home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Barca! - Maradona returns!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal opstillingen i mine opdateringer være som Jimboboy forslår på side 1?  (Afstemning slut: 26 Nov 2005, 21:25)
Ja
- 1 (20%)
Nej
- 4 (80%)
Antal Stemmer: 5

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Barca! - Maradona returns!  (Læst 5607 gange)
LosCules
Gæst

Sv: Barca! - Maradona returns!
« Svar #15: 17 Nov 2005, 16:08 »

Deportivo vs. FC Barcelona (La Liga)

Forfærdelig kamp. Vi spillede så dårligt at man skulle tro, at det var løgn. Jeg vil kalde det heldigt, at vi kun tabte med 2-0, for Deportivo dominerede kampen totalt, og det gjorde det ikke bedre at Deportivos målmand Jose Molina reddede alt der kom imod Deportivos mål. Vi ligger nu på 5. pladsen i ligaen, hvilket er langt fra acceptabelt, og jeg forsikrer jer om, at det er der lavet om på, når sæsonen er slut.

Målscorere:

1-0 Diego Tristan (13)
2-0 Diego Tristan (24)

FC Barcelona vs. Sporting CP (Chl gruppe F)

Ja, vi fik gjort vores sidste kamp mod Deportivo god igen, ved at udspille Sporting CP totalt, og vi vandt jo også med cifrene 3-1. Der var 3 spillere, der var bedre end dem alle i denne kamp, og det var Samuel Eto’o, Ronaldinho og Cristiano Ronaldo. Eto’o lavede to assists, Ronaldinho scorede et mål, og lavede en assist, mens Cristiano Ronaldo scorede to mål.

Målscorere:

1-0 Cristiano Ronaldo (9)
2-0 Cristiano Ronaldo (45)
3-0 Ronaldinho (67)
3-1 Mauricio Pinilla (82)

FC Barcelona vs. Osasuna (La Liga)

En meget underholdende kamp, hvor vi heldigvis fortjent trak det længste strå. Vi vandt med cifrene 4-2, og vores trio Deco, Ronaldinho og Eto’o var de bedste spillere i kampen, og spillede alle tre til et nital. Deco scorede 2 mål, og lavede én assist, Eto’o scorede to mål og lavede en assist, mens Ronaldinho lavede en assist, og gang på gang lagde op til nye chancer.

Målscorere:

1-0 Deco (8 )
1-1 Patxi Pünal (12)
1-2 Luis Alfonso Sota (16)
2-2 Samuel Eto’o (22)
3-2 Samuel Eto’o (25)
4-2 Deco (47)

LosCules
Gæst

« Svar #16: 17 Nov 2005, 16:10 »

Kunen være rart hvis du skrev resultat som fx. her:

Barcelona 6-0 Celtic

om kampen

Målscoere

det ville ksabe lidt bedre overblik..Men ellers fin blog

Det er der oprettet en afstemning af.. Så ser jeg hvad i andre synes.

LosCules
Gæst

« Svar #17: 17 Nov 2005, 17:01 »

Måneden der gik

Hej Diego. Oktober måned har ikke været den måned, jeg havde håbet på. Vores målscore for denne måned blev kun 9-6, hvilket er lidt skuffende. Men nu vil jeg remse nogle af de spillere op, der har imponeret mig positivt til træning:

Samuel Eto’o
Deco
Cristiano Ronaldo
Xavi

Alle ovennævnte har gjort det godt til træning, og har som sagt imponeret mig positivt. Men..  Der er jo også nogle jeg ikke er lige så imponerede af og det er følgende spillere:

Andres Iniesta
Belletti
Diong Mendy
Andrea Orlandi

Til næste måned forventer jeg at ovennævnte spillere nok træner lidt hårdere, og at vores målscore bliver lidt bedre for november måned, men alt det kan du få at vide i starten af december måned, hvor jeg skriver endnu et brev til dig.

Mvh. Henk ten Cate

LosCules
Gæst

« Svar #18: 17 Nov 2005, 17:33 »

FC Barcelona vs.  Real Sociedad (La Liga)

En kamp med både gode ting, og dårlige ting. En af de gode ting, var at vi vandt 4-2, mens den dårlige ting, var at vores 1. målmand Victor Valdés blev skadet under kampen, og han er nu ude i 2 måneder, hvilket må betegnes som et stort tab. Men til kampen: Vi spillede fantastisk, og som så mange gange før, var det vores offensive spillere, der var de helt store profiler i kampen, og Deco blev kåret til Man of the Match.

Målscorere:

0-1 Barkero (3)
1-1 Samuel Eto’o (8)
2-1 Samuel Eto’o (15)
3-1 Deco (45)
4-1 Cristiano Ronaldo (80)
4-2 Darko Kovacevic

Sporting CP vs. FC Barcelona (Chl gruppe F)

Denne kamp sejrede vi, uden besvær, dog blev det de ikke helt overbevisende cifre 1-0 vi vandt med. Ronaldinho stod bag målet, og han blev da også kåret til Man of the Match. Jeg er ganske tilfreds med holdets indsats, og nu er det helt sikkert at vi går videre fra gruppespillet i Champions League.

Målscorere:

1-0 Ronaldinho (56)

Getafe vs. FC Barcelona (La Liga)

Denne kamp sejrede vi også uden stort besvær. Vi vandt 4-1 over Getafe, og jeg er meget tilfreds med holdets indsats, for de havde kampen, hvor de ville have den, og det gik bare fantastisk. Specielt Ronaldinho og Eto’o spillede fantastisk, og hvis jeg skulle vælge Man of the Match i denne kamp, kunne jeg tænke i lang tid på, om det var Ronaldinho eller Eto’o der ville blive Man of the Match. Men anyways, Eto’o blev valgt som Man of the Match..

Målscorere:

0-1 Samuel Eto’o (16)
1-1 Veljko Paunovic
1-2 Deco (27)
1-3 Cristiano Ronaldo (36)
1-4 Ronaldinho (pen 47)

FC Barcelona vs. Malaga (La Liga)

Ja, det var ikke den bedste kamp vi har spillet, men vi vandt da trods alt. Det var med cifrene 2-0, hvilket jeg er ganske tilfreds med. For en gangs skyld blev det ikke en offensiv spiller der blev Man of the Match, men det var Giovanni van Bronckhorst der løb med prisen. Vi ligger nu nr. 2 i ligaen, med samme antal point som Real Madrid.

Målscorere:

1-0 Deco (53)
2-0 Henrik ”Henke” Larsson (87)   

LosCules
Gæst

« Svar #19: 19 Nov 2005, 10:25 »

Real Madrid – FC Barcelona(La Liga)

Efter denne kamp sørgede jeg for at spillerne fik en ordentlig skideballe. De spillede så dårligt, at Real Madrid fortjente at vinde med mere end 2-1, men jeg kan da være glad for det ikke blev til mere. Man of the Match blev Real Madrids Raul.

Målscorere:

0-1 Deco (31)
1-1 Ivan Helguera (straffe 38)
2-1 Thomas Gravesen (39)

Celtic – FC Barcelona(Chl gruppe F)

En klar sejr. Spillerne rejste sig op igen efter nederlaget mod Real Madrid, og de spillede meget godt, og de vandt da også med resultatet 1-4. Specielt Samuel Eto’o og franskmanden Ludovic Giuly spillede fænomenalt i denne kamp, og de spillede begge til et ti-tal. Dog blev det Ludovic Giuly der blev kåret til Man of the Match.

Målscorere:

0-1 Samuel Eto’o (1)
1-1 John Hartson (7)
1-2 Deco (16)
1-3 Samuel Eto’o (23)
1-4 Ludovic Giuly (31)

FC Barcelona – Racing Santander(La Liga)

Vi spillede i denne kamp en fantastisk kamp, og vi fortjente sejren. Vi vandt 4-0 over Racing, og det kan vi takke vores offensive trio Ronaldinho, Deco og Samuel Eto’o for, da de alle tre spillede så fantastisk, at de fik et ti-tal. Ronaldinho scorede to mål, Deco lavede en assist, og masser af pasninger, der blev til chancer, samt Eto’o der scorede et mål, og lavede to assists. Eto’o blev kåret som Man of the Match.

Målscorere:

1-0 Ronaldinho (1)
2-0 Ludovic Giuly (straffe 39)
3-0 Samuel Eto’o (54)
4-0 Ronaldinho (straffe 73)

Villarreal – FC Barcelona (La Liga)

Vi spillede igen en meget god kamp, denne gang mod Villarreal, og vi vandt 4-1. Helten var Eto’o som lavede et hattrick, og blev kåret til Man of the Match. Jeg er meget tilfreds med vores kamp, og jeg føler nu, at vi er kommet os over det pinlige nederlag til Real Madrid. Vi ligger nummer to i ligaen med samme antal point som Real Madrid. Dog har 3’eren Atletico Madrid spillet en kamp mindre en os.

Målscorere:

0-1 Edmilson (7)
0-2 Samuel Eto’o (34)
1-2 Cesar Delgado (46)
1-3 Samuel Eto’o (63)
1-4 Samuel Eto’o (88 )

PartyOn
Gæst

« Svar #20: 19 Nov 2005, 15:43 »

Rigtig god blog du har gang i  Smiley

lige et  Eks. hvordan du kunne skrive hvem der spiller mod hinanden.

Real Madrid (placering) – FC Barcelona (placering) Runde ? (La Liga)

Det ville se rigtig godt ud hvis du skrev det sådan.

Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 19 Nov 2005, 15:51 »

Nu vil jeg også lige blande mig.. skriv målscoren i headline, så man hurtigt kan se den, i stedet for først at skrive referat og målscorere, men ingen resultat.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010