home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  FM 18 demo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: FM 18 demo  (Læst 34911 gange)
John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #90: 30 Okt 2017, 14:27 »

Ved I om online-game funktionen er slået fra i Betaen?
Logged

Naah.

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: FM 18 demo
« Svar #91: 30 Okt 2017, 14:43 »

Ved I om online-game funktionen er slået fra i Betaen?
Det er den
Logged

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #92: 30 Okt 2017, 15:06 »

er jeg den eneste der syntes at den nye grafik i 3d ikke er ser så godt ud som i den gamle :/
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #93: 30 Okt 2017, 15:48 »

Hold nu op, hvor er der bare usandsynligt mange skader i den her beta Shockeret Det er tæt på at være "u-spilleligt".
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #94: 30 Okt 2017, 20:35 »

Hold nu op, hvor er der bare usandsynligt mange skader i den her beta Shockeret Det er tæt på at være "u-spilleligt".

32 skader med brøndby til Januar, valgte at stoppe. Lavede et hyggespil med €ity , efter 2 kampe i ligaen har jeg 5 skader på første holdet  Grin  Det bliver ren hygge indtil den 10 for mit vedkommende.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #95: 30 Okt 2017, 20:38 »

har minimalt med skader - det må være jer Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #96: 30 Okt 2017, 20:54 »

har minimalt med skader - det må være jer Opstemt

Du må være heldig  Wink
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 18 demo
« Svar #97: 31 Okt 2017, 10:27 »

Er der nogle af hver der får langsomme gengivelser og kan jeg evt. se hvad I så har sat flueben ved for jeg får ikke nogle
Logged

Tidligere: Baloo38

Montella
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 18 demo
« Svar #98: 31 Okt 2017, 10:51 »

Ved I om online-game funktionen er slået fra i Betaen?

Ser ud til den er slået til nu...
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #99: 31 Okt 2017, 13:25 »

Hvilke knapper skal man trykke på, eller ikke trykke på for at få vist kamp statistikken og statistikken for de to hold..

Jeg kan simpelthen ikke få det frem og har set på SS på andre sider at folk har det i deres spil..

Logged

Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 18 demo
« Svar #100: 31 Okt 2017, 14:20 »

Nå, det er vel på tide med et lille recap. Hvordan synes I, efter et par dages test, spillet fungerer? Det er godt nok noget tid siden jeg sidst spillede FM - FM14 vel at mærke, men har været med mange år før det også. Jeg synes egentlig det fungerer ganske glimrende. Der er selvfølgelig nogle enkelte parametre som er nødt til at være ændret når det udkommer d.10.

Men jeg har forsøgt at skabe et lille overblik over de positive sider og de negative sider. Jeg er halvvejs i første sæson, i mit testsave med Manchester United og der skal tages højde for at min taktiske know-how er lidt rustent, da meget øjensynligt har ændret sig siden FM14.

Nå - Synes der er en masse positivt at tage fat på. Generelt synes jeg spiller fungere gnidningsfrit, jeg har ikke haft nogen crash endnu og savet er stadig intakt. Interfacet er lidt retro, men fedt og ganske nemt at navigere i synes jeg, dog kan det godt blive lidt for detaljeret og fyldigt med informationer, når man kommer ind på diverse spillere eller skal rode med sin økonomi.
Endvidere synes jeg at det her "Dynamics" fungerer ganske fint. Jeg har i hvertfald formået at få hele omklædningsrummet i mod mig grundet dårlige resultater - og da Carrick (anfører) kom til mig for at sige han ville et nyt sted hen, nægtede jeg grundet hans indflydelse i omklædningsrummet. Det resulterede i at truppen indkaldte mig til krisemøde, samt bestyrelsen truede mig med en fyring efterfølgende.

Ydermere er moralen nu så tilpas lav, at jeg har formået at tabe 3-0 til Liverpool, 7-1 til Spartak Moskva og 1-0 til Huddersfield. Troede jeg havde vendt stemningen da jeg vendte et truende 1-0 føring til City til en 2-1 sejr i Carabao Cup, men tro nej.
Jeg ved ikke om jeg generelt er rigtig skod til at interagere med spillerne, eller om jeg simpelthen ikke kan motivere dem nok, men truppen er i hvertfald møgligeglade med mig. De lytter ikke til mig under teamtalks, de er ikke interesserede i at høre hvad jeg har at sige under taktiske briefinger - de forventer nok mest af alt på at jeg bliver fyret.

Nå, nok om det Opstemt

I forhold til de negative sider, synes jeg også der er flere ting at tage fat på. Den oplagte er selvfølgelig skadesfrekvensen, jeg får en ny skade hver UGE! Ganske vist mindre skader, men skader. Derudover er der problemet med "millionerne" på det danske sprog, også noget jeg fifler med.
Til sidst - ved ikke om det er et problem, eller om jeg simpelthen bare er for slap en manager til Manchester United - men jeg kan simpelthen ikke vende stemningen i omklædningsrummet. Og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det. Har forsøgt at stole på de taktikker jeg indførte i pre-season, har forsøgt at lave nogle nye, har forsøgt at please spillerne, provokere spillerne osv. Har prøvet lidt af hvert og kan ikke helt afkode det.

Det var lige en længere smøre, håber ikke det keder nogen Opstemt Men hvad er jeres tanker om mit indlæg og generelt spillet? Synes det ser lyst ud mht d.10 november.
Logged

INTERNAZIONALE MILAN

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 18 demo
« Svar #101: 31 Okt 2017, 17:58 »

Hvilke knapper skal man trykke på, eller ikke trykke på for at få vist kamp statistikken og statistikken for de to hold..

Jeg kan simpelthen ikke få det frem og har set på SS på andre sider at folk har det i deres spil..



Altså i løbet af kampen? Den kommer da selv frem automatisk, så snart den ikke viser højdepunkter. Det kan være, du har sat den til at vise hele kampen, og det derfor ikke kommer frem.
Logged

Aldrig alene!

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #102: 31 Okt 2017, 18:16 »

Altså i løbet af kampen? Den kommer da selv frem automatisk, så snart den ikke viser højdepunkter. Det kan være, du har sat den til at vise hele kampen, og det derfor ikke kommer frem.

Jeg ar kun en kampstatistik med 5 ting... Jeg mangler hjørne, frispark, store chancer osv... Og statistikkerne på de to holds spiller. Altså med afleveringer, hovedstød, tacklinger osv..
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #103: 31 Okt 2017, 18:31 »

Nu har jeg fundet det....

Utroligt at jeg ikke har set den der skraldespandslignen de ting før i dag...
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 18 demo
« Svar #104: 31 Okt 2017, 19:23 »

Hihi det kan jo smutte
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010