home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 346 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  ZLATAN
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: ZLATAN  (Læst 29001 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #15: 06 Maj 2017, 06:52 »


#9 – B-kædens fortjeneste

For virkelighedens Man Utd har EURO League udviklet sig til årets vigtigste turnering i jagten på Champions League billetterne. Sådan er det ikke for mig. EURO League er som den engelske League Cup, en turnering hvor jeg kan give b-kæden spilletid og a-kæden kan få pause. Jeg er nemlig ret sikker på, at holdet nok skal slutte top 4 i Premier League. B-kæden klare også jobbet ganske fint og har sikkert spillet sig videre fra gruppespillet i EURO League, hvor flere spillere har leveret rigtig godt, deriblandt Mata og Mkhitaryan.

B-kæden har stor andel i holdet succes. De klare opgaven rigtig fint og de er med til at holde a-spillerne friske. Rotationen er uden tvivl en af grundene til, at holdet er med helt fremme i ligaen. B-kæden har stor fortjeneste i holdets succes.  Arsenal er ligeledes med helt fremme i ligaen, de har dog ikke den samme luksus, for de deltager i Champions League, hvor de spiller med a-kæden.



Jeg håbede, at det kunne være med til at gøre forskellen, da jeg skulle møde dem på udebane, ligesom i kampen mod Liverpool. Jeg havde sparet min a-kæden i midt ugen mens de drev rovdrift på deres a-spillere. Det var en kamp mellem nr.1 Arsenal og undertegnet på 2. pladsen og med en sejr, så kunne jeg overtage 1.pladsen før decembers hårde program.

Arsenal så dog ikke trætte ud. De dominerede totalt spillet og det var et mindre mirakel, at jeg ikke var bagud ved pausen. Så jeg kunne gå ind til 2. halvleg med 0-0 og stik imod spil og chancer, så kom jeg også foran 1-0 efter 55 minutter, da brandvarme Marcus Rashford slog til. Det gjorde han igen i det 83. minut og kampen endte helt ufortjent med 2-1 sejr til undertegnet. Måske der alligevel var lidt træthed i benene på Arsenal spillerne? De kunne i hvert fald ikke sparke bolden ind på trods af massivt overtag i spil og chancer og dermed overtog jeg 1.pladsen i Premier League
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #16: 06 Maj 2017, 19:13 »


#10 – Kampen om Manchester

Der var nok mange, der forventede, håbede eller frygtede, alt efter hvem man er, at Pep's tiltrædelse i Man City ville betyde, at City ville dominere Premier League i denne sæson. Det er ikke sket og det har vist sig, at Pep ikke er nogen mirakelmager. Pep har vist utrolige flotte resultater med nogen af klodens største hold, hvor modstanden i ligaen er minimal og med verdensklassespille re som Messi. Knapt så imponerende har det været i City, hverken i virkeligheden eller i mit savegame. Mit United hold var godt stykke foran City og jeg håbede, at jeg kunne sætte trumf på, da jeg skulle møde dem på hjemmebane i 17. runde i Premier League. Og det skal jeg love for, at jeg fik gjort. City blev kørt helt ned under græstæppet på Old Trafford i en forrygende 1. halvleg, som jeg vandt med 4-0. Derefter var det en formssag at køre kampen hjem som endte med en sejr på 5-0. Sejren betød, at City var helt ude af kampen i toppen og jeg fastholdte 1. pladsen efter 19. spillerunder.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #17: 06 Maj 2017, 19:38 »

Hvad er Hazards stats for sæsonen efterhånden? Han må da snart være på 2 cifret antal mål og assist?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #18: 06 Maj 2017, 19:42 »

Hvad er Hazards stats for sæsonen efterhånden? Han må da snart være på 2 cifret antal mål og assist?

Jeg er desværre en del længere fremme i selve spillet end i bloggen. Så kan ikke huske det.. Jeg prøver at indhente men vil heller ikke poste 10 indlæg på en dag..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #19: 06 Maj 2017, 22:56 »

Jeg er desværre en del længere fremme i selve spillet end i bloggen. Så kan ikke huske det.. Jeg prøver at indhente men vil heller ikke poste 10 indlæg på en dag..
Ja sådan kan det jo gå Wink Bare kom med de 10 indlæg jo før jo bedre  Peace
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #20: 07 Maj 2017, 07:56 »


#11 – Den gyldne bold

Zlatan har aldrig vundet titlen som verdens bedste fodboldspiller. Det gjorde han heller ikke i mit savegame i denne omgang men det var lige ved og næsten. Han to nemlig 2. pladsen og sammen med Pogba og Hazard kom han også på årets hold. Vinderen blev endnu engang Messi den lille lort. Fy for Zlatan han er god, hvilket jeg hader voldsomt.

Der var også fortjent hæder til unge Rashford, som tog titlen som årets Golden Boy. Den unge engelske angriber har været forrygende indtil videre i denne sæson. Rashford topper da også den interne liste over spillere, som har været direkte involveret i mål.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #21: 07 Maj 2017, 15:41 »

Elsker det Smiley Zlatan er en legende!
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #22: 08 Maj 2017, 07:24 »


#12 – Farvel til Mata

Jeg har altid været ret vild med Mata og ville egentlig gerne beholde ham i United. Den vævre playmaker er dog ikke tilfreds med spilletiden og vil gerne væk fra klubben, hvilket er helt fair, for han står i skyggen af Zlatan på playmaker pladsen. Han er samtidig ikke ligefrem nogen boks til boks spiller eller angriber, så udsigten til fast spilletid i a-kæden, den er ikke god. Så jeg accepterede han ønske om at blive transferlistet og da Chelsea bød 37,5 mio. £ for ham, så slog jeg til.

I stedet for at finde en ny playmaker så valgte jeg i stedet at jagte en boks til boks spiller. Jeg har nemlig allerede Zaltan og Mkhitaryan til 10er positionen, en plads Wayne Rooney, Paul Pogba og Andre Herrera også kan dække. Og jeg fik min drømmesigning til boks til boks pladsen. Jeg trak den helt store pung frem og smed 80 mio. £ afsted til Bayern, som sendte Arturo Vidal den anden vej.

Normalt ville jeg aldrig smide så mange penge efter en spiller på hans alder men lige præcis i dette savegame, så er det den type spillere jeg skal bruge. Jeg skal have etableret stjerner som hen over de næste tre sæsoner kan sikre mig pokaler. Sådan en spiller er Vidal. Han er en spiller som kan gøre en forskel i Champions League, som er det store mål i næste sæson. CHL skal vindes hvis jeg skal opnå den perfekte sæson.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #23: 08 Maj 2017, 19:43 »


#13 – Wilson hattrick

Sæsonen begynder at spidse til. Programmet er tæt og kampene er vind eller forsvind. Jeg er med i både FA Cup og Euro Cup samt Premier League. Så de vigtige kampe kommer som perler på en snor. Februar måned 2017 bød f.eks på fire vigtige kampe i streg, hvor jeg skulle møde Napoli over to kampe i Euro League, Chelsea i FA Cup og i et topopgør i Premier League.

Sådan et program trækker store veksler på truppen og det kræver en bred trup af høj kvalitet. Det råder jeg heldigvis over, hvilket f. eks kom til udtryk i FA Cup kampen mod Chelsea. Det var i den kamp, at jeg valgte at spare et par spillere.

Jeg anså de andre kampe som større og vigtigere. Så i angrebet fik James Wilson chancen fra start. Den unge angriber havde haft en fin sæson i b-kæden, hvor han i 16 kampe havde nettet 11 gange. Wilson forsatte sin fine form mod Chelsea og blev kampens helt store spiller, da han stod bag et hattrick i 3-2 sejren.

Som tidligere nævnt så skal b-kæden have kredit for de flotte resultater. De leverer når de skal og holder a-kæden fit, hvilket var med til at Napoli blev slået samlet med 6-3 men vigtigere endnu, at Chelsea blev kørt over med hele 5-0 i Premier League kampen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #24: 09 Maj 2017, 16:02 »


#14 – Zlatan og Pogba

Jeg stod foran en april måned fyldt med store kampe. Liverpool, Arsenal og Leicester i Premier League. En EURO League kvartfinale og en FA Cup semifinale. Det var en vigtig måned, så det var med ekstra bitterhed, at jeg så på min trup op til månedens første kampe, som var på udebane mod Liverpool og hjemme mod Arsenal. Tre ud af fire af mine angribere var ude med skade. Rashford, Wilson og Hazard kunne jeg ikke benytte.

Så jeg måtte en tur ned til reserverne og finde en rusten Jesse Lingard frem. Og helt som frygtede, så bidrog han ikke til skide meget i den første kamp ude mod Liverpool. Og for at være ærlig, så var jeg røvheldig at trække en 1-1 hjem. Det var dog et acceptabelt resultat i en svær udekamp mod ærkerivalerne.

Kampen efter var hjemme mod Arsenal. En topkamp mellem mig selv på 1. pladsen og Arsenal på 2. pladsen. En sejr ville skabe et godt hul og guldet ville være godt på vej til Manchester. Endnu engang var Lingard rusten og jeg hev ham ud efter 60 minutter.

Heldigvis var der andre som leverede og gæt selv hvem, der blev kampens helt store spiller? Ja selvfølgelig, bloggens hovedperson ZLATAN. Den svenske GUD var fænomenal i kampen, som jeg vandt med hele 4-0 og hullet ned er nu på 7 point før de sidste 6 runder. Zlatan og Pogba rev Arsenal rundt. Det var fantastisk at se på. De to er bare verdensklasse.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: ZLATAN
« Svar #25: 09 Maj 2017, 21:04 »

Tillykke med mesterskabet..  Den glipper nok ikke, som det ser ud lige nu.

Igen, igen vil jeg lige benytte mig af at rose bloggen. Flot layout, dejligt sprog og en dejlig tilgang til spillet. Ofte går der talent i den, når folk blogger. Så det er dejligt anderledes når man i stedet går  benhårdt efter klassespillerne.. 
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #26: 10 Maj 2017, 05:36 »

Tillykke med mesterskabet..  Den glipper nok ikke, som det ser ud lige nu.

Igen, igen vil jeg lige benytte mig af at rose bloggen. Flot layout, dejligt sprog og en dejlig tilgang til spillet. Ofte går der talent i den, når folk blogger. Så det er dejligt anderledes når man i stedet går  benhårdt efter klassespillerne.. 

Tak  Smiley

 Ja talentudvikling er som regel et populært emne.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #27: 10 Maj 2017, 19:09 »


#15 – Balancespilleren

Jeg nærmer mig afslutningen på sæsonen og det ser rigtig fint ud. Jeg er i spil til tre titler. Finalen i FA Cuppen er på plads og semifinaler i EURO League venter forude og jeg er meget tæt på at nappe mesterskabet. Målet for sæsonen var sat lavt. Målet var bare at kvalificerer holdet til Champions League og det lykkes.

Det jeg har haft mest fokus på, det er at samle en trup, som i næste sæson kan vinde Champions League, som er kravet, hvis målsætningen om den Perfekte sæson skal lykkes. Og jeg nærmer mig. I denne sæson har jeg hentet Hazard, Vidal og jeg har lige sikret mig holdets nye balancespiller.

Carrick nærmer sig sidste salgsdato, så denne position var vigtig at have på plads. Jeg har lavet et scoop, syntes jeg selv. For jeg har hentet Sergio Busquets for ”kun” 37,5 mio. £. Han er mere eller mindre den perfekte balancespiller til min taktik. Hvor der er brug for hårdarbejde folk bag Zlatan.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #28: 10 Maj 2017, 20:53 »

Endnu en gang beriger du den danske FM-scene med guld

Tillykke med Busquets - En af verdens mest undervurderede spillere som er ramt af et dårligt ry. Han er dog taktisk guld værd!
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: ZLATAN
« Svar #29: 10 Maj 2017, 21:49 »

Alle hold skal bruge sådan en mand. En som kan holde den defensive struktur. Jeg er vild med typer som ham, Casemiro, Alonso, Carrick osv. Dem som ingen bemærker men har så stor betydning for taktikken og for den kreative frihed til andre.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010