home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 204503 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #270: 28 Dec 2016, 13:15 »

Weltklasse....

Er en 32-årig Christian Eriksen allerede for dårlig til landsholdet...?
Han spiller stadig i Tottenham, selvom det er som reserve, så jeg tror godt, at han ville kunne komme på. Han valgte dog at stoppe på landsholdet i sommer, så han er ikke tilgængelig Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #271: 28 Dec 2016, 13:42 »

Oktober 2024



4. oktober 2024
Superligaen



Måneden startede med en god nyhed. Om et års tid er jeg færdig med mine trænerlicenser. Så kan jeg ikke gøre andet end at levere resultater på banen - og det startede fint mod Brøndby. Okay, det var ikke godt, men det var da bedre end et nederlag. Brøndby må trods alt stadig regnes for at være landets tredjebedste hold, så det er ikke helt skidt at tage fra Brøndby Stadion med et point og et clean sheet.

11. oktober 2024
European League Division C


Det var en skidt, skidt første halvleg, og der var generelt problemer i de bagerste geledder. Det hjalp at tage Kasper Dolberg ud i pausen og sætte Jonas Rask ind. Dolberg er en klassespiller, men han er irriteret over manglen på kvalitet, når jeg udtager landsholdstruppen. Han virker uinteresseret på banen, men hvad kan jeg gøre? Jeg udtager de bedste spillere. I sidste ende lykkede det dog at tage en nogenlunde sikker sejr ude over Georgien.

15. oktober 2024
European League Division C


En noget mere kontrolleret indsats. Inters Jacob Bruun Larsen bragte os tidligt foran, og Jannik Vestergaard udbyggede føringen på et hovedstød kort inden, at kampen havde rundet den halve time. Min landsholdsstatistik siger nu fire sejre i fire kampe.

20. oktober 2024
Superligaen


Han redder os igen. Oliver Klitten er definitionen af en supersub. Hans arbejdsbetingelser var en smule lettere end Birikwaliras efter Kim Poulsens udvisning, men han havde ikke mange minutter på banen. Han er simpelthen så vigtig.

23. oktober 2024
Superligaen


Birikwalira var blevet skadet til træning inden opgøret mod Vejle, så Klitten fik naturligvis chancen fra start, og her kvitterede han også. Han kom på tavlen sammen med Meilinger og Gobitaka, og efter pausen blev sejren nærmest cruiset hjem.

29. oktober 2024
Danske Pokalturnering 3. runde


En fuldstændig professionel indsats. Jeg fik sparet nogle af nøglespillerne, og reserverne greb chancen. Det var godt at se både Bærtelsen og Betzer komme på tavlen. I 4. runde møder vi AC Horsens på udebane.

Oktober 2024



En godkendt måned. Desværre vandt FCK alle deres kampe og kan dermed udbygge føringen til fem point, hvis de vinder den kamp, de har i hånden. Der er virkelig ikke plads til fejl i den her topstrid. Med landsholdet er vi så godt som sikre på at rykke op i Division B. Det kræver blot et enkelt point. Jeg er sikker på, at det ikke går galt.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #272: 28 Dec 2016, 18:47 »

November 2024



1. november 2024
Superligaen


Ja tak! Det var lige, hvad vi havde brug for. Med sejren overtager vi førstepladsen for en stund. Thomas Jacobsen scorede det forløsende mål, der sikrer os sejren i Telia Parken. Jeg er bange for, at jeg ikke kan holde på Jacobsen meget længere.

10. november 2024
Superligaen


Nå, det var lidt noget skidt. FC Nordsjælland har ikke haft nogen prangende sæson, men de kunne holde os fra at score. Vi nøjes med at tage et point med fra Right to Dream Park.

15. november 2024
European League Division C


Så kom oprykningen i hus. Det var en meget tilfredsstillende præstation ude mod Slovakiet. Det bliver spændende at se, hvem vi kommer til at møde i Division B, og vi kigger nu frem mod forårets kvalkampe til VM. Mere om det senere.

19. november 2024
European League Division C


Jonas Rask er landsholdets nye darling. Han fik chancen fra start, ligesom mange andre reserver også gjorde det. Den unge målmand, Nicklas Skov, og Silkeborgs Luca Racic fik begge deres debut, og sidstnævnte fik endda også scoret. Forhåbentlig gør det ikke hans præstationer for Silkeborg bedre.

25. november 2024
Superligaen


Denne gang kunne Racic i hvert fald ikke gøre en forskel. Heldigvis. Det skulle aldrig være blevet så tæt, men vi har det bare ikke let mod midtjyderne. Gobitaka, Børsting og Jacobsen stod for målene.

29. november 2024
Superligaen


De samme tre spillere kom på måltavlen. Der var noget mere kontrol over tingene til sidst, og vi tog yderligere tre vigtige point i toppen af tabellen. Der mangler ikke meget af grundspillet nu.

November 2024



Vi kommer tættere og tættere på FCK. Hvis vi er lidt heldige, kan vi måske endda overvintre på førstepladsen. Der mangler tre kampe for vores vedkommende, og der kan godt rykkes lidt rundt på tingene. Vi må se, hvad der kommer til at ske.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #273: 28 Dec 2016, 21:24 »

December 2024


4. december 2024
Superligaen


Vores første halvleg var decideret elendig. En opsang i pausen hjalp en smule på det, men vi måtte nøjes med et enkelt point ude mod Esbjerg. Børsting scorede det enlige mål.

8. december 2024
Superligaen


Tidlige scoringer af Meilinger og Birikwalira gjorde opgaven lettere for os, og så gjorde det ikke så meget, af Nwosu blev udvist ovenpå sit andet gule kort. Det gav lidt plads til Viborg, men på dette tidspunkt var kampen lukket.

13. december 2024
Superligaen


Det var ikke nogen prangende måde at afslutte året på, men vi tager enhver sejr med. Thomas Jacobsen har virkelig sikret os nogle point de seneste måneder. Hans faste plads på landsholdet er i den grad berettiget.

December 2024
Superligaen


Så er tingene vendt rundt! FCK har fortsat en kamp i hånden, men nu betyder det ikke noget, om de vinder den. Vi kommer til at føre uanset hvad. Fire point vil vores forspring være i tilfælde af en FCK-sejr. Det er ganske fint. Nu går vi et spændende transfervindue i møde, hvor det bliver spændende at se, om vi kan holde på samtlige af profilerne. Det er måske et af min karrieres vigtigste vinduer. Lykkedes det at holde på profilerne, er chancerne for mesterskabet store.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #274: 29 Dec 2016, 11:28 »

Transfervinduet blev ikke helt det, jeg havde håbet på. Vi var så tæt på at komme helskindet igennem...

Christopher Hyltoft vendte i slutningen af december tilbage fra sin lejeaftale med svenske Hammarby, men med Fadel Gobitaka, John Boye og Michael Betzer til højrekanten var udsigten til spilletid ikke særlig stor. Han blev således skippet af sted igen, denne gang til Ligue 2-klubben, Stade Lavallois. Jens Lund blev siden sendt til norske Lillestrøm for et fint beløb, som bestyrelsen accepterede på mine vegne. Jeg havde dog nok også gjort det samme.

Det danske transfervindue lukkede, og men som det også var tilfældet sidste år, skete der mere transferaktivitet herefter. Michael Betzer, som ikke havde fået meget spilletid i efteråret, blev også sendt på udlån i det franske. Problemet med dette var blot, at Montpellier få timer senere udløste Fadel Gobitakas frikøbsklausul, som var et af kravene for, at han i sommer ville skrive under med os. Pludselig stod vi med John Boye som enestre højrekant og et lukket transfervindue.




Jeg så mig derfor nødsaget til at hente et eller andet ind, men en helt almindelig transfer kunne det jo ikke blive. Pengene fra Gobitaka måtte jeg vente med at bruge til sommer. Løsningen blev derfor den transferfrie Abubakar Guobadia.



Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis


Guobadia er ikke noget særligt, men det bedste der var. Han kommer, ligesom Gobitaka, faktisk fra Standard Liege, men han fik aldrig mere end et par kampe for klubben. I AaB bliver den tidligere nigerianske U/21-landsholdsspiller også reserve, og jeg krydser egentlig fingre for, at John Boye ikke løber ind i en skade.

Februar 2025


22. februar 2025
Superligaen


Ovenpå tre sejre i tre træningskampe var det tid til at vende tilbage til Superligaen, og forårssæsonen blev skudt i gang mod OB. Fynboerne blev kørt over, og det var mange gode ting at tage med fra kampen. Den største fornøjelse var dog, at John Boye allerede fra første dag som starter kom på tavlen. Forhåbentlig var dét det første af mange.

Februar 2025
Superligaen


Mens vi blot havde en enkelt kamp på programmet i februar, havde FCK to. De fik spillet den kamp, de havde på hånden, men de tabte den ene, til FC Midtjylland, og vores forspring er nu på syv point. Tre kampe af grundspillet og ti kampe af mesterskabsslutspil let resterer. Vi ligger med væsentligt bedre kort på hånden end sidste år.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #275: 29 Dec 2016, 14:05 »

Marts 2025



7. marts 2025
Superligaen


Sejrsstimen fortsætter. Meilinger og Birikwalira sikrede en flot sejr ude over Midtjylland, og vi holder vores fornuftige forspring til FCK. To kampe resterer af grundspillet.

12. marts 2025
Danske Pokalturnering 4. runde


Vi stillede med en del reserver, men truppen burde alligevel være så bred, at det ikke havde været noget problem at slå AC Horsens. Først efter straffesparkskonkur rence kunne vi sikre videre avancement til kvartfinalen, hvor Viborg venter.

16. marts 2025
Superligaen


Det er utroligt, hvordan mine hold ikke kan score på straffespark i den ordinære spilletid, men alligevel vinde næsten alle straffesparkskonkur rencer. Nå, heldigvis fik Meilingers brændte straffespark ikke nogen konsekvenser. Vi vinder stort hjemme over Brøndby.

22. marts 2025
Superligaen


Det eneste gode ved kampen mod AGF var, at vi formåede at tage et point, selvom vi spillede ekstremt dårligt. Efter Thomas Jacobsens tidlige scoring havde vi intet at komme med. Absolut intet. Det var forfærdeligt at overvære fra sidelinjen.

27. marts 2025
VM kval Gruppe 3


Jeg vidste på forhånd, at Sverige lige nu har et væsentligt bedre hold end os, men jeg havde alligevel et håb om, at vi på hjemmebane kunne slå ærkerivalerne - og det var også tæt på. Bruun Larsen sparkede os mod tre point efter en time, men svenskernes pres blev alligevel for meget til sidst. Det var en forfærdelig måde at tabe på og så mod Sverige. Det kunne ikke blive værre.

30. marts 2025
VM kval Gruppe 3


Pierre-Emile kunne have sikret os en drømmestart, men han brændte, og så endte vi med at få en ordentlig øretæve. Jeg ved ikke, om udfaldet kunne være blevet et andet, hvis Pierre-Emile havde scoret, men det endte med at blive en alt for ringe indsats.

Marts 2025



Hvem havde troet, at et dansk landshold skulle ligge under Luxembourg, Færøerne og Georgien på samme tid? Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal komme over dem igen, men det er lidt surrealistisk. Det bliver svært at komme videre fra gruppen nu.

I Superligaen er grundspillet overstået, og vi har fastholdt vores forspring på syv point til FCK. FC Midtjylland, Lyngby, Silkeborg og Esbjerg følger os desuden med ind i mesterskabsslutspil let, mens det ser svært ud for FC Roskilde, Vejle og Viborg i bunden af tabellen.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #276: 29 Dec 2016, 16:38 »

Og her gik man i forhåbning om at det ikke kunne gå værre end under Åge Hareide  Rullende Øjne


Spøg til side, det er en spændende drejning din karriere har taget! Når trofæerne bliver en realitet i Aab, og du får din kontinentale licens, er jeg ikke et sekund i tvivl om at de store klubber begynder at melde sig på banen  Smiley

Fortsæt det gode arbejde!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #277: 29 Dec 2016, 16:49 »

April 2025


6. april 2025
Superligaen


En brændt straffespark var lige ved at koste igen. Måske bør jeg snart hente nogen specifikt ind til opgaven. Det var lidt for ringe, at sejren ikke blev mere overbevisende, når vi spillede 11 mod 10 mere end halvdelen af kampen.

9. april 2025
Danske Pokalturnering kvartfinale


Endnu en pokalkamp, hvor vi ikke kunne afgøre tingene efter 90 minutter. Heldigvis undgik vi denne gang den nervepirrende straffesparkskonkur rence som følge af Bassogogs scoring i den forlængede spilletid.


12. april 2025
Superligaen


Sådan! Mesterskabet er så tæt på at havne i Aalborg nu. Det var en fremragende præstation hjemme på Nordjyske Arena mod FCK, og vi fik bevist, hvem der har overtaget i den danske Superliga lige nu.



Ovenpå jobsamtalen med belgiske KAA Gent valgte AaB at tilbyde mig en ny kontrakt i håbet om, at jeg ville blive her. Jeg accepterede. Jeg vil have lidt stabilitet, og nu skal mesterskabet i hus. FCK's stime skal brydes. Jeg kommer til at tjene 12.500 kroner mere om måneden. Det begynder at ligne noget.

16. april 2025
Superligaen


Hvad skete der så lige der? Hvorfor har vi så store problemer med Silkeborg? Jeg troede, at vi kunne cruise mesterskabet hjem efter sejren over FCK, men det bliver måske alligevel ikke tilfældet. Det tidligere PSV-talent, Mathias Bonde, blev matchvinder.

19. april 2025
Superligaen


Fuck, har gummibenene ramt mine spillere. Vi kan simpelthen ikke smide det hele væk nu. Nej, det gider jeg ikke være med til. Rasmussen, Buur og Kristensen sparkede sejren til FC Midtjylland, og nu skal vi rejse os mod Esbjerg.

23. april 2025
Superligaen


Yes, det var vigtigt. Og forløsende. Når vi scorer på straffespark, måtte det næsten også blive til en sejr. Vi fastholder førstepladsen foran med FCK med fem kampe tilbage af sæsonen.

28. april 2025
Danske Pokalturnering semifinale


I pokalturneringen hænger vi også på til det sidste, og for tredje gang i træk var vi heldige med at spille os videre. Det var et mærkværdigt opgør og en kedelig kamp for fansene, meget få chancer. Det lå derfor også ligefor, at kampen skulle afgøres på en tilfældighed, og heldigvis blev det til vores fordel. Jacob Winther sendte os i finalen med et selvmål. I kan nok gætte jer til, hvem vi skal møde.

April 2025
Superligaen


Et forspring på ti point efter sejren over FCK skrumpede pludselig til blot et point. Vi mangler dog fem kampe, FCK kun fire, men vi er pressede. Det bliver alligevel spændende til det sidste. Det må bare ikke glippe. Det ville være det værste, der hidtil er sket i min trænerkarriere.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #278: 29 Dec 2016, 16:51 »

Og her gik man i forhåbning om at det ikke kunne gå værre end under Åge Hareide  Rullende Øjne


Spøg til side, det er en spændende drejning din karriere har taget! Når trofæerne bliver en realitet i Aab, og du får din kontinentale licens, er jeg ikke et sekund i tvivl om at de store klubber begynder at melde sig på banen  Smiley

Fortsæt det gode arbejde!
Haha ja, det er lidt noget skidt. Måske er det bare Åge Hareide, der har overpræsteret med landsholdet Rullende Øjne

Mange tak for det, Robberman, jeg håber også på en stor udenlandsk klub snart. Omdømmet må snart være til det!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #279: 29 Dec 2016, 22:38 »

Sgu utroligt som Danmark altid ender med at møde Portugal og Sverige, har været  i parken 5-6 gange mod begge lande tilsammen, uden en en sejr Skuffet

Sikke det kører, bliver spændende hvilken storklub du ender i først!
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #280: 30 Dec 2016, 11:44 »

Sgu utroligt som Danmark altid ender med at møde Portugal og Sverige, har været  i parken 5-6 gange mod begge lande tilsammen, uden en en sejr Skuffet

Sikke det kører, bliver spændende hvilken storklub du ender i først!
Ja, det er mærkeligt. Tænkte også over det, da jeg så vores pulje...

Det kører meget godt, ja. Krydser fingre for et mesterskab og så tage videre i løbet af sommeren eller næste sæson. Det kunne jo også være meget sjovt at spille Champions League med AaB.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #281: 30 Dec 2016, 14:17 »

Maj 2025


1. maj 2025
Superligaen


Sæsonens sidste måned blev skudt i gang mod Lyngby, og pludselig var vi kun et point foran FCK. Vi møder dem i sidste spillerunde, og det kan meget vel blive der, at det hele skal afgøres.

4. maj 2025
Superligaen


Vigtig sejr. Men det var godt nok lige ved at gå galt. Lige efter Thomas Jacobsens 3-0-scoring løb Moussa Sow op og reducerede, og nogle minutter efter reducerede Brock-Madsen. Vi bevarer førstepladsen yderligere en stund.

7. maj 2025
Superligaen


Kun på hjemmebane kan vi slå Silkeborg. Birikwalira og Jacobsen er blandt vores mest scorende i indeværende sæson, og denne gang gjorde de forskellen igen. FCK spillede samtidig 1-1 med Midtjylland, og vores forspring udbygges dermed til tre point.

11. maj 2025
Superligaen


Vi er mestre anno 2025! Det blev kun til et enkelt point hjemme mod Esbjerg, men vi fik hjælp fra Lyngby, der overraskende vandt 2-0 i Telia Parken. Vi har 78 point, og med FCK's 74 kan de forsvarende mestre ikke hente os længere. Hvilken bedrift! En stime er brudt. For første gang i ni år vindes Superligaen af et andet hold end FCK. Selvfølgelig skulle det gøres af et af mine hold.

18. maj 2025
Superligaen


Det var nu alligevel meget godt at kunne slå mesterskabet fuldstændig fast. Det var en flot, flot sejr, og vi fik bevist, at vi har været det bedste danske hold i denne sæson. Birikwalira fik scoret igen, og jeg frygter mere og mere for, at vi mister angriberen fra Uganda til sommer. Han er et bæst oppe foran.

29. maj 2025
Danske Pokalturnering finale


Sæsonen var dog ikke helt overstået. Vi manglede pokalfinalen, og minsandten om den ikke også blev vundet. Der var faktisk aldrig for alvor spænding om kampens udfald. Havde Nicolai Larsen ikke redde Shani Tarashajs straffespark kunne det måske have været anderledes, men keeperen fik vist, hvilken klasse han besidder. Vi vinder The Double!

Maj 2025
Superligaen


Jeg har vundet mit andet mesterskab i karrieren! Sidste år havde 81 point og en målscore på +37 ikke været nok, men FCK manglede denne gang det sidste, og det kan jeg bare være glad for. Det er det største, jeg har opnået. En kæmpe bedrift. Forhåbentlig bliver den overgået snart. Jeg er ikke færdig... I den anden ende af tabellen blev det til nedrykning for både Viborg og FC Roskilde.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2016, 14:20 af Roche » Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #282: 30 Dec 2016, 14:23 »

Fandme klasse...

Så skal Aalborg i gruppespillet... Og DK skal til VM...
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #283: 30 Dec 2016, 14:45 »

Fandme klasse...

Så skal Aalborg i gruppespillet... Og DK skal til VM...
Tak !!! hvis bare en af tingene lykkedes, vil jeg også være tilfreds!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #284: 30 Dec 2016, 16:11 »

Juni 2025


12. juni 2025
VM kval Gruppe 3


Inden jeg kunne tage på en ultrakort sommerferie, skulle to kvalifikationskampe overstås - og de skulle vindes. I den første kamp mod Færøerne fik vi også, hvad vi kom efter, men medierne roste os ikke ligefrem efter opgøret i Telia Parken. 2-0 over miniputterne var ikke nok til de krævende journalister. Nå, nu er vi da i hvert fald på tavlen.

15. juni 2025
VM kval Gruppe 3


Endelig nogle landskampsmål til Dolberg igen. Han havde ikke scoret i seks landskampe forinden. Bruun Larsen, Appelt og min egen Jacobsen kom også på tavlen i den overbevisende sejr ude over Luxembourg.

Juni 2025
VM kval Gruppe 3


Vi fik de seks point, der var krævet af os, og vi er kommet i spil til videre avancement igen - om ikke andet kan vi uden tvivl øjne andenpladsen. Så kan vi bare håbe, at vi bliver blandt de bedste toere. Alt ser dog stadig ud til at være åbent i puljen. Georgien har taget point fra både Portugal og Sverige, men samtidig spillet uafgjort med Luxembourg. Sidst vi mødte Georgien, havde vi ingen problemer med at slå dem, så hvorfor skulle vi ikke kunne tage point fra Sverige og Portgual også?
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010