home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 67517 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #60: 25 Mar 2018, 13:57 »

Til 13 mil kr og så muligvis 6 mil ekstra..... ticked off ticked off
Det var ikke meget. :O Hvis du har brug for en erstatning kan jeg anbefale Aleks Pihler. Han er billig og var en klassespiller for mig mange år i Brøndby.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #61: 25 Mar 2018, 14:31 »

Det var ikke meget. :O Hvis du har brug for en erstatning kan jeg anbefale Aleks Pihler. Han er billig og var en klassespiller for mig mange år i Brøndby.

Overhovedet ikke. Jeg kunne (desværre) ikke finde Aleks Pihler. Skuffet
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #62: 25 Mar 2018, 14:33 »

Overhovedet ikke. Jeg kunne (desværre) ikke finde Aleks Pihler. Skuffet
Tror det er fordi jeg har load alle spillere fra topdivision ligaer, ellers skal man nok have Slovenien med. I anden sæson plejer man også at kunne få Balic på fri fra Udinese, han er mega vild. Der solgte bestyrelsen ham for mig for 150 mil efter en del sæson. Han pris steg med det samme til 300. Ham tror jeg godt du kan finde, måske er han billig fordi Udinese ikke plejer at forlænge med ham.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #63: 25 Mar 2018, 20:04 »

Tror det er fordi jeg har load alle spillere fra topdivision ligaer, ellers skal man nok have Slovenien med. I anden sæson plejer man også at kunne få Balic på fri fra Udinese, han er mega vild. Der solgte bestyrelsen ham for mig for 150 mil efter en del sæson. Han pris steg med det samme til 300. Ham tror jeg godt du kan finde, måske er han billig fordi Udinese ikke plejer at forlænge med ham.

Jeg har i hvertfald ikke midlerne til, at købe Balic fri af Udinese. Forhåbentlig forlænger de ikke kontrakten med ham.  Wink
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #64: 27 Mar 2018, 16:30 »

Er også startet med Brøndby. Målet er at vinde CL, det kommer nok til at tage en del år. Jeg har hentet følgende spillere:

Chuma - Fri
Uros Racic - 3.5 mil kr
Marko Vucic - 1.45 mil kr
Arbnor Muccoli - 570 kr

Har forlænget med Nørgaard for at han ikke bliver købt fri. Regner med at Pukki smutter, synes han er elendig i FM, han brænder alt for meget.
Logged

TobyFCK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #65: 27 Mar 2018, 17:04 »

Er også startet med Brøndby. Målet er at vinde CL, det kommer nok til at tage en del år. Jeg har hentet følgende spillere:

Chuma - Fri
Uros Racic - 3.5 mil kr
Marko Vucic - 1.45 mil kr
Arbnor Muccoli - 570 kr

Har forlænget med Nørgaard for at han ikke bliver købt fri. Regner med at Pukki smutter, synes han er elendig i FM, han brænder alt for meget.

du kan få omkring de 20 mil for Pukki
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #66: 27 Mar 2018, 17:56 »

du kan få omkring de 20 mil for Pukki
Virkelig? Mit spil crashede, så starter et nyt op, kunne være jeg skulle prøve at komme af med ham den her gang. :-)
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #67: 28 Mar 2018, 16:16 »

Startede med Brøndby igen. Ligger nr 1 ved vinterpausen med 14 point. Tror dog ikke det kommer til at holde, har mistet et halvt hold i vinterpausen fordi spillerne ville væk eller bestyrelsen har solgt dem fordi økonomien er lort. Dette er mine transfer

Har lavet nogle lejeaftaler med par spillere, som forhåbenlig er nok til at sikre mig mesterskabet, så økonomien kan blive reddet.

Er stadig med i pokalen, røg ud til EL playoff 3-1 til Milan.
Logged

TobyFCK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #68: 28 Mar 2018, 18:43 »

Jeg plejer ellers at få omkring de 20 millioner for Pukki
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #69: 28 Mar 2018, 18:47 »

Jeg er også igang med Brøndby, og her i 2025 har jeg en balance på 1,2 mia på bundlinjen og er ubesejret i 60 kampe. Sidste sæson vandt jeg Europa League efter skuffende ikke at være gået videre fra CL gruppen, men var sammen med både Milan og Barca. Både FCK og Lyngby gør det også ok i europa, da Lyngby blev opkøbt for nogen år siden og blandt andet har Iheanacho på holdet, de betaler også dobbelt så meget i lønninger som mig. Jeg trak faktisk Lyngby i sidste sæsons 2nd knockout runde.

PS i sidste sæson scorede jeg 115 mål og lukkede 14 ind i 36 kampe, det blev til 32 sejre og 4 X.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #70: 28 Mar 2018, 19:09 »

Jeg plejer ellers at få omkring de 20 millioner for Pukki
Jeg kunne ikke få mere end 6 mil. Men det er vel bedre end ingenting. :-)
Jeg er også igang med Brøndby, og her i 2025 har jeg en balance på 1,2 mia på bundlinjen og er ubesejret i 60 kampe. Sidste sæson vandt jeg Europa League efter skuffende ikke at være gået videre fra CL gruppen, men var sammen med både Milan og Barca. Både FCK og Lyngby gør det også ok i europa, da Lyngby blev opkøbt for nogen år siden og blandt andet har Iheanacho på holdet, de betaler også dobbelt så meget i lønninger som mig. Jeg trak faktisk Lyngby i sidste sæsons 2nd knockout runde.

PS i sidste sæson scorede jeg 115 mål og lukkede 14 ind i 36 kampe, det blev til 32 sejre og 4 X.
Vildt. Nogle spillere du kan anbefale som er værd at samle op? :-)
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #71: 03 Apr 2018, 14:38 »

Jer der sælger Pukki i første vindue... Hvem har i til at erstatte ham?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #72: 04 Apr 2018, 16:51 »

Jer der sælger Pukki i første vindue... Hvem har i til at erstatte ham?
Jeg Brugte Amang og Kliment. Havde kun Amang det første halve år før han blev solgt videre, men Kliment scorede 27 mål i 27, godt nok i et tre mandsangreb, så ved ikke lige hvor meget det tæller.

Starter et nyt spil, tror jeg sælger Pukki. Ved ikke lige om jeg henter nogle eller spiller med Kliment Synes faktisk også Wilcek er god i FM. Og så har man jo også Muamer Brajanac, han bliver god!
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #73: 17 Maj 2018, 11:31 »

Har lige startet et spil med Brøndby. Pukki vil ikke forlænge, hvilket jeg kan fornemme har været gældende for mange af jer andre også. Vil folk foreslå et salg, eller er der nogle der har haft held med at forlænge i løbet af sæsonen? Smiley
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #74: 17 Maj 2018, 18:48 »

Har lige startet et spil med Brøndby. Pukki vil ikke forlænge, hvilket jeg kan fornemme har været gældende for mange af jer andre også. Vil folk foreslå et salg, eller er der nogle der har haft held med at forlænge i løbet af sæsonen? Smiley

Han vil ikke forlænge. Altså jeg skal til at starte et spil op igen med Brøndby, hvor jeg så vil vælge at beholde ham. Jo 6 mio er fint, men han skal hjælpe med at vinde ligaen samt El.

Taktikken vil være en 4-4-2 diamant eller en 4-3-1-2
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010