home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Julegave til fruen derhjemme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Julegave til fruen derhjemme  (Læst 7738 gange)
Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #15: 30 Nov 2016, 16:06 »

Jeg er nok lidt ude i at hvis det skal være en oplevelse er det nok bedre med spa eller massage eller den slags.

Ja, okay.

Der kan du måske kigge på Hotel Vejlefjord - det plejer at være super lækkert. Jeg kan dog ikke lige huske priserne, måske er det lidt over budget. Men det er i al fald fedt.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #16: 30 Nov 2016, 16:18 »

Hun har ikke nævnt noget tidligere hun måske var interesseret i - tidligere på året eller måske endda før det?

Hvad med noget hun har kigget ekstra længe på de sidste par gange hun har handlet?

Du kunne også købe et pænt album, og fylde med gode billeder fra jeres forhold - helst noget der gir mening for hende og som hun vil kunne huske, og ikke bare 50 billeder af hende der sover Peace, og så give hende det sammen med et par flasker god vin eller andet hun er til, og et løfte om et hjemmelavet måltid - antaget du faktisk kan lave mad. Det kunne blive en anderledes aften/oplevelse hvis der så i bunden lå et par billetter til et show/koncert/film hun kunne tænke sig at se.

Ellers kunne noget praktisk måske også være værd at overveje, og her tænker jeg ikke på køkkenting, men det kunne måske være noget hun bruger dagligt på arbejdet eller måske noget hun kunne bruge ugentligt til at hygge om sig selv (duftevand/badesalte hvis i har badekar eksempelvis).
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #17: 30 Nov 2016, 16:23 »

Haha! Opstemt Ja det har du selvfølgelig ret i! Kan jeg få dit nummer, så kan du lige fortælle hende hvorfor det er en rigtig god ide?!! Wink

Jeg er nok lidt ude i at hvis det skal være en oplevelse er det nok bedre med spa eller massage eller den slags.

Jo da Wink Men f.eks. med knivene er der da intet værre end en kniv der ikke vil skære. Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #18: 30 Nov 2016, 17:20 »

Jo da Wink Men f.eks. med knivene er der da intet værre end en kniv der ikke vil skære. Peace

Er du selv kok til dagligt?!! Opstemt

Ja, okay.

Der kan du måske kigge på Hotel Vejlefjord - det plejer at være super lækkert. Jeg kan dog ikke lige huske priserne, måske er det lidt over budget. Men det er i al fald fedt.

Har jeg godt overvejet - kunne godt tænkes det var sådan noget - budgettet er vejledende. Wink

Hun har ikke nævnt noget tidligere hun måske var interesseret i - tidligere på året eller måske endda før det?

Hvad med noget hun har kigget ekstra længe på de sidste par gange hun har handlet?

Du kunne også købe et pænt album, og fylde med gode billeder fra jeres forhold - helst noget der gir mening for hende og som hun vil kunne huske, og ikke bare 50 billeder af hende der sover Peace, og så give hende det sammen med et par flasker god vin eller andet hun er til, og et løfte om et hjemmelavet måltid - antaget du faktisk kan lave mad. Det kunne blive en anderledes aften/oplevelse hvis der så i bunden lå et par billetter til et show/koncert/film hun kunne tænke sig at se.

Ellers kunne noget praktisk måske også være værd at overveje, og her tænker jeg ikke på køkkenting, men det kunne måske være noget hun bruger dagligt på arbejdet eller måske noget hun kunne bruge ugentligt til at hygge om sig selv (duftevand/badesalte hvis i har badekar eksempelvis).


Hold nu kæft du må være lidt af en "ladiesman"!! Der blev lige rystet det ene gode forslag ud efter det andet! Desværre har jeg en forfærdelig hukommelse... Men Album og selve DEN oplevelse, det er noget tøser elsker den slags! Wink Selvfølgelig kan jeg lave mad (til husbehov ihvertfald! Wink )
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #19: 30 Nov 2016, 17:26 »

Hun har ikke nævnt noget tidligere hun måske var interesseret i - tidligere på året eller måske endda før det?

Hvad med noget hun har kigget ekstra længe på de sidste par gange hun har handlet?

Du kunne også købe et pænt album, og fylde med gode billeder fra jeres forhold - helst noget der gir mening for hende og som hun vil kunne huske, og ikke bare 50 billeder af hende der sover Peace, og så give hende det sammen med et par flasker god vin eller andet hun er til, og et løfte om et hjemmelavet måltid - antaget du faktisk kan lave mad. Det kunne blive en anderledes aften/oplevelse hvis der så i bunden lå et par billetter til et show/koncert/film hun kunne tænke sig at se.

Ellers kunne noget praktisk måske også være værd at overveje, og her tænker jeg ikke på køkkenting, men det kunne måske være noget hun bruger dagligt på arbejdet eller måske noget hun kunne bruge ugentligt til at hygge om sig selv (duftevand/badesalte hvis i har badekar eksempelvis).


Så ryster han lige et par geniale idéer ud af ærmet! Du har sku styr på det Belthazor Thumbs Up
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #20: 30 Nov 2016, 17:45 »

For en lille del af budgettet kan du lave en personlig kalender. For et par år siden, tog jeg en masse billeder af mig selv og ungerne med sort baggrund. Så gjorde jeg dem sort/hvide, skruede lidt ned for lyset og lidt op for kontrasten.

Gik på nettet og lavede en sort kalender, og satte billederne ind. Det var et stort hit, og fik tårerne frem hos fruen...  Græder Cool
Logged

Veni, vidi, vici

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #21: 30 Nov 2016, 17:51 »

For en lille del af budgettet kan du lave en personlig kalender. For et par år siden, tog jeg en masse billeder af mig selv og ungerne med sort baggrund. Så gjorde jeg dem sort/hvide, skruede lidt ned for lyset og lidt op for kontrasten.

Gik på nettet og lavede en sort kalender, og satte billederne ind. Det var et stort hit, og fik tårerne frem hos fruen...  Græder Cool

Det er jo den slags de elsker.. gaver som viser man har tænkt på dem fremfor noget de selv kunne have købt - og sikkert fundet billigere og i den rigtige farve i forhold til den taske eller de sko de skal bruge det sammen med.

Personligt er jeg mest til at give ting der får personen til at tænke på mig når de bruger det/ser på det, men jeg er også typen der bliver mere glad for at en ven har købt en gammel CD på et loppemarkede til mig fordi de husker vi engang lyttede til den sammen, fremfor den ven der møder op og har købt første ting på årets ønskeseddel til 500 kroner. Og har det på samme måde med at give ting væk, prisen er ikke vigtig, det gælder om at få tankerne (og i damens tilfælde følelserne) frem i modtageren Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #22: 30 Nov 2016, 18:45 »

et æg med en fjernbetjening   Hævet Øjenbryn  Thumbs Up  Peace
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010