home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Heath Rangers - Vi starter fra bunden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Heath Rangers - Vi starter fra bunden  (Læst 42785 gange)
stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #15: 07 Jun 2017, 23:21 »

Heath Rangers


August 2017

Hos Heath Rangers er vi klar til at tage hul på den nye sæson i Division Eight. Vi satser stærkt på at vi kan blande os i oprykningskampen og vi er da også spået en fjerdeplads af medierne inden sæsonstart. På grund af at højere rangerende hold har det med at snuppe en spiller fra os i ny og næ har jeg rykket Austin Jarvis, Joe Wilson, Matt Sutton og Cliff Stanton op fra vores U18 hold. Alle fire er spillere som kom fra vores akademi i foråret. Hvis vi mister flere spillere i løbet af sæsonen satser jeg på at supplere med folk fra mit U23 og U18, ligesom jeg har gjort indtil videre.

Truppen ser derfor således ud til den nye sæson:

Målmænd: Ben Bailey, Max Loveland

Forsvar: Eddie Brockway, Austin Jarvis, Liam Gilbert, Emmanuel Adekunle, Joe Wilson, Jamie Brady, Shaun Collins, Gary Conway

Midtbane: Henry Bulman, Jason Walker,Danny Daly, James Ward, Tony O’Brien, Matt Sutton, Andre Fraser, Marc Mitchell

Angreb: Ady Kibaki, Gareth Lee, Harry Osborne, Cliff Stanton



I år er vi med i de samme pokalturneringer, som sidste sæson + Parsons Challenge Cup, så i alt fire pokalturneringer. Klubben har dog ikke så store forventninger i år til de forskellige turneringer som sidste år, hvilket heller ikke gør mig så meget. Indtil videre regner jeg med at lade reserverne spille de fleste pokalkampe og så satse fuldt ud på ligaen. Nr. 1 og 2 rykker op og nr. 8 0g 9 må en tur ned i Division Nine.

Brian Hall Challenge Cup: Vær Konkurrencedygtig
Tester Challenge Cup: Vær Konkurrencedygtig
Mid Sussex Junior Cup: Nå Anden Runde
Parsons Challenge Cup: Nå Anden Runde



Sidste år solgte klubben 5 sæsonkort, men i år det tal mere en firedoblet, da 23 Heath Rangers fans har investeret i sådan et. Så der skulle gerne dukke lidt flere tilskuere op i denne sæson.

Vi har også fået spillet lidt træningskampe inden sæsonstart, hvor det gik fin i de fire første, men så sluttede vi af med en skidt præstation og et fortjent nederlag til Eversley

Heath Rangers – Brighstone 4-2
Heath Rangers – Crawley United 4-1
Heath Rangers – Crowhurst 4-4
Heath Rangers – Farnborough North End 3-0
Heath Rangers – Eversley 2-3


Første kamp i ligaen bliver mod Handcross Village lll, der sluttede på en fjerdeplads i sidste sæson, så en kamp hvor vi skulle have en god chance for at hive point i land og gerne også tre af slagsen.
Vi får også en drømmestart på kampen, da Kibaki opfanger en løs bold, midt på gæsternes banehalvdel. Efter lidt kombinationsspil med Gareth Lee, kan Kibaki trille bolden ind i et nærmest tom Handcross Village mål og bringe os i front, foran hele 65 glade tilskuere. Handcross Village kommer dog stærkt tilbage og bringer sig også foran efter en halv times spil, inden Lee udligner kort før pausen, efter lidt klumpspil i gæsterne felt. Cirka 10 min efter pausen slår Lee til igen og bringer os foran, men da Handcross Village giver bolden op er vi tilsyneladende ikke færdige med at juble, for de render direkte ned og scorer til kampens resultat 3-3.



Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #16: 09 Jun 2017, 21:38 »

Heath Rangers


September 2017

September startede med en pokalkamp mod Burgess Hill, der i ligasammenhæng, huserer to rækker over os. Jeg valgte at give chancen til mine reserver og de leverer også en udmærket 1. halveg. I 2. halveg er vi presset i bund det
meste af tiden og vi kommer også fortjent bagud 1-0. Efter målet formår vi ikke at skabe nogen som helst chancer og
vi er tidligt ude af Mid Sussex Junior Cup.





I sæsonens anden ligakamp skulle vi en tur til Hanbury Stadium og vores to medrejsende supporterer fik set et Rangers hold, som var tændte fra kampens start. Kibaki får chancen for at bringe os foran på et straffespark lige inden pausen, men desværre sparker han langt over mål. Han tager dog grueligt revanche i anden halveg og med Kibakis to mål kan vi tage alle tre point med hjem til Lindfield.




Den sidste kamp I september resulterede I et nederlag I Parsons Challenge Cuppen, til ligarivalerne Scaynes Hill ll. Mine reserver leverede ellers en fin indsats, men det virker bare til at de mangler skarpheden foran mål. Jeg er dog ved at blive lidt bekymret, over at det indtil videre kun er Lee og Kibaki, som kan sparke bolden i kassen. Det er ikke godt hvis vi
skal være så afhængige af to mand.





Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #17: 14 Jun 2017, 21:38 »

Heath Rangers


Oktober 2017

Så skulle vi på besøg hos ligaens dukse. Gareth Lee var efter en småskade ikke blevet helt klar til at han kunne starte inde, så Cliff Stanton fik sin første ligastart i Heath Rangers trøjen. I det 19. minut fanger vi hjemmeholdet i en kontra og Fraser afslutter angrebet med sin første sæsontræffer. East Grinstead for efterfølgende laggt et godt pres på os, men Ben Bailey redder os et par gange. Men lige inden pausen går det galt da Gilbert går helt forkert af en kang bold og Courtney kommer alene igennem og udligner. I anden halveg får vi bedre styr på kampen og Henry Bulman får bragt os fortjent foran efter godt en times spil. Cirka 20 minutter efter spiller Ward, Ady Kibaki helt fri med East Grinstead keeperen og Kibaki øger vores føring til to mål. Courtney får dog reduceret to minutter før tid og trod et pres fra East Grinstead i overtiden lykkedes det at holde stand og vi kan igen tage tre point med hjem til Lindfield.




Vi kunne med bare en uafgjort i opgøret mod East Grinstead Mavericks spille os op på førstelpladsen i ligaen. Men sådan skulle det ikke gå. I stedet var det Mavericks, som lagde sig alene spidsen med en fortjent 2-0 sejr. Det eneste vi var bare lidt farlige på i dag, var dødbolde. Vi skabte nærmest ikke en chance i åbent spil.




Selvom Marc Mitchell bringer os foran efter 25 minutters spil, kan vi desværre ikke holde føringen længere end et minut ind i 2. halveg. Mere bliver der ikke scoret i den ordinære spilletid og det hele ender i en straffesparkskonkur rence. Her bliver vores egen Gareth Lee, den eneste som ikke scorer og nu er der kun en pokalturnering tilbage at tænke på og vi er stadig uden sejr på hjemmebane i denne sæson.


Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #18: 15 Jun 2017, 22:04 »

Heath Rangers


November 2017


4/11
Vi starter miserabelt ud i vores første kamp i november. Men det var jo også en hjemmekamp, så hvad havde jeg dog regnet med. Bagud 2-0 ved pausen og spillet ud af banen, giver jeg mine spillere en opsang. Opsangen har dog ikke ligefrem den ønskede effekt og tre minutter inde i anden halveg bringer Crawley Panthers sig foran 3-0. Jeg skynder mig at flå tre mand ud og få nogle friske kræfter ind. Det hjælper tilsyneladende og efter reduceringer af Ady Kibaki og indskiftede Harry Osborne, sætter Danny Daly en meget ufortjent udligning i kassen, på vores tredje afslutning inden for rammen. På trods af en kæmpechance til begge hold i dommerens tillægstid, ender opgøret 3-3 og vi får sat et meget heldigt point ind på kontoen.




18/11-17
Så ventede der en udekamp mod nedrykkerne fra Hartfield. De har fået en hård start på sæsonen og indtog inden dagens opgør sidstepladsen. De lægger dog godt fra land i dagens kamp og bringer sig fortjent foran efter 17 minutter. Efter scoringen kommer vi dog bedre med i kampen og kan gå til pause med 1-1 og en mand i overtal. I anden halveg udnytter vi overtallet og kører sejren sikkert hjem, uden dog at imponere. Med sejren holder vi fast i topstriden og ligger os på en foreløbig tredjeplads.




25/11-17
Sidste kamp i november bød på pokalfodbold mod Barcombe fra Division Nine. Igen får mine reserver chancen og igen lykkedes det ikke at gå videre. Vi må lade livet efter straffesparkskonkur rence og vi er dermed røget ud af alle fire pokalturneringer i første forsøg. Ligesom mod Scaynes Hill i Brian Hall Challenge Cup, misser vi kun et spark, men modstanderen vælger at sparke alle fem i kassen, så nu har vi kun ligaen at fokusere på.



Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #19: 15 Jun 2017, 22:32 »

Fin blog - Læser med Smiley

Men opstilling og hele den rubrik er meget rodet at se på i min optik - Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #20: 16 Jun 2017, 15:18 »

Mange tak Nodiem.

Det med roddet må jeg lige tage op til overvejelse Smiley
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #21: 18 Jun 2017, 16:18 »

Heath Rangers


December 2017


2/12-17
I dagens kamp mod Furngate bliver vi reddet af en god præstation i målet af Ben Bailey, og så et rødt kort til hjemmeholdet med 20 min igen. Indtil det røde kort var det en lige fodboldkamp, men vi udnytter overtallet rigtigt flot og vi indtager nu anden pladsen i rækken.




13/12-17
Til aftenens kamp mod fjerdepladsen Scaynes Hill, måtte vi undvære vores venstrekant Andre Fraser, som var blevet syg. Vi kommer bedst fra start og får også udnyttet det med en scoring fra Gareth Lee efter knap 20 minutters spil. Vi fortsætter med at have overtaget, det meste af halvegen. Men lidt før pausen får gæsterne alligevel udlignet, sådan lidt ud af ingenting. I anden halveg er der ikke så meget at berette om og kampen mellem de to oprykkere ender med et point til hver.




Vi er nu halvvejs i gennem ligaen og selvom det blot blev til 1-1 mod Scaynes Hill, er vi faktisk nu på førstepladsen i Division Eight. Det har også været en fin start med kun et enkelt nederlag i otte kampe, dog er jeg begyndt at sukke efter en sejr på hjemmebane. Til gengæld vejrer de fire sejre på udebane i lige så mange kampe lidt op for den skidte statistik hjemme på Barn Cottage.

Stillingen




27/12-17
Vi sluttede året af med en tur til Handcross, hvor rækkens nr. 3 ventede. Efter 20 minutter kommer vi bagud da vi snorksover, mens modstanderen tager et hurtigt frispark. Efter to afleveringer ender bolden hos Spencer Coleman, der usvigeligt sikkert sparker hjemmeholdet i front. Vi kommer dog tilbage i kampen og knap 10 min senere viser Kibaki tænder, da han hamrer en afslutning fra kanten af feltet på overliggeren.
Lige før pausen er Kibaki på spil igen og denne gang svigter han ikke. Bulman finder ham med en lang bold i dybden og Kibaki udligner til 1-1 og det bliver stillingen ved pausen.
Det meste af anden halveeg ligner det en uafgjort, lige indtil Adekunle stiger til vejrs ved forreste stolpe efter et hjørnespark og header sejren hjem til Heath Rangers. Vi bevarer dermed førstepladsen som vi overtog i sidste runde. Nu går der lige en måned inden der er kamp igen.


                                                             
« Seneste Redigering: 18 Jun 2017, 16:19 af stadio comunale » Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #22: 25 Jun 2017, 01:19 »

Heath Rangers


Januar 2018

På grund af kamppausen på en måned, fik jeg lige smidt et par træningskampe ind i kalenderen, så spillerne ikke skulle komme helt ud af kampform. Den første var hjemme på Barn Cottage, mod Bosham. Den endte selvfølgelig med et klokkeklart nederlag på 0-3. Den sidste træningskamp var heldigvis på udebane, så der kunne vi hive en fortjent 4-3 sejr hjem, mod Crowhurst.

27/1-18, East Grindstead Mavericks (5.) – Heath Rangers (2.)

Vi lider et fortjent nederlag i dag. Mavericks er klart det bedste hold og vi bliver totalt udspillet i første halveg. I anden halveg kommer vi bedre med, men reduceringen kommer for sent og vi får ikke lagt det ønskede pres på modstanderen til sidst.



Februar 2018

6/2-18
19 årige Joe McNulty er pr dags dato ny spiller i Heath Rangers. Waliseren var i sidste sæson lånt ud til Tooting & Mitcham, i den 8. bedste række, fra Bristol City, hvor han var fast mand, men har været klubløs hele denne sæson.

10/2-18, Heath Rangers (3.) – Cuckfield Development (9.)
Vi dominerer totalt dagens kamp og kommer fuldt fortjent foran 2-0. Men så skal jeg da lige love for vi holder totalt op med at spille fodbold og bliver fuldstændig passive i alle spillets facetter. Vi får dog på en eller anden måde alle 3 point og får dermed også den første hjemmesejr i denne sæson.



25/2-17, Heath Rangers (2.) – East Grinstead Town lll (1.)
Så stod den på et vaskeægte topopgør på Barn Cottage. Det var ikke nogen køn kamp fra nogle af holdene, men vi trækker os sejrrigt ud af opgøret og McNulty fik sat et flot aftryk i sin startdebut. Vi fører nu rækken og vi har endda en kamp i hånd i forhold til resten af topholdene. Nu mangler vi at møde rækkens nr. 5, 6, 7 og 9, så oprykningen bør altså komme i hus i denne sæson.


« Seneste Redigering: 25 Jun 2017, 02:13 af stadio comunale » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #23: 26 Jun 2017, 08:30 »

Ser godt ud Smiley Kunne du ikke smide stillingen i ligaen ind i hver update Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #24: 30 Jun 2017, 05:18 »

Ser godt ud Smiley Kunne du ikke smide stillingen i ligaen ind i hver update Smiley

Jamen det kan jeg da godt Smiley
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #25: 30 Jun 2017, 05:47 »

Heath Rangers


10/3-18, Crawley Panthers (6.) – Heath Rangers (1.)
Indenfor de første 3 min har vi 2 stolpeskud. På trods af det er det McCarthy der header Crawley i front efter 22 minutters spil. Minuttet efter slår vi dog en kontra som ender med at Bulman triller bolden ind i et tomt mål. Kibaki bringer os foran 2-1, efter vi selv har brændt to gigantiske chancer og Crawley også har haft deres at byde på, blandt andet et stolpeskud. Vi fortsætter de gode offensive takter efter pausen og samtidigt får vi også lukket af defensivt. Med knap 10 min igen lukker Gareth Lee så kampen efter et oplæg af Henry Bulman, som har været vores helt store profil det sidste stykke tid.




24/3-18, Heath Rangers (1.) – Hartfield (9.)
Med en sejr i dag, kunne vi sikre oprykningen til Division Seven. Selvom det var en kamp mod sidstepladsen lykkedes det ikke at vinde i dag. Der var ikke meget at berette om udover et rødt kort til Shaun Collins. Men efter resultaterne fra de andre kampe tikkede ind, viste det sig at 0-0 var nok til at sikre holdet sin 2. oprykning på 2 sæsoner. Så er det bare 1. førstepladsen som skal i hus nu.



11/4-18, Scaynes Hill ll (5.) – Heath Rangers (1.)
I dag kunne vi sikre os førstepladsen I rækken. Det krævede point mod Scaynes Hill ll, som har haft en fin sæson og er endt uden for nedrykningsfare. Kibaki der inden kampen var delt topscorer i rækken med 10 mål, valgte i dag at tage sagen i egen hånd og efter 40 min havde han lavet et vaskeægte hattrick. I anden halveg lukkede han også lige kampen til 4-0 og nu har vi kun æren at spille for i den sidste kamp mod Furngate.



22/4-18, Heath Rangers (1.) – Furngate (7.)
Hele 125 tilskuere var mødt op på Barn Cottage i dag, for at hylde deres nyoprykkede helte. De fik en udnerholdene første halveg at se, hvor vi dog kommer bagud af to omgange, men vi formår trods alt at komme tilbage og begge hold går til sommerpause med et point ekstra på kontoen.



Mid Sussex Football League Division Eight



Sæson 2 er overstået og indtil videre går det jo forrygende. Det blev en rigtig fin sæson med kun 2 nederlag. Begge nederlag var dog til det andet oprykkerhold, East Grinstead Mavericks. Vi må håbe vi kan få bedre styr på dem i næste sæson.

Ady Kibaki blev ligatopscorer med 14 mål og fik den anden højeste gennemsnitsbedømmel se med 7,38. Henry Bulman endte med 7 assist, det højeste antal i rækken og Ben Bailey i målet fik flest clean sheets, da han holdte målet rent i 5 af kampene.
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #26: 02 Jul 2017, 16:34 »

Heath Rangers


Sæson 2018/19

Så nærmer vi os starten på den nye sæson og ligesom sidste år går vi ind til sæsonen som oprykkere. Denne gang er vi dog, ifølge medierne favoritter til at rykke op. Da jeg på et holdmøde foreslog spillerne at vi gik efter en midterplacering synes de også jeg var uambitiøs, da de ville gå efter oprykningen, så nu må jeg jo bare acceptere favoritværdigheden og glæde mig over mine spilleres ambitionsniveau og så se om vi ikke kan snuppe den tredje oprykning på stribe.
For at rykke op skal vi slutte som nr. 1 eller 2. For at rykke ned skal vi ende på en af de to nederste pladser.


Mid Sussex Football League Division Seven



I et forsøg på at gøre det nemmere at rykke op igen har jeg hentet 2 nye ansigter til klubben. Det drejer sig om højre backen Nathan Daly og den 19 årige midtbanespiller Simon Black. Begge spillere var inden jeg hentede dem, blevet fristillet i deres forhenværende klubber og gik dermed rundt uden at have noget sted at spille fodbold.

Der er også kommet en ny målmand i min førsteholdstrup. Jeg har sendt Max Loveland ned på U/23 holdet og rykket unge Stephen Manning op i stedet for.

Truppen ser derfor således ud lige inden sæsonpremieren:


Målmænd: Stephen Manning, Ben Bailey
Backs: Eddie Brockway, Nathan Daly, Shaun Collins, Gary Conway
Midterforsvar: Joe McNulty, Emmanuel Adekunle, Joe Wilson, Liam Gilbert
Midtbane: James Ward, Matt Sutton, Danny Daly, Simon Black
Kanter: Jason Walker, Henry Bulman, Andre Fraser, Marc Mitchell
Angreb:Ady Kibaki, Gareth Lee, Cliff Stanton, Harry Osborne

Venskabskampe:

Heath Rangers – Burnham 2-2
Heath Rangers – Highmoor Ibis 2-2
Heath Rangers – Handcross Village 2-0
Heath Rangers – Lewisham 2-3
Heath Rangers – Burgess Hill Rhinos 2-1
Heath Rangers – Chagossian & Mauritian 2-0


Flere af mine normale reservespillere, har i træningskampene gjort det rigtigt godt og jeg er kommet lidt i tvivl om hvilke spillere jeg skal starte med på flere af pladserne. Det har jeg ikke været vant til i mine to første sæsoner i klubben, så noget kunne tyde på at bredden på holdet er blevet stærkere.

Vi deltager i år i tre forskellige pokalturneringer og klubbens mål for dem kan i ser her:

Malins Challenge Cup: Nå Semifinale
Mid Sussex Junior Cup: Nå Kvartfinale
Parsons Challenge Cup: Nå Semifinale


Jeg regner dog med igen i år at lade reserverne tage sig af pokalkampene, så vi igen i år kan gå 100% efter at sikre os endnu en oprykning.
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #27: 05 Jul 2017, 20:52 »

Heath Rangers


September 2018

2/9-18: Heath Rangers – Ifield Galaxy
3 minutter spillet af premiere kampen og Ifields Ryan forsøger sig fra 30 meter. Bolden rammer vores egen Mcnulty på vejen og snyder fuldstændig vores debutant, Stephen Manning i målet. 0-1 til gæsterne. Vi kommer dog stærkt igen og et kvarter efter rammer Bulman, McNulty ved forreste stolpe på et hjørnespark og han header kraftfuld bolden i netmaskerne. Bare 2 min senere er de to herrer ved at gentage kunststykket, men denne gang header McNlulty lige forbi. Bulman får dog bragt os foran inden pausen da en løs bold inde i feltet ender ved hans fødder og han sparker bolden sikkert ind til en 2-1 føring. Tidligt i anden halveg lukker Danny Daly reelt opgøret med sin scoring til 3-1. En god start på sæsonen og da de andre kampe i rækken ender uafgjort ligger vi faktisk allerede alene på 1. pladsen. Eneste minus er at Kibaki er blevet skadet og er ude i cirka 3 måneder.



8/9-18, Heath Rangers – Furngate, Mid Sussex Junior Cup
I dag skulle vi møde Furngate, fra rækken under os, og som lovet gav jeg chancen til reserverne. Der var også debut til 16 årige Tim Barker, som er blevet rykket op i førsteholdstruppen, indtil videre, mens Kibaki sidder udenfor. Og lige inden pausen lukkede Tim Barker sådan set kampen med sin scoring til 3-0 i en første halveg, som vi dominerede totalt. Anden halveg blev mere lige, men sejren kom aldrig i fare og vi er videre til 2. runde.



12/9-18, Heath Rangers (D7) – AFC Ringmer ll (D5), Malins Challenge Cup
I dag fik vi besøg af Ringmer ll, som til dagligt spiller to rækker over os. Men det betød ikke ret meget, da vi igen kørte en sikker sejr hjem. Selvom vi brænder et straffespark lader vi os ikke slå ud og kommer foran minuttet efter. Både Walker og Barker er to spillere som virkelig har overrasket mig positivt her i starten og de banker begge på til en startplads i ligaen.



16/9-18, Burgess Hill Albion ll (5.) – Heath Rangers (1.)
Så blev det tid til den første kamp på udebane i sæsonen. Indtil der var spillet 80 min, så det ud til at det skulle blive en kedelig 0-0’er. Gareth Lee slap nemlig alene igennem med hjemmeholdets keeper, men målmanden vandt duellen og det lignede igen en 0-0 kamp. Et par minutter senere får vi dog sendt et frispark ind i feltet og Adekunle får lagt bolden til rette til Shaun Collins, som scorer via en afretning af en modstander, lige foran en chanceløs keeper.




26/9.18, Heath Rangers (1.) – Handcross Village ll (5.)
Vi sætter os på kampen fra start og inden vores føringsmål har vi 3-4 chancer hvor vi også skulle have scoret. Derefter begynder vi at lukke Handcross ind i kampen og det udnytter de og får udlignet efter en halv time.
I anden halveg skaber vi nok chancer til at bringe os foran igen, men vi udnytter dem ikke og vi må nøjes med 1 point i dag. Men vi har dog trods resultatet i dag, fået en god start på sæsonen og vi indtager også førstepladsen efter 3 kampe.




30/9-18, Heath Rangers (D7) – Handcross Village (D7)
I dag tog vi igen imod Handcross Village, denne gang i en fantastisk pokalkamp. Vi kommer bagud to gange, men vi kæmper os ind i kampen igen og det hele ender i straffesparkkonkurr ence. Eddie Brockway brænder vores tredje forsøg, men det gør ikke så meget da Ben Bailey inden da har reddet 2 ud 3 spark og resten af vores skytter sparker bolden sikkert i kassen. Dagens mand i skysovs må være Cliff Stanton, da han først udligner til 2-2 efter vi lige har haft 2 skud på stolpen og i straffekonkurrencen scorer på det sidste spark og dermed sender os videre.

Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #28: 07 Jul 2017, 05:34 »

Heath Rangers


Oktober 2018

10/10-18, Forest Row ll (3.) – Heath Rangers (1.)

Efter 10 min tager Danny Daly chancen lidt udenfor modstanderens felt og lægger bolden stille og rolig op I det ene målhjørne. Men bare 3 min efter får Forest Row en friløber og Gareth Minshull lobber bolden over keeper Manning, men heldigvis tager den overliggeren og hopper i spil igen. Efter den afbrænder satte vi os fuldstændig på kampen og efter Collins havde scoret på straffe, lukkede Tim Barker kampen, efter han var blevet spillet helt fri af en af hjemmeholdets forsvarsspillere.



13/10-18, AFC Ringmer ll (D5) – Heath Rangers (D7)
Første nederlag I en gældende kamp i denne sæson. Selvom Ringmer kun har 3 afslutninger på mål, udover et forsøg i overtiden, taber vi alligevel fortjent, og vi skaber reelt ikke nogle chancer før det sidste kvarter.



24/10-18, Ardingly ll (4.) – Heath Rangers (1.)
At vi ender med at få 1 point med fra denne kamp, kan man kun kalde ren tyveri. Vi bliver nærmest spillet ud af banen og kommer også fortjent bagud. Og vi burde også være kommet bagud med et mål eller to mere, men Ardingly manglede skarpheden. Det gjorde Cliff Stanton ikke og da han slap alene igennem med deres keeper, sparkede han bolden sikkert i kassen og vi er dermed stadig ubesejret i ligaen og holder også vores førsteplads.



27/10-18, Burgess Hill Athletic (D6) – Heath Rangers (D7), Malins Challenge Cup
Den første time er vi totalt væk og vi bliver udspillet på kryds og tværs. Den sidste halve time kommer vi nogenlunde igen, men det var langtfra nok, da vi allerede var bagud 3-0. Den eneste der kunne være sin indsats bekendt var nok Tim Barker, da han kom ind og var stærkt medvirkende til at vi fik chancen for at komme ind i kampen igen.



31/10-18, Heath Rangers (D7) – Furngate (D8), Parsons Challenge Cup
Furngate fik ikke et ben til jorden I dagens kamp. Harry Osborne gik nemlig helt amok og lavede et hattrick i hver halveg. Det sidste mål var godt nok på straffe, men det blev også begået mod ham selv. Vi er nu videre til kvartfinalen, takket være vanvittige Osborne.

Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #29: 09 Jul 2017, 13:16 »

Heath Rangers


November  2018

10/11-18, Heath Rangers (1.) – Maresfield Village ll (4.)
I en kamp vi kontrollere fra start til slut og samtidigt vinder skudstatistikken 21-5, er det lige ved a vi må nøjes med 1 point. Men i overtiden begår Maresfield et klodset straffe på Cliff Stanton og Shaun Collins hamrer straffesparket sikkert i kassen og vi ender med at slippe fra kampen med 3 dejlige point alligevel. Sikkert utroligt bittert for Maresfield, men det er vi ligeglade med.




24/11-18, Heath Rangers (1.) – AFC Bolnore (5.)
Det var en under middel indsats i dag. I hvert fald indtil det sidste kvarter, hvor det lykkedes os at få overtaget i kampen og det udnyttede vi flot og fik sat 3 point mere i banken. Vi har nu et forspring på 6 point ned til 2. og 3. pladsen inden vi går ind i en lidt svære periode med tre udekampe i træk.



8/12, East Grinstead Mavericks (6.) – Heath Rangers (1.)
I dag blev det så til den tredje ligasejr I træk. Vi startede dog lidt halvsløjt, men det endte alligevel med at vi kørte en sikker sejr i land og jeg kan ikke se hvem der skal stoppe os fra at rykke op igen. Og så var det dejligt at få skovlen under det hold som slog os begge gange i sidste sæson.



22/12-18, Lindfield lll (10.) – Heath Rangers (1.)
Dagen i dag bød på et opgør mellem top og bund, men også på et lokalopgør, da vi skulle en tur til Lindfield Common og spille mod Lindfields tredje hold. Inden kampen var vi ubesejret, mens Lindfield stadig havde deres første sejr til gode. Vi måtte til dagens opgør undvære Henry Bulman og Simon Black der henholdsvis var ude med karantæne og en skade. Ady Kibaki er dog blevet klar igen og var med på bænken for anden kamp i streg. Vi starter igen ikke ret godt ud og vi kommer helt fortjent bagud. 1-0 scoringen får dog os til at vågne op og vi kommer ind i kampen igen og Danny Daly får trykket af lige udenfor feltet og udligner til 1-1. Udligningen gør bare at det virker til mine spillere bliver tilfredse og det bliver ikke bedre af at Matt Sutton får sit andet gule kort med godt 20 min igen. Det lykkedes dog at holde 1-1 hjem og vi er stadig ubesejret og kan holde jul på en sikker førsteplads.



Mid Sussex Football League Division Seven


Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010