

Leder lidt efter en back-up/overtager for W. Kvist på DM, en klassisk DM som primært skal beskytte forsvaret men som er spilbar og kan spille den sikre aflevering.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #38: 20 Jan 2018, 10:46 »

Er også kommet igang med FCK.
Har solgt Amankwaa, Toutouh og udlejet Holse, Wind, Røjkær og Dukic indtil nu.
Ind har jeg hentet Linus Wahlquist, Tobias Svendsen og Valon Berisha.

Leder lidt efter en back-up/overtager for W. Kvist på DM, en klassisk DM som primært skal beskytte forsvaret men som er spilbar og kan spille den sikre aflevering.

Jeg kan anbefale Mikkel Duelund eller Ogenyi Onazi. De gør det genialt på den centrale midt på mit FCK hold.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #39: 20 Jan 2018, 10:54 »

Nu har jeg brug for hjælp igen...
Jeg forsøger mig med selv at arbejde med taktik, frem for bare at downloade en.
Dette gør jeg af to grunde, det sjove og interessante perspektiv, og så det faktum, at jeg ikke gider spiller med 3 centrale angribere.

Her ses min taktik, den er stadig ikke 100% familiær for holdet, og jeg ved det betyder noget, men den er godt indlært.
Jeg vil gerne spille flydende fodbold og flot fodbold - possesion er som sådan ikke et mål, men jeg tager det meget gerne med.
Forsvarsdelen fungere fantastisk, og jeg har masser possesion, og spiller til tider meget god fodbold. Jeg har i 4 officielle kampe og et hav af venskabskampe imod fine hold, kun lukket 3 mål ind - det er ligedeles også de chancer jeg har tilladt.

Mit store "Arr" er, at jeg ikke føler min angriber fungerer her, da jeg simpelthen skaber for få chancer.
Jeg har vel i mine 4 officielle kampe snittet 21 afslutninger men kun 6 inden for rammen (på trods af, at jeg har instruktioner om, at mine spillere skal arbejde bolden i feltet og skyde mindre.

Jeg skaber kun 1 CCC pr kamp, men omkring 5-7 halve chancer.
Hvor kan jeg få rettet mit spil lidt mere imod mål, da jeg med FCK gerne vil spille CHL tvivler jeg på, at jeg kan få succes med at skulle vinde kampene 1-0 igennem hele sæsonnen.

Hjælp!
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #40: 20 Jan 2018, 11:06 »

Har måske noget der kunne virke  Smiley
Spiller med Ajax. Men som du selv nævner, så er boldbesiddelse ikke det vigtige i denne taktik  Rullende Øjne



Flydende playmaker har : spil mere direkte og ryk i dybden
Fremskudt på midt har: marker tættere, kom længere fremad, pres meget mere
Fremskudt på siderne har: marker tættere, kom længere fremad, spil mere direkte, spil bredere
Komplet har: skyd mindre, marker tættere

Roterer lidt rundt på spillerne, så tag dig ikke af den dårlige kendskab fra nogle af spillerne  Rullende Øjne
Scorer masser af mål:


Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #41: 20 Jan 2018, 11:11 »

Spillet med den taktik i alle sæsonerne.
Angriberne har det med at score ca 1 mål pr kamp.  Peace
Fløjene får masser af assist og kommer også til en del mål  Thumbs Up
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #42: 20 Jan 2018, 13:10 »

Spillet med den taktik i alle sæsonerne.
Angriberne har det med at score ca 1 mål pr kamp.  Peace
Fløjene får masser af assist og kommer også til en del mål  Thumbs Up
Tak for dit input. Jeg frygter dog, at med en FCK hold, som nok er godt i danske forhold, men internationalt ikke kan måle sig med dig hold, vil komme i slem ubalance med så mange playmakers centralt på banen, og jeg har ej heller spillerne til at varetage så mange playmakers.
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #43: 20 Jan 2018, 13:16 »

Efter 11 sæsoner ser min taktik sådan her ud.

Jeg har endnu ikke tabt en kamp i superligaen og har lige vundet CHL for første gang.

* fck taktik år 11.PNG (334,54 KB - hentet 168 gange.)
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #44: 20 Jan 2018, 13:16 »

Hvis du ville have en taktik til CL, så er det mig der har misforstået det  Skuffet
Har en glimrende 5-3-2 (3 CB, 2 Wingback, 1 Def-midt, 2 central og 2 angriber) som jeg vandt CL med året inden, hvis det kunne være interessant?  Smiley
Havde overraskende nok mest succes med den, da jeg omskolede 2 gode fløje til wingback istedet  Grin
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010