home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2017
| | | | |-+  Vi vil have 92 tilbage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Vi vil have 92 tilbage  (Læst 40135 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #90: 30 Apr 2017, 10:43 »

Ærgerligt med exit mod Argentina, men alt i alt kan du vel se tilbage på et VM der gik over forventning - ihvertfald i forhold til hvor langt du nåede? Hatten af for en god og gennemført blog, som var disponeret helt rigtigt i forhold til at få det til at passe med konkurrencens periode. Smiley Peace

Hvilke spillere føler du selv var de vigtigste, hvor har du set de største overraskelser (positive og negative), er der nogen der er faldet helt igennem, og har du nogle råd hvis man vil starte et save med landshold? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #91: 30 Apr 2017, 19:29 »

Ærgerligt med exit mod Argentina, men alt i alt kan du vel se tilbage på et VM der gik over forventning - ihvertfald i forhold til hvor langt du nåede? Hatten af for en god og gennemført blog, som var disponeret helt rigtigt i forhold til at få det til at passe med konkurrencens periode. Smiley Peace

Hvilke spillere føler du selv var de vigtigste, hvor har du set de største overraskelser (positive og negative), er der nogen der er faldet helt igennem, og har du nogle råd hvis man vil starte et save med landshold? Smiley

Thomas Delaney og Nicolai Jørgensen er nok de to spillere som har præsteren over hvad jeg havde forventet. Derudover har Danmark et rigtig stærkt midterforsvar med Simon Kjær og Andreas Christensen, hvorimod jeg syntes det halter gevaldigt efter på back positionerne - Men det har jeg også nævnt flere gange i bloggen.

Af spillere der har skuffet mig, så er det primært Kasper Schmeichel og Christian Eriksen. De to har slet ikke levet op til forventningerne. Man kan dog argumentere for at Christian Eriksen ikke er blevet brugt optimalt, men i stedet lidt er blevet offer for taktikken.

Skulle jeg spille med Danmark igen, så ville jeg nok forsøge mig med 3 mand nede bagi, selvom jeg tror det vil blive svært at gennemfører. Men kvaliteten blandt de centrale forsvar er simpelthen så højt, kontra kvaliteten på back positionerne. Alternativt skal man have en taktik, hvor der er mere support til ens backs.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #92: 05 Maj 2017, 13:24 »

Flot flot blog Smiley Virkelig god læsning Smiley

Ville ønske bloggen fortsatte, og tog EM-slutrunden med Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #93: 05 Maj 2017, 22:11 »

Virkelig fed blog, dit layout er ret så lækkert. Selvom jeg kun har FM16, så inspirerede du faktisk mig til at starte et save med Danmark. Håber du fortsætter denne over i de normale blogs  Smiley
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #94: 05 Maj 2017, 22:44 »

Tak for de rosende ord..   Thumbs Up

Umiddelbart er tanken ikke at forsætte med bloggen. Jeg er lige startet op med et Dortmund save i stedet.
Men jeg vil ikke afvise, at jeg på sigt kan finde på at genoptage spillet og måske også bloggen, så vi kan få EM kval'en og evt. et EM med også..
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010