home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #14 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #14 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)  (Læst 22085 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#14 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« : 03 Nov 2017, 11:36 »



Hvidovre IF er lidt af en "sovende" kæmpe, da de har vundet det danske mesterskab 3 gange (seneste 1981). Hvidovre har været hjemby for en del landsholds spillere. Den største må uden tvivl være Peter Schmeichel. Den største kamp i klubben historie er uden tvivl mødet med Juventus tilbage i 82-83 hvor man røg ud samlet 6-4.
I nyere tid må det største resultat være, da Brøndby IF blev sendt ud 2-1 i den danske cup.

Der bor ca. 50.000 i byen og stadion kan husere hele 15.000 og er kaldt Kæmpernes Arena. Faciliteterne er gamle men fine for en 2. divisionsklub.

Jeg  indtager skikkelsen af en opdigtet tidligere landsholdsspiller, som skal føre klubben til ny storhed.

Planen med savet er at føre Hvidovre op i superligaen og genvinde det danske mesterskab. Det er ligeledes planen at der skal produceres landsholds spillere fra eget akademi igen. Der vil umiddelbart kun blive kørt med stab og spillere, der enten har dansk pas eller er kommet igennem klubbens akademi.

Forhåbentlig er dette året hvor det lykkedes  Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jan 2018, 19:38 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #1: 03 Nov 2017, 11:37 »

Første indlæg kommer forhåbentlig i aften  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
1# De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #2: 03 Nov 2017, 21:33 »

Preseason 2017/2018


Optakten til den første sæson i spidsen for Hvidovre IF (HIF) er nu overstået og de taktiske oplæg er på plads. Vi er seedet 1'er og derfor har jeg valgt at der skal spilles en klassisk 4-2-3-1 bred med fløjspillere. Det vægtede højt i planerne at få det optimale ud af de 2 store signings HIF har lavet i form af Kim Aabech og Nikolaj Agger. Jeg forventer at disse 2 kan drive gæk med 2. divisionen  Cool Skulle det ske, at der skal spilles lidt mere defensivt eller kontra trænes der på 5-2-1-2 WB og 4-4-1-1.

Til trods for en god trup til 2. divisions niveau, så halter det gevaldigt med bredden. Jeg har defor valgt at hente en del spillere, som primært skal agere reserver udover 2 relative store signings. Johannes Ritter er kommet til på lån fra Helsingør og Valon Ljuti er kommet til permanent fra Roskilde. Begge spillere forventer jeg mig meget af.



Truppen er derfor endt med at se således ud:






Træningskampene forløb ganske fint. Der blev udelukkende spillet med den "offensive" 4-2-3-1. Især kampen ude mod Skive viste at taktikken også kan bruges mod klubber fra rækken over Smiley



Jeg vender frygtelig tilbage når grundspillet er overstået og vinterpausen står for døren Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #1 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #3: 03 Nov 2017, 21:45 »

Følger med spænding Mr. Bubbles ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #4: 03 Nov 2017, 22:30 »

Følger med spænding Mr. Bubbles ! Opstemt

Skønt  Smiley Jeg læser bestemt også med på din challenge  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #1 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #5: 03 Nov 2017, 23:03 »

Skønt  Smiley Jeg læser bestemt også med på din challenge  Smiley

Din charmør ! Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#2 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #6: 04 Nov 2017, 16:32 »

Grundspillet 2. division 2017/2018


Starten af sæsonen var meget præget af de mange nye spillere og en Agger der ikke rigtig kunne finde formen. Heldigvis har vi en stærk trup og andre kunne træde til, så vores første plads i gruppe 1 var aldrig rigtig i fare.
I den nuværende sæson, i den "virkelige verden", er Hvidovre kommet videre fra gruppespillet med max point. Dette har vi desværre ikke kunne præstere, men det var tæt på  Smiley



Vi spiller kun 3 uafgjorte og vinder resten. Desværre er 2 af de uafgjorte mod øvrige hold der skal i oprykningsspillet, så vi kommer "kun" over med 14 point. Det heldigvis nok til at ligge nr. 1 fra spids.
Bedste kamp i grundspillet var uden tvivl 4-0 sejr ude over B93.

I den danske cup kunne reserverne spille os videre i 3 runder indtil AC Horsens ventede. Her blev den normale startellever sendt ud 1-2 hjemme på Kæmpernes arena.



Klubbens økonomi er frygtelig, så oprykningen skal i hus, nu hvor vi starter i front. Nærmeste forfølger er Kjellerup, som starter 2 point efter.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #2 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #7: 04 Nov 2017, 19:51 »

Godt arbejde ! Er der nogle talenter i klubben nu, som du tror har en chance i 1. div eller suppen ? Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #8: 04 Nov 2017, 21:27 »

Godt arbejde ! Er der nogle talenter i klubben nu, som du tror har en chance i 1. div eller suppen ? Opstemt

Der er et par stykker der muligvis har en chance i 1. divisionen men superligaen er der ikke endnu. Jeg må håbe på et godt youth intake eller se om jeg kan finde nogen på fri transfer, når oprykningen forhåbentlig er en realitet  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#3 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #9: 05 Nov 2017, 14:24 »

Lige en hurtig


Det går som planlagt i oprykningsspillet. Vi har lagt 3 points yderligere afstand til Kjellerup og har allerede sikret oprykning til 1. divisionen. Nu skal der primært fokuseres på at få forlænget aftalerne med nøglespillere, da de fleste kontrakter udløber her til sommer.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#4 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #10: 05 Nov 2017, 18:04 »

Oprykningslutspil


2 halvdel af sæsonen forløb fremragende ikke mindst takker være Agger, som scorede et hav af mål og endte øverst på topscorelisten. Han var en konstant trussel i boksen og blev også fortjent årets spiller i klubben.



Det var ikke kun Agger, som der havde fundet 1. divisions formen frem. En tidligere stamspiller fra 1. division Jesper Luth havde en del assist og er gået lidt under radaren på grund af Agger og Aabech.



Der kom et par interessante spillere igennem akademiet. Det bliver spændende om bare en af dem kan udvikle sig til 1. holdsspiller.

Efter oprykningen var sikret, skrev vi straks under på 1. årige forlængelser af alle nøglespillere, så "grundstammen" er på plads til den kommende sæson. Målet er overlevelse i første omgang, men jeg er overbevist om, at der kan sikres en 7.-8. plads. Det kræver dog lidt forstærkninger på de svageste positioner.

Transferønsker i prioriteret rækkefølge:

Målmand - Oliver Korch er en fin keeper, men umiddelbart mangler han lidt kvalitet til at være starter i 1. divisionen.
Højre back - Her har vi hele sæsonen roteret mellem 3 talenter og ingen af disse har vist kvalitet nok til at være starter.
Central midt - Vi har fine spillere her men, der mangler en klar makker til Ljuti.
Angriber - Vi mangler en backup til Agger.
Højre kant - Hvis det ikke lykkes at forlænge lejeaftalen med Johannes Ritter, skal der signes en ny spiller.
Ventre kant - I farer for at have for mange signings, så er den aldrende (32) Luth ikke en holdbar løsning.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #11: 05 Nov 2017, 22:36 »

Transferspeciel


Preseason er nu gennemspillet og forløbet, som forventet. Det meste af tiden er gået med at spille de nytilkomne spillere ind på holdet.

Der har virkelig været gang i svingdøren (jeg kan ikke se hvilke spillere der har forladt klubber på fri transfer af en eller anden årsag)



Casper Radza - En ny keeper stod højt på listen og han var det bedste vi kunne støve op til en rimelig løn.

Carl Lange - HIK topscoren stod uden kontrakt, så han blev snuppet for at se om han kan begå sig på et højre niveau. Hans naturlige position er på den offensive midtbane, men han tiltænkt en rolle som angriber i første omgang.

Emil Damgaard - Kommet til på lån til højre backen, da der umiddelbart ikke var nogle interessante spillere der kunne signes permanent.

Nicklas Halse - Halse er fra eget akademi, så da muligheden bød sig blev han signet. Forhåbentlig bliver han den faste makker til Ljuti på den centrale midtbane.

Nicolaj Køhlert - Jeg kunne ikke lade en kvalitets backup til Aabech smutte under min næse. Han har måske enda kvaliteterne til at presse den aldrende offensive midt.

Andreas Bruus - Det var ikke planen at hente ham her, men mine scouts var tossede med ham og han har muligheden for at blive omskolet til at indtage venstre kanten. Han bliver sammen med Carl Lange et projekt der skal arbejdes lidt på.

Mark Kongstedt - Mark er blevet hentet ind som backup/konkurrent til Halse. Det har skubbet Østberg, fra det forgangne sæson ud på kanten af truppen.

Rasmus Vinderslev - Jeg var egentlig færdig med den centrale midtbane, men Vinderslev ligner en der kan spille med om en start plads indenfor relativ kort tid.

Casper Olesen - Sidst, men ikke mindst, er Olesen kommet til klubben for at agere backup til Agger. Desværre brækkede han benet i en træningskamp, så nu må se om han nogensinde får chancen eller om Bruus/Lange griber chancen.

Det blev igen til lidt mange signings, men bredden og start elleveren er blevet væsentlig forstærket. Det gør at min målsætning om en 7.-8. plads noget mere realistisk.

EDIT: Det lykkedes at forlænge Ritters lejeophold med en ekstra sæson.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2017, 13:08 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #5 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #12: 06 Nov 2017, 08:06 »

Fed læsning og hvor er det pudsigt. Har også startet et save med Hvidovre, sammen med et save med Silkeborg IF. Netop pga. Aggers skifte til Hvidovre syntes jeg det skulle have en chance. Og for at det ikke skal være løgn, så spiller jeg samme taktik og har også hentet Ljuti i Roskilde...Følger helt sikkert med.
I øvrigt så er Agger fuldstændig ustyrlig i mit save indtil videre.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #13: 06 Nov 2017, 08:49 »

Fed blog som altid Bubbles Smiley Håber du fortsætter med opdateringer mv. Smiley

Og tillykke med oprykningen.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #14: 06 Nov 2017, 13:10 »

Fed læsning og hvor er det pudsigt. Har også startet et save med Hvidovre, sammen med et save med Silkeborg IF. Netop pga. Aggers skifte til Hvidovre syntes jeg det skulle have en chance. Og for at det ikke skal være løgn, så spiller jeg samme taktik og har også hentet Ljuti i Roskilde...Følger helt sikkert med.
I øvrigt så er Agger fuldstændig ustyrlig i mit save indtil videre.

Det var da pudsigt, som du selv skriver  Smiley Agger gør det fint her også. Han skulle bare lige bruge en halvsæson på at varme op  Opstemt

Fed blog som altid Bubbles Smiley Håber du fortsætter med opdateringer mv. Smiley
Og tillykke med oprykningen.

Tak - jeg skal gøre mit bedste  Rullende Øjne
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010