home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan går det dig?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan går det dig?  (Læst 1591 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Hvordan går det dig?
« : 19 Nov 2006, 00:48 »

Nå, vi har efterhånden alle haft FM i en periode, der har gjort os i stand til at spille mere end én sæson. Nogle er noget længere end andre, nogle har måske kun spillet en enkelt eller to sæsoner, andre har måske haft flere forskellige savegames kørende, mens andre har holdt sig til ét – men det jeg er interesseret i at høre, er hvordan det har gået for jer? Har I oplevet noget I vil fortælle om? Jeg er generelt bare interesseret i at høre, hvordan det er gået for jer – så fortæl løs; det er altid ganske interessant at høre om andres spil – er det ikke derfor blogsektionen er så populær?

Jeg lægger gerne ud, med mit spil, hvor der muligvis ikke eksisterer så meget realisme tilbage:

Jeg er nu i år 2009/2010, jeg er en af verdens absolut klubber, klubbens værdi er lidt over 1 milliard - ergo er jeg verdens 17. rige klub. Havde jeg nu været West Ham, Middlesbrough eller en anden klub af denne rang, havde det været flot, respektabelt osv.. Men jeg er simpelthen FCK...

Og hvordan satan, kan jeg så være avanceret så meget på så få år? For at være ærlig, skyldes det imo fejl i spillet. Først og fremmest fik jeg solgt Atiba Hutchinson, Michael Silberbaur, Razak Pimpong solgt for helt ekstreme summer - Silberbaur for 15 mio, Atiba for 40 og Pimpong for 30. Jeg havde altså lige fået 80 millioner dér, og jeg mener at FCK starter med 57,5 millioner - Vupti, jeg havde lige pludselig 130 millioner at købe for. Jeg takkede ja, købte spillere som Rosenberg, Zidan, Andreasen, Haynes og Ustari. De to sidstnævnte fik jeg for så små penge, at det er helt til grin. Ydermere fik jeg også Ailton efter et halvt år, og så havde jeg ligesom et ekstremt sygt hold.

Det gik godt - jeg vandt mesterskabet, og jeg kom i CL efter sejr over Dynamo Kiev. I gruppespillet kom jeg op i mod Roma, Arsenal og Bordeaux. Mit mål var at få 3. pladsen, og jeg tabte da også den første kamp til Roma. Derefter tabte jeg til Bordueax, og så regnede jeg med en sidste plads. Men ligepludeselig - efter at have ændret min taktik, og fået gang i Rosenberg - slog jeg Arsenal over to opgør. Efter den bedrift, var jeg suveræn. Jeg slog Roma, stod uafgjort mod Bordeaux, og så vandt jeg min pulje, Roma blev 2'er, Arsenal 3'er og Bordeaux blev 4'er.. Jeg skulle rent faktisk ud og spille 1/8 finale i CL. I 1/8 finalen skulle jeg møde Celtic - Jeg havde en utrolig defensiv 4-2-2-1-1 taktik, hvor jeg levede på en lynhurtig Danny Haynes i front (4 forsvarer, 2 DMC'er, 2 fløje med pile helt frem, 1 off. midt og 1 angriber). Jeg levede i den grad på kontrafodbold - det var ikke smukt, men gud hvor var det effektivt. Celtic fik store hug - sammenlagt 3-1. Herefter ventede de store giganter fra Madrid.  Yes sir, jeg var i CL kvartfinale, hvor jeg skulle møde selveste Madrid. Først spillede vi hjemme i parken, og jeg formåede at få 1-1 - Jeg var stolt. Men stoltheden forsvandt hurtigt, da vi kom til Madrid. Min defensive organisation koksede fuldstændigt, og jeg var ude med et svigende 4-0 nederlag. Real Madrid vandt i øvrigt denne turnering (Bid mærke i det).

Derhjemme i DK var sæsonen dog langt fra slut for mit vedkommende. Ligaen, Royal League og DONG Cuppen blev vundet af mig! Jeg havde altså vundet the treble.

Op til næste sæson havde jeg solgt helt vanvittigt ud af truppen, og købt endnu mere vanvittigt ind. Zidan, Ailton, Linderoth, Andreasen osv. blev solgt. Jeg havde skræmmende mængder af penge, og så købte jeg ellers bare talenter i massevis. John Obi Mikel havde ikke spillet meget i Chelsea, og drog derfor til FCK, Newcastle var rykket ned, Damien Duff tog derfor til FCK, Carlos Vela og Walcott ville også gerne til FCK, så der var de. Pique, Altintop (Højrebacken) og Bendtner tog også til FCK – og jeg havde et sygt holdt (urealistisk, javist, men sygt). Pique blev købt som reserve (Bid mærke i det).

Sæsonen startede lidt af helvedes til, men jeg fik rettet op på det. Jeg kom igen sikkert i CL, hvor Valencia, Everton og PSV ventede. Jeg fortsatte den defensive stil - jeg havde jo spillerne til det – og det gik langt over forventning. Først stod jeg uafgjort mod PSV, så slog jeg Everton og herefter ventede to drabelig opgør mod Valencia – jeg vandt begge. Så skulle jeg igen spille mod PSV og her endte kampen 0-0.. Det samme gjorde den i mod Everton, og jeg var videre. Så ventede mægtige Bayern i 1/8 finalen.. Efter denne kamp blev ”mægtige” vidst pillet fra, og Bayern måtte tage hjem til Tyskland – jeg vandt sammenlagt 3-2! Så skulle jeg møde Valencia. Jeg var 100% sikker på, at jeg kunne slå dem igen, men ak nej. Endnu en gang blev kvartfinalen endestationen (Bid mærke i det), og jeg måtte se mig slået ud af Valencia, efter et samlet 3-4 nederlag. Valencia vandt i øvrigt turneringen (Kan I se mønsteret?).

Endnu en gang vandt jeg the treble, og jeg var klar til endnu en sæson. Jeg havde åbenbart spillet så godt i Europa, at jeg på egen hånd havde sikret Danmark 2 hold i CL kvalen – et i 2. runde og et i 3. runde. AaB fik æren af at skulle spille CL Kval i 2. runde, men ak nej, endnu en gang var jeg alene om arbejdet. Don Ø var blevet fuldstændig rablende gal i hovedet, og mente at jeg åbenbart var uduelig på transfermarkedet, og hentede derfor to store spillere til klubben – Frank Ribery og Raul Albiol. Og dette var på trods af, at jeg havde hentet Klaas-Jan Huntelaar – ak ja, der er åbenbart nogle, der aldrig bliver tilfredse. Ydemere kunne jeg tilføje Sherman Cardenas, Aaron Niguez, Emanuelson, Khalid Bouhlarouz, Nuri Sahin, Michael Manchienne til truppen – jeg solgte derfor Theo Walcott, John Obi Mikel og Damien Duff for helt umenneskelige summer – i hvert fald set med danske øjne. Derudover blev Bouhlarouz kun i klubben i 6 måneder, inden jeg solgte ham til Real Madrid, og tjente ca. 20 millioner på ham. Sæsonen var ligesom linet op til succes – men endte i den elendigste sæson nogensinde. Jeg vandt the treble igen, men i Europa var jeg så uheldig, at komme i pulje med Milan, Bayern og Deportivo. En vaske ægte dynamit pulje. Jeg fik skrabet 6 point sammen, og kom i UEFA cuppen, gudeskelov. Her spadserede jeg frem til kvartfinalerne, hvor jeg skulle møde Villarreal. Jeg tabte samlet (Igen i en kvartfinale.), og Villarreal gik hele vejen til finalen – og tabte.

Og nu har jeg netop taget hul på en ny sæson. Jeg har ikke foretaget de store ændringer, udover at sælge Ribery for 325 millioner til Real Madrid – jeg havde i øvrigt ingen indflydelse på denne handel, den tog Don Ø sig af. Jeg købte kun Vidic, Agüero og vanden Borre, og efter 7 kampe i ligaen, har jeg 7 sejre, og en målscore på 22-3. Pique, der startede som reserve, er nu min direkte leder på holdet, derfor er han anfører. Jeg behøvede ikke engang spille CL kval i år – jeg havde klaret mig så godt de forrige år, at Danmark nu har ét hold direkte i CL, mens et andet hold skal spille kval i 3. runde – Brøndby fejlede dog. Jeg forudser at denne sæson, ender med at jeg kommer i kvartfinalen i Champions League, hvor jeg møder et spansk hold, som derefter vinder CL, på trods af at jeg vil owne mere end dem.

Nogle kan måske se, at min økonomi ville være fuldstændig smadret – og ja, det ville den være under normale omstændigheder, men damn, man skal altså ikke undervurdere merchandising. Jeg fik i starten af første sæson en feederclub – Columbus Crew. Jeg accepterede dem mest af alt for at prøve noget nyt, selvom det koster mig 30 millioner pr. sæson – men jeg tjener altså mere end 80 millioner på merchandising.

Realisme? Not at all – jeg venter skam i spænding på en patch, men jeg har ikke bestemt at opgive mig spillet – for selvom det måske ikke er realistisk, har jeg brugt sindssygt lang tid på at finde diverse scoops osv., og jeg nægter derfor at give op – og hvorfor skulle jeg? Jeg har jo ikke engang vundet en europæisk titel endnu..

Og med det fortalt, vil jeg nu vide hvordan det går med jer?
« Seneste Redigering: 19 Nov 2006, 01:37 af JosepGuardiola » Logged

ZhotLog
Gæst

Sv: Hvordan går det jer?
« Svar #1: 19 Nov 2006, 00:55 »

Wow et langt indlæg! Og med de resultater, spillere og penge du har, tør jeg slet ikke fortælle om mit spil Forlegen

N17
Manager

« Svar #2: 19 Nov 2006, 00:57 »

Jeg må indrømme at jeg ikke har læst det igennem, det gider jeg ikke Smiley .. Men har tjekket økonomien, og læst mig til at du smadre alt i ligaen osv. Men mangler den europæiske drøm!

Det er sku godt gået, og det er vel kun indkøbene af spillere der mangler realisme?

Mig eget spil kan I jo følge i min blog! Bliver jeg mester med Real, ja jeg ved det ikke endnu Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Chelidze90
Gæst

« Svar #3: 19 Nov 2006, 01:16 »

Jeg har valgt en lidt alternativ måde som manager, nemlig at starte som en tidligere prof. Da jeg på forhånd havde bestemt at ville starte i Argentina, for så bagefter at tage til Europa, faldt valget på ingen ringere end Gabriel Batistuta. Klubvalget var faldet på River Plate, en yderst dejlig klub med dejlige talenter og rutinerede spillere i form af Ariel Ortega bl.a.

Jeg lagde ud med at vinde åbningsspillet i suveræn stil, bolden blev kørt rundt mellem den giftige trio bestående af Falcao, Farias og Higuain. Især sidst nævnte overraskede mig meget, han gjorde det så godt, at han kom på det franske landshold.
Imens der blev kørt en arrogant stil i den hjemlige liga, blev der også kørt en kold og kynisk stil i Copa Suderamerica, som blev vundet over America fra Mexico. Pressen var ikke sen til at hylde holdet og jeg var selv ganske tilfreds.

Efter den triumf var det tid til at tage fat på lukningsspillet. Her skulle jeg dog løbe ind i nogle problemer. German Lux var røget til Mallorca for 11 mio uden jeg kunne gøre noget. Det var meningen at jeg skulle have fundet en ny, men det gjorde aldrig. Så i en uforpagtet kamp mod Argentinos, blev begge mine keeper skadet og jeg skulle vel og mærke spille mod Boca i næste kamp. Der var ved at blive skabt en panisk stemning, men til alt held blev Julian Speroni hentet ind fra en fri transfer. Det skulle senere gå hen og blive en klasse indkøb. Lige så sikker han var nede bag i, lige så sikker var Falcao oppe i den anden ende.

Igen kunne jeg blive kåret som mester og ikke nok med det havde jeg vundet Copa Libertadores over Boca. Så alt var fryd og gammen. Farias var blevet solgt for 107 mio. til Valencia, hvor skiftet ville gå igennem om et halvt år. Som reserve blev Roque Santa Cruz hentet i Bayern.
Det var efterhånden tid til at jeg skulle til at komme videre fra River. Da jeg havde vundet åbningsslutspillet for anden gang, blev jeg kontaktet af Man City. De lå under nedrykningsstregen, men der var en smule potientale at sporre.

Så jeg røg som sagt til det engelske og Man City. Heldigvis havde de ikke solgt Micah Ricards eller Daniel Sturridge. Oppe foran havde de Samaras, som skulle gå hen og blive bomber. Jeg kom godt for land og vandt 9 gange ud af 10 mulige, det indebar sejr over Arsenal og Liverpool. Første point tab kom imod Newcastle i en 4-4 kamp. Samaras bombede bare derud af og har lagt sig godt til rette i toppen af topscorerlisten. I FA Cuppen er jeg videre og skal møde Bolton på udebane.

Selvom alt dette lyder fantastisk var det lige før mine tid i City var slut før den var begyndt.
En uge efter jeg var kommet til fyrede Lazio deres manager. Lazios hold bestod af en masse klasse spillere og det var derfor naturligt at melde, at jeg var interesseret. Jeg var på nippet til en fyreseddel, men en sejr mod Arsenal på en god omgang kontra bold, beholdte jeg jobbet.

I siddende stund sidder jeg og skal til at spille returkamp mod ærkerivalerne Man Utd i Carling Cuppen på Old Trafford. Første kamp endte 3-2 til City på hjemmebane, så målet er at spille en god omgang kontra bold, og så ellers sætte time wasting helt i top.

Økonomien er som den kan være. Jeg tjener ca. 2 mio. dkk om måneden, dette kan meget simpelt bliver forhøjet ved at skrive nye kontrakter med de spillere, som tjener en god slat. Det ligger også helt klart, at det skal der, men det er endnu ikke gjort, da jeg vil gennemgå hele truppen efter vinterperioden og se hvem der skal smides væk og hvem der skal gemmes.

Af fremtidige jobmuligheder er Werder ved at fyre deres manager, så det kan muligvis blive næste stop for Batigol Smiley

Lakxe
Reserveholdsspiller

Sv: Hvordan går det dig?
« Svar #4: 19 Nov 2006, 12:22 »

Har spillet én sæson med Werder Bremen. Mistede hurtigt Klose til den "russiske mafia" i starten af sæsonen, men var forberedt på det, så havde udset mig en erstatning: Huntelaar. Gjorde det godt sammen med Klasnic i front og de arbejdede godt sammen. Hvilket resulterede i vi gik videre til "knock out'en" i Champions League og stod overfor Klose, da vi mødte Chelsea.

Tabte, lidt ufortjent 0-1 på hjemmebanen, så der blev fløjtet til angreb i returkampen i London. Og det lykkes... fik skubbet bolden i mål til 0-1 imidt i anden halvleg.... blev dog noget overraskende annulleret for frispark i situationen. Hvilket medførte et par hårde ord om kampens dommer bagefter. Kampen endte 0-0 og røg så ud på den bekostning.
Hjemme i ligaen lå vi godt til og svingede mellem 1. og 2. pladsen sammen med HSV - Havde et par uheldige kampe sidst i turneringen, så vi sluttede på 2. pladsen. Et par point bagefter HSV.

Økonomisk hjalp Champions League den del. Tjente godt på det - Så der er ingen økonomiske vanskeligheder. Har brugt sommerpausen på lidt indkøb... som gerne skulle føre os til mesterskabet i denne sæson. Det er ihvertfald målsætningen.

Men alt i alt en positiv nok første sæson, som dog ikke indbragte trofæer... desværre

Gosser
Manager

« Svar #5: 19 Nov 2006, 12:27 »

Hvordan går det dig?

Jo tak, det går fint!

Mht til FM går det også godt:

Jeg er Brøndby, vandt SAS første sæson, og i anden sæson kæmper FCK, AaB, OB og jeg om guldet. Jeg røg ret hurtigt ud af UEFA cup i første sæson, til et fantastisk dårligt hold. I anden sæson gik det lidt bedre. Jeg var i CL kval, men røg ud til Arsenal. Derefter skulle jeg i UEFA cup kval, hvor jeg træk værst tænkelige modstander; Barcelona! Dem røg jeg så ud til, efter at Eto'o scorede i 94. minut på Vilfort Park. Jeg kom ellers foran 2-0 på Camp Nou, men så scorede de lige 2 kasser! Ubeslutsom

Det var vidst det..

Btw, har købt en masse gode spillere, samt mine talenter har udviklet sig sygt, så har, på papiret i hvert fald, et ret godt hold!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2006, 19:15 af Gosser » Logged

Berendt
Manager

« Svar #6: 23 Nov 2006, 15:13 »

Hmm, hvordan det går i mit FCK spil?... Ganske fornuftigt vil jeg næsten sige...

Første sæson var en blandt oplevelse:
Der blev købt stærkt ind før sæson, for klubben skulle jo i Champions League. Spillere som Michael Melka, Renatinho, Alexander Aas, Fredrik Stoor og Niki Zimling blev hentet før kalenderen viste 31/8. Men lige meget hjalp det. Efter at jeg vandt SuperCup'en sikkert med 6-1 over Randers, slog jeg sikkert Apollon L., ud i anden kval. runde, hvor efter Galatasaray var modstanderen i tredje kval.runde, mod dem vandt jeg flot 2-0 i Parken, men blev derefter savet over 4-0 i Istanbul, dermed var Champions League endnu en sæson lukket land for dansk fodbold, men jeg havde stadig chancen i UEFA-cuppen... Her ventede Tottenham, og efter et 2-0-nederlag i London var chancerne små, i København viste Tottenham sig også var deres bedre side, og vandt 2-1 i en tæt kamp. Nu var der kun Royal League, Pokalen og SAS Ligaen tilbage.
Efter 3 nederlag i de første tre Royal League-kampe begyndte jeg at miste troen på at den ville blive en succes i år, men efter spillerne havde haft en vinterpause, et par nemme træningskampe og efter nye profiler som Dusan Djuric, Kristoffer Hæsted, Aílton, Thiago Heleno, Espen Ruud og Armand Traoré var kommet til, og vi kun havde mistet Tobias Linderoth, endte jeg med ikke at tabe flere kampe i Royale League Gruppespillet, og gik derfor, med lidt held, videre som bedste 3'er... Nu ventede Brøndby, som jeg også havde været i gruppe med, og efter 2-2 på Brøndby stadion var mine chance ganske gode, og det endte også med jeg spillede Brøndby ud af banen 5-0 i Parken. Nu var Lyn klar i semifinalen, her blev det til to spændende kampe, som begge endte udafgjort. Vi vandt dog til sidste på straffespark, og FINALE pladsen var sikker.
I mellemtiden havde jeg spillet mig i en kvartfinale i Pokalturneringen, men det skulle heller ikke blive min turneringe i år, og her blev OB endestation, da de vandt 2-1 i Odense.
Men med en general stabil og god indsats i SAS-ligaen blev den vundet sikkert foran FC Midtjylland. Og det skal da også lige siges at jeg vandt en flot finale i Royal League 2-0 over Viborg.

Anden sæson er jeg godt igang med og der er hentet spillere som Nicklas Bendtner, Godwin Antwi, Jerry Lucena, Marcelo, Freddy Adu og Mikkel Thygesen til klubben.
Der er spillet 14 kampe i SAS-ligaen, og de er alle blevet vundet, og jeg har en målscorer på 38-5. I Champions League fører jeg gruppen, og efter at havde lavet 15 mål i de fire kvalifikationskampe, er det blevet til sejr over Bordeaux, Steaua og Real Madrid i de tre første gruppekampe. Og årets hidtil eneste pokalkamp blev vundet sikkert 11-0 over OKS, fra Odense, så alt i alt en ganske god sæsonstart Opstemt

MadsWiinther
Gæst

« Svar #7: 23 Nov 2006, 15:30 »

Wow et langt indlæg! Og med de resultater, spillere og penge du har, tør jeg slet ikke fortælle om mit spil Forlegen
´

Tør jeg heller ikke..

absalonsen
Gæst

« Svar #8: 23 Nov 2006, 15:40 »

Jeg spiller p.t. med Nordsjælland, og er i vinterpausen.
Efteråret gik nogenlunde, det blet til 9 sejre, 2 uafgjorte og hele 8 nederlag. Jeg har vundet 2x over BIF (4-3 og 4-1) og 1x over FCK (4-3).
Det kører lidt op og ned, nogle gange vinder jeg massere af kampe, og andre gange sløser holdet helt vildt, og jeg taber en masse kampe. I pokalen vandt jeg 7-0 over Vorup i 2. runde, og 2-1 på Valby Idrætspark.
På transfersiden har jeg købt Bennedict Vilakazim og Pablo Piñones-Arce, dog er sidste nævnte først lige kommet til klubben.
Solgte Hearth Preace for 3 mio. til OB, desuden skal OB betale til mig de næste 17 måneder, og 20% fra næste skifte går til mig. Hrunden til at han røg så billigt, var fordi jeg var desperat. Han ville ikke forlænge og jeg ville have penge ud af ham, hvis han alligevel skred.

Nu er jagten på en ny VB gået ind. Smiley

Virenque
Ynglingespiller

« Svar #9: 23 Nov 2006, 16:41 »

Mit Manchester United spil er kun i september måned da jeg lige har startet forfra. Og jeg har har hentet Carvalho i CSKA for små 100mio. Han skal bringe liv til midtbanen. Starten har været dårlig med 1 sejr, 1 uafgjort, samt 1 nederlag. Men med hå for bedre tider. Så skal der dog ske en helvedes masse i en fart, for i FM2006 var jeg skide go' i første sæson med en opdateret DB, hvor jeg vandt mesterskabet med 4 point ned til Chelsea. Og det er jo også hvad  vi vil se ske i virkeligheden Wink

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Mart
Ynglingespiller

« Svar #10: 23 Nov 2006, 17:16 »

Overraskende godt...Jeg spiller med Milan og er november 2. sæson.Jeg vandt mesterskabet og coppa italia men tabte i CL 1/8 finalen til Benfica....Havde gjort lidt småkøb som Marcelo, Leon Andreasen, Aaron Hunt og en ung keeper.Ialt 90 Mill.Dette var så 1 sæson.
I startenaf 2. sæson åbnede jeg checkbogen og købte 3 spillere : Freddy Adu 55Mill Leo Franco 55 mill og til sidst Robin Van Persie for 195mill.Fik nogen langtids skadet og måtte i oktober ligge 215mill for Zaccardo, så ham venter jeg spændt på.Men har faktisk startet 2 sæson med 2 rekorder: 10 sejre itræk og brugt 515 mill, men Silvio og mig er rigtige gode venner.
Så mon ikke jeg snupper tiltlen igen i år.Så må vi se hvor jeg tager hen bagefter.....

DelPiero
Gæst

« Svar #11: 23 Nov 2006, 18:16 »

Ja jeg er manager for den prægtige klub Hibernian.

Første sæson købte jeg ikke rigtig ind. Jeg fik en dårlig start, men ændrede derefter til en diamant som skulle vise sig at være et godt valg for fremtiden. Jeg kæmpede mig op fra en skuffende 8. plads i ligaen men sluttede på en acceptabel 5. plads.

Næste sæson blev der hentet nogen spillere heriblandt: Milan, Ola Toivonen, Kalle Ljungberg, og sidst men ikke minds Kevin Larsen. Disse spillere styrkede min trup kraftigt og jeg kunne overvintre på en flot 3. plads, men så ramlede jeg ind i et skadeshelved så skrækkeligt at jeg misbrugte mit forspring til Hearts på 4. pladsen på 14 point, og endte på en 4. plads dumt, men samtidig gav det mig adgang til europa fordi at det var Celtic og Rangers der var i supercuppen.

3. sæson købte jeg en spiller der skulle blive vital for min fremtidige succes, mandens navn var Michel Scmoller og han spille midterforsvar på mit hold og erstattede den meget svingende Omar Koné og han gjorde det med succes stor SUCCES. I ligaen var jeg med i toppen og jeg smadrede alt og alle i Ueffaen og gik videre som nr. 1 i min gruppe, og jeg gik, videre og videre, og jeg endte i semi-finalen mod mægtige Arsenal hvor jeg dog måtte se mig slået. Min Ueffa Cup succes gav en ordenlig indsprøjtning i økonomien. I ligaen blev jeg endnu engang hentet af Hearts.

4. sæson er jeg stadig igang med, men min GRIMME OG TOTALT UDUELIGE CHAIRMAN HAR SAGT JA TIL CHELSEAS BUD PÅ 64 MIL. FRA CHELSEA!

F.C.K.
Gæst

« Svar #12: 25 Nov 2006, 11:31 »

JG. Ka vi få en fortsættelse på dit spil jeg synes at det var sjovere at læse end Dusty780dk's blog !!!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #13: 26 Nov 2006, 01:54 »

En fortsættelse skal du få, om end jeg kun har spillet en sæson siden jeg sidst skrev.

I sæsonen hvor jeg fik 7 sejre i 7 mulige kampe, fortsatte jeg stimen i ligaen, og jeg så mig aldrig tilbage. Sejre, sejre, sejre var hvad der kom ind på kontoen hele 31 gange ud af 33 kampe! De sidste to kampe endte målløst, og jeg kunne altså gå igennem en sæson uden et eneste nederlag – hvis alt skal værre korrekt, oplevede jeg faktisk to nederlag, begge i CL.

Og netop i CL fik jeg store triumfer. Ligaen havde jeg stort set allerede vundet ved vinterpausen, da jeg førte med ca. 20 point, så jeg valgte at satse 100% på Champions League. Reserverne blev brugt som aldrig før i ligaen, i pokalen og i Royal League – og jeg vandt! Mine reserver slog Hammarby, Rosenborg, Brøndby, FC Midtjylland og mange flere – de spillede helt utroligt.

I mellemtiden slog mine stjerner sig løs i Champions League. Jeg var før sæsonen blevet udråbt som den anden største favorit til CL! Kun overgået af Chelsea, og dette var på trods af, at jeg endnu ikke har vundet noget uden for Skandinavien. Jeg kom i en let pulje; Man Utd, HSV, OFK Beograd. Jeg lagde ud med en 1-1’er i HSV, så vandt jeg 5-0 i Beograd, inden jeg i to omgange skulle spille mod Man Utd. Først tabte jeg 2-0, hvilket jeg ikke havde regnet med, men så tog jeg revanche og vandt 2-1. Så ventede HSV igen, og denne gang stillede jeg op med lidt flere reserver, og vandt 2-1. I den sidste kamp mod Beograd var det en fuld reserveopstilling, der sejrede 2-0. Jeg var altså videre til 1/8 finalen, hvor min store skræk ventede: Et spansk hold!

Holdet var dog heldigvis Mallorca, der lå sidst i Spanien, så det blev til to lette opgør, hvor jeg vandt 3-0 begge gange. Dette betød at jeg gik videre til min næste store skræk: En kvartfinale! Og jeg  skulle endda op i mod FC Bayern! Det kunne ikke andet end at gå galt. Men det startede godt, da jeg kunne hente en 3-0 sejr på hjemmebane! Jeg troede derfor, at jeg var videre, men i returkampen gik det grueligt galt. I halvegen var jeg bagud 2-0 og jeg frygtede, at jeg ville tabe større, så jeg satte hele holdet i forsvaret. Det holdt stand indtil det 91. minut, hvor vanden Borre begår straffe.

… men Bayern brændte, og jeg var klar til en semifinale, hvor jeg skulle møde Chelsea. Jeg startede med at tage i mod dem på hjemmebane og kampen endte 0-0. Jeg havde gode chancer for en finale, jeg skulle bare satse lidt. Så jeg drog til Stamford med et optimistisk håb – og Gud, hvor så det godt ud. Efter 29 minutter fik Agüero rødt kort, og jeg var nød til at tage en forsvarspiller ud. Efter 60 minutter faldt den første scoring til vores fordel, og jeg gik nu efter dette tilbage i defensiven, og spillede kontrafodbold – ja, jeg spillede ligesom min modstander.

Desværre har Chelsea erfaringen inden for dette grækerlignende koncept, og jeg måtte indkassere et 1-4 nederlag! Chelsea vandt i øvrigt Champions League over Roma – 2-1.

Ligaen vandt jeg hurtigt.. Efter 25 kampe mener jeg. Dong Cuppen vandt jeg også, efter en finalesejr på 4-1 over Esbjerg, og Royal League vandt jeg over FCM – 1-0. Igen, igen, igen kunne jeg løfte det lort, som ærlig talt betyder intet – jeg vil vinde CL! Og VM for klubhold!

Nå, men jeg havde nu mange penge. Jeg solgte Agüero igen, og min chairman bestemte også lige, at det var på tide at sige farvel til verdensbedste målmand – Ustari – der derfor drog til Milan for 200 millioner. Så skulle der jo købes erstatninger – og ikke talenter, men erfarne folk!

Kompany, Anderson, Adriano og Cech kom alle til klubben, og få dage efter var VM overstået. Frankrig havde slået Irland 2-1 i finalen, og dette betød af flere store landshold skulle sige farvel til deres landstræner. Brasilien, Spanien, Danmark, Argentina, Italien fyrede alle deres træner – og alle ville have mig! Jeg ville dog kun have Brasilien, så nu leder jeg dem.

Den nye sæson er startet godt. Jeg har nu 70 kampe i ligaen uden nederlag, og i CL er jeg kommet i pulje med Sparta, Porto og et elendigt hold hvis navn jeg har glemt – og hvad bedre er: FCM har gjort mig selskab i verdens bedste turnering, da de slog LIVERPOOL!!!!! ud, sammenlagt 3-2. Babajide Collins er for vild. Og nu? Verdens 12. bedste så vel som verdens 12. rigeste hold er på vej mod en CL triumf – Bookmakerne er enige… I år vinder FCK…

ZhotLog
Gæst

« Svar #14: 26 Nov 2006, 01:59 »

@JG

Din historie viser bare hvor urealistisk FM kan være, men godt klaret alligevel Wink

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010