home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Julegave til fruen derhjemme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Julegave til fruen derhjemme  (Læst 7737 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Julegave til fruen derhjemme
« : 30 Nov 2016, 13:32 »

Hej alle

Det er ved at være tid til at få købt julegaver, og for mit vedkommende er det ikke anderledes.

Som de fleste har jeg også en kvinde derhjemme, som nok gerne vil have en ordentlig julegave i år, og jeg er sgu lidt på bar bund. Mere eller mindre det eneste hun ønsker sig er tallerkener og gavekort, og jeg er meget imod at give "penge" i gaver, så er virkelig ude hvor jeg bliver nødt til at finde på noget selv, for at kunne give hende noget ordentligt. Hun har fået smykker og undertøj de sidste par gange, så den går nok heller ikke meget længere, så jeg skal til at være fantasifuld og det er her jeg VIRKELIG har brug for hjælp!

Er der nogen herinde der sidder med nogle gode ideer til hvad man giver den bedre halvdel? Hun interesserer sig ikke for fodbold, så FM er desværre udelukket! Wink

Der må være nogle rutinerede gutter der har været i situationen før, og har fundet den perfekte løsning! Opstemt

På forhånd mange tak!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #1: 30 Nov 2016, 13:48 »

Hmm, måske er vi ude i nogle potter og pander?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #2: 30 Nov 2016, 13:50 »

Hvad med en tur til Paris? Det er sådan ret utraditionelt.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #3: 30 Nov 2016, 14:01 »

Hmm, måske er vi ude i nogle potter og pander?

Altså det er jo ikke specielt kæresteagtigt at give, så det var ikke lige det jeg tænkte.. Wink

Hvad med en tur til Paris? Det er sådan ret utraditionelt.

Mere ala den slags! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #4: 30 Nov 2016, 14:04 »

Altså det er jo ikke specielt kæresteagtigt at give, så det var ikke lige det jeg tænkte.. Wink

Nå, ja, men det var jo lidt i forlængelse af tallerknerne!

Men hvad er budgettet? Deal.dk har i øjeblikket en omgang chokolademassage for par.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #5: 30 Nov 2016, 14:06 »

Altså det er jo ikke specielt kæresteagtigt at give, så det var ikke lige det jeg tænkte.. Wink

Mere ala den slags! Wink
Aalborg-tårnet er helt udsøgt, og Jomfru Ane Gade er noget for sig. Dertil er der mange parker og gågader, hvor I kan fordrive tiden. For slet ikke at tale om havnen.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #6: 30 Nov 2016, 14:29 »

Aalborg-tårnet er helt udsøgt, og Jomfru Ane Gade er noget for sig. Dertil er der mange parker og gågader, hvor I kan fordrive tiden. For slet ikke at tale om havnen.

Haha! Skal jeg ud af døren kan jeg lige så godt rejse udenfor landets grænser, da der er omtrent ligeså langt til Tyskland som Aalborg fra hvor jeg er. Wink Det skulle jo også være en gave - 1.000 kr. er budgettet på, og er ikke sikker på hun tager til takke med en gåtur i Gaden! Wink

Nå, ja, men det var jo lidt i forlængelse af tallerknerne!

Men hvad er budgettet? Deal.dk har i øjeblikket en omgang chokolademassage for par.

Hehe.. Smiley Hun får sgu ikke tallerkener af mig - det har jeg fortalt hende! Wink Det kan hendes familie give hende. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #7: 30 Nov 2016, 15:04 »

Stand-up, teater eller shows...

Det er i hvert fald et hit hjemme hos os...
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #8: 30 Nov 2016, 15:31 »

« Seneste Redigering: 30 Nov 2016, 15:41 af Fresse94 » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #9: 30 Nov 2016, 15:43 »

Hehe.. Smiley Jeg prøver igen med - jeg køber ikke en gave til min kæreste der siger "Smut ud i køkkenet med dig, skat" Wink

Kan godt tænkes det må blive en oplevelse - hun har dog selv lige vundet et minicruise og vi tager på charterferie i uge 2, så der er egentlig nok af dem i forvejen lige nu! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #10: 30 Nov 2016, 15:53 »

Hehe.. Smiley Jeg prøver igen med - jeg køber ikke en gave til min kæreste der siger "Smut ud i køkkenet med dig, skat" Wink

Kan godt tænkes det må blive en oplevelse - hun har dog selv lige vundet et minicruise og vi tager på charterferie i uge 2, så der er egentlig nok af dem i forvejen lige nu! Peace

Hvad med koncert? kommer der ikke en kunstner forbi, som hun kan lide? Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #11: 30 Nov 2016, 15:54 »

PT er det kun Niels Hausgaard, Rammstein og Kiss (bor i Horsens), og det er ikke lige hendes genrer! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #12: 30 Nov 2016, 15:58 »

Der er jo altid nytårskoncerten i Aarhus - en udsøgt fornøjelse, hvis man er til den slags.

Ellers kommer Mads Langer, Sanne Søndergaard, Simon Kvamm, Carpark North m.fl. forbi Aarhus, hvis I ikke har noget at tage turen forbi der. Men så er vi selvfølgelig ud i nogle oplevelsesgaver igen.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #13: 30 Nov 2016, 16:01 »

Hun skal da bare se det som en hjælp Wink Kaffemaskinen kan da også stå et andet sted hvis det Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Julegave til fruen derhjemme
« Svar #14: 30 Nov 2016, 16:04 »

Hun skal da bare se det som en hjælp Wink Kaffemaskinen kan da også stå et andet sted hvis det Peace

Haha! Opstemt Ja det har du selvfølgelig ret i! Kan jeg få dit nummer, så kan du lige fortælle hende hvorfor det er en rigtig god ide?!! Wink

Der er jo altid nytårskoncerten i Aarhus - en udsøgt fornøjelse, hvis man er til den slags.

Ellers kommer Mads Langer, Sanne Søndergaard, Simon Kvamm, Carpark North m.fl. forbi Aarhus, hvis I ikke har noget at tage turen forbi der. Men så er vi selvfølgelig ud i nogle oplevelsesgaver igen.

Jeg er nok lidt ude i at hvis det skal være en oplevelse er det nok bedre med spa eller massage eller den slags.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010