home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Få din egen personlige challenge!!!!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Få din egen personlige challenge!!!!  (Læst 41394 gange)
MaximTsigalko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #15: 13 Dec 2016, 15:54 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem, lang eller mega lang challenge: Mega lang

2.   Jeg elsker følgende: HB Køge, Superligaen, Messi, Diego Simeone

3.   Jeg hader følgende: Real Madrid, La Liga, Pepe, Wenger

4.   Jeg spiller normalt: Alt

5.   Jeg spiller ofte: Danmark og norge

6.   Jeg satser x-antal Freak$: all in (ca 18k)

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Udenfor Europa

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Er I DK eller andre ligaer der er knap så tidskrævende

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Har lige haft en 15 sæsoner plus på island

10. Skal den være ekstra svær: Gerne Wink
Logged

CM 01/02 aficionado..

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #16: 13 Dec 2016, 17:16 »


1.   Jeg ønsker en: Kort eller mellem

2.   Jeg elsker følgende: SønderjyskE, United, Beckham, Fernando Torres

3.   Jeg hader følgende: Real Madrid, Barcelona, City, Mourinho, Pepe, 

4.   Jeg spiller normalt: DK, Premier League, LLM

5.   Jeg spiller ofte: Danmark & England

6.   Jeg satser x-antal Freak$: 30.000

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Udenfor Europa og i østeuropa

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Er udfordrende, men ikke umulig. Gerne med fokus på talenter.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Har sideløbende et savegame med Paris FC, har  lige spillet med United og SønderjyskE.

10. Skal den være ekstra svær: ikke for meget, hellere overskuelig
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #17: 13 Dec 2016, 17:35 »

@MaximTsigalko

Fedt fedt fedt.. så har vi sgu en svær en klar til dig... og formentlig ganske lang :-) Du skal i hvert fald i gang med den første tredelte challenge.

DEL 1:
Du starter din gloværdige karriere i solide HB Køge naturligvis, her skal du få klubben kvalificeret til et europæisk gruppespil og gå videre fra gruppen. Når det er sket, så fortsætter du til del 2.

DEL 2:
Efter din succes i HB Køge så går jeg ud fra at klubberne står i kø efter at hyre dig og det får du brug for, for nu skal du skifte til en klub i enten Norge, Finland, Irland eller Polen .. Her skal du - med den klub som du nu havner i - vinde det nationale mesterskab 1 gang, men du må kun bruge spillere fra det respektive land. Når det er overstået, så er det tid til at skifte klub og land endnu engang..

DEL 3:
Denne gang skal turen gå til Sverige.. du skal nemlig finde et job i det svenske, og så rette op på de svenske klubbers elendige resultater i Europa. Opgaven lyder nemlig på at få Sverige placeret i top 6 på koefficient listen. Så måske er der behov for at skifte lidt rundt mellem de svenske klubber, men det finder du jo nok ud af :-)

Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for HB Køge

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens

•   Du kan kun skifte klub ved at søge jobs eller få dem tilbudt.

•   I DEL 2 må du kun bruge spillere fra det pågældende land


Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #18: 13 Dec 2016, 18:45 »

Synes virkelig det er nogle super fede challenge du får lavet Guti, får helt lyst til at starte et nyt save, hver gang du kommer med en. Skal helt sikkert have lavet min personlige challenge, når jeg en gang er færdig med mit nuværende save Smiley
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #19: 13 Dec 2016, 18:54 »

@Præludium

Tak tak.. du siger bare til :-)
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #20: 13 Dec 2016, 19:30 »

Enig med Præludium! Super arbejde, Guti :-)
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #21: 13 Dec 2016, 19:32 »

Enig enig enig..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #22: 13 Dec 2016, 19:39 »

@Kenitho

Så er din challenge klar og du skal en tur til det skønne Frankrig, der venter en klub og opgave, hvor du får rig brug for dine evner som talentudvikler og gode relationer til både SønderjyskE og Man Utd.
Du skal nemlig skaffe Saint-Etienne deres første mesterskab siden 1981 og du skal have en pokal title med hjem også - Men der skal en større udrensning til i klubben først.

De to pokaler skal nemlig vindes, med spillere som er født i Frankrig, de må max. være fyldt 24 år og så skal de komme fra eget akademi (Som i øvrigt er ganske godt)
I og med det er en halv svær opgave, så er det tilladt at hente spillere fra SønderjyskE og Man Utd., som er over de 25 år.

Du har max 7 år til at gennemføre denne challenge.


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Saint-Etienne

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #23: 13 Dec 2016, 20:09 »

Wow, stabile challenges, der bliver smidt afsted! Det vil jeg kaste mig ud i Smiley

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem, lang eller mega lang challenge: (0-5, 5-10, 10-20 eller 20+ sæsoner): Mellem.


2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager: FCK og Real Madrid, Har ikke lige en favoritliga, Ronaldo (den gamle) og Modric, Ståle og Del Bosque

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager: Brøndby, Barcelona og United, Evra, Pique og Alba, Kasper Hjulmand og Mourinho.

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold: Det er mest blevet til miderhold og tophold.

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold: Jeg har spillet mest Superliga og ellers lidt PL og La Liga.

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In): 25k

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: ?? Jeg har ikke lyst til klubber i Asien.

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: ?? Jeg er egentlig åben på det meste.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen. Jeg har svært ved at holde et save kørende. Jeg har brug for et mål, jeg ikke selv sidder og finder på.

10. Skal den være ekstra svær? :-) Nej :i En god udfordring, men med respekt for et lavt bundniveau Opstemt
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #24: 13 Dec 2016, 20:24 »


1.   Jeg ønsker en: kort, mellem, lang eller mega lang challenge: Mellem


2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager: Liverpool og Aab, PL, steven gerrard ,Torres, suarez, xabi alonso

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager: Brøndby, FCK, Midtjylland, Man U, Man, c Everton, Chelsea og Mourinho.

4.   Jeg spiller normalt: Bundhold, midterhold, tophold:

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold: mest pl eller Superliga

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - 100k

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: ?? Gider kun at spille i en kendt liga og i den bedste række ikke udenfor Europa

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: ?? Er meget åbnet

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen. Det højeste jeg har spillet er i 5 sæsoner 

10. Skal den være ekstra svær? :-) bare en god udfordring ikke for svær
Logged

MaximTsigalko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #25: 13 Dec 2016, 20:32 »

Puha guti.. det blir et lang sejt træk Wink Godt arbejde! Jeg vender tilbage om 6 måneders tid Wink
Logged

CM 01/02 aficionado..

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #26: 13 Dec 2016, 20:48 »

@Kenitho

Så er din challenge klar og du skal en tur til det skønne Frankrig, der venter en klub og opgave, hvor du får rig brug for dine evner som talentudvikler og gode relationer til både SønderjyskE og Man Utd.
Du skal nemlig skaffe Saint-Etienne deres første mesterskab siden 1981 og du skal have en pokal title med hjem også - Men der skal en større udrensning til i klubben først.

De to pokaler skal nemlig vindes, med spillere som er født i Frankrig, de må max. være fyldt 24 år og så skal de komme fra eget akademi (Som i øvrigt er ganske godt)
I og med det er en halv svær opgave, så er det tilladt at hente spillere fra SønderjyskE og Man Utd., som er over de 25 år.

Du har max 7 år til at gennemføre denne challenge.


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Saint-Etienne

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.

Spændende.... bliver svært med de 24 år, men det skal komme an på en prøve Smiley
Logged

Dolce
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #27: 13 Dec 2016, 20:49 »

1.  Mellem

2.   Manchester United, Premier League, Sir Alex Ferguson.

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager City, Chelsea, Liverpool & arsenal. Guardiola kan jeg heller ikke fordrage.

4.   Jeg spiller normalt: midterhold, tophold

5.   Jeg spiller ofte: Mest england, kan godt li de mange kampe der bliver spillet. kan godt li og tage midterklubber og bygge dem op omkring unge talenter.

6.   All-in 797.408,55

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: udenfor europa

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: i europa

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen. Der er frie hænder til dig.

10. Skal den være ekstra svær? :-) helst ikke, hvis jeg klarer denne, så kan vi tage den næste ekstra svært Wink
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #28: 13 Dec 2016, 20:49 »

For en god ordens skyld, så har jeg oprettet en "fortæl om min challenge"-tråd også. God fornøjelse med jeres challenges!
Guti har vist nok at se til :p
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #29: 13 Dec 2016, 20:53 »

@KentBrylle

Med udgangspunkt i den skaldede norske mand, så skal du lykkes med en udfordring, som han trods alt ikke kunne.
Du starter i den 3. bedste norske række med den stolte klub HamKam.

Dem skal du få op i bedste række og vinde både mesterskabet og pokal turneringen i samme sæson. Som et ekstra krydderi, så må du kun benytte spillere fra de land hvor Ståle har været træner, nemlig Norge, Danmark, England og Tyskland.

Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for HamKam

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010