home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Galiciens helte
| | | |-+  Galiciens Helte - Møller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Galiciens Helte - Møller  (Læst 10175 gange)
Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #15: 10 Dec 2016, 14:56 »

Hej Møller.

Kan du anbefale Lightshot? Uploader den direkte på nettet når du har taget billede?

Ja det kan jeg 100%. Du kan vælge om du vil uploade direkte, kopiere billedet, gemme på din pc. Derudover kan du klippe enkelt del af skærmen ud som skal tages SS af. Det er pisse smart.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #16: 10 Dec 2016, 15:18 »

Sidder på en MAC, men har lige testet det og det er fantastisk Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #17: 10 Dec 2016, 15:27 »


Celta de Vigo'18
Galiciens Helte

Det er aldrig smart at skrive sådan et indlæg lige efter sæsonen, med mindre det hele bare er gået pisse hamrende godt. Nu kommer jeg til at afsløre det hele i første spalte, men anyway! Mit hold fik de fedeste gummiben set meget længe. Derfor ender vi, meget heldigt, lige med nød og næppe på sjettepladsen som giver adgang til Europa League.

Ligesom jeg inde i mig selv roste unge Theo Hernández til skyerne, overbeviste mig selv omkring hvor godt et køb det har været, hvor meget hurtigere end ventet han har slået igennem osv. Ja så fik den unge fyr sgu stjernenykker og har i de sidste 6-7 runder spillet RÆDSELSFULDT! Derudover fik vi endelig udtaget en spiller til det spanske landshold, WUHU tænkte jeg! Inden landskampene var aktuelle, blev Sergio Asenjo så langtidsskadet til træning på landsholdet.

Derfor stod Blanco de sidste 9-10 spillerunder, ikke at det er hans skyld vi på resten af banen har været piv elendige. Der kommer ikke mere indhold i dette indlæg, igen må jeg igang med den nye sæson og forhåbentlig få kvalificeret os til, som vi fortjente i år, Champions League.


Følgende to milepæle kan vi krydse af:

•   25 point - Opnå kvalifikation til Europa League via din ligaplacering
•   15 point - Vind slaget om Galicien både ude og hjemme i samme sæson
« Seneste Redigering: 14 Dec 2016, 19:40 af Møller » Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #18: 10 Dec 2016, 16:07 »

Så fik vi endnu en milepæl på plads.

•   30 point - Køb en spiller med mere end 25 landskampe for Spanien

Hvorfor han hentes netop nu følger i transferupdaten!
« Seneste Redigering: 13 Dec 2016, 19:04 af Møller » Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #19: 10 Dec 2016, 19:31 »

Sidste spørgsmål omkring Lightshot uden at ødelægge din tråd Møller.

Hvordan får du vist et billede som IMG her på siden? Du har gjort det med din startopstilling kan jeg se - men hvordan?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #20: 10 Dec 2016, 21:51 »

Herlev,
Når du  får muligheden for at åben/kopier linket, så tryk åben link. Når billedet kommer frem i browseren, så højre klikker du og vælger "kopier linkadresse"
Så får du billedet som et .png, som kan indlejres i IMG IMG.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #21: 10 Dec 2016, 22:01 »

Herlev,
Når du  får muligheden for at åben/kopier linket, så tryk åben link. Når billedet kommer frem i browseren, så højre klikker du og vælger "kopier linkadresse"
Så får du billedet som et .png, som kan indlejres i IMG IMG.

Tusind tak Fresse  Opstemt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #22: 12 Dec 2016, 17:29 »

Herlev,
Når du  får muligheden for at åben/kopier linket, så tryk åben link. Når billedet kommer frem i browseren, så højre klikker du og vælger "kopier linkadresse"
Så får du billedet som et .png, som kan indlejres i IMG IMG.

Lige præcis. Smiley
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #23: 14 Dec 2016, 19:33 »


Celta de Vigo'18
Galiciens Helte

Mit tredje sommertransfervindu e er netop færdig. Datoen siger 01.09.2018 og vi er klar til den nye sæson for alvor kan komme igang. Min mavefornemmelse er denne gang, at der måske er smuttet liiiidt for meget kvalitet, som er blevet erstattet af folk, som virkelig skal spille op til deres bedste.

Jeg har tabt adskillige handler på målstregen til andre klubber, eks. var jeg millimeter fra at hente Inigo Martinez (tidl. Sociedad forsvarer) som jeg har jagtet siden sidste sommer. Han var på listen i Bayern, men endte med at tage til franske Marseille. Derudover har jeg flere gange været ved at hente Kuki i Malaga og Asier Villalibre i Bilbao. Men begge handler endte med at blive for dyre i forhold til reglen om max 100 millioner, derfor valgte jeg IKKE at skrive med de to stortalenter.

Istedet har vi sagt farvel til følgende spillere: Yann M'Vila, som ville videre og er solgt for 75 mio. (102 mio.) til Lille i hjemlandet Frankrig. Pione Sisto er solgt til RBL for enorme 187 mio. (230 mio.), hvilket jeg ganske enkelt ikke kunne afvise. Sidste store salg var Saido Berahino, som Chelsea ville betale 140 mio. kr. for, hvilket jeg som Sisto handlen ikke kunne afvise, da jeg langt fra har været tilfreds med ham i sæson 1 (for ham i klubben). Sidste to salg der er værd at nævne er Radoja til Las Palmas for 40 mio. kr., han ville væk og har fungeret som rotationspiller for mig og sidste var Andreu Fontás, som heller ikke var tilfreds med reservetilværelsen - han blev solgt til CSKA for 32 mio. kr.,

Istedet er følgende blevet hentet til: Younes Belhanda er hentet fri fra Kiev. Elseid Hysaj er hentet for 80 mio. kr. i City. Milot Rashica er hentet i Vitesse for 41 mio. kr., Inigo Vicente (ung angriber) er hentet for 13 mio. i Bilbao. Derudover får vi et gensyn med Fellaini som er hentet på fri transfer (skal erstatte M'Vila). Pepe Reina er hentet ind, og historien bag dette er, at Asenjo var MEGET tæt på at skifte til Barcelona. Buddet var accepteret, men i sidste ende blev det ikke til noget. Derfor har jeg valgt at leje Blanco ud og har nu Asenjo med Reina som backup. Ángelo Henríquez skal erstatte Berahino i angrebet, hentet for 50 mio. i Wolfsburg. På sidste dagen hentede jeg også Timm Klose ind til forsvaret, mest for at have mere end Cabral og Gomez som er klasse forsvarer. Sidst lejede jeg Ainsley Maitland-Niles i Arsenal som backup til Orellana på højre kanten.

Udlejede spillere værd at nævne: Ruben Blanco (Eibar), José Pozo (QPR), Oliver Burke (Espanyol), Milot Rashica (Numantia) og Julian Green (Levante). Alle unge spillere, som jeg gerne vil give én sæson mere som udlejningsspiller, før de næste sæson forhåbentlig er klar til at spille for Vigo!

Det giver følgende trup og vi fortsætter med taktikken fra sæson 2!
« Seneste Redigering: 14 Dec 2016, 19:36 af Møller » Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #24: 17 Dec 2016, 22:13 »


Celta de Vigo'19
Galiciens Helte

Endnu en halvsæson er færdigspillet, min femte af slagsen i Celta de Vigo. Vi har ramt endnu et årsskifte, og går nu ind i 2019. Vi er halvvejs i denne challenge, hvilket betyder at det er tid til at skrue bissen på og give den hele armen i slutspurten.

Jeg må bare trække ordene fra seneste indlæg i mig igen, mit mandskab mangler hverken kvalitet eller kynisme. Vi er startet lige så fantastisk, hvis ikke bedre, ud end vi gjorde i 17/18 sæsonen. Vi overvintre derfor på en tredjeplads med bare 6 point op til Real Madrid på førstepladsen. Lige efter dem ligger det andet Madrid hold, Atletico med ét point mere end os. Mens vi har hele 8 point ned til Barcelona på fjerdepladsen.

Femten clean sheets er det blevet til for Sergio Asenjo. Tolv sejre i La Liga er det blevet til ud af sytten mulige. Desværre gik det anderledes skidt i Europa League. Her må det siges at vi ramte i  antiklimaks. Jeg var ellers vild med gruppen vi kom i, Galtasaray, Saint Etienne og Vorskla. Der var rigtig gode muligheder for avancement. Vi lagde planmæssigt ud, men afsluttede helt katastrofalt og blev sorteper (3.). Derfor har vi nu FULD FOKUS på La Liga og Copa del Rey.

Nedenstående er links af de forskellige ting, mens der også er et lille billede af de tre indkøb vi har hentet til vinterpausen.

Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galiciens Helte - Møller
« Svar #25: 19 Dec 2016, 16:32 »


Celta de Vigo'19
Galiciens Helte

Sæson 3 er slut, vi har ramt endnu en milepæl i udfordringen. Drengene har spillet fantastisk hele sæsonen, men mod enden var det nær, igen, gået galt. Det lignede de samme gummiben, som drengene fik i forrige sæson. Men heldigvis kunne vi til sidst stadig selv afgøre om vi skulle spille Champions League eller Europa League i sæson 19/20. I den afgørende kamp var det tilbagevendte Iago Aspas der afgjorde det hele med sin enlige scoring i hjemmesejren over Villarreal. Andetsteds gjorde Malaga ellers sit til at holde spændingen. Derudover må vi bare tage hatten af for Barcelona, som i sidste halvsæson totalt fjernede både os og Atletico Madrid fra sølvet.

I Copa del Rey måtte vi i semifinalen sige farvel og tak, efter forventeligt og fortjent storsejr til Real Madrid over os. Desværre skulle det ikke være i denne sæson at vi indfriede den forhåbning, om et Copa del Rey trofæ i de første 5 sæsoner.

Den mest positive oplevelse i hele denne sæson har klart været Younes Belhanda, som kandiderer til at være mit bedste indkøb i 2017 udgaven af FM. Han kom til på fri transfer fra Dynamo Kiev, i sæson et har han spillet 36 kampe fra start og 6 gange kommet ind. Dette med 10 mål, 11 oplæg, 4 gange kampens spiller, 85% vellykkede afleveringer og et gennemsnit på 7,16. Fantastisk sæson ét af den 29 årige marokkaner, som på trods af dette endnu ikke har vækket interesse fra nogle klubber. Måske jeg får lov til at beholde ham.

Andre som kan forlade os i dette vindue er, Elseid Hysaj (7,09) som jagtes af PSG og Jonny (7,00) som jagtes af Arsenal og PSG. Resten forventer jeg egentlig at kunne holde rimelig væk fra spekulationer om skifte.


Dermed opnåede vi kun nedenstående i sæson 3, og det giver os tilmed rigtig meget at nå i de sidste to sæsoner.

•   35 point - Kvalificer dig til Champions League
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010