home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 518 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Få din egen personlige challenge!!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Få din egen personlige challenge!!!!  (Læst 41552 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #45: 15 Dec 2016, 22:06 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem, lang eller mega lang challenge: (0-5, 5-10, 10-20 eller 20+ sæsoner) - mellem, men tættere på 5 end 10 år.

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager - Chelsea, Fernando Torres, Frank Lampard, Didier Drogba, Carlo Ancelotti, Antonio Conte.

3.   Jeg synes ikke helt godt om følgende: hold, liga, spiller og manager - Manchester United, FC København, Liverpool, Arsenal, Barcelona, Bayern.

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold - Midterhold og tophold.

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold - Premier League.

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In) - 1 mio

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: - Østeuropa og udenfor Europa.

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: - Nogle af de store ligaer.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen. - Jeg elsker at have et eller to stortalenter fra eget akademi, som jeg fører op på førsteholdet, hvor de tidligt får chancen. Derudover vil jeg gerne kunne kæmpe med om de sjove titler i løbet af challengen.

10. Skal den være ekstra svær? :-) - Medium.
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #46: 16 Dec 2016, 08:56 »

@Skjoldmanden

Et stk. ekstra svær challenge er nu klar til afbenyttelse:

DEL 1:
Du starter din karriere i Norge, hvor du skal vinde mesterskabet med Sogndal.. når du har gjort det, så pakker du kuffert osv. og søger de ledige jobs som der er i Skotland.

DEL 2:
Vel ankommet til det skotske, starter der nu en større opgave.. generelt er der ikke mange penge i ligaen, men det bliver nødvendigt at lave om på det nu. For din opgave er at gøre Skotland til en top 5 nation på koefficient listen. Om du vil blive i den samme klub og sælge gode spillere til de andre klubber, eller om du vil bygge en klub op og så søge job i en anden skotsk klub.. ja det bestemmer du selv. Men du skal have landet i top 5 på den nationale klubkoefficient liste.

Held og lykke :-)


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Sogndal

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens


Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #47: 16 Dec 2016, 09:12 »

@MBJ

Vi tager fat i Carlo A... han har vundet et hav af pokaler, men vi kigger især på de 3 nationale mesterskaber, 3 pokalturneringer og de 3 CL pokaler som han har vundet.. for de 9 pokaler skal du nemlig også vinde.

Du skal vinde dem med 2 forskellige klubber, du bestemmer selv hvordan fordelingen er.
Karrieren starter i Milan, og for at hjælpe dig når du på et tidspunkt skal søge et andet job, så starter du med den højeste træneruddannelse.

Du har max 10 år til at gennemføre din challenge.

Held og lykke :-)


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Milan

•   Din managerprofil: Det bedste af det bedste :-)


Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #48: 16 Dec 2016, 09:44 »

Fedt, jeg går i gang med det samme.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #49: 16 Dec 2016, 13:15 »

Hejsa! Hvor er det her en helt igennem fantastisk idé! Jeg er SÅ meget på...


1.   Jeg ønsker en: kort, mellem, lang eller mega lang challenge: (0-5, 5-10, 10-20 eller 20+ sæsoner) - Jeg ønsker en kort.

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager - Manchester United er min hjerteklub. Elsker klubben og dens historie. Cantona og Scholes er spillerne, jeg har den største kærlighed og respekt til, samt Sir Alex Ferguson selvfølgelig også. Herhjemme er det bysbørnene fra AaB! Er også pjattet med Dortmund og Ajax.

3.   Jeg synes ikke helt godt om følgende: hold, liga, spiller og manager - Liverpool, Brøndby, Midtjylland, Man City, Chelsea, Bayern München, FCK.

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold - Tophold eller subtop.

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold - England, PL, Forskellige hold.

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In) - 50.000

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Betyder at jeg skal styre en af de hold, jeg hader (som beskrevet herover). LLM gider jeg heller ikke.

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Er sjovt i mere bare en eller to sæsoner.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen. - Selvom jeg foretrækker min yndlingsklub, så vil jeg ikke låse mig fast her.

10. Skal den være ekstra svær? :-) - Nej, den skal være sjovere, end den er svær.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #50: 16 Dec 2016, 13:56 »

@elaso

Vi springer Man Utd over, dem spiller du sikkert rigeligt med :-)

Det er Dortmund som vi skal have fat i - det bliver den gode periode i midt 90'erne, som gav 2 mesterskaber og 1 CL triumf som du skal kopiere.
Noget helt særligt var også, at de vandt CL finalen med kun 3 udlændinge på banen.. det skal du også kopiere :-)

Så på max 5 år, skal du vinde mesterskabet 2 gange og CL 1 gang, og du må max have 3 udlændinge i truppen efter juletransfer vinduet i første sæson.

Held og lykke :-)


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Dortmund

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens


Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.

Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #51: 16 Dec 2016, 16:01 »

@elaso

Vi springer Man Utd over, dem spiller du sikkert rigeligt med :-)

Det er Dortmund som vi skal have fat i - det bliver den gode periode i midt 90'erne, som gav 2 mesterskaber og 1 CL triumf som du skal kopiere.
Noget helt særligt var også, at de vandt CL finalen med kun 3 udlændinge på banen.. det skal du også kopiere :-)

Så på max 5 år, skal du vinde mesterskabet 2 gange og CL 1 gang, og du må max have 3 udlændinge i truppen efter juletransfer vinduet i første sæson.

Held og lykke :-)


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Dortmund

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens


Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
 


Definér udlændinge  Wink
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #52: 16 Dec 2016, 18:39 »

@elalso

Alle der IKKE er tyskere, er udlændinge i dit spil :-)
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #53: 17 Dec 2016, 17:07 »

Jeg tænkte bare på, om de kan være eksempelvis franskmænd og så holde et tysk pas? Eller skal de være tyskere i Hitlers forstand? Haha...
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #54: 18 Dec 2016, 02:20 »

Tysk tysk tysk :-)
Logged

Tkvj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #55: 19 Dec 2016, 09:37 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem, lang eller mega lang challenge: (0-5, 5-10, 10-20 eller 20+ sæsoner) lang

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager: Brøndby, Tottenham, Søren Colding, Allan Nielsen, Zlatan, roberto Baggio, Zola

3.   Jeg synes ikke helt godt om følgende: hold, liga, spiller og manager: Man Utd, Barcelona,

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold: Bundhold, Midterklub

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold: England,

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In) all in

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: I asien

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der:

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Elsker at spille med midterhold der ikke har vundet noget

10. Skal den være ekstra svær? :-) bare den er udfordrende Smiley
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #56: 19 Dec 2016, 10:05 »

@Tkvj

Jamen jeg har fundet en ganske fin klub til dig, som ikke har vundet noget som helst - andet end den meget mærkelige Anglo-italien cup tilbage i 1994 - tilmed er det klubben hvor den fantastiske Baggio, afsluttede sin fine karriere.

Det er naturligvis Brescia der er tale om, og nu skal det være slut med at være en middelmådig klub!

I løbet af max. 20 år, skal du nemlig få fyldt pokalskabet godt op.. opgaven lyder som følgende:

Du skal vinde 3 mesterskaber, 3 pokalturneringer og 2 EL eller CL pokaler
Samtidig skal du få klubbens klub-koefficient til at være i top 15 i Europa
Der skal være overskud på transfer kontoen hvert år, du skal altså sælge for mindst lige så meget som du køber for


Held og lykke :-)


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Brescia

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens


Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.

Logged

Tkvj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #57: 19 Dec 2016, 10:45 »

Det lyder sku Nice!!

Glæder mig til at gøre den italienske liga stor igen

Vil lige sige den eneste grund til jeg har oprettet mig herinde er på grund af dine challenges!! Det er verdens klasse det du har gang i!!
Logged

Ralle95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #58: 19 Dec 2016, 15:47 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem, lang eller mega lang challenge: (0-5, 5-10, 10-20 eller 20+ sæsoner)
- Mellem
2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager
- OB, Middelfart, Man Utd, Dortmund, Danmark, Christian Eriksen, Conte
3.   Jeg synes ikke helt godt om følgende: hold, liga, spiller og manager
- Man City, Aguero, Spanien, Asien
4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold
- Midterhold
5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold
- Engelsk,
6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In)
- 100 (all in)
7.   Jeg nægter at spille et savegame der: ??
- Der ikke er i Europa
8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: ??
- Noget at sætte sit eget præ på
9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen.
- Nope
10. Skal den være ekstra svær? :-)
- Ikke nem i hvertfald, men stadig så jeg kan se en ende på det!
« Seneste Redigering: 19 Dec 2016, 17:25 af Ralle95 » Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Få din egen personlige challenge!!!!
« Svar #59: 20 Dec 2016, 09:00 »

@Ralle95

Du skal genrejse den fynske stolthed OB, det har klubben i sandheden brug for - I løbet af de max 10 år du har din challenge i, er der nogle forskellige milepæle som du skal opnå, bl.a. skal du hylde 2 af fortidens helte i klubben (Tempo + Miti) :

2 mesterskaber
I hver mesterskabs sæson, skal du mindst have 2 spillere med afrikansk pas, som har spillet mindst 25 kampe hver.
2 pokal triumfer
Du skal gå videre fra mindst 2 CL eller EL gruppespil
Du skal få OB til at ligge nr. 1 eller 2 på den danske klub-koefficient liste
Du skal sælge en spiller, til mindst 45 mio. kr.


Held og lykke :-)


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for OB

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens


Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2017 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010