home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Finder konkurrenterne ud af din taktik undervejs ??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Finder konkurrenterne ud af din taktik undervejs ??  (Læst 2099 gange)
Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Finder konkurrenterne ud af din taktik undervejs ??
« : 20 Dec 2016, 01:22 »

Hey har startet et nyt save, hvor jeg gik ubesejret gennem de første 8-10 kampe (fik næsten max point).

Men de seneste 4-6 kampe har jeg hverken kunne scorer eller forsvare. Truppens moral er ikke i bund, så tænker ikke, at det er derfor?

Har de andre hold luret taktikken eller spiller jeg måske for offensivt ?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Finder konkurrenterne ud af din taktik undervejs ??
« Svar #1: 20 Dec 2016, 01:30 »

Ai'en lurer bestemt taktikker over tid, men normalt dog ikke så hurtigt, der kan jo være mange ting der spiller ind, du fortæller jo ikke hvem du er og om du har mødt top eller bund.
Logged

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Finder konkurrenterne ud af din taktik undervejs ??
« Svar #2: 20 Dec 2016, 01:35 »

Jeg spiller med Vejle og har mødt både Hobro, Roskilde og Vendsyssel. Jeg slog alle disse hold, som man var nogle af favoritterne til at rykke op. På det seneste har jeg mistet point til hold som Fremad Amager og AB, som ligger helt i bunden af ligaen. Modstanderne har et klart overtag i kampene både på målforsøg og boldbesiddelse.

Jeg spiller 4-4-2, men med offensive kanter.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Finder konkurrenterne ud af din taktik undervejs ??
« Svar #3: 20 Dec 2016, 08:32 »

Jeg har generelt rigtig god erfaring med at justere især tempo og afleveringer fra kamp til kamp og ofte også under kampene. Det er som om det gør det sværere for modstanderen at greje min taktik, og uden at mine spillere bliver rundforvirrede over skiftende taktikker.

Og generelt, så er det en rigtig god ide at bruge energi på at udnytte modstanderens svagheder. Fx har jeg investeret specifikt i kantspillere, der slår bedre indlæg end mine gamle, for jeg ved at mine angribere er større og stærkere end 80 % af ligaens forsvarsspillere. Det skal så sandelig udnyttes!

Noget jeg tager hatten af for i FM17 er, at man skal være taktisk vågen hele tiden, men at man så også bliver belønnet for at tænke hurtigt og ikke mindst være kritisk overfor sit eget hold!

Der er ingen tvivl om at modstanderen læser en over tid, men så er det vigtigt at have mere end én måde at gribe kampene an på. Dog kan det anbefales som en begyndelse, at justere tempo alt efter modstanderen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010