home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 816 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Barca! - Maradona returns!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal opstillingen i mine opdateringer være som Jimboboy forslår på side 1?  (Afstemning slut: 26 Nov 2005, 21:25)
Ja
- 1 (20%)
Nej
- 4 (80%)
Antal Stemmer: 5

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Barca! - Maradona returns!  (Læst 5633 gange)
LosCules
Gæst

Barca! - Maradona returns!
« : 14 Nov 2005, 15:01 »

Så har jeg valgt at starte en ny blog, og denne gang bliver det med det absoulutte favorithold FC Barcelona. Jeg har valgt den klub fordi at jeg har BRÆNDT efter at spille med Barca, men da den var uspillelig før den nye patch kom, så har jeg valgt først at starte en blog nu.

Jeg har nogle mere eller mindre unikke idéer i lommen, som i nok vil få at se Wink.

Spilindstillinger:

England(Coca-cola league and above), Germany (Regionalliga and above), Spain(Segunda division B and above), Italy(Campionato Serie C1 and above)

« Seneste Redigering: 16 Nov 2005, 21:25 af LosCules » Logged

LosCules
Gæst

Sv: Barca! - Maradona returns!
« Svar #1: 14 Nov 2005, 15:10 »

TRUPPEN

Målmænd:

Victor Valdes
Ruben
Albert Jorquera

Forsvarsspillere:

Belletti
Damia
Gabri
Silvinho
Gio van Bronckhorst
Carles Puyol
Oleguer
Edmílson
Rafael Marquez

Midtbanespillere:

Thiago Motta
Xavi
Deco
Ronaldinho
Mark van Bommel
Cristiano Ronaldo
Ludovic Giuly
Andres Iniesta
Santiago Ezguerrero
Leo Messi

Angribere:

Samuel Eto'o
Henrik "Henke" Larsson
Maxi Lopez

Note: I hver update vil der nogenlunde være 3-4 kampreferater!
« Seneste Redigering: 15 Nov 2005, 15:42 af LosCules » Logged

LosCules
Gæst

« Svar #2: 14 Nov 2005, 15:44 »

Ny manager til FC Barcelona!

Efter et internt slagsmål, mellem hollandske Frank Rijkaard og FC Barcelonas ledelse, har man i Barcelonas ledelse valgt, at fyre Rijkaard, og i stedet præsentere fodbold-legenden Diego Armando Maradona.

Mange journalister var mødt op, da Diego Maradona blev præsenteret ved Camp Nou 30. juni 2005. Dette sagde Joan Laporta ved pressemødet, hvor Maradona blev præsenteret: "Efter interne stridigheder mellem Barcas ledelse og den tidligere træner, har vi valgt at fyre ham, og præsentere fodboldlegenden Diego Maradona. Vi har stor tillid til Diego, og vi håber at fansene vil have lige så stor tillid til ham."

Dette sagde legenden Maradona ved pressemødet: Jeg er glad for at få dette job, og det er mig en stor ære at blive manager i FC Barcelona. Vi vil spille offensivt fodbold, og imponere alle med vores underholdende spil."

Maradonas første vigtige kamp bliver når FC Barcelona skal op mod Real Betis i den spanske supercup. Derudover rygtes det at Maradona allerede skulle have et køb klar, da han efter pressemødet straks fløj til England.

Bademesteren
Manager

« Svar #3: 14 Nov 2005, 19:08 »

Hov...Hvad er dog det for en gut, der har sneget sig ind i din trupoversigt  Wink

pasj
Juniorspiller
**

« Svar #4: 14 Nov 2005, 19:49 »

Hov...Hvad er dog det for en gut, der har sneget sig ind i din trupoversigt  Wink

mener du de 2* Ronaldinho eller Cristiano Ronaldo? Peace Wink Opstemt

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 14 Nov 2005, 19:59 »

mener du de 2* Ronaldinho eller Cristiano Ronaldo? Peace Wink Opstemt

Præcis, Christiano Ronaldo - du er vidst kommet tidligt igang med din juleshopping  crazy

LosCules
Gæst

« Svar #6: 15 Nov 2005, 15:17 »

FC Barcelona køber portugiser!

Som SPORT tidligere også skrev, så fløj den nye Barca-træner Diego Maradona direkte til England efter pressemødet, og nu har han fået en handel på plads.

Der er tale om Manchester Uniteds 20-årige wingspiller Cristiano Ronaldo, der slutter sig til Barcelona fra dags dato. Dette sagde Diego Maradona ved pressemødet: "Jeg har altid været stor fan af Cristiano, og det er som en drøm, at jeg nu bliver træner for ham. Han vil helt klart forstærke vores hold.

Dette sagde Cristiano selv: "Jeg er glad for at komme til Barca, og jeg glæder mig virkelig meget til at arbejde sammen med Diego Maradona. Han er jo en levende legende, som nok skal blive en fantastisk træner."

LosCules
Gæst

« Svar #7: 15 Nov 2005, 15:33 »

God sæsonstart for Barca!

FC Barcelona har vundet sæsonens 3 første kampe. SPORT kommer med et resumé.

Real Betis vs. FC Barcelona(Den spanske supercup, første kamp)

Her sejrede vores hold klart. Spillerne slog Betis med største lethed med cifrene 5-1. 1. halveg var meget lige, og status ved pause, var også at det stod 1-1. Men i anden halveg tog det stjernespækkede mandskab sig sammen. De scorede fire mål i anden halveg, og gjorde os til storfavorit til at vinde den spanske supercup.

Målscorere:
1-0 Ricardo Oliveira(1)
1-1 Samuel Eto'o(28)
1-2 Ronaldinho (56)
1-3 Samuel Eto'o (61)
1-4 Ludovic Giuly (64)
1-5 Thiago Motta (90)

FC Barcelona vs. Real Betis(Den spanske supercup, anden kamp)

Her sejrede vi igen, og denne gang var det med cifrene 2-1. Eto'o bragte vores stjernespækkede hold foran til 1-0 efter et kvarter, og i anden halveg scorede hvert hold et mål. Dermed kunne vi kalde sig vindere af Den spanske supercup anno 2005.

Målscorere:

1-0 Samuel Eto'o
1-1 Edu(pen 72)
2-1 Ronaldinho (73)

Alaves vs. FC Barcelona(La Liga)

Den første kamp i denne sæson i La Liga. Vi skulle spille mod Alaves på udebange, og vi sejrede med de overbevisende cifre 3-0. Deco scorede en gang, og Ronaldinho scorede to gange. En dejlig og overbevisende sæsonstart for os, og jeg håber på lige så gode resultater i næste update.

Målscorere:

0-1 Deco (2)
0-2 Ronaldinho (29)
0-3 Ronaldinho (90)

LosCules
Gæst

« Svar #8: 15 Nov 2005, 15:58 »

Måneden der gik

Kære Diego. Her er min træningsrapport for august måned:

Dem der har gjort det meget godt til træning er:

Thiago Motta
Giovanni van Bronckhorst
Mark van Bommel
Daniel Fragoso
Dani Fernandez

Disse spillere har imponeret mig med deres store fremgang, og specielt Thiago Motta har imponeret mig positivt.

Men nu kommer vi til dem der har gjort det knapt så godt. Ikke mange har gjort det dårligt, og dem der står nedenunder, de har ikke været specielt dårlige i træningen, men de har ikke imponeret mig så meget, som de andre spillere har:

Deco
Edmílson
Cristian

Det glæder mig også at se, at vi har fået en rigtig god sæsonstart nu. Vi vandt supercuppen, og vi har også vundet den første kamp i La Liga. En god sæsonstart, og i de 3 første kampe i sæsonen har vi fået målscoren 10-2, hvilket er ganske imponerende, når man tænker på, at du lige er kommet til klubben som manager.

Mvh. Henk ten Cate

LosCules
Gæst

« Svar #9: 15 Nov 2005, 17:05 »

FC Barcelona vs. Mallorca (La Liga)

Dette var en kamp som vi burde have vundet med lethed, men sejren kom først i hus til sidst, da Thiago Motta med 10 minutter tilbage af kampen sendte bolden i mål. Vi havde ellers domineret kampen, men som sagt kom forløsningen først til sidst.

Målscorere:
1-0 Thiago Motta (80)

FC Barcelona vs. Celtic (Chl gruppe F)

Fantastisk kamp af os. Vi dominerede kampen totalt, og vi vandt da også med hele 6-0. Ronaldinho blev kampens helt store spiller, da han lagde op til 3 mål, og han scorede selv et mål, hvilket må betegnes som fantastisk af brasilianeren.

Målscorere:

1-0 Leo Messi (28)
2-0 Samuel Eto’o (33)
3-0 Rafael Marquez (38)
4-0 Leo Messi (44)
5-0 Xavi (56)
6-0 Ronaldinho (78)

Atletico Madrid vs. FC Barcelona (La Liga)

En kamp, som vi skal være tilfredse med overhovedet at få point i. Vi spillede ikke specielt godt, men det kan måske skyldes at vores stamspillere havde spillet Champions League for blot 3 dage siden. Men jeg er tilfreds med det ene point vi fik. Kampen endte 0-0.

FC Barcelona vs. Valencia (La Liga)

En underholdende kamp, som var meget lige, men vi løb med sejren, da Samuel Eto’o i slutningen af kampen scorede to mål, som gjorde slutresultatet til 3-1 til os, hvilket jeg er meget tilfreds med, da jeg mener at Valencia spillede lige op med os, men vi var effektivest.

Målscorere:

1-0 Samuel Eto’o (12)
1-1  David Villa (66)
2-1 Samuel Eto’o (78)
3-1 Samuel Eto’o (90)

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 15 Nov 2005, 17:24 »

Kunen være rart hvis du skrev resultat som fx. her:

Barcelona 6-0 Celtic

om kampen

Målscoere

det ville ksabe lidt bedre overblik..Men ellers fin blog

MeeLo
Gæst

« Svar #11: 15 Nov 2005, 17:57 »

Hej Cules Smiley

Jeg er vild med din blog. Jeg synes at der er rigtig godt overblik over hele situationen, i den orden du skriver i. Det er en god idé at vise os hvilke spillere der præsterer til træningen og hvilke spillere der ikke gør.

Jeg synes ikke at du behøver at skrive resultatet som Jimboboy foreslår, for på den måde du skriver det, tvinger det jo læseren til at læse kampreferatet igennem først Wink Apropros kampreferat, kunne jeg godt bruge lidt mere input. Hvem blev kampens bedste spiller?, havde du nogle gigantiske chancer som du brændte?

Ellers var der vist ikke mere  Rullende Øjne

LosCules
Gæst

« Svar #12: 16 Nov 2005, 20:36 »

Ja, men jeg vil ikke helt kalde det for et kampreferat, det er mere kampen set fra mine øjne, men jeg vil da prøve at få lidt mere kød på referaterne.

LosCules
Gæst

« Svar #13: 16 Nov 2005, 21:24 »

Real Betis – FC Barcelona (La Liga)

En vild kamp. Det er det eneste jeg kan sige om kampen. En underholdende kamp, der endte med.. Hvad tror i? 4-4! Men jeg kan ikke sige at jeg er glad for resultatet, for det var Man of the Match Edu der udlignede for Betis i overtiden, og det var virkelig ærgeligt for jeg mener virkelig at drengene fortjente en sejr, men på den anden side spillede Betis meget godt, og jeg vil mene de spillede nogenlunde lige op med os, men man kan jo ikke undgå at være skuffet, når der bliver udlignet i overtiden.

Målscorere:

1-0 Dani(1)
1-1 Ludovic Giuly(straffe 7)
1-2 Samuel Eto’o (21)
1-3 Antonio Doblas(selvmål 25)
2-3 Dani (30)
3-3 Ricardo Oliveira (75)
3-4 Ronaldinho (79)
4-4 Edu (90)

Werder Bremen – FC Barcelona (Chl gruppe F)

En kamp vi burde have vundet, og det gjorde vi såmænd også med cifrene 3-1. Specielt Leo Messi slog til i denne kamp, og han fik da også tildelt prisen som Man of the Match. Jeg er selv ganske tilfreds med mit hold, for flere af mine spillere spillede til et 9-tal, men der var dog ikke noget 10-tal til nogen Wink. Desværre måtte Eto’o udgå med en skade, og er ude i 2 uger.

Målscorere:

0-1 Samuel Eto’o (8)
1-1 Patrick Owomoyela
1-2 Ludovic Giuly (straffe 66)
1-3 Leo Messi (76)

FC Barcelona – Real Zaragoza (La Liga)

En dejlig kamp, som vi vandt med 2-1. Vi spillede dårligt i 2. halveg, men efter en mindre opsang i pausen, spillede de fantastisk i anden halveg og vendte kampen, til vores side. Dog var det Zaragozas målmand Cesar Sanchez, der spillede meget godt, og hev nogle fantastiske redninger op af lommen. Men jeg er selv meget tilfreds med kampen.

Målscorere:

1-0 Sergio Garcia (17)
1-1 Alvaro (selvmål 56)
1-2 Santiago Ezquerro (73)

LosCules
Gæst

« Svar #14: 16 Nov 2005, 21:38 »

Måneden der gik

Hej Diego! Jeg er personligt meget tilfreds med holdets præstation i denne måned i kampene, og målscoreren for september måned er 19-7, hvilket jeg vil betegne som tilfredsstillende.

Her er min træningsrapport:

Dem der har imponeret mig positivt til træning er:

Victor Valdes
Edmilson
Cristian

Ovennævnte spillere har gjort det meget godt for holdet til træning, og Victor Valdés har jo også gjort det godt i kampene, hvor han dog har lukket 7 mål ind i denne måned. Det må vi prøve at få rettet op på i oktober måned.

Men her er dem jeg ikke er blevet så imponeret af i denne måned:

Xavi
Diong Mendy

Men ligesom sidste gang vil jeg gerne understrege at ovennævnte spillere har gjort det meget godt til træning, men bare ikke lige så godt som de andre. Specielt Xavi har ikke imponeret mig.

Det var alt for denne gang!

Mvh. Henk ten Cate

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010