home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 241868 gange)
Roche
Landsholdsspiller

Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #240: 20 Dec 2016, 19:24 »

Marts 2024

10. marts 2024
Superligaen

Skuffende pointtab mod bundproppen, FC Fredericia. Jeg har ikke meget godt at sige om vores præstation, og det lover uden tvivl ikke godt for afslutningen på sæsonen, hvis vi ikke kan levere bedre end det her.

13. marts 2024
Danske pokalturnering 4. runde

Nå, helt ringe er vi alligevel ikke. HB Køge blev en walkover, og den unge kantspiller, Jens Lund, fik scoret sine første mål i sæsonen. I kvartfinalen møder vi endnu et 1. divisionsmandskab, nemlig Fremad Amager.

17. marts 2024
Superligaen

Det mest bemærkelsesværdige ved den sikre sejr over Silkeborg var, at Idrisa Sambú sparkede straffespark og brændte igen, selvom jeg havde fortalt ham, at han ikke skulle sparke. Han lyttede ikke til mine beskeder og fik åbenbart overtalt Meilinger, som ellers var blevet sat til at sparke. Det gentager sig forhåbentlig ikke igen.

24. marts 2024
Superligaen

En god afslutning på grundspillet, hvor vi sikkert slår Randers på udebane. Marco Meilinger og Thomas Jacobsen har været rigtig gode i det nye år, og begge kom på måltavlen for anden kamp i træk.

Marts 2024
Superligaen

Så sluttede første del af Superligaen, og det er med AaB på andenpladsen - fire point efter FC København. Ti kampe mangler af sæsonen, og vi er reelt set det eneste mandskab, der stadig kan udfordre FCK i kampen om mesterskabet. Teoretisk set kan FC Midtjylland, Lyngby, Brøndby og OB også, de er også kvalificeret til mesterskabsslutspil let, men de er efterhånden for langt væk. I den anden ende ser det svært ud for Silkeborg, Vejle og Fredericia og med deres mange point op til Sønderjyske, virker det sandsynligt, at det bliver blandt disse, at mindst en nedrykker findes.

Til slut vil jeg desuden gøre opmærksom på et helt vanvittigt talent, der er kommet ind som ny spiller på vores U/19-hold. Joseph Birikwalira er kommet hertil gennem vores samarbejdsklub i Uganda, og jeg har enorme forventninger til angriberen. Han er stor og stærk, men samtidig ikke helt langsom. Jeg har ikke kunne registrere ham til den resterende del af sæsonen, men han bliver spændende at følge til næste sæson, hvor han uden tvivl bliver en del af førsteholdet.
« Seneste Redigering: 20 Dec 2016, 23:14 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #241: 21 Dec 2016, 11:46 »

April 2024

5. april 2024
Superligaen

Ekstrem flot sejr. Ulvene blev nedlagt på 11 fantastiske minutter af Oliver Klitten og Thomas Jacobsen. Det var den helt perfekte start på mesterskabsslutsspi llet og nødvendigt for, at vi kan holde trit med FCK.

8. april 2024
Danske Pokalturnering kvartfinale

Frederik Børsting fik fordoblet sin måltotal for sæsonen, da vi spillede os sikkert videre til pokalturneringernes semfinaler. I den ene semifinale møder vi Silkeborg, mens FC Midtjylland får besøg af FCK i den anden semifinale.

14. april 2024
Superligaen

Nå, det hjalp ikke så meget at få Meilinger til at sparke straffespark. Måske havde Sambú ret, da han tog sparket fra østrigeren tidligere. Thomas Jacobsen sikrede os heldigvis sejren med et fantastisk langskud fra 30 meter alligevel.

17. april 2024
Superligaen

Vi måtte for alt i verden ikke tabe, og det lykkedes. FCK kunne så godt som have afgjort mesterskabet med en sejr. Det havde været ærgerligt, hvis vi kun havde haft pokalturneringen at spille for de sidste kampe.

20. april 2024
Superligaen

Efter Frederik Børstings scoring var det nærmest et langt Brøndby-pres mod Nicolai Larsens mål, så det var lidt af et mirakel, at vi holdt føringen hele kampen igennem. Yderligere tre vigtige point kom på kontoen.

24. april 2024
Superligaen

Det er ikke kønt, men vi formår simpelthen bare at tage de vigtige sejre for tiden. Kasper Kjær headede os foran midt i første halvleg, og efter pausen sikrede Marco Meilinger sejren kort efter, at Jack Boesen havde udlignet for midtjyderne.

29. april 2024
Danske Pokalturnering semifinale

En fuldkommen fantastisk pokalkamp... i hvert fald for tilskuerne. Der var hårde tacklinger, drama og masser af mål. Som træner var det lidt for nervepirrende, men til sidst kunne vi trods alt kalde os finalister. Da Allan Westergaard var blevet udvist, og Racic havde bragt Silkeborg foran, troede jeg ikke, at vi kunne komme tilbage, men Sambú udlignede, og for en gangs skyld var vi skarpe fra ellevemeterpletten. I finalen venter vores store rival, FCK.

April 2024
Superligaen

FCK har tabt nogle point, siden vi mødte dem midt i april, og efter vores to sejre har vi så godt som indhentet deres forspring. Næste måned bliver måske min vildeste som træner. Først møder vi FCK i Superligaen, hvor vinderen af kampen vil spille sig ekstremt tæt på mesterskabet, og herefter venter Brian Priskes tropper i pokalfinalen. Maj bliver intens.

lortengert
Ynglingespiller

« Svar #242: 21 Dec 2016, 12:28 »

VI VIL SE MER! - VI VIL SE MER!
jeg håber sku du vinder ligaen! - og self at du får en "ny" kontrakt

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #243: 21 Dec 2016, 12:45 »

Maj 2024

3. maj 2024
Superligaen

Nej, nej, nej, det måtte ikke ske. Hollandske Patrick Joosten afgjorde måske mesterskabet til FCK's fordel. Tre point er ikke meget, men som FCK har præsteret, er det svært at forvente pointtab fra deres side.

7. maj 2024
Superligaen

Nu bliver det helt umuligt. FCK er fem point foran med tre kampe tilbage af sæsonen. Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre at indhente. Vi må nøjes med andenpladsen, så nu er der fuld fokus på torsdagens pokalfinale.

9. maj 2024
Danske Pokalturnering finale

Vi er pokalvindere anno 2023/2024! FCK blev nedlagt. Det blev højdramatisk til sidst, og jeg takker Massadio Haïdara for hans selvmål, der betød, at Steffen Kristensens og Mart Uths reduceringer ikke var nok. I det mindste snubler vi ikke på målstregen her. Mit første trofæ som AaB-manager er i hus.

12. maj 2024
Superligaen

Vi har ingen gode straffesparksskytte r. Det er helt utroligt. Viljar Vevatne, der er holdets højreback, kunne heller ikke sparke bolden ind. Måske skal jeg specifikt kigge efter en god straffesparksskytte i transfervinduet.

15. maj 2024
Superligaen

Vi fik hævn over OB. Fire forskellige spillere kom på tavlen. Det var en fantastisk kamp. FCK spillede samtidig 3-3 ude mod Lyngby, og det betyder, at vi fortsat har en minimal mulighed for at vinde mesterskabet i sidste spillerunde.

19. maj 2024
Superligaen

VI VANDT... kampen over Brøndby. FCK vandt sikkert deres kamp mod FC Midtjylland og kan kalde sig danske mestre for niende gang i træk. Intet andet hold har vundet mesterskabet, siden jeg forlod Danmark. Det skal der laves om på i næste sæson. Glædeligt var det dog, at vi endelig fik scoret på straffespark. Tak, Meilinger.

Maj 2024
Superligaen

Mesterskabet var så tæt på. Det var et parløb gennem hele sæsonen, og vi var så tæt på. Kun tre point efter. Brøndby tog tredjepladsen trods deres nederlag på Nordjyske Arena i sidste spillerunde. I den anden ende blev det en skidt sæson for Sønderjyske, som overraskende rykker ned i 1. division efter playoff-nederlag til Vejle. Sønderjyderne erstattes af Viborg, som også får følgeskab af FC Roskilde efter deres playoff-sejr over FC Fredericia, som omvendt må en tur ned i landets næstbedste række. Fredericia må dog nok erkende, at det er ganske fortjent efter en skuffende sæson.

Guti14
Ynglingespiller

« Svar #244: 21 Dec 2016, 13:04 »

Helt fantastisk blog.. sluger det råt :-)

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #245: 21 Dec 2016, 13:29 »

Helt fantastisk blog.. sluger det råt :-)
Mange tak, Guti! Det sætter jeg pris på Smiley

Allstarxd
Lilleputspiller
*

« Svar #246: 21 Dec 2016, 13:53 »

Opstemt Tillykke med en flot sæson!
Et mesterskab næste sæson og klubber rundt i europa vil så klar med den helt store pengepung!

Det er virkelig en super blog, du har gang i! Kæmpe fan her!  Thumbs Up

QuesT
Reserveholdsspiller

« Svar #247: 21 Dec 2016, 14:29 »

Tillykke med pokalen, og det er ikke meget du mangler for at tage guld.

Håber du kan holde fast i de bedste spillere.

22
Landsholdsspiller

« Svar #248: 21 Dec 2016, 14:53 »

Ja, ja det er skide godt, men hvor bliver næste opdatering af?? Wink

Spøg til side. Jeg synes du rammer en rigtig fin balancegang med din blog her, dels er der et interessant "setup", dels er der en del fortælling m. tekst og ikke mindstendels er der grafik. Det er selvfølgelig ikke den store videnskab, men det er det tilgengæld at bruge de rigtige mængder, og det formår du som sagt at balancere rigtig godt med. Man sidder ikke og mangler noget, udover - selvfølgelig - den næste opdatering.

God jul Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #249: 21 Dec 2016, 15:44 »

Opstemt Tillykke med en flot sæson!
Et mesterskab næste sæson og klubber rundt i europa vil så klar med den helt store pengepung!

Det er virkelig en super blog, du har gang i! Kæmpe fan her!  Thumbs Up
Tak skal du have! Jeg krydser også fingre for et mesterskab i næste sæson Wink

Tillykke med pokalen, og det er ikke meget du mangler for at tage guld.

Håber du kan holde fast i de bedste spillere.
Mange tak, QuesT. Jeg kan allerede nu afsløre, at enkelte profiler ryger henover sommeren.

Ja, ja det er skide godt, men hvor bliver næste opdatering af?? Wink

Spøg til side. Jeg synes du rammer en rigtig fin balancegang med din blog her, dels er der et interessant "setup", dels er der en del fortælling m. tekst og ikke mindstendels er der grafik. Det er selvfølgelig ikke den store videnskab, men det er det tilgengæld at bruge de rigtige mængder, og det formår du som sagt at balancere rigtig godt med. Man sidder ikke og mangler noget, udover - selvfølgelig - den næste opdatering.

God jul Smiley
Fedt, 22. Er glad for at høre, at du synes, at balancegangen er passende. Hvis det skulle ændre sig, må du/I endelig sige til!
Næste update kommer inden så længe Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #250: 21 Dec 2016, 16:13 »

FCK endte, som bekendt, med at vinde det danske mesterskab for niende gang i træk, men for en gangs skyld kunne et andet dansk hold udfordre københavnerne. Jeg havde bragt AaB tættere på giganterne. Da skuffelsen over at have smidt titlen så sent i sæsonen havde lagt sig, var jeg da også meget tilfreds med vores præstation.

Vi fik dog alligevel kun to mand, Nicolai Larsen og Marco Meilinger, på Årets Hold. Jeg blev heller ikke engang kåret til Årets Manager. Den gik til mestrenes Brian Priske. Skuffende.

Henover sommeren modtog jeg til gengæld en anden stor nyhed. Jeg havde færdiggjort min kontinentale A-licens og manglede nu blot Pro-licensen. AaB har indtil videre haft brug for min tilstedeværelse på træningsbanen, hvorfor jeg ikke har fået lov til at begynde på den endnu, men det skal nok komme.

Jeg håber, at A-licensen kan bringe mig tættere på top 3, som endelig har fundet lidt stabilitet. Den besættes igen af Jose Mourinho, Diego Simeone og Leonardo Jardim. Jeg må indrømme, at jeg er lidt imponeret over Mourinho, som snart har været i Manchester United i ti år. Det ser man ikke så tit.

Jeg fortsætter også selv i samme klub - og med samme løn. 60.000 kroner tjener jeg hver måned.

Nu begynder jagten på forstærkninger til næste sæson, der indledes en tand tidligere end sidste år. Med vores andenplads fulgte naturligvis en plads i europæisk fodbold, og vi indtræder i Europa Leagues 2. kvalifikationsrunde . Masser af gode hold indtræder allerede her i turneringen, og det vil nok være for meget at forvente, at vi kvalificerer os til gruppespillet, men nu må vi se. Det bliver mit første reelle europæiske eventyr, og jeg glæder mig.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #251: 21 Dec 2016, 16:24 »

Må man evt. se Mourinhos præsentationer? - For umiddelbart ville det da være glædeligt med manden i 10 år i virkeligheden Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #252: 21 Dec 2016, 16:43 »

Må man evt. se Mourinhos præsentationer? - For umiddelbart ville det da være glædeligt med manden i 10 år i virkeligheden Wink
Selvfølgelig - det er ganske imponerende, hvad han har opnået. Det har været lidt svært med screenshots, så jeg opremser lige nogle af hans bedrifter på tekst:

Charity Shield (2016, 2018, 2019, 2022, 2024)
Premier League (2018, 2019, 2022, 2024)
EFL Cup (2023)
FA Cup (2020, 2021)
Europa League (2017)
Champions League (2019, 2020, 2024)
Europæiske Super Cup (2019, 2020, 2024)
VM for klubhold (2019, 2020)
Årets Manager i Premier League (2019, 2022, 2024)

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #253: 21 Dec 2016, 16:48 »

Selvfølgelig - det er ganske imponerende, hvad han har opnået. Det har været lidt svært med screenshots, så jeg opremser lige nogle af hans bedrifter på tekst:

Charity Shield (2016, 2018, 2019, 2022, 2024)
Premier League (2018, 2019, 2022, 2024)
EFL Cup (2023)
FA Cup (2020, 2021)
Europa League (2017)
Champions League (2019, 2020, 2024)
Europæiske Super Cup (2019, 2020, 2024)
VM for klubhold (2019, 2020)
Årets Manager i Premier League (2019, 2022, 2024)
Hvis han kan formå at gøre det i virkeligheden over de næste ti år, er han mere end velkommen!

lortengert
Ynglingespiller

« Svar #254: 22 Dec 2016, 08:43 »

Roche, hvad er dine tanker omkring de kommende spillere? - hvordan vil du handle? bargains? profiler fra udlandet? - "ukendte" stjerner?
personligt elsker jeg transfer vinduerne, og bruger MEGET tid på at finde de rigtige spillere.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010