home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 67351 gange)
Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #75: 22 Maj 2018, 13:00 »

Jeg beholdte Pukki og satsede på at han kunne være med til at skabe resultater i sæsonen inden man mister ham. Og det må man sige at han kunne.

I 1. sæson vandt jeg the double og Pukke scorede 38 mål i 38 kampe  Thumbs Up

Til 2. sæson hentede Angulo gratis og han har indtil videre scoret 15 mål i 15 kampe!!!
« Seneste Redigering: 22 Maj 2018, 13:02 af Beckham23 » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #76: 22 Maj 2018, 18:53 »

Jeg starter op med brøndby i aften. Skuffelsen sidder stadig dybt inde i mig efter man ikke formåede at holde fokus til sidst.

Jeg har tænkt mig at spille savet som jeg gerne vil have det og med det mener jeg hvordan jeg ville spille hvis jeg var cheftræner for klubben.
Taktikken bliver en 5-2-1-2.

Pukki skal beholdes til uhre tiltræder. Dernæst skal der blandes lidt så der også er noget rutine i klubben.

Vender tilbage når jeg får startet op og overstået transfervinduet.
Logged

H A L A   M A D R I D!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #77: 23 Maj 2018, 08:45 »

Spændende tilgang Smiley Glæde rmig til at se din start 11er Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #78: 24 Maj 2018, 20:47 »

Lille update fra mig. Har ikke fået spillet helt vildt meget. Jeg har kun lige spillet en kamp ligaen og en i EL-Kval. Det er blevet til en sejr over FCM på 2-0 og en sejr over cork på 1-0.

Af transfer har jeg henter Jakob ahlmann, Alexander Milosevic og Sammy skytte.

Ville rigtig gerne have haft Jonas Damborg til den defensive, men manden ville ikke til klubben.

Det har været lidt problemet her i dette transfervindue at de aldrende spiller ikke vil til Brøndby.
Jeg håber dog ikke Tim Sparv skriver ny kontrakt med FCM, for så er planen at hente ham til klubben. Han skal rotere med Nørgaard.

Ellers kunne jeg godt tænke mig at hente bjelland tilbage til Danmark samt hente Dario fra Sturm graz.

Til den offensive, har jeg ikke lige nogle i tankerne endnu, men det kommer nok.
Logged

H A L A   M A D R I D!

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #79: 25 Maj 2018, 09:49 »

Nogen der har erfaring med at få forlænget kontrakten med Rønnow?

Jeg er pt i januarvinduet i første sæson og han ønsker ikke at forlænge. Han har kun 1,5 år tilbage af sin kontrakt. Han er pt vurderet til 16 mio så overvejer at sende ham afsted inden han falder for meget i værdi, men vil jo selvfølgelig helst beholde ham hvis det er muligt at få forlænget med ham Smiley
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #80: 27 Maj 2018, 02:12 »

Hvordan holder i 1. pladsen hele vejen til slut? Mit hold kan holde 1. pladsen helt til midt-mesterskabsgruppespil og så ende på en 2. eller 3. plads?

Skifter i taktik undervejs eller?

Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #81: 27 Maj 2018, 08:40 »

Du kan jo skrive til Zorniger (; nååh nej
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #82: 27 Maj 2018, 20:53 »

Hvordan holder i 1. pladsen hele vejen til slut? Mit hold kan holde 1. pladsen helt til midt-mesterskabsgruppespil og så ende på en 2. eller 3. plads?

Skifter i taktik undervejs eller?



I tidligere spil så spillede jeg med samme taktik og det regner jeg bestemt også med at gøre denne gang.

Jeg kører meget med rotation ved ikke om det gør noget, men alle mine spillere er stort set friske til hver/anden kamp.
Logged

H A L A   M A D R I D!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #83: 29 Maj 2018, 15:51 »

Hvordan holder i 1. pladsen hele vejen til slut? Mit hold kan holde 1. pladsen helt til midt-mesterskabsgruppespil og så ende på en 2. eller 3. plads?

Skifter i taktik undervejs eller?



den oplagte mulighed er vel at dominere så hårdt så du vinder i en af de første kampe af slutspillet... mere seriøst, så ville det nok være at sikre at du har bredden til et pakket kampprogram. Der er rigtigt mange kampe, specielt hvis man er med i pokalen og går et par runder længere end gruppespillet internationalt. Jeg plejer gerne at lade et par helt unge akademi spillere rotere lidt ind på holdet i foråret, for at se dem an, dog sjældent mere end 1 i start 11'eren af gangen, men det gir nok ekstra føler jeg, det der med at kunne trække nogle af ligaens bedste folk ind helt friske de sidste 20-45 minutter alt efter resultat.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

simmy1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #84: 29 Maj 2018, 19:37 »

Hej forum,

Jeg er ny herinde som bruger, men har fulgt med i et stykke tid.
Jeg har startet en karriere med Brøndby, hvor jeg i 3. runde af EURO Cup kval møder Braga på udebane og taber 5-2. I ligaen har jeg spillet to kampe (FCM og FCN), hvor jeg vinder 2-1 over FCM på hjemmebane og taber skuffende 4-1 mod FCN på udebane.

I transfervinduet har jeg hentet tre spillere på frie kontrakter. Det er Nikolai Baden Frederiksen (FCN), Rubin Okotie (fri) og Lucas Møller (fri).
Målet er, at være så realistisk som muligt på transfermarkedet, og jeg vil derfor forsøge at hente Hjulsager hjem, Dominik Kaiser og Jens Martin Gammelby, enten i januar eller til sommer. Hvis der er nogle af jer, som har andre realistiske mål i tankerne, så må I meget gerne melde tilbage!

Jeg satser selvfølgelig på, at vinde mesterskabet, men ved dette er svært uden en god taktik. Derfor er mit spørgsmål til jer, om I har en god taktik. Det må meget gerne være en så realistisk taktik, som den hjerteklubben bruger under Zorniger.

/simmy1
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #85: 30 Maj 2018, 07:48 »

God start Simmy, og held og lykke med at hente spillerne Smiley

Men det bliver svært, og jo ikke sikkert de er så gode som IRL.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

simmy1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #86: 30 Maj 2018, 11:56 »

Hej alle,

Jeg er nu i december i mit save, og ligger pt. på 1.pladsen med 50 point og 5 point ned til FCN på 2.pladsen og hele 14 point ned til FCK på 3.pladsen.
Siden jeg tabte min anden kamp i ligaen mod FCN, så har jeg formået ikke at tabe én eneste kamp i ligaen siden da. Det er blevet til 16 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag (Y).

Skuffende er det dog, at jeg er røget ud af pokalen til Nykøbing FC, da jeg stiller med reservehold. Tabte 1-2. Jeg er ligeledes røget ud af EURO Cup, da holdet taber 5-2 på udebane og på hjemmebane ender den 2-2.

/simmy1
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #87: 03 Jul 2018, 14:05 »

Hvordan får i potentialet udløst hos Mukthar?

Har problemer med ham på OMC - hvor både trequaista, fremskudt playmaker og offensiv midt, support - giver svingende præstationer hos Mukthar.
Få assists og mål - og et snit på under 7.

Spiller 4-4-2 - diamant, holder i bold og igennem midten.
Men den kære Hany shiner ikke, som han burde.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #88: 03 Jul 2018, 14:45 »

Hvordan får i potentialet udløst hos Mukthar?

Har problemer med ham på OMC - hvor både trequaista, fremskudt playmaker og offensiv midt, support - giver svingende præstationer hos Mukthar.
Få assists og mål - og et snit på under 7.

Spiller 4-4-2 - diamant, holder i bold og igennem midten.
Men den kære Hany shiner ikke, som han burde.
Har aldrig fået ham til at præstere. Har startet utallige spil med Brøndby og domineret i de fleste, men aldrig har jeg fået Hany til at spille godt.

Nogle der har erfaringer med en klasse centerforsvar? Står lidt og mangler en her i 2021. Har 125 mil at gøre godt med.
Logged

deFries
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #89: 03 Jul 2018, 20:49 »

Jeg har holdt pause alt for længe fra FM18 og vil starte et nyt save op med Brøndby her i min sommerferie.
Nogen der har et bud på en opstilling og taktik der ligner den AZ kører med? Jeg synes jeg har kigget men kan ikke finde den der lige passer.
På forhånd tak :-)
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010