home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 488 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  FM 18 demo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: FM 18 demo  (Læst 34920 gange)
Jelle-ATM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #60: 27 Okt 2017, 15:11 »

Hejsa!
Er der nogle, som ville lægge nogle billeder op af Vejles hold? Smiley
På forhånd tak og god spillelyst!
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #61: 27 Okt 2017, 17:06 »

Jeg tror hellere jeg må ha trænet lidt straffespark...

Status for dagen er 7 brændte ud af 7... Modstanderne har desuden brændt 2 ud af 2..

En straffesparkskonkur rence kan godt blive en anelse langtrukken hvis det er standard...
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 18 demo
« Svar #62: 27 Okt 2017, 17:10 »

Jeg tror hellere jeg må ha trænet lidt straffespark...

Status for dagen er 7 brændte ud af 7... Modstanderne har desuden brændt 2 ud af 2..

En straffesparkskonkur rence kan godt blive en anelse langtrukken hvis det er standard...

Det lyder pænt voldsomt ja
Logged

lasse3520
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #63: 27 Okt 2017, 17:32 »

Netop downloadet beta'en. En dag jeg har ventet længe på.
Synes beta'erne de sidste år har været OK, hvorimod beta'en til FM18 efter få minutters spil virker håbløs...
Adskillige fejl er opdaget, forkerte angivelser af spilleres værdi (eksempelvis koster Mathias Jensen fra FCN 18 kr.Huh), forkerte ansigtsbilleder til nogle spillere osv.

MEN det er jo heldigvis bare en beta, og FM skal selvfølgelig have lov til at rette fejlene i de kommende par uger, men der er godt nok en del at tage fat på...

Jeg må se om ikke jeg kan overleve de mange fejl indtil de bliver rettet.

Nu vil jeg sætte mig godt til rette og se om ikke jeg kan lære de nye ting i spillet.

Håber det bliver endnu et fantastisk spil i rækken. Har været med siden '06  Thumbs Up
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #64: 27 Okt 2017, 23:44 »

Den største fejl jeg har fundet indtil nu, er at i den kroatiske 1. division har FK Dinamo vundet 2. pladsen i 2016/2017 og ikke GNK Dinamo

FK Dinamo ligger i Kosovo Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #65: 28 Okt 2017, 11:28 »

25 skader på 4 måneder, syntes virkelig det er mange. Oplever i andre også det?
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #66: 29 Okt 2017, 14:49 »

Jeg har et spørgsmål:

Når jeg går ind på "taktik", så synes jeg det er irriterende, at man ikke kan se spillernes fysiske tilstand (altså om de fx er 95% klar), gennemsnitsbedømmel se de sidste 5 kampe og gennemsnitsbedømmel sen for sæsonen. Hvordan får jeg det frem?

Lige nu står der kun spillernes navne og så deres position/rolle/pligt.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 18 demo
« Svar #67: 29 Okt 2017, 14:53 »

@willeo

Der er flere muligheder, under brugerfladeindstill ingerne kan du zoome ud til 85%, så kan det være der er plads nok til det hvis det er fordi du har en lille skærm, ellers kan du oppe til højre trykke på den lille knappenål, lige over der hvor du kan se de 3 knapper til de 3 hyppigste taktikker du bruger (eller den ene hvis du kun bruger en), trykker du der kan du låse den store knap ved siden af op, så du kan minimere hele den der bane hvor dine spillere er. Så bør du hvert fald kunne se det Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FM 18 demo
« Svar #68: 29 Okt 2017, 14:58 »

25 skader på 4 måneder, syntes virkelig det er mange. Oplever i andre også det?

Tror jeg fik omkring 7 skader i opstart til sæsonen, med OB. Inden vinter pausen har jeg nok haft 4 skader i løbet af sæsonen.
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #69: 29 Okt 2017, 15:05 »

@willeo

Der er flere muligheder, under brugerfladeindstill ingerne kan du zoome ud til 85%, så kan det være der er plads nok til det hvis det er fordi du har en lille skærm, ellers kan du oppe til højre trykke på den lille knappenål, lige over der hvor du kan se de 3 knapper til de 3 hyppigste taktikker du bruger (eller den ene hvis du kun bruger en), trykker du der kan du låse den store knap ved siden af op, så du kan minimere hele den der bane hvor dine spillere er. Så bør du hvert fald kunne se det Smiley



Yes, skide godt! Mange tak  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #70: 29 Okt 2017, 16:14 »

Når tidligere spejdede spillere, så kom det inde under notifikationer. Hvor ender de henne nu? Synes ikke der dukker nogle op i notifikationer. Inde under talenspejdere dukker der helt andre spillere op end dem jeg spejder  Rullende Øjne Huh Skuffet
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #71: 29 Okt 2017, 18:34 »

Netop downloadet beta'en. En dag jeg har ventet længe på.
Synes beta'erne de sidste år har været OK, hvorimod beta'en til FM18 efter få minutters spil virker håbløs...
Adskillige fejl er opdaget, forkerte angivelser af spilleres værdi (eksempelvis koster Mathias Jensen fra FCN 18 kr.Huh), forkerte ansigtsbilleder til nogle spillere osv.

MEN det er jo heldigvis bare en beta, og FM skal selvfølgelig have lov til at rette fejlene i de kommende par uger, men der er godt nok en del at tage fat på...

Jeg må se om ikke jeg kan overleve de mange fejl indtil de bliver rettet.

Nu vil jeg sætte mig godt til rette og se om ikke jeg kan lære de nye ting i spillet.

Håber det bliver endnu et fantastisk spil i rækken. Har været med siden '06  Thumbs Up

Skift til engelsk sprog så er den med kroner væk Wink
Logged

MWibeck
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #72: 29 Okt 2017, 18:40 »

Kan det virkelig passe, at man ikke kan slå 3D helt fra, som man har haft som mulighed i de andre spil? Jeg spiller kun 2D, men når jeg går ind i kampene, kommer 3D frem, indtil det skifter til 2D. Men det gør simpelthen spillet så langsomt og hakkende. Kan man slå det fra? Tak :-)
Logged

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #73: 29 Okt 2017, 19:38 »

Kan de passe, at man får touch når man henter beta'en? Skuffet
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 demo
« Svar #74: 29 Okt 2017, 20:19 »

Kan det virkelig passe, at man ikke kan slå 3D helt fra, som man har haft som mulighed i de andre spil? Jeg spiller kun 2D, men når jeg går ind i kampene, kommer 3D frem, indtil det skifter til 2D. Men det gør simpelthen spillet så langsomt og hakkende. Kan man slå det fra? Tak :-)

Tænker du på "indløb" altså der hvor spillerne kommer på banen ?
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010