home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2017
| | | | |-+  Vi vil have 92 tilbage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Vi vil have 92 tilbage  (Læst 40089 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Vi vil have 92 tilbage
« : 02 Apr 2017, 17:47 »


« Seneste Redigering: 02 Apr 2017, 18:32 af Guldbrand » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #1: 02 Apr 2017, 17:55 »

Ærgerligt, at hele din update ikke er kommet med. Bliver ellers interessant at se, hvordan du bygger den her blog op.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #2: 02 Apr 2017, 18:20 »

Ærgerligt, at hele din update ikke er kommet med. Bliver ellers interessant at se, hvordan du bygger den her blog op.

Nå for dælen.. Det havde jeg ikke lige set - Det får jeg lige fikset   Thumbs Up

(Det er fikset nu)


Er der iøvrigt nogen der ved, hvordan jeg får mine updates til at være mere skarpe?
Billedet er i fin kvalitet, men så snart det kommer op her på siden, så bliver det hele lidt forvrænget..
« Seneste Redigering: 02 Apr 2017, 18:24 af Guldbrand » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #3: 02 Apr 2017, 18:40 »

Nå for dælen.. Det havde jeg ikke lige set - Det får jeg lige fikset   Thumbs Up

(Det er fikset nu)


Er der iøvrigt nogen der ved, hvordan jeg får mine updates til at være mere skarpe?
Billedet er i fin kvalitet, men så snart det kommer op her på siden, så bliver det hele lidt forvrænget..

Jeg synes nu ikke det står uskarpt overhovedet, men det kan have noget med browsere at gøre (så vidt jeg ved). Jeg kender desværre ikke et muligt fix til dette, men spændende om du kan få det danske landshold til at gøre det, som de bestemt ikke lykkes med i virkeligheden! Smiley Jeg er med!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #4: 02 Apr 2017, 18:44 »

Tror måske det skyldes størrelsen på det oprindelige billede og så størrelsen som det bliver lagt ind her på siden.. Men jeg kan ikke få lov at ændre på størrelsen, for når jeg prøver, så retter den automatisk til noget andet..   Ubeslutsom

Så jeg har sendt en PB til Acido og Sunbao og spurgt ind til hjælp..



Men tak. Målsætningen er helt klart at komme til VM..   Peace
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #5: 02 Apr 2017, 21:52 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #6: 03 Apr 2017, 16:03 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #7: 03 Apr 2017, 16:05 »

Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #8: 03 Apr 2017, 16:08 »

Jeg kan godt lide dit landshold.

Rart at men ikke skal være tvunget på landsholdet bare fordi man er FCK'er.

Sørensen er en utroligt spændende spiller, og kan ikke forstå han ikke har fået chancen IRL.

Men jeg er i hvert fald med på denne Smiley
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #9: 03 Apr 2017, 16:10 »

Hvad er dine tanker egentligt om Kasper Kusk?

Du nævnte jo at du ikke vil spille med kantspillere?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #10: 03 Apr 2017, 16:38 »

Kasper Kusk kan bruges på de offensive positioner. Så han er kaldt ind som en ekstra gardering, men er dog med på de yderste mandater.

Martin Braithwaite, Lasse Schöne og Lucan Andersen står foran ifht. at tage over for Eriksen og Jørgensen ved skader, karantæner og træthed.
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #11: 03 Apr 2017, 18:40 »

Jeg elsker at læse om folks tanker bag deres taktik! Dette er ingen undtagelse.
Jeg har et par spørgsmål, i ren nysgerrighed for at høre dine tanker.
1. Jeg går ud fra at Jørgensen og Eriksen skal bytte plads? Eriksen skal vel være ham der fordeler bolden som enganche?
2. Du skriver at Eriksen og Jørgensen skal tage løb omkring Corner. Det gør vedkommende der spiller enganche vel ikke? Er han ikke mere stillestående?
3. Har du bedt Delaney om at komme længere frem på banen, så han kommer i feltet fra en dyb position ligesom irl?
Logged

FORZA JUVE!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #12: 03 Apr 2017, 20:37 »

Jeg elsker at læse om folks tanker bag deres taktik! Dette er ingen undtagelse.
Jeg har et par spørgsmål, i ren nysgerrighed for at høre dine tanker.
1. Jeg går ud fra at Jørgensen og Eriksen skal bytte plads? Eriksen skal vel være ham der fordeler bolden som enganche?
2. Du skriver at Eriksen og Jørgensen skal tage løb omkring Corner. Det gør vedkommende der spiller enganche vel ikke? Er han ikke mere stillestående?
3. Har du bedt Delaney om at komme længere frem på banen, så han kommer i feltet fra en dyb position ligesom irl?
Dejligt at du er med ombord, og fedt med nogle taktiske spørgsmål. Endelig bliv ved med det.. Kom også gerne med jeres syn på tingene, da jeg måske kan få nogle gode fif den vej...


1) Glad for at du spørger, for det er faktisk helt bevidst at de er sat som de er. Dog kan jeg sagtens finde på at bytte rundt på dem fra kamp til kamp, eller under selve kampen.

Eriksen er for mig bedre som afslutter end Nicolai Jørgensen, hvorimod Jørgensen er bedre fra distancen. Og den største forskel jeg ser på de to roller, det er at skyggeangriberen vil komme længere frem og ind i feltet, hvorimod elegantieren vil holde sig mere ved kanten af feltet. Så det stiller også en hel del krav, til at skyggeangriberen skal kunne være i stand til at bevæge sig i trængte områder.

Jørgensen har også en spillerinstruktion der hedder "Skyder fra distancen" og dette er en vigtig egenskab, i og med at jeg forventer at denne rolle vil komme til en del chancer for distancen.

Eriksen derimod har nogle instruktioner, der gør at han rykker i hullerne, forsøger en-to kombinationer og placere sine afslutninger, hvilket jeg mener passer bedre til en skyggeangriber, som netop skal rykke ind i feltet, være i stand til at kombinere på små områder og så kunne omsætte chancer til mål.


2) Jo, ud fra de erfaringer jeg har gjort mig med denne taktik tidligere, så ser jeg at elegantieren bevæger sig mere, end rolle beskrivelsen giver udtryk for. Men omvendt, så har jeg det ganske fint med at Eriksen som skyggeangriber bevæger sig i dybden ifht. Cornelius, mens Jørgensen mere bevæger sig udenfor feltet. Det gør det svært for modstanderne at dække op for, da de både skal passe på dybdeløb fra Eriksen, men samtidigt også skal kunne presse højt på Jørgensen, der ellers vil kunne afslutte fra distancen. Så det vil i mine øjne, kræve en del erfaring og intelligens fra modstanderne at holde os fra at skabe chancer. - For ikke at snakke om det fysisk monster på 1.93 meter og en kampvægt på 90kg, som står inde i feltet og også kræver en del opmærksomhed..


3) Nej, Thomas Delaney skal primært koncentrere sig om at løbe en masse kilometer på midtbanen og dække så stort et areal på banen som muligt. Han er ikke lige så målfarlig i FM, som han har vist sig for FCK og Werder Bremen. Så jeg ser ham som defensiv spiller, med et stort løbepensum og stærk mentalitet.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2017, 21:21 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #13: 03 Apr 2017, 21:09 »

« Seneste Redigering: 03 Apr 2017, 21:15 af Guldbrand » Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #14: 03 Apr 2017, 23:24 »

Gode vinkler på det taktiske Guldbrand! Det fungerede jo også upåklageligt Smiley Keep it up!
Logged

FORZA JUVE!

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010